Jup, ik wilde en wil nog steeds naar de VS emigreren. Maar ik heb mijn studie gedaan omdat ik een passie heb voor dat land en die cultuur, niet omdat ik dacht dat ik er mee extra kans maakte op een baan daar. Je hebt namelijk zeker gelijk dat ze voor veel functies in het vakgebied liever natives hebben, of je moet echt uitblinken academisch gezien. Overigens is minimaal een BA altijd handig voor emigreren, ongeacht studie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef margaretha_01 het volgende:
Hebben jullie als 'engelse taal en cultuur' studenten voordat je begon of tijdens je studie het idee gehad om ook naar het Verenigd Koninkrijk of de VS te willen verhuizen na je studie? Of heb je altijd van je zelf geweten dat, hoewel je Engels studeerde, je wel in Nederland wilde blijven?
Vertel? ^^quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Schopje!
M'n collegejaar is met één vak op afstand toch een béétje begonnen en heb een leuke richting voor m'n research paper voor dat vakDeze week lekker artikelen en boeken zoeken
Leuk! Vooral British Culture and History vind ik interessant en OCS is gewoon gezelligquote:
quote:The working title I came up with is "Governing Matters" and I want to research the different forms of governing that were used in the colonies (e.g. Iraq, India, South Africa) in the hay days of the Empire and the effects these governing methods had on the bond with the Empire, the attitude of natives towards the Empire and/or political relations nowadays.
Holy guacamole dat is een groot onderwerp! Wel heel interessantquote:Op woensdag 7 september 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Phonetics moet je even doorkrijgen, maar je gaat vast 't licht zien!
En uit m'n mail naar Tangelder over m'n research paper:
[..]
Ja volgens mij hebben jullie een best leuke groepquote:Op woensdag 7 september 2011 11:52 schreef Woezle het volgende:
[..]
Leuk! Vooral British Culture and History vind ik interessant en OCS is gewoon gezelligAlleen phonetics is kut want ik snap er (nog) niks van.
Haha, daar zijn heel veel historische en etymologische verklaringen voor die buiten het bereik van dit topic liggen, gok ikquote:Op maandag 7 november 2011 21:51 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik moest bij het zien van deze tekst meteen aan dit topic denken
Zijn er nog mensen die hier verklaringen voor hebben? :p -->
[ afbeelding ]
Peanuts.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef thabit het volgende:
Wel ja, laten we zeggen dat wat we in Nederland 'een eitje' noemen, in het Engels 'a piece of cake' heet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |