Bruno 4 is baasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef Taartjeh het volgende:
Bruno 1 [ afbeelding ]
Bruno 2 [ afbeelding ]
Bruno 3 [ afbeelding ]
Bruno 4 [ afbeelding ]
Bruno 5 [ afbeelding ]
Bron: GOOGLE( Bruno de hond )
Als ik alle Bruno's moet posten ben ik over 10 jaar nog niet uitgepost.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Chestbrah het volgende:
[ afbeelding ]
RIP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allemaal Lizzy's
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Chestbrah het volgende:
knaagdieren die lizzy heten fokken harder door
uitgebokt
quote:Das waar, das ook niet fair. Het is mij ook wel eens gebeurd dat Bruno mij ongewild een waterhoen bracht....Dat was de eerste keer dat ik met mijn vriend ging wandelen...schaamde me kapot.... Bloos
Gelukkig kon hij er wel om lachen.... Knipoog
Nee geen excuus, je heet wel Bruno waarom zou je daar een grapje over maken!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Chestbrah het volgende:
het is weer leuk geweest, ik heet helemaal geen Bruno eigenlijk. Wel bedankt voor je input in dit topic Lizzy
Jij faalt zo fucking hard gastquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Chestbrah het volgende:
het is weer leuk geweest, ik heet helemaal geen Bruno eigenlijk. Wel bedankt voor je input in dit topic Lizzy
Wat een faal van je, Brunoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Chestbrah het volgende:
ja nu heet je opeens geen bruno, je faalt grote tijd man echt zo'n triest gevalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Chestbrah het volgende:
Inderdaad, wat een slechte poging om te doen alsof dit topic een grap was. We hebben al eerder gezien dat dat niet werkt. TS je was gewoon serieusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee geen excuus, je heet wel Bruno waarom zou je daar een grapje over maken!
dan kun je nog beter bruno hetenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |