quote:Das waar, das ook niet fair. Het is mij ook wel eens gebeurd dat Bruno mij ongewild een waterhoen bracht....Dat was de eerste keer dat ik met mijn vriend ging wandelen...schaamde me kapot.... Bloos
Gelukkig kon hij er wel om lachen.... Knipoog
Nee geen excuus, je heet wel Bruno waarom zou je daar een grapje over maken!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Chestbrah het volgende:
het is weer leuk geweest, ik heet helemaal geen Bruno eigenlijk. Wel bedankt voor je input in dit topic Lizzy
Jij faalt zo fucking hard gastquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Chestbrah het volgende:
het is weer leuk geweest, ik heet helemaal geen Bruno eigenlijk. Wel bedankt voor je input in dit topic Lizzy
Wat een faal van je, Brunoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Chestbrah het volgende:
ja nu heet je opeens geen bruno, je faalt grote tijd man echt zo'n triest gevalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Chestbrah het volgende:
Inderdaad, wat een slechte poging om te doen alsof dit topic een grap was. We hebben al eerder gezien dat dat niet werkt. TS je was gewoon serieusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee geen excuus, je heet wel Bruno waarom zou je daar een grapje over maken!
dan kun je nog beter bruno hetenquote:
Inderdaad, en hij houdt van Evi.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Taartjeh het volgende:
Nee geen excuus, je heet wel Bruno waarom zou je daar een grapje over maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Inderdaad, en hij houdt van Evi.Whut, je postte dit om 13:37. En je geboortedatum is ook 1337SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Inderdaad, en hij houdt van Evi.Doe eens niet die spoiler, ik zit op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een 1337 nieuwetijdskind.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:38 schreef gamezz het volgende:
Whut, je postte dit om 13:37. En je geboortedatum is ook 1337
ach je hebt hem zelf gestart Bruno, dus wen er maar aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:39 schreef Chestbrah het volgende:
dit topic is echt van die curlbros die een aquatkoning proberen te dissen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Taartjeh het volgende:
Hier wil ik het wel met afsluiten. Arme Bruno. Slaap zacht
alsof jij powercleans met perfecte vorm uitvoertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Tommsch het volgende:
[..]
ach je hebt hem zelf gestart Bruno, dus wen er maar aan
Onze hond Bruno.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Taartjeh het volgende:
Hier wil ik het wel met afsluiten. Arme Bruno. Slaap zacht
Beter geen powercleansquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
alsof jij powercleans met perfecte vorm uitvoert
Ik vind het een eerbetoon dat dat hondje mijn naam heeft gedeeld. Zσσσσσσσσσσσσ sweeetquote:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Nee ik sta inderdaad niet mijn tijd te verdoen in de sportschool, ik sport lekker buiten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
alsof jij powercleans met perfecte vorm uitvoert
Ja, wel echt een lief hondje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:42 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ik vind het een eerbetoon dat dat hondje mijn naam heeft gedeeld. Zσσσσσσσσσσσσ sweeet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |