En prioriteiten. Werk gaat voor mij gewoon sowieso voor vrije tijdsdingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou jij nooit een vriend krijgen?
Zowel de mannen als vrouwen zijn knapper in cambodja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Langskomen? Roep maar als je in Thailand zit tussen de haarloze jochies!
*proest*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
En prioriteiten. Werk gaat voor mij gewoon sowieso voor vrije tijdsdingen.
Omdat ik mezelf dwarsboomquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou jij nooit een vriend krijgen?
Ook wel happy klinkt me als acceptatie dan waar geluk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf dwarsboom
Maar ben zo ook wel happy merk ik steeds meer
Je kan altijd nog naar een vriendinnetje overstappenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf dwarsboom
Maar ben zo ook wel happy merk ik steeds meer
Waarom dat proest is weet ik niet hoor, ik vertel toch dat dit voor mij geldt? Ik ga nogal op in mijn werk en in mijn tak werkt het gewoon zo. Niets voor niets zijn er zoveel "televisieweduwen". Maar goed, ik vind dat fijn en zou het niet anders willen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Zo enorm echt niet he. Dit wat ik nu doe is een uitzondering, normaal is het 100% vrije tijd > werk. Werk is er zodat ik vrij kan zijn, niks meer, niks minder.
Ja en voor mij dus juist niet. Is idd een kwestie van prioriteiten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
En prioriteiten. Werk gaat voor mij gewoon sowieso voor vrije tijdsdingen.
Ja, ik ook, vooral Edinburghquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:49 schreef Ripley het volgende:
Het is overigens absoluut niet zo dat ik geen leuke dingen naast mijn werk doe hoor. Maar het is ook vaak weer zo dat ik juist door mijn werk op plekken kom waar ik anders niet zou komen
Ook wel happy klinkt idd misschien een beetje te downquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook wel happy klinkt me als acceptatie dan waar geluk.
Wat op zich ook positief is want juist dan als je het zoeken en hopen laat ....
Straks ontmoet je iemand en dan heb je en al die toffe dingen en iemand om het mee te delenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook wel happy klinkt idd misschien een beetje te down
Ik bedoel meer dat ik in deze situatie OOK happy ben.
Noem het berusting, settling for less, struisvogelwhatever, maar ik merk het wel steeds meer.
Ik heb het zo druk met allerlei dingen. Dans tegenwoordig in een musical mee (Moulin Rouge), ben voorzitter geworden van eeen stichting, vrienden etc.... dat ik denk: Jah, fijn
en steeds minder denk "Ik mis iemand/iets".
On thee other hand: Wellicht STORT ik me wel in al die activiteiten omdat ik ANDERS iets/iemand mis
O ja, ben niet te beroerd over te werken als het echt moet hoor, dat niet. En als ik dan die avond al plannen heb zal ik ook wel overwegen dat af te zeggen. Maar het blijft "overwegen", dus voor mij geen automatisme dat werk voorgaat. Ik pas en meet wel. Dan begin ik bv een paar uur eerder of dan zorg ik dat ik in de lunch doorwerk of zo. Of beter plan de week ervoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, vooral Edinburgh.
Maar ook voor mij geldt, ik werk over al het moet, maar liever niet.
Dat mag ik onder werktijd, als ik zou willenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
Het enige dat ik mis omdat ik zoveel werk is tijd om ernaast consequent vrijwilligerswerk te doen. Ik zou wel iets extra's voor de maatschappij willen doen maar dat is naast mijn baan en een druk sociaal leven lastig.
Ik moet altijd grinnikken om workaholics, vandaar proest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom dat proest is weet ik niet hoor, ik vertel toch dat dit voor mij geldt? Ik ga nogal op in mijn werk en in mijn tak werkt het gewoon zo. Niets voor niets zijn er zoveel "televisieweduwen". Maar goed, ik vind dat fijn en zou het niet anders willen.
Neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Straks ontmoet je iemand en dan heb je en al die toffe dingen en iemand om het mee te delen
En misschien moeten die weer lachen dat jij niet van je baan houdt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet altijd grinnikken om workaholics, vandaar proest.
Ik zie mezeelf niet als een workaholic, meer als iemand die geniet van haar baan en er veel plezier in heeft. Zoals ik al zei kom ik juist door mijn werk in aanraking met veel verschillende mensen en situaties, dat zou ik anders ook graag opzoeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet altijd grinnikken om workaholics, vandaar proest.
ik bedoel met delen, er over pratenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIk deel niet graag mijn trainingen bv.
Toen m'n ex zei: "Zal ik anders ook komen dansen bij BDF?" was het NEE!
Ik ben erg gehecht aan mijn "vrijheid" en eigen dingen doen.
Maar bioscopen en theaters bezoeken en concerten etc inderdaad wel hoor
Ja ik doe sinds Sept 2010 nu vrijwilligerswerk voor een stichting.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
Het enige dat ik mis omdat ik zoveel werk is tijd om ernaast consequent vrijwilligerswerk te doen. Ik zou wel iets extra's voor de maatschappij willen doen maar dat is naast mijn baan en een druk sociaal leven lastig.
Als beide dat willen voor hun wel. Dat het je eigen wens niet is is prima.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bedoel met delen, er over pratenals je beide hele avonden op de bank zit, is er ook niks aan
Ik zou het echt heel tof vinden als ik, zodra ik klaar ben met mijn studie, een baan vind waar ik net zoveel voldoening uit haal als dat jij dat doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zie mezeelf niet als een workaholic, meer als iemand die geniet van haar baan en er veel plezier in heeft. Zoals ik al zei kom ik juist door mijn werk in aanraking met veel verschillende mensen en situaties, dat zou ik anders ook graag opzoeken.
stichting Martijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik doe sinds Sept 2010 nu vrijwilligerswerk voor een stichting.
Eerst als meehelpertje, toen hoofd communicatie en nu inmiddels sinds afgelopen maand voorzitter en penningmeester. Gaat nog best wel wat tijd inzitten
Maar tis niete cht een liefdadigheidsinstelling of zo.
Televisieweduwen zijn vrouwen die uiteindelijk hun baan voor hun relatie lieten gaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom dat proest is weet ik niet hoor, ik vertel toch dat dit voor mij geldt? Ik ga nogal op in mijn werk en in mijn tak werkt het gewoon zo. Niets voor niets zijn er zoveel "televisieweduwen". Maar goed, ik vind dat fijn en zou het niet anders willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |