Daar valt de ambassade in Japan onder, lijkt mij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar kan BUZA weinig aan doen lijkt me.
Het weg komen uit een land lijkt mij in eerste instantie een eigen verantwoordelijkheid. Je hebt er tenslotte ook zelf voor gekozen om naar dat land toe te gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daar valt de ambassade in Japan onder, lijkt mij?
quote:
Zij kunnen zijn vliegreis betalen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar kan BUZA weinig aan doen lijkt me.
Hadden ze met Libie ook geen problemen mee, bij defensie..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het weg komen uit een land lijkt mij in eerste instantie een eigen verantwoordelijkheid. Je hebt er tenslotte ook zelf voor gekozen om naar dat land toe te gaan.
Wat wil je dat BUZA concreet doet? Een helicopter invliegen oid?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Hadden ze met Libie ook geen problemen mee, bij defensie..
Noem dat maar "geen problemen".quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:56 schreef capricia het volgende:
Hadden ze met Libie ook geen problemen mee, bij defensie..
Repatrieeren? Doen ze in Libie ook. Zate minder Nederlanders, risico lijkt mij vergelijkbaar, reisadvies is hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het weg komen uit een land lijkt mij in eerste instantie een eigen verantwoordelijkheid. Je hebt er tenslotte ook zelf voor gekozen om naar dat land toe te gaan.
Wat wil je dat BUZA concreet doet? Een helicopter invliegen oid?
Helikopter pilot valt flauw achter de knuppelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef FReNsJ het volgende:
Ga je zien dat die helikopters crashen in/op de reactor en ontploffen, kan er nog wel bij...
Of mid-air ineens zonder brandstof, zou niet de eerste keer zijn dat ze dat voorhebben daarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:58 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Helikopter pilot valt flauw achter de knuppel
En dit is pas een argument als je er heen vertrekt nadat er een negatief reisadvies is gegeven. Daarna is het -strikt genomen- je eigen zaak om weg te zien komen als de pleuris uitbreekt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt er tenslotte ook zelf voor gekozen om naar dat land toe te gaan.
In Libië was geen commerciëel vliegverkeer mogelijk. In Japan wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Repatrieeren? Doen ze in Libie ook. Zate minder Nederlanders, risico lijkt mij vergelijkbaar, reisadvies is hetzelfde.
Ook amper heb ik het idee..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Libië was geen commerciëel vliegverkeer mogelijk. In Japan wel.
Sowieso is weg komen in beginsel je eigen verantwoordelijkheid. Pas als dat op de normale manier niet meer mogelijk is, vind ik dat er een rol voor de overheid is weggelegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dit is pas een argument als je er heen vertrekt nadat er een negatief reisadvies is gegeven. Daarna is het -strikt genomen- je eigen zaak om weg te zien komen als de pleuris uitbreekt.
Dat bleek achteraf iets genuanceerder te liggen. Alhoewel commercieel verkeer wel moeizaam verliep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Libië was geen commerciëel vliegverkeer mogelijk. In Japan wel.
Het lijkt er een beetje op dat er alleen nog maar tijd gewonnen wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef capricia het volgende:
Als Tepco water wil gaan dumpen vanuit helicopters op nucleaire installaties, dan vind ik dat wel wanhopig klinken, eigenlijk.
Of denk je dat ze de situatie nog onder controle hebben?
Op maar een fractie van de vliegvelden, en die vliegvelden zijn praktisch onbereikbaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Libië was geen commerciëel vliegverkeer mogelijk. In Japan wel.
Zelfs dat nog inderdaad. De Nederlanders konden gewoon het land verlaten nadat de militairen waren opgepakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:04 schreef Toad het volgende:
Dat bleek achteraf iets genuanceerder te liggen. Alhoewel commercieel verkeer wel moeizaam verliep.
En alsof je niet al (eer) gisteren kon weten dat er een kans is dat het daar mis zou gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sowieso is weg komen in beginsel je eigen verantwoordelijkheid. Pas als dat op de normale manier niet meer mogelijk is, vind ik dat er een rol voor de overheid is weggelegd.
Wat wil je dat BUZA aan dat laatste doet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op maar een fractie van de vliegvelden, en die vliegvelden zijn praktisch onbereikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |