Wat een kutbericht!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ven-minder-lang.html
Nou, dan leef ik maar minder langquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik eet geen dingen uit de zee, dus ik zal niet vaak sushi-en.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sumo is wel goed met zijn sushi hoor. Dat raad je niet snel af.
Zo zonde!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet geen dingen uit de zee, dus ik zal niet vaak sushi-en.
Maar soms ga ik met vrienden mee en er zijn nog best wel wat visloze keuzes.
Dan is Soho wel de lekkerste (die ik ken dan) in Eindhoven die onbeperkt heeft.
goed voor ze!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Zoetwatervissen dan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet geen dingen uit de zee, dus ik zal niet vaak sushi-en.
Maar soms ga ik met vrienden mee en er zijn nog best wel wat visloze keuzes.
Dan is Soho wel de lekkerste (die ik ken dan) in Eindhoven die onbeperkt heeft.
jij en meeten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:00 schreef Godtje het volgende:
Rip wat hadden we ook alweer afgesproken voor mei?![]()
Meeten met kluts, jij, ik,......?
ja, of zwemmende beesten die geen vissen zijn!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of nog lastiger, vissen die in zoet- en zoutwater leven
Pinguïns!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of zwemmende beesten die geen vissen zijn!
Zou dat een beetje te hakken zijn, BBQ-Tux?quote:
Ik denk "Zal ik nou naast zee ook oceanen en meren etc gaan noemen, of zijn de mensen wel zo slim dat ze dat snappen?"quote:
neenee, zo makkelijk kom je er niet vanaf, je eet alleen geen ZEEbeestenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk "Zal ik nou naast zee ook oceanen en meren etc gaan noemen, of zijn de mensen wel zo slim dat ze dat snappen?"
Zal wel wat naar kip smaken. Lijkt me wel eens het proberen waard!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou dat een beetje te hakken zijn, BBQ-Tux?.
moet ergens te krijgen zijn lijkt me, afrika heeft ook pinkwinsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zal wel wat naar kip smaken. Lijkt me wel eens het proberen waard!
Kunnen we niet 's nachts Artis binnen sneaken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet ergens te krijgen zijn lijkt me, afrika heeft ook pinkwins.
Dat kan, maar ik zou het niet in het wilde dieren gedeelte proberen als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kunnen we niet 's nachts Artis binnen sneaken?
Waterbeesten dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neenee, zo makkelijk kom je er niet vanaf, je eet alleen geen ZEEbeesten.
Angel of Deathquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Ze noemen me the Angel of Destruction
De vorige keer dat ik ver op vakantie ging kwam Katrina op bezoek in de plaatsen waar ik een week daarvoor was geweest. Nu ben ik onlangs begonnen met plannen van een reis naar Tokyo.... and see what happens!
Pink-wins? Zijn die dan net zo gay als die 2 pinguins in NY?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet ergens te krijgen zijn lijkt me, afrika heeft ook pinkwins.
Kan ze hier wel kopen denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flashmob incl BBQquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zijn beschermd, heb al gegoogledquote:
Ben je dr rouwig om? Waar gaat t eigenlijk over?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Oh jongens, vette ruzie met een opdrachtgever. Ik ga hem verliezen, de ruzie en de opdrachtgever, maar de tering
Pagina eerst opslaan en openen in Word oid?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
Iemand hier verstand van printers?
Ik moet een document uitprinten vanaf Google chrome, maar wat er dus gebeurt, is dat ik de geprinte pagina maar voor de helft krijg.
Het kan natuurlijk ook een achterbaks truukje zijn van de KVK....
Dit is het land waar je alles kan kopen. Letterrlijk. Zoals rival al zei ook kleine meisjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boven de evenaar daar toch? Pinquins leven tot aan de evenaar in het wild.
Ik dacht al, wanneer komt de eerste vingerwijzing naar de homo's, maar daar is ie hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Je maakt de hele wereld kapot met je homofilie!
Oh ja, dat is dan inderdaad goed mogelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is het land waar je alles kan kopen. Letterrlijk. Zoals rival al zei ook kleine meisjes.
Je kan hier met een rocker launcher op levende koeien schieten. Of met een m16 op kippen of varkens maar dat is minder spannend.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is het land waar je alles kan kopen. Letterrlijk. Zoals rival al zei ook kleine meisjes.
Je kan hier met een rocker launcher op levende koeien schieten. Of met een m16 op kippen of varkens maar dat is minder spannend.
Never mind, heb 'm alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pagina eerst opslaan en openen in Word oid?
Niet echt rouwig, het is een chaotische klotezooi daar. Ik moest een bepaald vertaalprogramma gebruiken dat ik niet heb, dat wisten ze, dan zou ik het in Word vertalen en zij zouden het kopiëren naar dat programma. Maar nu is het allemaal mijn schuld dat zij alles moesten kopiëren en dat het 20.000 woorden waren ipv de 11.000 die het moesten zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je dr rouwig om? Waar gaat t eigenlijk over?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dat kan is toch wel echt een aanfluiting op bepaalde rechten he
OK, twas pas mijn eerste pogingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Never mind, heb 'm alIk moest de pagina even verkleinen.
En een kopie in word kan niet worden ingediend voor de rechtbank.
Waarom post jij boven de quote?quote:
Kindjes kopen is inderdaad wel een schending van wat rechtenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dat kan is toch wel echt een aanfluiting op bepaalde rechten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |