Doe eens een foto dan van wat jij in je badkamer hebt? Ik vind die dingen ook niet echt mooi, wel heel handig. Ben benieuwd naar leuke alternatieven!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:47 schreef Gwywen het volgende:
Warme droge handdoeken heb ik ook, maar niet zo'n lelijk ding aan m'n badkamermuur
Valt mee, de opzichtige TV's en de afzuigkap doen wel afbreuk.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef lezzer het volgende:
Het is in ieder geval wel consequent doorgevoerd
Oef, jij mag flink gaan opruimen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:34 schreef T42 het volgende:
[..]
die kachels zie ik altijd in huizen zonder CV niks geks aan.
[..]
huiver dan maar
[ link | afbeelding ]
stukje woonkamer waar ik hobby
Mijn katten vinden dit het paradijs, hun klauwtjes jeuken bij het zien van al dat hout.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Daar zijn vast liefhebbers voor, zo'n cowboyhuis
't Zal vast niet iedereens smaak zijn, maar ik heb er zo eentje in m'n badkamer.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:43 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Doe eens een foto dan van wat jij in je badkamer hebt? Ik vind die dingen ook niet echt mooi, wel heel handig. Ben benieuwd naar leuke alternatieven!
Die is best wel cool...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef Gwywen het volgende:
[..]
't Zal vast niet iedereens smaak zijn, maar ik heb er zo eentje in m'n badkamer.
like itquote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef Gwywen het volgende:
[..]
't Zal vast niet iedereens smaak zijn, maar ik heb er zo eentje in m'n badkamer.
Inderdaad.. hoeveel huizen er wel niet te koop staan met afzichtelijke foto's waar alle troep nog lekker in beeld staat. En vervolgens wel janken dat er maar geen kopers op af komenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef aloe_vera het volgende:
Maar T42: als jij je huis wilt verkopen, dan schuif je je flipperkasten toch wel even aan de kant voor de foto's? Het gaat er gewoon om dat het opruimen van je huis voor je verkoopfoto's geen overbodige luxe is en sommige mensen dat vertikken. Dat is gewoon dom en lui. Je wil je huis toch zo goed mogelijk presenteren. Wat je met je huis doet verder, maakt niets uit, maar voor de foto's is kopers trekken toch wel je doel.
Het is wel 'what you see is what you get' op die manierquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:35 schreef L3viathan het volgende:
Inderdaad.. hoeveel huizen er wel niet te koop staan met afzichtelijke foto's waar alle troep nog lekker in beeld staat. En vervolgens wel janken dat er maar geen kopers op af komen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wel 'what you see is what you get' op die manierIk ken namelijk ook helemaal uitgeleefde huizen met een teringzooi die er alleen voor op de fundafoto's prima uitzagen en je het huis op de foto's niet herkende
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef fred_de_kei het volgende:
Opwekkende poster aan de muur hier
[ afbeelding ]
Lijkt mij eerder een wachtkamer dan een huiskamer..quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste is nou precies wat ik ook dacht!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:14 schreef k_man het volgende:
Sonatine is een ontzettend goede, redelijk bekende film, met Takeshi Kitano. Er kijkt ook niemand op van een Pulp Fiction poster, toch?
Mooi!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Of een Deen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Daar woont vast een Zweed("Hej" is Zweeds voor hoi)
Of een Nederlander met dyslexie.quote:
Yupquote:
nou sorry hoor, smaken verschillen, maar dan heb ik liever de radiator die jij verschrikkelijk vindt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen... Maar die radiator die getoond werd zou werkelijk het allereerste zijn wat bij mij uit het huis gehaald werd. Ik dacht al even, gezien de positieve reacties, dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou sorry hoor, smaken verschillen, maar dan heb ik liever de radiator die jij verschrikkelijk vindt.
dat ding van jou vind ik dus op mijn beurt helemaal niets
maar zoals ik al zei, ieder zijn smaak...
Nou, een vriend van me heeft anderhalve week geleden de sleutels gehad van 2 woningen uit 1920 ofzo, ik moet daar nog even langs. Als er iets dergelijks hangt en hij gaat het weghalen zal ik aan je denken.quote:Op zondag 10 april 2011 09:25 schreef Gwywen het volgende:
Mocht je ooit een huis kopen waar je zo'n radiator uit sloopt, stuur me dan een PM, kom ik 'm wel afhalen
quote:Op zondag 10 april 2011 12:41 schreef krullebol81 het volgende:
grastapijt over het bed
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/vinkeveen/huis-4407739-demmerik-47-a/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef lipjes het volgende:
what de fuck?
[ afbeelding ]
Link
Een badkamer naast de keuken op de begane grond
Vind ik ook niet zo gek hoor, hebben wij ook. (plus 3 slaapkamers beneden en de woonkamer boven, dat is dan mss wat gekker)quote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef lipjes het volgende:
what de fuck?
[ afbeelding ]
Link
Een badkamer naast de keuken op de begane grond
quote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef lezzer het volgende:
Dat is toch niet zo vreemd?Mee eens, vind het ook niet raar, had het ook in mijn vorige huis. Wel ideaal eigenlijk, kinderen vies van het spelen zo via de achterdeur meteen de douche in. Wasmand vlakbij de wasmachine. Nu badkamer boven maar als ik ooit een dikke prijs win..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)foto=1&size=grotere#
Zou daar een hond vermoord zijn? De politietekening is nog zichtbaar!
quote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef lezzer het volgende:
Dat is toch niet zo vreemd?Eens, in flats (etagewoningen) zie je dat heel vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Bij m'n ouders staat de wasmachine ook op zolder. Als dat ding naar de badkamer op de eerste verdieping kan, kan die ook wel nog een verdieping hoger. Klusje wat misschien eens in de 10 jaar een keer moet gebeuren, dus best te overzien. De zolder is gelijk de droogruimte, ouderwets aan waslijnen. Lekker veel ruimte en lekker uit het zicht. Een wasmand met vuile was is een stuk minder zwaar om naar zolder te dragen dan een wasmand met schone, natte was. 1x een zware klus zorgt voor 10 jaar lang lichter werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die lekkage, daarvoor zijn prachtige opvangbakken verkrijgbaar. Naar keuze met of zonder aansluiting op de afvoer. In combinatie met een waterslot op de kraan is het risico op waterschade vrijwel uitgesloten.
Bij mij zit badkamer ook naast de keuken, tegenover de slaapkamer. Soms is het best fijn om in een klein appartement te wonen.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Hiddendoe het volgende:
De grap is dat ze die dingen er zelf niet heen sjouwen. Dat laten ze die figuren van de winkel doen die de wasmachine komen installeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn vriendenkring zijn er een aantal die dat soort baantjes gehad hebben, dus dan krijg je dit soort dingen ook vaak genoeg te horen.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Hier staat ie ook in de badkamer, maar wilt er wel soms uit.quote:Op maandag 11 april 2011 20:48 schreef Zwolsboy het volgende:
Bij mij staat de wasmachine in de badkamer!
Echt heel handig wasmandjes ernaast kleding uit erin mieteren de douche in.
Gaatie lekken altijd safe een badkamervloer lekt nooit (hoop ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |