Doe eens een foto dan van wat jij in je badkamer hebt? Ik vind die dingen ook niet echt mooi, wel heel handig. Ben benieuwd naar leuke alternatieven!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:47 schreef Gwywen het volgende:
Warme droge handdoeken heb ik ook, maar niet zo'n lelijk ding aan m'n badkamermuur
Valt mee, de opzichtige TV's en de afzuigkap doen wel afbreuk.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef lezzer het volgende:
Het is in ieder geval wel consequent doorgevoerd
Oef, jij mag flink gaan opruimen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:34 schreef T42 het volgende:
[..]
die kachels zie ik altijd in huizen zonder CV niks geks aan.
[..]
huiver dan maar
[ link | afbeelding ]
stukje woonkamer waar ik hobby
Mijn katten vinden dit het paradijs, hun klauwtjes jeuken bij het zien van al dat hout.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Daar zijn vast liefhebbers voor, zo'n cowboyhuis
't Zal vast niet iedereens smaak zijn, maar ik heb er zo eentje in m'n badkamer.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:43 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Doe eens een foto dan van wat jij in je badkamer hebt? Ik vind die dingen ook niet echt mooi, wel heel handig. Ben benieuwd naar leuke alternatieven!
Die is best wel cool...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef Gwywen het volgende:
[..]
't Zal vast niet iedereens smaak zijn, maar ik heb er zo eentje in m'n badkamer.
like itquote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef Gwywen het volgende:
[..]
't Zal vast niet iedereens smaak zijn, maar ik heb er zo eentje in m'n badkamer.
Inderdaad.. hoeveel huizen er wel niet te koop staan met afzichtelijke foto's waar alle troep nog lekker in beeld staat. En vervolgens wel janken dat er maar geen kopers op af komenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef aloe_vera het volgende:
Maar T42: als jij je huis wilt verkopen, dan schuif je je flipperkasten toch wel even aan de kant voor de foto's? Het gaat er gewoon om dat het opruimen van je huis voor je verkoopfoto's geen overbodige luxe is en sommige mensen dat vertikken. Dat is gewoon dom en lui. Je wil je huis toch zo goed mogelijk presenteren. Wat je met je huis doet verder, maakt niets uit, maar voor de foto's is kopers trekken toch wel je doel.
Het is wel 'what you see is what you get' op die manierquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:35 schreef L3viathan het volgende:
Inderdaad.. hoeveel huizen er wel niet te koop staan met afzichtelijke foto's waar alle troep nog lekker in beeld staat. En vervolgens wel janken dat er maar geen kopers op af komen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wel 'what you see is what you get' op die manierIk ken namelijk ook helemaal uitgeleefde huizen met een teringzooi die er alleen voor op de fundafoto's prima uitzagen en je het huis op de foto's niet herkende
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef fred_de_kei het volgende:
Opwekkende poster aan de muur hier
[ afbeelding ]
Lijkt mij eerder een wachtkamer dan een huiskamer..quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef fred_de_kei het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste is nou precies wat ik ook dacht!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:14 schreef k_man het volgende:
Sonatine is een ontzettend goede, redelijk bekende film, met Takeshi Kitano. Er kijkt ook niemand op van een Pulp Fiction poster, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |