Wat een onzin zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet als je er nu weer over begint. Jij hebt het licht ook niet uitgevonden.![]()
Ps kan geen nieuwe openen.
Ja, dat is inderdaad een uitstekende verklaringquote:
Ik had het dan ook over het eerste deel van je post.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
En uiteraard kan ik een nieuwe openen. Maar een helder licht heeft die geniale nieuw deel knop niet in de mobiele layout gezet!![]()
Aangezien de rest die wel kan gebruiken word ik heel lui!
Oh jij grijpt ook elke gelegenheid aan om vervelend te zijn he..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij wel het licht uitgevonden dan?
Ja goed he, ben moe en dan word ik vervelendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jij grijpt ook elke gelegenheid aan om vervelend te zijn he..
Beweerde ik iets anders dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over het eerste deel van je post.
Ah ik dacht dat je reageerde op mijn reactie, vandaar.quote:
Vegetarische gehaktbroodjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Tally het volgende:
Hmm.. handig..
Wat eten we vanavond? Gehaktbroodjes! Alleen ben ik het gehakt vergeten
En heb ook geen meer in de vriezer. Handig!
IN DE HOEK!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goed he, ben moe en dan word ik vervelend
En denken moet je aan een paard over laten. Die heeft een veel groter hoofd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je reageerde op mijn reactie, vandaar.
Oj dat is wel heel kort dag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Yeee...
Ik mag morgen weer naar Engeland voor 2,5 week. Project loopt niet helemaal goed, dus mag weer terug. Plotseling vandaag bedacht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
En denken moet je aan een paard over laten. Die heeft een veel groter hoofd.
een paard heeft een kop.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
En denken moet je aan een paard over laten. Die heeft een veel groter hoofd.
Ik zou zoiets dus echt niet trekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Yeee...
Ik mag morgen weer naar Engeland voor 2,5 week. Project loopt niet helemaal goed, dus mag weer terug. Plotseling vandaag bedacht.
Dat is klote, met wat geluk mag ik over een paar weken een aantal dagen naar Barcelona voor een recruitment sessiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Yeee...
Zet godtje er ook meteen even neer, wil jequote:
Je hebt nog niet genoeg van samssss gehoord vandaag?quote:
Jij kent me zo goed he jongquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt nog niet genoeg van samssss gehoord vandaag?![]()
De makkelijkere over Missb en haar hoofd laat ik wel rusten.
Wat moet je maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Godver, mijn creativiteit laat me in de steek
Wilde hem maken, maar ik sta al in de hoek.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit in cambodja! Ivy guesthouse in Siem reap! Kom maar langs angeltjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zet godtje er ook meteen even neer, wil je
Ik doe gelukkig vrij weinig buiten de deur sociale dingen door de week. Scheelt weer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou zoiets dus echt niet trekkenFunest voor m'n sociale leven en sporten en repetities etc.
Ik dacht, ik ga eindelijk eens niet happen, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach weer zo'n vervloekte uitnodiging...quote:
Oke... En waar zit je vast? Misschien kunnen de knappe koppen hier je wat richting geven?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach weer zo'n vervloekte uitnodiging...
Heeft niets met leeftijd te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jong? Ik ben niet dezelfde leeftijd als mijn scharrels.
Oeh, leuk, weer een nieuw landquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit in cambodja! Ivy guesthouse in Siem reap! Kom maar langs angeltje
Wel snel zijn morgen zit ik in Maleisië.
lieve .....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach weer zo'n vervloekte uitnodiging...
Ik moet nog beginnen, maar kom er maar niet mee op gang.. gaat wel loslopen hoor, maar even iets anders doen en straks nog een poging wagen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... En waar zit je vast? Misschien kunnen de knappe koppen hier je wat richting geven?
O ja, ieder z;n ding hoor. En ik zou er ook niet eens echt problemen meehebben als m'n vriend (die ik nooit krijg, dus who cares) dat zou moeten voor z'n werk. maar ikzelf zou het niet kunnen. Dan zou ik te veel sociale dingen door de week op moeten geven, of iig afmoeten zeggen en niet kunnen plannen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe gelukkig vrij weinig buiten de deur sociale dingen door de week. Scheelt weer.
Ja, dat gaat 'm worden, thanks!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
lieve .....
Kom je bij mij spelen op mijn feestje?
Neem je zwemspullen mee, maar ik zeg niet wat we gaan doen.
Ik denk dat het ook een kwestie van wennen is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ieder z;n ding hoor. En ik zou er ook niet eens echt problemen meehebben als m'n vriend (die ik nooit krijg, dus who cares) dat zou moeten voor z'n werk. maar ikzelf zou het niet kunnen. Dan zou ik te veel sociale dingen door de week op moeten geven, of iig afmoeten zeggen en niet kunnen plannen.
Waarom zou jij nooit een vriend krijgen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ieder z;n ding hoor. En ik zou er ook niet eens echt problemen meehebben als m'n vriend (die ik nooit krijg, dus who cares) dat zou moeten voor z'n werk. maar ikzelf zou het niet kunnen. Dan zou ik te veel sociale dingen door de week op moeten geven, of iig afmoeten zeggen en niet kunnen plannen.
Ja, dat is altijd wel heel fijn aan die hotelsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig betekend dat wel lekker in bad morgenavond
Langskomen? Roep maar als je in Thailand zit tussen de haarloze jochies!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit in cambodja! Ivy guesthouse in Siem reap! Kom maar langs angeltje
Wel snel zijn morgen zit ik in Maleisië.
Ach, het is een abnormale zaak, we moeten even 'meters maken'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1256 euro (ex btw)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat gaat 'm worden, thanks!
Echt wel ja. Ik vraag het er ook altijd bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd wel heel fijn aan die hotels
En prioriteiten. Werk gaat voor mij gewoon sowieso voor vrije tijdsdingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou jij nooit een vriend krijgen?
Zowel de mannen als vrouwen zijn knapper in cambodja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Langskomen? Roep maar als je in Thailand zit tussen de haarloze jochies!
*proest*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
En prioriteiten. Werk gaat voor mij gewoon sowieso voor vrije tijdsdingen.
Omdat ik mezelf dwarsboomquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou jij nooit een vriend krijgen?
Ook wel happy klinkt me als acceptatie dan waar geluk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf dwarsboom
Maar ben zo ook wel happy merk ik steeds meer
Je kan altijd nog naar een vriendinnetje overstappenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf dwarsboom
Maar ben zo ook wel happy merk ik steeds meer
Waarom dat proest is weet ik niet hoor, ik vertel toch dat dit voor mij geldt? Ik ga nogal op in mijn werk en in mijn tak werkt het gewoon zo. Niets voor niets zijn er zoveel "televisieweduwen". Maar goed, ik vind dat fijn en zou het niet anders willen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Zo enorm echt niet he. Dit wat ik nu doe is een uitzondering, normaal is het 100% vrije tijd > werk. Werk is er zodat ik vrij kan zijn, niks meer, niks minder.
Ja en voor mij dus juist niet. Is idd een kwestie van prioriteiten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
En prioriteiten. Werk gaat voor mij gewoon sowieso voor vrije tijdsdingen.
Ja, ik ook, vooral Edinburghquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:49 schreef Ripley het volgende:
Het is overigens absoluut niet zo dat ik geen leuke dingen naast mijn werk doe hoor. Maar het is ook vaak weer zo dat ik juist door mijn werk op plekken kom waar ik anders niet zou komen
Ook wel happy klinkt idd misschien een beetje te downquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook wel happy klinkt me als acceptatie dan waar geluk.
Wat op zich ook positief is want juist dan als je het zoeken en hopen laat ....
Straks ontmoet je iemand en dan heb je en al die toffe dingen en iemand om het mee te delenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook wel happy klinkt idd misschien een beetje te down
Ik bedoel meer dat ik in deze situatie OOK happy ben.
Noem het berusting, settling for less, struisvogelwhatever, maar ik merk het wel steeds meer.
Ik heb het zo druk met allerlei dingen. Dans tegenwoordig in een musical mee (Moulin Rouge), ben voorzitter geworden van eeen stichting, vrienden etc.... dat ik denk: Jah, fijn
en steeds minder denk "Ik mis iemand/iets".
On thee other hand: Wellicht STORT ik me wel in al die activiteiten omdat ik ANDERS iets/iemand mis
O ja, ben niet te beroerd over te werken als het echt moet hoor, dat niet. En als ik dan die avond al plannen heb zal ik ook wel overwegen dat af te zeggen. Maar het blijft "overwegen", dus voor mij geen automatisme dat werk voorgaat. Ik pas en meet wel. Dan begin ik bv een paar uur eerder of dan zorg ik dat ik in de lunch doorwerk of zo. Of beter plan de week ervoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, vooral Edinburgh.
Maar ook voor mij geldt, ik werk over al het moet, maar liever niet.
Dat mag ik onder werktijd, als ik zou willenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
Het enige dat ik mis omdat ik zoveel werk is tijd om ernaast consequent vrijwilligerswerk te doen. Ik zou wel iets extra's voor de maatschappij willen doen maar dat is naast mijn baan en een druk sociaal leven lastig.
Ik moet altijd grinnikken om workaholics, vandaar proest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom dat proest is weet ik niet hoor, ik vertel toch dat dit voor mij geldt? Ik ga nogal op in mijn werk en in mijn tak werkt het gewoon zo. Niets voor niets zijn er zoveel "televisieweduwen". Maar goed, ik vind dat fijn en zou het niet anders willen.
Neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Straks ontmoet je iemand en dan heb je en al die toffe dingen en iemand om het mee te delen
En misschien moeten die weer lachen dat jij niet van je baan houdt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet altijd grinnikken om workaholics, vandaar proest.
Ik zie mezeelf niet als een workaholic, meer als iemand die geniet van haar baan en er veel plezier in heeft. Zoals ik al zei kom ik juist door mijn werk in aanraking met veel verschillende mensen en situaties, dat zou ik anders ook graag opzoeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet altijd grinnikken om workaholics, vandaar proest.
ik bedoel met delen, er over pratenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIk deel niet graag mijn trainingen bv.
Toen m'n ex zei: "Zal ik anders ook komen dansen bij BDF?" was het NEE!
Ik ben erg gehecht aan mijn "vrijheid" en eigen dingen doen.
Maar bioscopen en theaters bezoeken en concerten etc inderdaad wel hoor
Ja ik doe sinds Sept 2010 nu vrijwilligerswerk voor een stichting.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
Het enige dat ik mis omdat ik zoveel werk is tijd om ernaast consequent vrijwilligerswerk te doen. Ik zou wel iets extra's voor de maatschappij willen doen maar dat is naast mijn baan en een druk sociaal leven lastig.
Als beide dat willen voor hun wel. Dat het je eigen wens niet is is prima.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bedoel met delen, er over pratenals je beide hele avonden op de bank zit, is er ook niks aan
Ik zou het echt heel tof vinden als ik, zodra ik klaar ben met mijn studie, een baan vind waar ik net zoveel voldoening uit haal als dat jij dat doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zie mezeelf niet als een workaholic, meer als iemand die geniet van haar baan en er veel plezier in heeft. Zoals ik al zei kom ik juist door mijn werk in aanraking met veel verschillende mensen en situaties, dat zou ik anders ook graag opzoeken.
stichting Martijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik doe sinds Sept 2010 nu vrijwilligerswerk voor een stichting.
Eerst als meehelpertje, toen hoofd communicatie en nu inmiddels sinds afgelopen maand voorzitter en penningmeester. Gaat nog best wel wat tijd inzitten
Maar tis niete cht een liefdadigheidsinstelling of zo.
Televisieweduwen zijn vrouwen die uiteindelijk hun baan voor hun relatie lieten gaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom dat proest is weet ik niet hoor, ik vertel toch dat dit voor mij geldt? Ik ga nogal op in mijn werk en in mijn tak werkt het gewoon zo. Niets voor niets zijn er zoveel "televisieweduwen". Maar goed, ik vind dat fijn en zou het niet anders willen.
Ik heb teksten geschreven voor verenigingen voor gehandicapten in mijn eigen tijd, dat soort dingen. Maar ik heb bijvoorbeeld vriendinnen die gaan dansen met gehandicapten of die acties op touw zetten voor wezen, dat soort dingen. Meer hands on met zoiets bezig zijn lijkt me wel een uitdaging.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst als meehelpertje, toen hoofd communicatie en nu inmiddels sinds afgelopen maand voorzitter en penningmeester. Gaat nog best wel wat tijd inzitten
COC?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of met Ron bransteder waren getrouwd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Televisieweduwen zijn vrouwen die uiteindelijk hun baan voor hun relatie lieten gaan?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
stichting Martijn?
Fout fout ik weet het.
Jullie maken poedermelk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kutwijf.
NeeStichting Friso
En nee dat is niet geld inzamelen voor het prinsje!
Zoiets jaquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kutwijf.
NeeStichting Friso
En nee dat is niet geld inzamelen voor het prinsje!
Nou, het ligt een beetje anders. De meeste mannen in tv hebben kennelijk vrouwen die er mee kunnen leven dat ze veel werken of rare werktijden hebben. Mannen lijken dat lastiger te vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Televisieweduwen zijn vrouwen die uiteindelijk hun baan voor hun relatie lieten gaan?
in Amsterdam zo goed als dood door slecht beleid geloof ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Werken we wel af een toe mee samen. Maar COC in Eindhoven heeft nogal een suffig imago.
Dat verschilt per stad echt heeeel erg. Leiden schijnt bv weer uberip te zijn en echt leeuk om uit te gaan bij het COC.
Ja, dat zijn de enige twee mogelijkheden! Je hebt helemaal gelijk. Of je haat je baan, of je bent er zo verliefd op dat je je vrije tijd er voor opoffertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En misschien moeten die weer lachen dat jij niet van je baan houdt.
quote:
Ik kan inderdaad net zo goed kort door de bocht redeneren. Dat heb je snel begrepen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de enige twee mogelijkheden! Je hebt helemaal gelijk. Of je haat je baan, of je bent er zo verliefd op dat je je vrije tijd er voor opoffert
idd, ik heb een prima baan, vind het leuk hier, ook omdat het gewoon goed geregeld is. Ik ben ook echt wel bereid tot standbydiensten, overwerk etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de enige twee mogelijkheden! Je hebt helemaal gelijk. Of je haat je baan, of je bent er zo verliefd op dat je je vrije tijd er voor opoffert
Ja precies, geweldig lijkt me datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel tof vinden als ik, zodra ik klaar ben met mijn studie, een baan vind waar ik net zoveel voldoening uit haal als dat jij dat doet.
Of nou de vrouw te veel werkt en de man verwaarloost of de man zeikt en vindt dat de vrouw te vaka weg is wat hij niet kan hebben (egootje of zo).... in beide gevallen gaat de relatie stuk doordat de prioriteit van baan bij de vrouw hoger ligt dan relatie. Juist danwel onjuist.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, het ligt een beetje anders. De meeste mannen in tv hebben kennelijk vrouwen die er mee kunnen leven dat ze veel werken of rare werktijden hebben. Mannen lijken dat lastiger te vinden.
Ik was niet kort door de bocht. Ripley gaf aan dat ze haar werk voor haar vrije tijdsdingen plaats. Dat is de standaarddefinitie van een workaholic.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad net zo goed kort door de bocht redeneren. Dat heb je snel begrepen.
Nobel... nobel.... in mijn geval is het het organiseren van een maandelijks feest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het heel knap en nobel als mensen dat doen.
Ik ben zo niet en daar heb ik ook vrede mee maar niet kinderen respect voor de mensen die het wel doen.
[..]
En inplaats van daar met enige nuance en open vragen over te stellen wat ze daar dan mee bedoeld en hoe ver dat gaat kies je graag voor de kort door de bocht proesst.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was niet kort door de bocht. Ripley gaf aan dat ze haar werk voor haar vrije tijdsdingen plaats. Dat is de standaarddefinitie van een workaholic.
Tenzij je met je werk de dingen doeet of kunt doen die je anders in je vrije tijd ook gedaan zou hebben. Zoiets. Al zou ik het zelf dan liever met vrienden (die ik gekozen heb) doen dan met collega's (die ik niet gekozen heb, hoe aardig ze ook zijn). Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was niet kort door de bocht. Ripley gaf aan dat ze haar werk voor haar vrije tijdsdingen plaats. Dat is de standaarddefinitie van een workaholic.
Je kan het ook niet doen. Het maakt je inderdaad niet ghandi maar het is een stap.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nobel... nobel.... in mijn geval is het het organiseren van een maandelijks feest.
Jezus, da;s wel een flink stuk van de populatiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of met Ron bransteder waren getrouwd.
Daar komt die debiele inteelt zoon dan ook vandaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus, da;s wel een flink stuk van de populatie
Zoals je net zei in een ander topic, in sommige topics hou je je in, in andere chargeer je. Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
En inplaats van daar met enige nuance en open vragen over te stellen wat ze daar dan mee bedoeld en hoe ver dat gaat kies je graag voor de kort door de bocht proesst.
Dat is prima. Ik wil ook best de nuances met je bespreken als je daar nu opeens meer behoefte aan hebt. Ik ben van alle markten thuis. Mijn waarheid ligt namelijk net als die van jou waarschijnlijk ergens in het midden.
Crap, dus ik ben een workaholic.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Niks menselijks is mij vreemd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals je net zei in een ander topic, in sommige topics hou je je in, in andere chargeer je. Dat heb ik ook
zelfs als mijn telefoon vervelend doet wordt het negatief naar me gedraaid. Het is kennelijk nodig. Laat lekker gaan joh, verspilde moeitequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Niks menselijks is mij vreemd.
Alleen soms jammer dat sommige mensen van lekker zwart wit, kort door de bocht opeens nuance gaan opzoeken om een punt te maken.
Jij bent niet achtelijk dus je wist volgens mij prima wat ik bedoelde.
Moet ik je beschermen huisbaas?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
zelfs als mijn telefoon vervelend doet wordt het negatief naar me gedraaid. Het is kennelijk nodig. Laat lekker gaan joh, verspilde moeite
Laat gaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
zelfs als mijn telefoon vervelend doet wordt het negatief naar me gedraaid. Het is kennelijk nodig. Laat lekker gaan joh, verspilde moeite
Ik snap het jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Niks menselijks is mij vreemd.
Alleen soms jammer dat sommige mensen van lekker zwart wit, kort door de bocht opeens nuance gaan opzoeken om een punt te maken.
Jij bent niet achtelijk dus je wist volgens mij prima wat ik bedoelde.
Oh ga dat ook even lekker op jezelf betrekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar klinken: Mezelf vermaken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat gaan?![]()
Ik zit hier in een stille bar met een after diner dip mezelf te vermaken en dat mag niet meer?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar klinken: Mezelf vermaken.
Jij hebt dan ook een kerel en een leger minaars.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Even wat voor jezelf doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
dat heeft meer te maken met jouw associatiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Zei jouw moeder dat vroeger nooit tegen je, dat je even met jezelf moest gaan spelen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat heeft meer te maken met jouw associatie
Een leger minnaarsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een kerel en een leger minaars.
Mja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat heeft meer te maken met jouw associatie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan het ook niet doen. Het maakt je inderdaad niet ghandi maar het is een stap.
niet op Tally's manierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Zei jouw moeder dat vroeger nooit tegen je, dat je even met jezelf moest gaan spelen?
En soms met een B er voorquote:
wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat gaan?![]()
Ik zit hier in een stille bar met een after diner dip mezelf te vermaken en dat mag niet meer?
Je moet het toch echt zelf doen. Als je jezelf niet kietelt, doet niemand 't!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Chaa k dowquote:
email, msn, sms, bellenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
Mijn PM doet raar
Mijn DM doet raar
Wat een raar gedoe
Ik heb heul gene dm in fok mobile.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
Mijn PM doet raar
Mijn DM doet raar
Wat een raar gedoe
/jaloersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Over kietelen gesproken: Ik heb de kamasutra geoefend met mijn buurvrouw
Aaah jij kent het ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet het toch echt zelf doen. Als je jezelf niet kietelt, doet niemand 't!
Uhm.. Jij bent homo he? Die doen dat over het algemeen met mannen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Over kietelen gesproken: Ik heb de kamasutra geoefend met mijn buurvrouw
Mja dat ligt een beetje gevoeligquote:
Nee DM niet neequote:
aahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dat ligt een beetje gevoelig
[..]
Nee DM niet nee
Nieuwe mobile layout wel, even rechtsboven op je eigen ava tikken. Dan komen dm/pm en nog wat dingen in beeld. Daar komt ook een cijfer te staan als je nieuwe berichten hebt.quote:
ow, is dat m geworden gisteren? goed om te weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Hey Rip, die "wel ok" tapasbar bij het Leidse heeft tegenwoordig unlimited tapas, het is nog wat chaotisch qua systeem, maar opzich wel redelijk te doen als je een keer flinke trek hebt.
Unlimited (lekkere) tapas is voor mij wel food-heavenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Hey Rip, die "wel ok" tapasbar bij het Leidse heeft tegenwoordig unlimited tapas, het is nog wat chaotisch qua systeem, maar opzich wel redelijk te doen als je een keer flinke trek hebt.
oude layout nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nieuwe mobile layout wel, even rechtsboven op je eigen ava tikken. Dan komen dm/pm en nog wat dingen in beeld. Daar komt ook een cijfer te staan als je nieuwe berichten hebt.
Ja, erg veel meer qua Tapas zit er niet, en we zagen het bordje hangen, met spelfoutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow, is dat m geworden gisteren? goed om te weten.
Dan heb ik gewoon geen dm'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nieuwe mobile layout wel, even rechtsboven op je eigen ava tikken. Dan komen dm/pm en nog wat dingen in beeld. Daar komt ook een cijfer te staan als je nieuwe berichten hebt.
Oh dat vind ik niet. Zolang je de snelheid hebt is die nieuwe echt zalig. Goed, het is even wennen, maar alle knopjes zitten gewoon makkelijk te bereiken, ook voor mensen met dikke vingersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oude layout nieten die werkt verder toch wel prettiger
Ik vond het ook wel redelijk direct van mezelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
Oeh, leukDapper van je, ik heb nog nooit een nummer durven vragen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
Uhm.. Jij bent homo he? Die doen dat over het algemeen met mannen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, erg veel meer qua Tapas zit er niet, en we zagen het bordje hangen, met spelfout.
Tis niet super goedkoop, of 18,50 PP en dan kan je 1-28 van de lijst kiezen, of 25:50 en dan mag je alles kiezen.
Maar je kan wel flink los zonder na te denken over wat je bestelt.
Ze hebben 40 tapas, de eerste 28 zijn "goedkoop" Patatas Brava etc, en de laatste zijn de wat duurdere gerechten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
Vergeleken met sumo nog wel stukje goedkoper dan.
Wat bedoel je met die lijst? Mag je of de hele avond van lijst 1 of van lijst 2?
Niet door elkaar of snap ik het niet?
[..]
Ok duidelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben 40 tapas, de eerste 28 zijn "goedkoop" Patatas Brava etc, en de laatste zijn de wat duurdere gerechten.
Dus je kan kiezen wat je wil, of alleen de goedkope of alles.
het aantal berichten krijg je alleen te zien bij PM's.. voor de dm's moet je toch echt naar naar die pagina toegaan.quote:
Als je echt hele goeie tapas wil zou ik deze overslaan, er is niets mis mee, maar er is beter in Amsterdam. Maar we waren nou eenmaal daar en geen zin om de halve stad door te moetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok duidelijk.![]()
Wie weet ooit. Zoveel wensen nog op de lijst voor eten.![]()
Eerst maar eens terug zijn. De 2e avond ga ik alweer uiteten.
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het aantal berichten krijg je alleen te zien bij PM's.. voor de dm's moet je toch echt naar naar die pagina toegaan.
Ja zo werkt het bij ons in Soho met de onbeperkt sushi inderdaad ook jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben 40 tapas, de eerste 28 zijn "goedkoop" Patatas Brava etc, en de laatste zijn de wat duurdere gerechten.
Dus je kan kiezen wat je wil, of alleen de goedkope of alles.
Dat is denk ik over het algemeen wel bij de "onbeperkt" zaken/aanbiedingen, dat dat niet de alerbeste tapas zijn ... maar goed te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je echt hele goeie tapas wil zou ik deze overslaan, er is niets mis mee, maar er is beter in Amsterdam. Maar we waren nou eenmaal daar en geen zin om de halve stad door te moeten.
het was hiervoor ook nooit meer dan een wel redelijke tapasbarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is denk ik over het algemeen wel bij de "onbeperkt" zaken/aanbiedingen, dat dat niet de alerbeste tapas zijn ... maar goed te doen.
Sumo is wel goed met zijn sushi hoor. Dat raad je niet snel af.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is denk ik over het algemeen wel bij de "onbeperkt" zaken/aanbiedingen, dat dat niet de alerbeste tapas zijn ... maar goed te doen.
Wat een kutbericht!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ven-minder-lang.html
Nou, dan leef ik maar minder langquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik eet geen dingen uit de zee, dus ik zal niet vaak sushi-en.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sumo is wel goed met zijn sushi hoor. Dat raad je niet snel af.
Zo zonde!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet geen dingen uit de zee, dus ik zal niet vaak sushi-en.
Maar soms ga ik met vrienden mee en er zijn nog best wel wat visloze keuzes.
Dan is Soho wel de lekkerste (die ik ken dan) in Eindhoven die onbeperkt heeft.
goed voor ze!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Zoetwatervissen dan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet geen dingen uit de zee, dus ik zal niet vaak sushi-en.
Maar soms ga ik met vrienden mee en er zijn nog best wel wat visloze keuzes.
Dan is Soho wel de lekkerste (die ik ken dan) in Eindhoven die onbeperkt heeft.
jij en meeten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:00 schreef Godtje het volgende:
Rip wat hadden we ook alweer afgesproken voor mei?![]()
Meeten met kluts, jij, ik,......?
ja, of zwemmende beesten die geen vissen zijn!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of nog lastiger, vissen die in zoet- en zoutwater leven
Pinguïns!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of zwemmende beesten die geen vissen zijn!
Zou dat een beetje te hakken zijn, BBQ-Tux?quote:
Ik denk "Zal ik nou naast zee ook oceanen en meren etc gaan noemen, of zijn de mensen wel zo slim dat ze dat snappen?"quote:
neenee, zo makkelijk kom je er niet vanaf, je eet alleen geen ZEEbeestenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk "Zal ik nou naast zee ook oceanen en meren etc gaan noemen, of zijn de mensen wel zo slim dat ze dat snappen?"
Zal wel wat naar kip smaken. Lijkt me wel eens het proberen waard!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou dat een beetje te hakken zijn, BBQ-Tux?.
moet ergens te krijgen zijn lijkt me, afrika heeft ook pinkwinsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zal wel wat naar kip smaken. Lijkt me wel eens het proberen waard!
Kunnen we niet 's nachts Artis binnen sneaken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet ergens te krijgen zijn lijkt me, afrika heeft ook pinkwins.
Dat kan, maar ik zou het niet in het wilde dieren gedeelte proberen als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kunnen we niet 's nachts Artis binnen sneaken?
Waterbeesten dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neenee, zo makkelijk kom je er niet vanaf, je eet alleen geen ZEEbeesten.
Angel of Deathquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Ze noemen me the Angel of Destruction
De vorige keer dat ik ver op vakantie ging kwam Katrina op bezoek in de plaatsen waar ik een week daarvoor was geweest. Nu ben ik onlangs begonnen met plannen van een reis naar Tokyo.... and see what happens!
Pink-wins? Zijn die dan net zo gay als die 2 pinguins in NY?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet ergens te krijgen zijn lijkt me, afrika heeft ook pinkwins.
Kan ze hier wel kopen denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flashmob incl BBQquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zijn beschermd, heb al gegoogledquote:
Ben je dr rouwig om? Waar gaat t eigenlijk over?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Oh jongens, vette ruzie met een opdrachtgever. Ik ga hem verliezen, de ruzie en de opdrachtgever, maar de tering
Pagina eerst opslaan en openen in Word oid?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
Iemand hier verstand van printers?
Ik moet een document uitprinten vanaf Google chrome, maar wat er dus gebeurt, is dat ik de geprinte pagina maar voor de helft krijg.
Het kan natuurlijk ook een achterbaks truukje zijn van de KVK....
Dit is het land waar je alles kan kopen. Letterrlijk. Zoals rival al zei ook kleine meisjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boven de evenaar daar toch? Pinquins leven tot aan de evenaar in het wild.
Ik dacht al, wanneer komt de eerste vingerwijzing naar de homo's, maar daar is ie hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Je maakt de hele wereld kapot met je homofilie!
Oh ja, dat is dan inderdaad goed mogelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is het land waar je alles kan kopen. Letterrlijk. Zoals rival al zei ook kleine meisjes.
Je kan hier met een rocker launcher op levende koeien schieten. Of met een m16 op kippen of varkens maar dat is minder spannend.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is het land waar je alles kan kopen. Letterrlijk. Zoals rival al zei ook kleine meisjes.
Je kan hier met een rocker launcher op levende koeien schieten. Of met een m16 op kippen of varkens maar dat is minder spannend.
Never mind, heb 'm alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pagina eerst opslaan en openen in Word oid?
Niet echt rouwig, het is een chaotische klotezooi daar. Ik moest een bepaald vertaalprogramma gebruiken dat ik niet heb, dat wisten ze, dan zou ik het in Word vertalen en zij zouden het kopiëren naar dat programma. Maar nu is het allemaal mijn schuld dat zij alles moesten kopiëren en dat het 20.000 woorden waren ipv de 11.000 die het moesten zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je dr rouwig om? Waar gaat t eigenlijk over?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dat kan is toch wel echt een aanfluiting op bepaalde rechten he
OK, twas pas mijn eerste pogingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Never mind, heb 'm alIk moest de pagina even verkleinen.
En een kopie in word kan niet worden ingediend voor de rechtbank.
Waarom post jij boven de quote?quote:
Kindjes kopen is inderdaad wel een schending van wat rechtenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dat kan is toch wel echt een aanfluiting op bepaalde rechten he
Maakt ook niet uitquote:
Ook dat natuurlijk, maar voornamelijk was het gewoon nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bel de FOK!-politie, iemand post boven de quote! In het gevang met deze schobbejak
Nou, met een rocket launcher op een koe schieten ook wel lijkt mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kindjes kopen is inderdaad wel een schending van wat rechten
Waarschijnlijk mobiel aan het fokken? (o nee, da's niet handig in verweggistan)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk, maar voornamelijk was het gewoon nieuwsgierigheid.
iPad. Cursur komt standaard boven de tekst.quote:
Dierenrechten hebben ze daar nog nooit van gehoord geloof ik. Met mensenrechten is het al slecht gesteld, kan je nagaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, met een rocket launcher op een koe schieten ook wel lijkt me
Ah, een nadeel van de iPad. Maar nog steeds geen reden om niet zo'n ding te willenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
iPad. Cursur komt standaard boven de tekst.
Je kan niet naar beneden Scrollen. Dus als de tekst te lang is kan ik de cursus er niet onder verplaatsen.
Ik zie hier meer kinderen dan koeien. Dus ze kunnen beter op de koeien letten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dierenrechten hebben ze daar nog nooit van gehoord geloof ik. Met mensenrechten is het al slecht gesteld, kan je nagaan
Zat ik er toch niet zo heel gek veel naastquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan niet naar beneden Scrollen. Dus als de tekst te lang is kan ik de cursus er niet onder verplaatsen.
Thuis ligt hij voornamelijk stof te verzamelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, een nadeel van de iPad. Maar nog steeds geen reden om niet zo'n ding te willen
Ah, logisch idd, niet bij stilgestaan. Ik post niet zoveel vanaf mijn oude antieke ipad 1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met een rocket launcher op kinderen schietenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie hier meer kinderen dan koeien. Dus ze kunnen beter op de koeien letten.
Spot on zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat ik er toch niet zo heel gek veel naast
Ja, doeiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet echt rouwig, het is een chaotische klotezooi daar. Ik moest een bepaald vertaalprogramma gebruiken dat ik niet heb, dat wisten ze, dan zou ik het in Word vertalen en zij zouden het kopiëren naar dat programma. Maar nu is het allemaal mijn schuld dat zij alles moesten kopiëren en dat het 20.000 woorden waren ipv de 11.000 die het moesten zijn
Fanboi alert!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, logisch idd, niet bij stilgestaan. Ik post niet zoveel vanaf mijn oude antieke ipad 1.
Jij bent echt niet up to datequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, logisch idd, niet bij stilgestaan. Ik post niet zoveel vanaf mijn oude antieke ipad 1.
Ik ga misschien morgen een MacBook pro kopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een vriendin van mij vertaalt medische boeken, die doet dat ook met de hand in word. Zo gek is dat toch niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, doei![]()
![]()
Vertaal jij alles in word? Helemaal met t handje dus?
Ik herken het van de iPhone. Daar komt de cursos ook bovenaan. Scrollen naar onder kan wel, maar het is niet zo heel fijn. Nou ja, het kost wat tijd. Dus dan heb ik ook wel eens de neiging boven de quote te postenquote:
In Japan zijn ze heel goedkoop, beetje waterschade.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga misschien morgen een MacBook pro kopen.
Verschilt die prijs daar nu heel erg met Nederland?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga misschien morgen een MacBook pro kopen.
Dan moet ik eerst select al doen. En dan net onderste puntje helemaal door slepen. En dat select all werkt al matig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herken het van de iPhone. Daar komt de cursos ook bovenaan. Scrollen naar onder kan wel, maar het is niet zo heel fijn. Nou ja, het kost wat tijd. Dus dan heb ik ook wel eens de neiging boven de quote te posten
Je bent niet de enige die het doet hoor, ik snapte alleen ff niet waaromquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst select al doen. En dan net onderste puntje helemaal door slepen. En dat select all werkt al matig.
Dus er boven en de groeten er mee.![]()
![]()
300 euro goedkoper.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verschilt die prijs daar nu heel erg met Nederland?
Geef hem als je thuiskomt maar gewoon aan mij hoor poepje. Ik pas er wel op!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst select al doen. En dan net onderste puntje helemaal door slepen. En dat select all werkt al matig.
Dus er boven en de groeten er mee.![]()
![]()
MacBook air 11 inch 128 gb 874 euroquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
300 euro goedkoper.
MacBook pro 13 inch 2.3 GHz 874 euro
MacBook pro 13 inch 2.7 GHz 1086 euro
MacBook air 11 inch 64 gb 732 euro
MacBook air 11 inch 128 gb 874 euro
MacBook air 13 inch 128 gb 945 euro
MacBook air 13 inch 256 gb 1181 euro
Scheelt toch aardig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
300 euro goedkoper.
MacBook pro 13 inch 2.3 GHz 874 euro
MacBook pro 13 inch 2.7 GHz 1086 euro
MacBook air 11 inch 64 gb 732 euro
MacBook air 13 inch 128 gb 945 euro
MacBook air 13 inch 256 gb 1181 euro
Ja die zijn wel handig. Maar zoals ik al zei thuis ligt hij stof te happen en pak ik steeds laptop.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het doet hoor, ik snapte alleen ff niet waarom.
Ik heb gewoon een muis op mijn ipad aangesloten, samen met een keyboard is het nu ook gewoon een laptop als ik zou willen.
Tja dat wilde ik eerst ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe mij die maar.
Ik gebruik mijn macbook alleen nog maar als ik de iPad wil backuppen of updaten, voor de rest ligt ie stof te happenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die zijn wel handig. Maar zoals ik al zei thuis ligt hij stof te happen en pak ik steeds laptop.
Dat vind ik toch veel makkelijker. Op reis om boeken te lezen en tijdschriften is hij wel ideaal. Thuis gebruik ik daar ook liever de papieren variant voor.
Ik heb nog een ander programma, maar dat hebben zij dus nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, doei![]()
![]()
Vertaal jij alles in word? Helemaal met t handje dus?
jammer voor zequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een ander programma, maar dat hebben zij dus niet
Alles op de iPad?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn macbook alleen nog maar als ik de iPad wil backuppen of updaten, voor de rest ligt ie stof te happen.
En dan zegt ze: had je het moeten aangeven toen je zag dat het meer woorden waren dan afgesproken.quote:
ja, daar is natuurlijk ook niets mis meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen iPad en gebruik m'n laptop dagelijks voor van alles en nog wat
En zusje heeft nog steeds een virus
stupidityquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zegt ze: had je het moeten aangeven toen je zag dat het meer woorden waren dan afgesproken.
Ja, dat heb ik gedaan. Dus ik geef aan dat ik op die en die dag, op dat tijdstip daar een mail over heb gestuurd waar ze op had gereageerd met: i'll check. En waar ze nooit op teruggekomen is. En dan is het antwoord: ja en?
omfg
nee, dat ook weer niet, ik heb een desktop thuis waar ik ook veel op doe, vooral films kijken etc.quote:
Ach ja, ieder z'n hobbyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn macbook alleen nog maar als ik de iPad wil backuppen of updaten, voor de rest ligt ie stof te happen.
Kostte me niets hoor, gekregen van mijn werk toen ik Apple Certified werdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, ieder z'n hobbyIedereen geeft z'n geld wel uit aan voor andere onnodige dingen.
Ik bedoel, ik zit op de ruim 680 dvd's kwam ik vorig weekend achter
Dat is het ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daar is natuurlijk ook niets mis mee.
is het wel een virus? Meestal is het spyware/malware.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook niet
Nou ja, met dat virus wel. Klote zooi, krijg 'm er niet af.
Ik heb dat dus geprobeerd thuis om de laptop weg te laten en de ipad te pakken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat ook weer niet, ik heb een desktop thuis waar ik ook veel op doe, vooral films kijken etc.
Maar wat ik voorheen met de laptop deed doe ik nu met de iPad, en sukkel die ik ben, binnenkort vast met een iPad2.
O dus als je de deel-2 haalt geef je hem kostenloos door aan mij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kostte me niets hoor, gekregen van mijn werk toen ik Apple Certified werd.
Ik had het over mijn macbook, de iPad heb ik voor kerst gekregenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus als je de deel-2 haalt geef je hem kostenloos door aan mij?
Wat LIEF heatwave! Super!
Ja, nou, hij wordt aangeduid als trojan horse. Ik weet de naam niet meer, maar het is een antivirus programma die dat doet, om je zo te dwingen hun product te kopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is het wel een virus? Meestal is het spyware/malware.
Super anti spyware en/of Malware bytes, krijgt bijna alles weg.
Desktop thuis van de zaak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, ieder z'n hobbyIedereen geeft z'n geld wel uit aan voor andere onnodige dingen.
Ik bedoel, ik zit op de ruim 680 dvd's kwam ik vorig weekend achter
Wat interesseert mij het nou van WIE je de iPad-1 gratis hebt gekregen?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had het over mijn macbook, de iPad heb ik voor kerst gekregen.
Sja, technisch gezien zou je de hoer kunnen spelen voor me om hem te krijgen, maar dan heb ik liever andere kandidatesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het nou van WIE je de iPad-1 gratis hebt gekregen?!
Zodra IK hem maar gratis van je krijg als jij overstapt op de 2!
Ik kan geen goede Lenova dealer vinden in NL, wil de nieuwste hebben, maar die is nog niet te leveren hierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Desktop thuis van de zaak.
Lenova laptop van de zaak
Dell van de zaak
iPad van de zaak
MacBook declareren
Lenova? Nooit van gehoord... Ken wel Lenovo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan geen goede Lenova dealer vinden in NL, wil de nieuwste hebben, maar die is nog niet te leveren hier
Zo ben ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
CL en EL staan stil bij rampen Japan
CL staat stil bij de rampen in Japan
ja, bedoel ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lenova? Nooit van gehoord... Ken wel Lenovo.
Ik weet (bijna) zeker dat ik beter pijp dan de gemiddelde dame hier hoor!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, technisch gezien zou je de hoer kunnen spelen voor me om hem te krijgen, maar dan heb ik liever andere kandidates.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Desktop downloaden, file hosting,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me wel af je in godsnaam met 30 computers en/of laptops moet
Ja zeg hallo, en mijn vakantie naar Tokyo dan in jan 2012?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Japan: Dubbele beving treft getroffen gebieden
Het zou me op zich vrij weinig verbazen als dat hele land zo zinkt. Kolere zeg.
Ik heb er geen 30quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me wel af je in godsnaam met 30 computers en/of laptops moet
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet (bijna) zeker dat ik beter pijp dan de gemiddelde dame hier hoor!Ik geloof je op je woord eerlijk gezegd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
gelukkigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord eerlijk gezegd...
Excuse me? Hoe wil je op de bank met een TB+muis combi werken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Desktop downloaden, file hosting,
Gewoon de basis. Ook nog een server maar die staat uit. Dit is goed genoeg. Vroeger games maar dat is over. Gamen doe je op de bank.
Lenovo is een heerlijke laptop.![]()
Dell doet niks. Sterker nog ligt bij ex.
iPad zomer cadeau van de zaak doe ik weinig mee thuis alleen nu veel.
MacBook nieuwsgierig.
Mijn zusje heeft een Lenovo, had nooit van 't merk gehoord tot dan. Het is inderdaad een fijne laptop, al begint ie nu oud te worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Desktop downloaden, file hosting,
Gewoon de basis. Ook nog een server maar die staat uit. Dit is goed genoeg. Vroeger games maar dat is over. Gamen doe je op de bank.
Lenovo is een heerlijke laptop.![]()
Dell doet niks. Sterker nog ligt bij ex.
iPad zomer cadeau van de zaak doe ik weinig mee thuis alleen nu veel.
MacBook nieuwsgierig.
Ik wilde er eerst 300 van maken, maar dat is zo overdrevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er geen 30.
Ik heb hooguit 15 werkende machines thuis.
En ja, die staan in een kast, en van het weekend ga ik er weer 1 weggeven.
Schijnt top of the line te zijn, voornamelijk voor pro gebruik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een Lenovo, had nooit van 't merk gehoord tot dan. Het is inderdaad een fijne laptop, al begint ie nu oud te worden.
gamen doe je op een consolequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Excuse me? Hoe wil je op de bank met een TB+muis combi werken?
Serieus? Want het ding koste geen drol heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schijnt top of the line te zijn, voornamelijk voor pro gebruik.
Ik wil de AMD E-350 platform en Lenovo is samen met Sony nog de enige die het leveren, en Sony ziet er wel goed uit, is alleen kwalitatief niet zo goed meer als dat ze ooit waren.
tis gewoon een IBMetje hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schijnt top of the line te zijn, voornamelijk voor pro gebruik.
niets, opzich. Maar anders worden ze hier weggegooid vanwege een klein defect. Ik neem ze mee, repareer ze en geef ze weg (soms verkoop).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst 300 van maken, maar dat is zo overdreven
Volgende vraag, wat moet je met 15 van die dingen?
Oh, oke. Dus als ik een nieuwe laptop nodig heb, bel ik HW?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets, opzich. Maar anders worden ze hier weggegooid vanwege een klein defect. Ik neem ze mee, repareer ze en geef ze weg (soms verkoop).
Ik gebruik zelf maar 3 machines opzich, PC, iPad en soms dus Macbook.
dan ben ik verkeerd geinformeerd, dan vind ik ze nog wel prijzig, als ik tenminste op de US site configureer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
tis gewoon een IBMetje hoor
aldus spuit 11
Mwah, het zijn vaak zakelijke machines, dus neit echt voor spellen etc geschikt. En natuurlijk ook niet splinternieuw.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Dus als ik een nieuwe laptop nodig heb, bel ik HW?
zo dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het zijn vaak zakelijke machines, dus neit echt voor spellen etc geschikt. En natuurlijk ook niet splinternieuw.
Maar studentens zijn er vaak erg blij mee.
Ik speel geen spelletjes op de laptop. Alleen internetten en huiswerk, soms websites bouwen of zo, voor de fun.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het zijn vaak zakelijke machines, dus neit echt voor spellen etc geschikt. En natuurlijk ook niet splinternieuw.
Maar studenten zijn er vaak erg blij mee.
Kan prima. Toetsenbord op schoot, muis op de bank.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
Excuse me? Hoe wil je op de bank met een TB+muis combi werken?
Het is een Oorlogsgebied. Wat verwacht je anders.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Kabinet vindt Kunduz nog steeds veilig
Typisch.... pas nog een zelfmoordaanslag, maar toch is het veilig hoor. Dikke vinger, Rosenthal.
Ik verwacht dat het daar niet veilig is. Maar Rosenthal meent van wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een Oorlogsgebied. Wat verwacht je anders.
Sommige games zijn geschikter op een console. Maar shooters, rts en tbs zijn vele malen geschikter te spelen op de PC met TB+muis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
SHIT!
Ik ben in een compromitterende positie betrapt met een vrouw!Door een blinde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
SHIT!
Ik ben in een compromitterende positie betrapt met een vrouw!Je kijkt niet vrolijk, als het helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja, Bejeweled of een ander wijvenspelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan prima. Toetsenbord op schoot, muis op de bank.
Je geeft aan dat je door iemand anders bent betrapt met een vrouw.quote:
Dat ze getrouwd is met een bakker maakt haar niet gelijk een ordinair wijf.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, Bejeweled of een ander wijvenspel
Welk elke keer dezelfde depressieve mensenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
Wat is 'hoe voel je je nu' toch een depressief topic
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Je geeft aan dat je door iemand anders bent betrapt met een vrouw.
Dan moet diegene (of jij) blind zijn. Want alleen een blinde ziet dat het geen vrouw is
Ach, zo raar is het ook weer nietquote:
ik voel me altijd stukken beter als ik daar kom.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Welk elke keer dezelfde depressieve mensen
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Welk elke keer dezelfde depressieve mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |