Dat pand links staat schuin (is volgens mij niet de lensquote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef Snoopyfrl het volgende:
Verrassend pand:
Eerste aanblik, erg smal pandje:
[ afbeelding ]
En nee.. het pand links of rechts ernaast hoort er niet bij.
van binnen verrassend ruim:
[ afbeelding ]
Ja, dat zal wel kloppen. Waar ik woon heb je ook van die huizen die in de bochten liggen. Lijken piepklein maar zijn aan de achterkant extra breed.quote:Op maandag 4 april 2011 11:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat pand links staat schuin (is volgens mij niet de lens) dus ik denk dat het aan de achterkant een stuk breder is.
Gewoon? Wassen en drogen?quote:Op maandag 4 april 2011 11:55 schreef Staal het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet zo goed wat hier de bedoeling van is.
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-8
Woont zeker nog thuis en heeft de wasmachine nooit opgemerktquote:
Staal is volgens mij toch alweer een tijdje het huis uit.quote:Op maandag 4 april 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woont zeker nog thuis en heeft de wasmachine nooit opgemerkt
Ha, een van mijn buren!quote:Eerste aanblik, erg smal pandje:
Ik wacht op de foto'squote:Op maandag 4 april 2011 15:12 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Ha, een van mijn buren!
Maar dat huis is niet zo groot van binnen hoor. Door de manier van fotograferen lijkt het groter dan het is. Het huis er tegenover (vanaf de voordeur gezien) is veel interessanter (huis van de verloskundige), staat ook te koop en heeft aan twee straatkanten een voordeur.
Oh, waar gaat de verloskundige heen dan? Wist dat ze uit wilde breiden, gaat ze naar een ander pand?quote:Op maandag 4 april 2011 15:12 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Ha, een van mijn buren!
Maar dat huis is niet zo groot van binnen hoor. Door de manier van fotograferen lijkt het groter dan het is. Het huis er tegenover (vanaf de voordeur gezien) is veel interessanter (huis van de verloskundige), staat ook te koop en heeft aan twee straatkanten een voordeur.
quote:
Dat is een apparaat voor honden massage. Vandaar de mandjes er boven op.quote:Op maandag 4 april 2011 11:55 schreef Staal het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet zo goed wat hier de bedoeling van is.
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-8
Volgens mij wil ze een huis en een gescheiden praktijk, ik weet het niet meer precies. Het was een tijd van Funda af, maar het staat er nu weer op zie ik.quote:Op maandag 4 april 2011 16:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
Oh, waar gaat de verloskundige heen dan? Wist dat ze uit wilde breiden, gaat ze naar een ander pand?
Die wc zit op de slaapkamer omdat je anders 's nachts 2 verdiepingen naar beneden moet lopen om een plasje te plegen (begane grond heeft wc, eerste verdieping niet, zolderslaapkamer dus wel)quote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef Dionysius85 het volgende:
[ afbeelding ]
"Wel even de gordijnen dicht doen schat!" hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie tuinhier
[ afbeelding ]
Huh?hier
Jazeker.quote:Op maandag 4 april 2011 17:45 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Dat is een apparaat voor honden massage. Vandaar de mandjes er boven op.
Zon dalings gedoe kan vele jaren duren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef rubje het volgende:
Wat mij altijd opvalt anno maart 2011 is dat mensen vasthouden aan hun 'hoge'verkoopprijs terwijl ze weten dat de huizenrecessie nog steeds niet voorbij is en het dus gewoon domheid is door vast te houden aan je te hoge vraagprijs.En als er vervolgens niks verkocht wordt gaan klagen dat niemand hun huis wil. Dan ben je gewoon mi verkeerd bezig.
Aah uit Harnsquote:Op maandag 4 april 2011 20:06 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze een huis en een gescheiden praktijk, ik weet het niet meer precies. Het was een tijd van Funda af, maar het staat er nu weer op zie ik.
Wel leuk om van 2 huizen 1 grote te maken, ook grappige bouwtekening waarop je het goed kan zien. Kom je niet vaak tegen, een huis dat op 2 adressen post kan ontvangen
Hebben we al eens gehadquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:08 schreef Staal het volgende:
Kunnen we geen verzameling aanleggen w.b. Ikea-rozen?
Vanmorgen kwam ik er zo al twee tegen. Die moeten jullie toch ook onwijs vaak tegenkomen?
Ja, heb ik me ook wel eens bedacht. Ik heb het nooit bijgehouden, maar het lijkt me wel grappig ja: driehonderd foto's onder elkaar met iedere keer die stomme roos.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:08 schreef Staal het volgende:
Kunnen we geen verzameling aanleggen w.b. Ikea-rozen?
Vanmorgen kwam ik er zo al twee tegen. Die moeten jullie toch ook onwijs vaak tegenkomen?
Ah, ben een paar jaar geleden bij de talmastraat gaan kijken bij een huis. Maar we vinden het wat te ver uit het centrum vandaan. Dat huis waar we gekeken hebben was wel apart, op de foto's leuk, maar toen ik keukenkastjes ging opendoen vielen de deuren er gewoon uit. En de koelkast hadden ze in het berghok in de keuken geduwd en nog wat meer vreemde zaken. Maar die is al lang verkocht volgens mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
ben gelukkig de talmastraat nog niet tegen gekomen :p
Even gekeken, de huizen in de Talmastraat die op Funda staan, zijn niet opmerkelijk genoegquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:12 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Ah, ben een paar jaar geleden bij de talmastraat gaan kijken bij een huis. Maar we vinden het wat te ver uit het centrum vandaan. Dat huis waar we gekeken hebben was wel apart, op de foto's leuk, maar toen ik keukenkastjes ging opendoen vielen de deuren er gewoon uit. En de koelkast hadden ze in het berghok in de keuken geduwd en nog wat meer vreemde zaken. Maar die is al lang verkocht volgens mij
Grappig zeg dat hier veel Harlingers zitten. Jouw huis staat in de talmastraat te koop?
Gelukkig nemen ze die troep mee, en laten ze een leeg huis achter wat jij helemaal naar jouw smaak kunt inrichten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef Gemaskerde het volgende:
Sommige mensen hebben echt een hele vreemde smaak betreffende inrichting
Ik vind het op zich ook wel apart dat in die eerste woning een terrarium/aquarium op het bureau staat. Zodat je lekker op je bureaustoel naar je beestjes kunt staren?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:38 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Even gekeken, de huizen in de Talmastraat die op Funda staan, zijn niet opmerkelijk genoeg![]()
Eigenaar van de slaapkamer hier kon niet op tijd weg komen..:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/harlingen/huis-47070680-bomstraat-7/
Voor de Harlingers onder ons vast wel bekend, toch blijft het apart: zeecontainer als ingang in een gebouw geplaatst. (Gaat hier trouwens om de flat erboven, zeecontainer is ingang van de orthodontist)
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)prinstererstraat-39/
zal als ik ooit mijn huis ga verkopen hier maarniet kijken dan vind ik hem zeker terugquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef Gemaskerde het volgende:
Sommige mensen hebben echt een hele vreemde smaak betreffende inrichting
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef Zwolsboy het volgende:
Over vreemd interieur gesproken![]()
[ afbeelding ]
Linkje : http://www.funda.nl/koop/(...)aat-99/fotos/#foto-1
Zie ik dat nou goed een electrische kachel in de badkamerook nog eens direct naast de douche veilig
![]()
[ afbeelding ]
Erg kleine toilet en keuken trouwens hoe wou je daar kokenen dan weer zon enorme tuin
![]()
Wel mooi gerenoveerd maar waarom geen Centrale Verwarming?
Linkje : http://www.funda.nl/koop/(...)g-28-1/fotos/#foto-1
Denk dat de meeste van ons niet in een steriel huis leven wat zo in een woonmagazine kan hoor en smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:34 schreef T42 het volgende:
[..]
zal als ik ooit mijn huis ga verkopen hier maarniet kijken dan vind ik hem zeker terug
Dat lijkt mij absoluut geen goedkope wasbak.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind die eerste badkamer hierboven best mooi eigenlijk
Deze wasbak vind ik dan best wel gek, en behoorlijk 'goedkoop' aandoen als je ziet wat het huis moet kosten.
[ afbeelding ]
Enne... weet nou echt niemand wat beters te verzinnen dan altijd maar diezelfde soort radiatoren in de badkamer? Volgens mij denken mensen daar niet eens over na. Badkamer --> dus badkamerradiator.
Ik heb er ook een. De hele winter door warme droge handdoeken.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind die eerste badkamer hierboven best mooi eigenlijk
Deze wasbak vind ik dan best wel gek, en behoorlijk 'goedkoop' aandoen als je ziet wat het huis moet kosten.
[ afbeelding ]
Enne... weet nou echt niemand wat beters te verzinnen dan altijd maar diezelfde soort radiatoren in de badkamer? Volgens mij denken mensen daar niet eens over na. Badkamer --> dus badkamerradiator.
Ja, maar jij hebt smaak.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:47 schreef Gwywen het volgende:
Warme droge handdoeken heb ik ook, maar niet zo'n lelijk ding aan m'n badkamermuur
Als het een dure zou zijn, zou er niet een 30-euro kraan op zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef Gemaskerde het volgende:
Hoe weet je dat die wasbak goedkoop is, behalve dan de lelijke vorm?
Goed puntquote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef Gwywen het volgende:
Ik zei niet dat 't goedkoop was, ik zei dat ik 't goedkoop vond aandoen.
Beukenfineer met plexiglas, hoe Leenbakker-style wil je 't hebben?
Pff die kast is top inderdaad. Vraag me af of ie nieuw gemaakt of echt authentiek is.quote:
Ik denk dat dat een straalkachel is, die heb ik ook in de douche hangen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef Zwolsboy het volgende:
Over vreemd interieur gesproken![]()
[ afbeelding ]
Linkje : http://www.funda.nl/koop/(...)aat-99/fotos/#foto-1
Zie ik dat nou goed een electrische kachel in de badkamerook nog eens direct naast de douche veilig
![]()
[ afbeelding ]
Erg kleine toilet en keuken trouwens hoe wou je daar kokenen dan weer zon enorme tuin
![]()
Wel mooi gerenoveerd maar waarom geen Centrale Verwarming?
Linkje : http://www.funda.nl/koop/(...)g-28-1/fotos/#foto-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |