TS wordt normaliter met commando's geroepen en is nu in de warquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef Chestbrah het volgende:
Sinds gisteren hebben de buren een nieuwe hond, allemaal leuk en aardig maar ze hebben die hond dezelfde naam gegeven als mij. Wat moet ik hier nu mee? Steeds hoor ik 'Bruno, Bruno' in de tuin en ik denk dat ik geroepen wordt.
Zie je, jij denkt er ook zo over, dus is het waar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef PeZu het volgende:
mensen die bruno heten, dan heb je dus echt ene hondennaam_!
Minoesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef Taartjeh het volgende:
Leer er mee leven ik heb ook een honden en katten naam
Taartjeh heet Snuffel...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef Taartjeh het volgende:
Hoi spikequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef Taartjeh het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is een dierennaam. Wordt vaak genoeg geroepen door baasjes
What is meant to be, will be.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:59 schreef Taartjeh het volgende:
[..]En dan kijk jij natuurlijk iedere keer omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is een dierennaam. Wordt vaak genoeg geroepen door baasjes
Irritant wel.
Nee dan denk ik wtf niet alweer. Confrontatie is kut hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef gamezz het volgende:
[..]
En dan kijk jij natuurlijk iedere keer om
Irritant wel.
aldus Lizzyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef Taartjeh het volgende:
Maar bruno is ook wel echt een hondennaam
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is een dierennaam. Wordt vaak genoeg geroepen door baasjes MarokkaantjesKnapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Het zijn wel altijd van die maffe schoothondjes die Lizzy hetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee dan denk ik wtf niet alweer. Confrontatie is kut hoor
Ja of van die knaagdieren..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het zijn wel altijd van die maffe schoothondjes die Lizzy heten
ja gelukkig leven we daar ook hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
aldus Lizzy
Bruno is een normale naam in Zuid Europa
Ik ken wel Teen Lizzy.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef gamezz het volgende:
Ik ken geen enkele kat of hond die Lizzy heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is een dierennaam. Wordt vaak genoeg geroepen door baasjes
Max vind ik dan wel weer een echte hondennaam. Ouders die hun kind Max noemen...![]()
Dan tyf je fijn op naar Zuid Europa.... daar noemen ze hun viervoeter niet Bruno.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
aldus Lizzy
Ja in amerika ofzo zou mijn naam ook wel normaal zijn. Maar hier is het toch een beetje dierachtig aldus Bruno.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
aldus Lizzy
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:08 schreef Taartjeh het volgende:
Oh nee toch doe ik mijn naam al extra in een spoiler. Krijg je dit.
BRUNOOOOOOOOOOOOOOO
mja hij hete bruno, dan kun je beter niet teveel verwachtenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:05 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja in amerika ofzo zou mijn naam ook wel normaal zijn. Maar hier is het toch een beetje dierachtig aldus Bruno.
Ohnee toch de OP Bruno zou dan anorexia hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:11 schreef Yu-Kee het volgende:
Bruno: lees hoe hij is afgevallen
Bruno is een grote bruine Labrador en loopt elke dag samen met zijn buurhond Max en zijn vrouwtje heel wat kilometers, maar hier werd steeds langer over gedaan en Max moest telkens op zijn trage vriend wachten.
Bij de controle bleek dat 24,6 % overgewicht had. Zijn gewicht was 45,5 kg en het streefgewicht voor Bruno is 36,5 kg.
Als u naar de linkerfoto hierboven kijkt ziet u dat Bruno een lichaamsscore van 4 of 5 had.
De eigenaresse is na het bezoek vol enthousiasme begonnen aan ons afvalprogramma. Op de afvalkaart (zie hieronder) is een mooi verloop te zien van het gewicht. Na 4 weken was het voer op en kreeg Bruno even zijn oude voer en je ziet gelijk het gewicht weer oplopen. Nadat er weer RD gegeven werd nam het gewicht gestaag af. Al na 12 weken was Bruno 40 kilo, dus 6,5 kilogram afgevallen.
Na 19 weken was het streefgewicht bereikt. Bruno is 9 kg afgevallen! Tegenwoordig weegt Bruno tussen de 36 en de 37 kilo en kan hij Max prima bijhouden!!
Bruno heeft in menselijke kilo's 42 kg overgewicht !!!
[ afbeelding ]
je hondennaam frustraties afreageren op anderenquote:
De aandacht van je zelf af proberen te leiden om een backfire te voorkomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is meant to be, will be.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in je FoBo.
Bruno 4 is baasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef Taartjeh het volgende:
Bruno 1 [ afbeelding ]
Bruno 2 [ afbeelding ]
Bruno 3 [ afbeelding ]
Bruno 4 [ afbeelding ]
Bruno 5 [ afbeelding ]
Bron: GOOGLE( Bruno de hond )
Als ik alle Bruno's moet posten ben ik over 10 jaar nog niet uitgepost.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Chestbrah het volgende:
[ afbeelding ]
RIP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allemaal Lizzy's
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Chestbrah het volgende:
knaagdieren die lizzy heten fokken harder door
uitgebokt
quote:Das waar, das ook niet fair. Het is mij ook wel eens gebeurd dat Bruno mij ongewild een waterhoen bracht....Dat was de eerste keer dat ik met mijn vriend ging wandelen...schaamde me kapot.... Bloos
Gelukkig kon hij er wel om lachen.... Knipoog
Nee geen excuus, je heet wel Bruno waarom zou je daar een grapje over maken!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Chestbrah het volgende:
het is weer leuk geweest, ik heet helemaal geen Bruno eigenlijk. Wel bedankt voor je input in dit topic Lizzy
Jij faalt zo fucking hard gastquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Chestbrah het volgende:
het is weer leuk geweest, ik heet helemaal geen Bruno eigenlijk. Wel bedankt voor je input in dit topic Lizzy
Wat een faal van je, Brunoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Chestbrah het volgende:
ja nu heet je opeens geen bruno, je faalt grote tijd man echt zo'n triest gevalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Chestbrah het volgende:
Inderdaad, wat een slechte poging om te doen alsof dit topic een grap was. We hebben al eerder gezien dat dat niet werkt. TS je was gewoon serieusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee geen excuus, je heet wel Bruno waarom zou je daar een grapje over maken!
dan kun je nog beter bruno hetenquote:
Inderdaad, en hij houdt van Evi.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Taartjeh het volgende:
Nee geen excuus, je heet wel Bruno waarom zou je daar een grapje over maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Inderdaad, en hij houdt van Evi.Whut, je postte dit om 13:37. En je geboortedatum is ook 1337SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Inderdaad, en hij houdt van Evi.Doe eens niet die spoiler, ik zit op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een 1337 nieuwetijdskind.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:38 schreef gamezz het volgende:
Whut, je postte dit om 13:37. En je geboortedatum is ook 1337
ach je hebt hem zelf gestart Bruno, dus wen er maar aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:39 schreef Chestbrah het volgende:
dit topic is echt van die curlbros die een aquatkoning proberen te dissen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Taartjeh het volgende:
Hier wil ik het wel met afsluiten. Arme Bruno. Slaap zacht
alsof jij powercleans met perfecte vorm uitvoertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Tommsch het volgende:
[..]
ach je hebt hem zelf gestart Bruno, dus wen er maar aan
Onze hond Bruno.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Taartjeh het volgende:
Hier wil ik het wel met afsluiten. Arme Bruno. Slaap zacht
Beter geen powercleansquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
alsof jij powercleans met perfecte vorm uitvoert
Ik vind het een eerbetoon dat dat hondje mijn naam heeft gedeeld. Zσσσσσσσσσσσσ sweeetquote:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Nee ik sta inderdaad niet mijn tijd te verdoen in de sportschool, ik sport lekker buiten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
alsof jij powercleans met perfecte vorm uitvoert
Ja, wel echt een lief hondje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:42 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ik vind het een eerbetoon dat dat hondje mijn naam heeft gedeeld. Zσσσσσσσσσσσσ sweeet
Ja dat vraag ik me ook af, zielig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, wel echt een lief hondje.Waarom moest hij zo jong sterven
Zielig, arme lizzyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef Taartjeh het volgende:
Oh een allergische reactie op de injecties. Schock kreeg hij en dood
Van die kuttenlikkertjes waarvan de bandjes bezet zijn met roze strass steentjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |