quote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef Zwolsboy het volgende:
Over vreemd interieur gesproken![]()
[ afbeelding ]
Linkje : http://www.funda.nl/koop/(...)aat-99/fotos/#foto-1
Zie ik dat nou goed een electrische kachel in de badkamerook nog eens direct naast de douche veilig
![]()
[ afbeelding ]
Erg kleine toilet en keuken trouwens hoe wou je daar kokenen dan weer zon enorme tuin
![]()
Wel mooi gerenoveerd maar waarom geen Centrale Verwarming?
Linkje : http://www.funda.nl/koop/(...)g-28-1/fotos/#foto-1
Denk dat de meeste van ons niet in een steriel huis leven wat zo in een woonmagazine kan hoor en smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:34 schreef T42 het volgende:
[..]
zal als ik ooit mijn huis ga verkopen hier maarniet kijken dan vind ik hem zeker terug
Dat lijkt mij absoluut geen goedkope wasbak.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind die eerste badkamer hierboven best mooi eigenlijk
Deze wasbak vind ik dan best wel gek, en behoorlijk 'goedkoop' aandoen als je ziet wat het huis moet kosten.
[ afbeelding ]
Enne... weet nou echt niemand wat beters te verzinnen dan altijd maar diezelfde soort radiatoren in de badkamer? Volgens mij denken mensen daar niet eens over na. Badkamer --> dus badkamerradiator.
Ik heb er ook een. De hele winter door warme droge handdoeken.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind die eerste badkamer hierboven best mooi eigenlijk
Deze wasbak vind ik dan best wel gek, en behoorlijk 'goedkoop' aandoen als je ziet wat het huis moet kosten.
[ afbeelding ]
Enne... weet nou echt niemand wat beters te verzinnen dan altijd maar diezelfde soort radiatoren in de badkamer? Volgens mij denken mensen daar niet eens over na. Badkamer --> dus badkamerradiator.
Ja, maar jij hebt smaak.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:47 schreef Gwywen het volgende:
Warme droge handdoeken heb ik ook, maar niet zo'n lelijk ding aan m'n badkamermuur
Als het een dure zou zijn, zou er niet een 30-euro kraan op zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef Gemaskerde het volgende:
Hoe weet je dat die wasbak goedkoop is, behalve dan de lelijke vorm?
Goed puntquote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef Gwywen het volgende:
Ik zei niet dat 't goedkoop was, ik zei dat ik 't goedkoop vond aandoen.
Beukenfineer met plexiglas, hoe Leenbakker-style wil je 't hebben?
Pff die kast is top inderdaad. Vraag me af of ie nieuw gemaakt of echt authentiek is.quote:
Ik denk dat dat een straalkachel is, die heb ik ook in de douche hangen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef Zwolsboy het volgende:
Over vreemd interieur gesproken![]()
[ afbeelding ]
Linkje : http://www.funda.nl/koop/(...)aat-99/fotos/#foto-1
Zie ik dat nou goed een electrische kachel in de badkamerook nog eens direct naast de douche veilig
![]()
[ afbeelding ]
Erg kleine toilet en keuken trouwens hoe wou je daar kokenen dan weer zon enorme tuin
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar was wel noodzaak. zonder dat kacheltje bevroor de wc in de winter.
Nah ja maar dat die echt direct naast de douche hangt vind ik een beetje vreemd al dat condence dat erop komt.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef Staal het volgende:
Amsterdam hangt vol met die straalkacheltjes. Weinig opmerkelijk. Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen van buiten de steden zoiets raar en ook eng vinden en mooi is het ook al niet. Maar goed die hebben dan gewoon een radiator hangen. Dat wordt ineens ook al gek bevonden.
Maar laten we wel zijn niemand houdt van een koude kont.
Nou ja, na 4 of 5 keer struikelen vergeet je het niet meer. Nog een geluk dat die ongelukkige tree onderaan de trap zit.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef R2R het volgende:
Hier breek je ook je nek over zeg![]()
[ afbeelding ]
Dit huis
Teveel rood. Zou op mijn zenuwen gaan werken.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef dikke_donder het volgende:
Zoek de foute elementen
[ afbeelding ]
link
die kachels zie ik altijd in huizen zonder CV niks geks aan.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef Zwolsboy het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
huiver dan maarquote:Op woensdag 6 april 2011 14:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Denk dat de meeste van ons niet in een steriel huis leven wat zo in een woonmagazine kan hoor en smaken verschillen nu eenmaal.
Maar ik vind het wel schandalig hoe betaalde fotografen het presteren om een onopgemaakt bed en een half been op de kiek te zetten om maar even een voorbeeld te noemen. Doe dan een beetje je je best om het representatief te laten zijn, ook als verkoper trouwens. Hoeveel moeite is het om je nest op te maken?
En wat is je hobby dan? De hink-stap-sprong oefenen?quote:Op donderdag 7 april 2011 07:34 schreef T42 het volgende:
[..]
die kachels zie ik altijd in huizen zonder CV niks geks aan.
[..]
huiver dan maar
[ link | afbeelding ]
stukje woonkamer waar ik hobby
als ik keer druk ben welquote:Op donderdag 7 april 2011 07:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wat is je hobby dan? De hink-stap-sprong oefenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |