300 euro goedkoper.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verschilt die prijs daar nu heel erg met Nederland?
Geef hem als je thuiskomt maar gewoon aan mij hoor poepje. Ik pas er wel op!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst select al doen. En dan net onderste puntje helemaal door slepen. En dat select all werkt al matig.
Dus er boven en de groeten er mee.![]()
![]()
MacBook air 11 inch 128 gb 874 euroquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
300 euro goedkoper.
MacBook pro 13 inch 2.3 GHz 874 euro
MacBook pro 13 inch 2.7 GHz 1086 euro
MacBook air 11 inch 64 gb 732 euro
MacBook air 11 inch 128 gb 874 euro
MacBook air 13 inch 128 gb 945 euro
MacBook air 13 inch 256 gb 1181 euro
Scheelt toch aardig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
300 euro goedkoper.
MacBook pro 13 inch 2.3 GHz 874 euro
MacBook pro 13 inch 2.7 GHz 1086 euro
MacBook air 11 inch 64 gb 732 euro
MacBook air 13 inch 128 gb 945 euro
MacBook air 13 inch 256 gb 1181 euro
Ja die zijn wel handig. Maar zoals ik al zei thuis ligt hij stof te happen en pak ik steeds laptop.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het doet hoor, ik snapte alleen ff niet waarom.
Ik heb gewoon een muis op mijn ipad aangesloten, samen met een keyboard is het nu ook gewoon een laptop als ik zou willen.
Tja dat wilde ik eerst ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe mij die maar.
Ik gebruik mijn macbook alleen nog maar als ik de iPad wil backuppen of updaten, voor de rest ligt ie stof te happenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die zijn wel handig. Maar zoals ik al zei thuis ligt hij stof te happen en pak ik steeds laptop.
Dat vind ik toch veel makkelijker. Op reis om boeken te lezen en tijdschriften is hij wel ideaal. Thuis gebruik ik daar ook liever de papieren variant voor.
Ik heb nog een ander programma, maar dat hebben zij dus nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, doei![]()
![]()
Vertaal jij alles in word? Helemaal met t handje dus?
jammer voor zequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een ander programma, maar dat hebben zij dus niet
Alles op de iPad?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn macbook alleen nog maar als ik de iPad wil backuppen of updaten, voor de rest ligt ie stof te happen.
En dan zegt ze: had je het moeten aangeven toen je zag dat het meer woorden waren dan afgesproken.quote:
ja, daar is natuurlijk ook niets mis meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen iPad en gebruik m'n laptop dagelijks voor van alles en nog wat
En zusje heeft nog steeds een virus
stupidityquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zegt ze: had je het moeten aangeven toen je zag dat het meer woorden waren dan afgesproken.
Ja, dat heb ik gedaan. Dus ik geef aan dat ik op die en die dag, op dat tijdstip daar een mail over heb gestuurd waar ze op had gereageerd met: i'll check. En waar ze nooit op teruggekomen is. En dan is het antwoord: ja en?
omfg
nee, dat ook weer niet, ik heb een desktop thuis waar ik ook veel op doe, vooral films kijken etc.quote:
Ach ja, ieder z'n hobbyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn macbook alleen nog maar als ik de iPad wil backuppen of updaten, voor de rest ligt ie stof te happen.
Kostte me niets hoor, gekregen van mijn werk toen ik Apple Certified werdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, ieder z'n hobbyIedereen geeft z'n geld wel uit aan voor andere onnodige dingen.
Ik bedoel, ik zit op de ruim 680 dvd's kwam ik vorig weekend achter
Dat is het ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daar is natuurlijk ook niets mis mee.
is het wel een virus? Meestal is het spyware/malware.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook niet
Nou ja, met dat virus wel. Klote zooi, krijg 'm er niet af.
Ik heb dat dus geprobeerd thuis om de laptop weg te laten en de ipad te pakken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat ook weer niet, ik heb een desktop thuis waar ik ook veel op doe, vooral films kijken etc.
Maar wat ik voorheen met de laptop deed doe ik nu met de iPad, en sukkel die ik ben, binnenkort vast met een iPad2.
O dus als je de deel-2 haalt geef je hem kostenloos door aan mij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kostte me niets hoor, gekregen van mijn werk toen ik Apple Certified werd.
Ik had het over mijn macbook, de iPad heb ik voor kerst gekregenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus als je de deel-2 haalt geef je hem kostenloos door aan mij?
Wat LIEF heatwave! Super!
Ja, nou, hij wordt aangeduid als trojan horse. Ik weet de naam niet meer, maar het is een antivirus programma die dat doet, om je zo te dwingen hun product te kopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is het wel een virus? Meestal is het spyware/malware.
Super anti spyware en/of Malware bytes, krijgt bijna alles weg.
Desktop thuis van de zaak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, ieder z'n hobbyIedereen geeft z'n geld wel uit aan voor andere onnodige dingen.
Ik bedoel, ik zit op de ruim 680 dvd's kwam ik vorig weekend achter
Wat interesseert mij het nou van WIE je de iPad-1 gratis hebt gekregen?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had het over mijn macbook, de iPad heb ik voor kerst gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |