zelfs als mijn telefoon vervelend doet wordt het negatief naar me gedraaid. Het is kennelijk nodig. Laat lekker gaan joh, verspilde moeitequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Niks menselijks is mij vreemd.
Alleen soms jammer dat sommige mensen van lekker zwart wit, kort door de bocht opeens nuance gaan opzoeken om een punt te maken.
Jij bent niet achtelijk dus je wist volgens mij prima wat ik bedoelde.
Moet ik je beschermen huisbaas?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
zelfs als mijn telefoon vervelend doet wordt het negatief naar me gedraaid. Het is kennelijk nodig. Laat lekker gaan joh, verspilde moeite
Laat gaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
zelfs als mijn telefoon vervelend doet wordt het negatief naar me gedraaid. Het is kennelijk nodig. Laat lekker gaan joh, verspilde moeite
Ik snap het jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Niks menselijks is mij vreemd.
Alleen soms jammer dat sommige mensen van lekker zwart wit, kort door de bocht opeens nuance gaan opzoeken om een punt te maken.
Jij bent niet achtelijk dus je wist volgens mij prima wat ik bedoelde.
Oh ga dat ook even lekker op jezelf betrekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar klinken: Mezelf vermaken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat gaan?![]()
Ik zit hier in een stille bar met een after diner dip mezelf te vermaken en dat mag niet meer?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar klinken: Mezelf vermaken.
Jij hebt dan ook een kerel en een leger minaars.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Even wat voor jezelf doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
dat heeft meer te maken met jouw associatiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Zei jouw moeder dat vroeger nooit tegen je, dat je even met jezelf moest gaan spelen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat heeft meer te maken met jouw associatie
Een leger minnaarsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een kerel en een leger minaars.
Mja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat heeft meer te maken met jouw associatie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan het ook niet doen. Het maakt je inderdaad niet ghandi maar het is een stap.
niet op Tally's manierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Zei jouw moeder dat vroeger nooit tegen je, dat je even met jezelf moest gaan spelen?
En soms met een B er voorquote:
wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat gaan?![]()
Ik zit hier in een stille bar met een after diner dip mezelf te vermaken en dat mag niet meer?
Je moet het toch echt zelf doen. Als je jezelf niet kietelt, doet niemand 't!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Chaa k dowquote:
email, msn, sms, bellenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
Mijn PM doet raar
Mijn DM doet raar
Wat een raar gedoe
Ik heb heul gene dm in fok mobile.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
Mijn PM doet raar
Mijn DM doet raar
Wat een raar gedoe
/jaloersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Over kietelen gesproken: Ik heb de kamasutra geoefend met mijn buurvrouw
Aaah jij kent het ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet het toch echt zelf doen. Als je jezelf niet kietelt, doet niemand 't!
Uhm.. Jij bent homo he? Die doen dat over het algemeen met mannen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Over kietelen gesproken: Ik heb de kamasutra geoefend met mijn buurvrouw
Mja dat ligt een beetje gevoeligquote:
Nee DM niet neequote:
aahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dat ligt een beetje gevoelig
[..]
Nee DM niet nee
Nieuwe mobile layout wel, even rechtsboven op je eigen ava tikken. Dan komen dm/pm en nog wat dingen in beeld. Daar komt ook een cijfer te staan als je nieuwe berichten hebt.quote:
ow, is dat m geworden gisteren? goed om te weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Hey Rip, die "wel ok" tapasbar bij het Leidse heeft tegenwoordig unlimited tapas, het is nog wat chaotisch qua systeem, maar opzich wel redelijk te doen als je een keer flinke trek hebt.
Unlimited (lekkere) tapas is voor mij wel food-heavenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Hey Rip, die "wel ok" tapasbar bij het Leidse heeft tegenwoordig unlimited tapas, het is nog wat chaotisch qua systeem, maar opzich wel redelijk te doen als je een keer flinke trek hebt.
oude layout nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nieuwe mobile layout wel, even rechtsboven op je eigen ava tikken. Dan komen dm/pm en nog wat dingen in beeld. Daar komt ook een cijfer te staan als je nieuwe berichten hebt.
Ja, erg veel meer qua Tapas zit er niet, en we zagen het bordje hangen, met spelfoutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow, is dat m geworden gisteren? goed om te weten.
Dan heb ik gewoon geen dm'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nieuwe mobile layout wel, even rechtsboven op je eigen ava tikken. Dan komen dm/pm en nog wat dingen in beeld. Daar komt ook een cijfer te staan als je nieuwe berichten hebt.
Oh dat vind ik niet. Zolang je de snelheid hebt is die nieuwe echt zalig. Goed, het is even wennen, maar alle knopjes zitten gewoon makkelijk te bereiken, ook voor mensen met dikke vingersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oude layout nieten die werkt verder toch wel prettiger
Ik vond het ook wel redelijk direct van mezelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
Oeh, leukDapper van je, ik heb nog nooit een nummer durven vragen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
Uhm.. Jij bent homo he? Die doen dat over het algemeen met mannen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, erg veel meer qua Tapas zit er niet, en we zagen het bordje hangen, met spelfout.
Tis niet super goedkoop, of 18,50 PP en dan kan je 1-28 van de lijst kiezen, of 25:50 en dan mag je alles kiezen.
Maar je kan wel flink los zonder na te denken over wat je bestelt.
Ze hebben 40 tapas, de eerste 28 zijn "goedkoop" Patatas Brava etc, en de laatste zijn de wat duurdere gerechten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
Vergeleken met sumo nog wel stukje goedkoper dan.
Wat bedoel je met die lijst? Mag je of de hele avond van lijst 1 of van lijst 2?
Niet door elkaar of snap ik het niet?
[..]
Ok duidelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben 40 tapas, de eerste 28 zijn "goedkoop" Patatas Brava etc, en de laatste zijn de wat duurdere gerechten.
Dus je kan kiezen wat je wil, of alleen de goedkope of alles.
het aantal berichten krijg je alleen te zien bij PM's.. voor de dm's moet je toch echt naar naar die pagina toegaan.quote:
Als je echt hele goeie tapas wil zou ik deze overslaan, er is niets mis mee, maar er is beter in Amsterdam. Maar we waren nou eenmaal daar en geen zin om de halve stad door te moetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok duidelijk.![]()
Wie weet ooit. Zoveel wensen nog op de lijst voor eten.![]()
Eerst maar eens terug zijn. De 2e avond ga ik alweer uiteten.
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het aantal berichten krijg je alleen te zien bij PM's.. voor de dm's moet je toch echt naar naar die pagina toegaan.
Ja zo werkt het bij ons in Soho met de onbeperkt sushi inderdaad ook jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben 40 tapas, de eerste 28 zijn "goedkoop" Patatas Brava etc, en de laatste zijn de wat duurdere gerechten.
Dus je kan kiezen wat je wil, of alleen de goedkope of alles.
Dat is denk ik over het algemeen wel bij de "onbeperkt" zaken/aanbiedingen, dat dat niet de alerbeste tapas zijn ... maar goed te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je echt hele goeie tapas wil zou ik deze overslaan, er is niets mis mee, maar er is beter in Amsterdam. Maar we waren nou eenmaal daar en geen zin om de halve stad door te moeten.
het was hiervoor ook nooit meer dan een wel redelijke tapasbarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is denk ik over het algemeen wel bij de "onbeperkt" zaken/aanbiedingen, dat dat niet de alerbeste tapas zijn ... maar goed te doen.
Sumo is wel goed met zijn sushi hoor. Dat raad je niet snel af.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is denk ik over het algemeen wel bij de "onbeperkt" zaken/aanbiedingen, dat dat niet de alerbeste tapas zijn ... maar goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |