quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:50 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is zijn bebo account
http://www.bebo.com/Profile.jsp?MemberId=5369090797
Dat komt mooi uit. Kan ie zn eigen filmpje terugkijkenquote:Films: horror
wie voegt m toe?quote:MY MSN
RITCHARDTHESHORTAY2770@HOTMAIL.COM
Jij vindt van je afbijten dus hetzelfde als pesten? Ben ik het niet mee eens, pesten is iets stelselmatigs waarbij er sprake is van een onevenwichtige machtsverdeling. Terugslaan als je gepest wordt maakt je geen pester.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hulde. Je hebt zojuist bewezen dat de grens tussen gepest worden en pesten flinterdun is, en in sommige gevallen domweg niet bestaat.
Tja, name of the game. Denk niet dat ie het heel erg onder controle had. Had trouwens niet gedacht dat die gast al 16 was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Balisto het volgende:
Hij had z'n nek wel kunnen breken. Ben benieuwd of men die dikke dan nog steeds zo'n held zou vinden.
tuurlijk. Boontje komt op zn loontjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Balisto het volgende:
Hij had z'n nek wel kunnen breken. Ben benieuwd of men die dikke dan nog steeds zo'n held zou vinden.
Ehhhh, nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Het zijn KINDEREN, KINDEREN!
Die houden van leedvermaak! Iedereen heeft vroeger wel een keer iemand voor de lol inelkaar geslagen!
Ik heb die nacht erna ook goed kunnen slapen. Gozer2 heeft wel hele grote problemen gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
das dan heel jammer voor gozer 1, maar ik geloof niet dat ik door dit verhaal veel slaap zal verliezen.
Casey = 5"8 = 1.72quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef Bolter het volgende:
[..]
Tja, name of the game. Denk niet dat ie het heel erg onder controle had. Had trouwens niet gedacht dat die gast al 16 was.
Sowieso zie ik die dikke niet als held, maar vooralsnog zal ik het niet zielig vinden voor dat pestkoppie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Balisto het volgende:
Ja, want die agressieve, schriele ettertjes worden vaak nog veel erger na de puberteit. Met een petje op in een afgeragde volkswagen golf uit 1986 rijden, ramen open, muziek hard, joint in de bek en op straat met iedereen ruzie maken en bedreigen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Balisto het volgende:
Jep die dunne had die dikke ook wel per ongeluk op z'n slaap kunnen raken toen ie uithaalde, waardoor die dikke ter plekke dood neer viel. Je punt is?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Balisto het volgende:
Idd. Het is toch gewoon volkomen van de debiele dat zo'n ventje iemand uit het niets op zijn gezicht begint te tikken? Maar ja, die ouders weten ws ook niet beter en geven dat soort dingen dus niet mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Hukkie het volgende:
Jep die dunne had die dikke ook wel per ongeluk op z'n slaap kunnen raken toen ie uithaalde, waardoor die dikke ter plekke dood neer viel. Je punt is?
Het komt op mij over alsof je van mening bent dat pesten wel meevalt en dat het enige wat erg is lichamelijk letsel is. Die 'dikke' had het ook weer kunnen opkroppen en in een wanhoopsdaad zichzelf kunnen ombrengen omdat ie er niet meer mee kon dealen. Dat is zeker geen uitzonderlijk scenario, er is zelfs een term voor (zoek maar eens op bullycide)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Balisto het volgende:
Geloof me, ik ben zelf ook gepest, ik weet dus heel goed wat het inhoudt. Het is echter nooit in me opgekomen om buitensporig terug te slaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof je van mening bent dat pesten wel meevalt en dat het enige wat erg is lichamelijk letsel is.
Hoe gaat het nu met je? Ieder dag opgesloten in je kamertje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef Balisto het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben zelf ook gepest, ik weet dus heel goed wat het inhoudt. Het is echter nooit in me opgekomen om buitensporig terug te slaan.
Nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef Wing het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je? Ieder dag opgesloten in je kamertje?
Maar denk je werkelijk dat die dikke 'van plan is' om buitensporig terug te slaan. Hij is het gezeik ws gewoon zat en reageert daarop, met collateral damage als gevolg. Dat kun je die dikke niet verwijten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef Balisto het volgende:
Geloof me, ik ben zelf ook gepest, ik weet dus heel goed wat het inhoudt. Het is echter nooit in me opgekomen om buitensporig terug te slaan.
ja want iedereen die gepest is zit opgesloten in zijn of haar kamerjtequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef Wing het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je? Ieder dag opgesloten in je kamertje?
Hulde, je hebt geen idee waar je over praat als je het hebt over pesten. Zo zie je maar weer; de grens tussen iets pretenderen te weten en totale bullshit uit je toetsenbord rammen is flinterdun.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hulde. Je hebt zojuist bewezen dat de grens tussen gepest worden en pesten flinterdun is, en in sommige gevallen domweg niet bestaat.
Ik heb 3 jaar lang op de middelbare school de keuze gemaakt om NIET terug te slaan omdat ik wist wat ik kon en bang was dat het vervolgens al snel 'buitensporig' zou zijn. Maar goed, wanneer mensen van die goedheid misbruik gaan maken en denken je te kunnen treiteren enzo, word je daar ook niet gelukkig van.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef Balisto het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |