Agree + wanneer je een beetje lichaamshouding kunt lezen zie je dat dat scharminkel daar staat met een houding van "Zo ik ga die bolle weer even lekker treiteren en een paar tikkies geven".quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, denk het niet, gezien de beelden. Waarom gaan ze het anders lopen filmen terwijl die dikke zich halfzacht probeert te verdedigen!?
Nope, dit is waarschijnlijk al langere tijd aan de gang en die etters dachten er hoogstwaarschijnlijk WEER mee weg te komen.
Fout gedacht.
Het is al eerder gezegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Balisto het volgende:
[..]
Iemand een pak slaag geven is dan weer iets heel anders dan iemand ondersteboven met het hoofd op het beton gooien.
Zeg dat maar tegen de mensen die zelf in de schoenen van een bully willen stappen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Pesten is totaal iets anders dan iemand een pak slaag geven omdat ie zelf pest.
Hij leeft ook niet meer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat wel zo'n dikke irritante eikel die iedereen pestte. Iemand ramde hem eens met een honkbalknuppel bij het softbal spelen, helaas waren er toen nog geen telefoontjes met camera's.
Jij wilt op een zachtzinnige, goed doordachte manier zonder enig risico tot lichamelijk letsel zorgen dat pestkopje ophoudt met pesten en een eerlijke, fidele gozer wordt. Want stel dat ie lichamelijk wat oploopt, dat zou toch een ramp zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Balisto het volgende:
[..]
Iemand een pak slaag geven is dan weer iets heel anders dan iemand ondersteboven met het hoofd op het beton gooien.
Extreem? Hij slingert die etterbak alleen een beetje weg. Wat was er gebeurd als er geslagen was? Zulke jongens - ervaring spreekt - kennen op het moment dat ze door het lint gaan hun eigen kracht niet en kunnen wel eens doorgaan tot de pestkop niet meer beweegt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Het is al eerder gezegd.
Het is inderdaad extreem maar iemand die zich structureel in heeft gehouden omdat het niet in de aard ligt zich met agressie te uiten kan plotseling heel explosief reageren doordat alles opgekropt is.
Zo'n pester maakt misbruik van de te zachtaardige terughoudende aard van een persoon door die persoon zonder eigen consequenties te gebruiken als emotionele boksbal.
Vergelijk het met een hele zachtaardige hond stelselmatig nietjes in de oren drukken en porren.
Als die hond op een dag eindelijk de dader aanvliegt is niemand verbaasd als ze de nietjes ontdekken.
Ze maken hem gewoon belachelijk..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:40 schreef skunkasaur het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/The_Casey
Epische proporties.
Hulde. Je hebt zojuist bewezen dat de grens tussen gepest worden en pesten flinterdun is, en in sommige gevallen domweg niet bestaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Extreem? Hij slingert die etterbak alleen een beetje weg. Wat was er gebeurd als er geslagen was? Zulke jongens - ervaring spreekt - kennen op het moment dat ze door het lint gaan hun eigen kracht niet en kunnen wel eens doorgaan tot de pestkop niet meer beweegt.
Vind ik een keer gooien bij lange na niet zo erg.
Lolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:40 schreef skunkasaur het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/The_Casey
Epische proporties.
Precies dat bedoel ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Extreem? Hij slingert die etterbak alleen een beetje weg. Wat was er gebeurd als er geslagen was? Zulke jongens - ervaring spreekt - kennen op het moment dat ze door het lint gaan hun eigen kracht niet en kunnen wel eens doorgaan tot de pestkop niet meer beweegt.
Wat doet een leraar dan!? Die zegt 'foei niet meer doen', en de rest van de week moet Casey voor en na schooltijd rennen voor zijn leven terwijl de leraar in de kantine zit te flirten met de 16 jarige mokkeltjes....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Balisto het volgende:
Even een leraar erbij roepen lijkt me verstandiger dan iemand op zijn oogkas te laten stuiteren.
Haha leuk om te zien dit, een Marokkaan (of was het een Antilliaan, kan het niet goed zien?) die op zijn plaats gezet word door een kerel met ballenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef Hukkie het volgende:
Uiteraard kan je zo'n bully ook verbaal op zijn nummer zetten. Maar dat is mss iets voor gevorderden.
Bij mij op de basisschool is ongeveer hetzelfde gebeurd.Ik ga geen namen noemen, ook niet van de basisschool.(gebeurde in groep8)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het is wel ED, dit is een vrij positief standpunt voor hen, lijkt me.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ze maken hem gewoon belachelijk..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ze maken hem gewoon belachelijk..
De grens is ook flinterdun, ik ken mensen die van gepeste tot pestkop draaiden toen ze een keer flink van zich afgebeten hadden. Ben zelf vroeger ook gepest, tot ik iemand eens flink nakeek die mijn nieuwste speelgoed vernielde (en nee dat was niet vorig jaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hulde. Je hebt zojuist bewezen dat de grens tussen gepest worden en pesten flinterdun is, en in sommige gevallen domweg niet bestaat.
das dan heel jammer voor gozer 1, maar ik geloof niet dat ik door dit verhaal veel slaap zal verliezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Bij mij op de basisschool is ongeveer hetzelfde gebeurd.Ik ga geen namen noemen, ook niet van de basisschool.(gebeurde in groep8)
Je had gozer 1
Redelijk lang voor zijn leeftijd beetje gespierd achtig
Gozer 2
Klein en dun
Gozer 1 pestte gozer 2 elke dag, zelfs op zijn verjaardag!
Schoppen tegen tas, spugen etc etc
Na de kerstvakantie
1e dag erna gozer 1 pest gozer 2.
Gozer2 duwt hem op de grond en begint 5minuten op gozer1 zijn gezicht te rammen. Gozer1 was bewusteloos. Niemand deed wat, Gozer2 begint met een stoel op zijn gezicht in te slaan.
Je kan wel raden dat gozer1 het niet overleefd heeft.
Nogmaals ik ga geen namen noemen!
Haha die verdient die smackdown alleen al door die foto.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:50 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is zijn bebo account
http://www.bebo.com/Profile.jsp?MemberId=5369090797
Jij snapt niet dat iemand die gepest wordt veel zwakker staat dan degene die in een groepje gaat pesten? Als je die lijn filterdun vindt moet je eens nadenken over wat pesten nou precies doet met degene die gepest wordt. Want die hebben geen jeugd en met een beetje pech flippen ze later.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hulde. Je hebt zojuist bewezen dat de grens tussen gepest worden en pesten flinterdun is, en in sommige gevallen domweg niet bestaat.
oh my ...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:50 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is zijn bebo account
http://www.bebo.com/Profile.jsp?MemberId=5369090797
Ik vind het een aparte conclusie die jij trekt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |