abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94134614

Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Overig: Alle 4 tegelijk | Mirror digitaal kanaal

FOK! en de streams tegelijk?
http://secretstory.hole1988.nl/ <-- op verzoek van SBS GROEP NEDERLAND streams offline gehaald
Met dank aan Hole1988

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl/

Alternatief SPIXTV voor de andere browsers
http://sstnl.web44.net/4cams/

Backups:
http://84.243.215.68/
http://www.zomerse50.nl/sstnl/
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html

Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden
en hier kun je de OP.txt aanpassen

Twitteren naar de Zendbaas @Alphons22

Zijn verklaring voor streamlocks in eerste instantie:

@alphons22 soms bij streams gaan alle 4 cams op een oog? is dat omdat wij het niet mogen zien ? #sstnl
Alphons:
@DJRetard eigenlijk alleen bij calamiteiten, ruzies en ongelukken
Sun Feb 20 2011 00:37:27 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard
@DJRetard technische storingen in huis of in verbinding..
Sun Feb 20 2011 00:37:50 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard

En dan een grote streamlock bij de bekendmaking van het raden van het eerste geheim, een aangekondigde streamlock.

Alphons zijn reactie hierop:

We luisteren veel naar jullie opmerkingen, ben erg blij met jullie support maar er moet ook een programma gemaakt worden! #sstnl
about 1 hour ago via Twitter for iPhone

De betrouwbaarheid van een zendbaas ;)
Oftewel:

gedrukt en ook doorgezet ipv lafjes terugtrekken:

Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Monique: 1 keer
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:59:04 #2
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_94134632
Mogguh; ;)
I am not a complete idiot, some parts are still missing
pi_94134657
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef Capt1caveman het volgende:
Mogguh; ;)
Lekker geslapen? En net zo'n sexy hempie als Alex aan? ;)
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:00:25 #4
338643 Capt1caveman
pi_94134682
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Lekker geslapen? En net zo'n sexy hempie als Alex aan? ;)
Wel aangehad..... Ligt ergens in een hoek en komt er voorlopig niet meer uit :Y
pi_94134691
Guido is een goede speler, niet alleen omdat hij de laatste week samen Monique fanatiek bezig is met het ontrafelen van de geheimen, maar ook omdat hij inspeelt op de verhoudingen binnen de groep. Hij trekt niet meer zo op met Servio en Laura. Hij heeft het wel geprobeerd met haar vanwege de band die ze hadden opgebouwd, maar ze wil niets meer delen. Dan is het ook klaar voor Guido. Hij bezwijkt ook niet voor haar chantage praktijken. Dat als hij haar negeert ze een ander kamp kiest. Zijn antwoord was dan ook krachtig, dat moet je dan maar lekker doen, later. Verder vind ik Guido tof omdat hij zijn emoties durft te tonen. Hij heeft ook humor met zijn Barack Obama abonnement op NRC's Next krant.
pi_94134692
Lachuh hoe ze net Joan aan het imiteren waren " Tering tyfus, niemand heb dat ooit tegen mij gezegd dus!" Zelfs Servio deed mee. _O_
Iedereen vertelde Jo net ook dat ze snurkte maar nee hoor dat kon niet want niemand had dat ooit tegen haar gezegd, vannacht vertelde ze dat ze zonder een man aan te raken z'n lul omhoog kan krijgen als zij dat wil, en ook haar hond komt naar binnen als zij het wil.
Fakking spiritueel begaafd weet je! :') |:(

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
Guido is een goede speler, niet alleen omdat hij de laatste week samen Monique fanatiek bezig is met het ontrafelen van de geheimen, maar ook omdat hij inspeelt op de verhoudingen binnen de groep. Hij trekt niet meer zo op met Servio en Laura. Hij heeft het wel geprobeerd met haar vanwege de band die ze hadden opgebouwd, maar ze wil niets meer delen. Dan is het ook klaar voor Guido. Hij bezwijkt ook niet voor haar chantage praktijken. Dat als hij haar negeert ze een ander kamp kiest. Zijn antwoord was dan ook krachtig, dat moet je dan maar lekker doen, later. Verder vind ik Guido tof omdat hij zijn emoties durft te tonen. Hij heeft ook humor met zijn Barack Obama abonnement op NRC's Next krant.
:Y ^O^
Ik kan me zijn " luiheid" ook zeker voorstellen als er meestal echt geen ruk te doen is.
pi_94134745
de titel "inspiratieloos" moet zijn....
"Guido`s geheim is dat hij in een vorig leven een buldog was." :P
The waves you made will always be
pi_94134768
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef pepper_961 het volgende:
de titel "inspiratieloos" moet zijn....
"Guido`s geheim is dat hij in een vorig leven een buldog was." :P
Ja sorry, had even geen inspiratie... :@
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:04:27 #9
338643 Capt1caveman
pi_94134793
quote:
Guido toont idd meer ruggegraat dan Faalex.....

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Urb het volgende:
Lachuh hoe ze net Joan aan het imiteren waren " Tering tyfus, niemand heb dat ooit tegen mij gezegd dus!" Zelfs Servio deed mee. _O_
Iedereen vertelde Jo net ook dat ze snurkte maar nee hoor dat kon niet want niemand had dat ooit tegen haar gezegd, vannacht vertelde ze dat ze zonder een man aan te raken z'n lul omhoog kan krijgen als zij dat wil, en ook haar hond komt naar binnen als zij het wil.
Fakking spiritueel begaafd weet je! :') |:(
Vind het sterk dat ze nog luisteren naar die verhalen van haar....
Als je dat zo hoort de hele dag zou je bijna denken dat het thuis nu dikke pret en groot feest is dat die muts nou een paar maanden in Portugal zit...
Zou wel die "zeik niet, en we willen je niet missen" houding van haar moeder in dat korte gesprekje verklaren...
pi_94134813
Oh Joan, alweer whinen over d'r kleding natuurlijk. }:|
" Ik weet niet wat ik aanmoet, ik heb niks meer. " Je hebt 80 kilo bagage Bambi. :') 8)7
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:06:44 #11
338643 Capt1caveman
pi_94134873
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef Urb het volgende:
" Ik weet niet wat ik aanmoet, ik heb niks meer. " Je hebt 80 kilo bagage Bambi. :') 8)7
Het probleem is dat er ergens nog een kleine 20 of 30 kilo kleren van haar rondslingeren die ze niet mee naar binnen mocht nemen......
pi_94134880
Ik heb het idee dat Gerard Karim meer gunt dan Alex.
pi_94134892
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef Urb het volgende:
Die Joanna moeten ze eens een week of twee bij het leger des heils laten slapen, dan weet ze wat voor kut wijf ze is. vies verwent kut kind is het.
pi_94134893
Laura zal vrijwel geen aansluiting meer krijgen bij Guido indien Alex een donderdag het huis moet verlaten. Ik denk dat zij het daarom heel moeilijk gaat krijgen.
pi_94134927
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Het probleem is dat er ergens nog een kleine 20 of 30 kilo kleren van haar rondslingeren die ze niet mee naar binnen mocht nemen......
40 zelfs, ze had 120 kilo totaal maar ze mocht maar 80 meenemen dus de rest heeft d'r mama mee teruggenomen. :') 8)7
pi_94134942
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef Mylene het volgende:
Laura zal vrijwel geen aansluiting meer krijgen bij Guido indien Alex een donderdag het huis moet verlaten. Ik denk dat zij het daarom heel moeilijk gaat krijgen.
Mwoah, de kans dat Alex het huis moet verlaten is niet zo groot, helaas.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:08:34 #17
338643 Capt1caveman
pi_94134943
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef Mylene het volgende:
Dan moet ze constant dom staan hinniken bij alles en iedereen om te zien of ze nog ergens contact kan maken......
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:09:16 #18
338643 Capt1caveman
pi_94134973
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:08 schreef Urb het volgende:

[..]

40 zelfs. :') 8)7
Dan begrijp ik wel dat ze niets meer heeft om te dragen........
8)7
pi_94134998
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb het idee dat Gerard Karim meer gunt dan Alex.
Alex is een zwakke schakel voor Gerard om hij niet betrouwbaar is. Gerard zei dat Alex het niet verder mocht vertellen dat hij voor Aafke had gedrukt, dat haar geheim een ongebouwde vent is. Uiteindelijk kwam het via Laura bij Guido terecht.
pi_94135017
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Urb het volgende:
Fakking spiritueel begaafd weet je! :') |:

Ik dacht effe dat dit helemaal de verkeerde kant op ging! Pfew
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_94135026
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:08 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Mwoah, de kans dat Alex het huis moet verlaten is niet zo groot, helaas.
Maar als Alex weg moet heeft Laura een probleem want mdan hoeft ze ook niet meer bij Guido aan te komen. Terwijl hun zulke maatjes waren met bepaald
vertrouwen. Zelfs dat ze niet op elkaar zouden stemmen! Dat is zo nu zo goed als kwijt.
pi_94135084
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:10 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Maar als Alex weg moet heeft Laura een probleem want mdan hoeft ze ook niet meer bij Guido aan te komen. Terwijl hun zulke maatjes waren met bepaald
vertrouwen. Zelfs dat ze niet op elkaar zouden stemmen! Dat is zo nu zo goed als kwijt.
Oja, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar mocht Alex al genomineerd komen te staan, we hebben de vorige 2 keren gezien dat hij de meeste stemmen kreeg.
Hopelijk is 'de kijker' hem net zo zat als ik ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:13:32 #23
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_94135116
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:13:53 #24
338643 Capt1caveman
pi_94135127
quote:

[..]

Door haar passieve houding en het feit dat ze bijna geen aansluiting heeft met de bewoners vormt ze geen gevaar meer voor de andere bewoners. Ik denk dat ze stomweg genomineerd gaat worden omdat ze een saaie doos is....
pi_94135135
quote:

[..]

Het ergste is nog dat als ze weer genomineerd zal worden, waarom het Nederlandse volk zo'n stijve hark die niets nada nopes doet er in wil houden.
pi_94135136
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:12 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Oja, daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar mocht Alex al genomineerd komen te staan, we hebben de vorige 2 keren gezien dat hij de meeste stemmen kreeg.
Hopelijk is 'de kijker' hem net zo zat als ik ;)
Als hij mag blijven heeft Laura gelukt!
Ik snap ook niet waarom Alex mag blijven.. Elke x!
pi_94135144
quote:

[..]

Ik vind wel dat Guido hier waarschijnlijk meer verantwoordelijk voor is dan Laura, zij zoekt hem nog wel eens op maar hij is dan alleen maar stil, en ze deelt alles met hem en toch vertrouwt hij haar niet, volgens mij houd Guido meer achter voor Laura..
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:15:14 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94135172
quote:
^O^
pi_94135215
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:14 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Ik vind wel dat Guido hier waarschijnlijk
meer verantwoordelijk voor is dan Laura, zij zoekt hem nog wel eens op maar hij is dan alleen maar stil, en ze deelt alles met hem en toch vertrouwt hij haar niet, volgens mij houd Guido meer achter voor Laura..
Volgens mij zei Guido gisteren dat als hij Laura iets vroeg ze weg liep of een dom antwoord gaf.. En Laura zoekt hem op om te zeiken waarom Guido haar negeerd! :P
pi_94135243
Weer een leuke brainstorm-sessie van Mo, Karim, Guidson en Lau. _O_
pi_94135258
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef Urb het volgende:
Ik kijk naar het bootje van Gerard yeeaaah
pi_94135280
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ja sorry, had even geen inspiratie... :@
Nah geeft niet. ;)

Vind z`n jambers imitatie `s trouwens ook altijd erg leuk om te volgen. :D
Karim vind ik ook een melig menneke.
Gerard is ook geniaal bezig met het spel.
Zie em nog gortdroog beweren dat hij, als hij wint, niet al het geld aan een goed doel zou willen/kunnen schenken omdat hij het zelf ook veuls te hard nodig heeft. :D
Tsja stel je voor dat bijvoorbeeld je koelkast stuk gaat, wil je toch een centje achter de hand hebben om een nieuwe te kunnen kopen. :P
Joan is een "beetje" een zeikertje, tip voor haar zou kunnen zijn om, i.p.v. steeds dr lippen op te spuiten eens plastische chirurgie op haar te lange tenen toe te passen. :D
Servio.....tsja, goh... :r
Aafke moet er ook in blijven want die is leuk met feestjes. :)
Laura heeft net als maik iets neps en plastic achtigs over zich.
Sharon en Alex zijn wel oke gasten.
Ach en Monique heb ik ondanks haar zogenaamd hoge IQ al zoveel nonsens horen zeggen dat ik vermoed dat haar werkelijke geheim "te overvolle traanbuisjes hebben" is. :)
pi_94135298
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef Urb het volgende:
Heeft lauw wat toegevoegd of zit ze alleen met der oren te klapperen?
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_94135307
Ik heb helaas geen stream maar zou iemand mij kunnen vertelen hoe verre is dit verhaal vervormt? O-)

Flirten tijdens het ontbijt

15 maart om 10.47
Laura en Alex plagen elkaar.

De twee zoeken elkaar steeds meer op. Vannacht kroop Alex weer even bij Laura in bed en bij het ontbijt gaan ze gezellig naast elkaar zitten. Ze kunnen moeilijk van elkaar afblijven en zitten de hele tijd aan elkaar te frunniken. Geeft Laura dan eindelijk toe aan de ridder?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:21:20 #35
338643 Capt1caveman
pi_94135376
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef Niki.P het volgende:
Ik heb helaas geen stream maar zou iemand mij kunnen vertelen hoe verre is dit verhaal vervormt? O-)

15 maart om 10.47

De twee zoeken elkaar steeds meer op. Vannacht kroop Alex weer even bij Laura in bed en bij het ontbijt gaan ze gezellig naast elkaar zitten. Ze kunnen moeilijk van elkaar afblijven en zitten de hele tijd aan elkaar te frunniken. Geeft Laura dan eindelijk toe aan de ridder?
Is wel aardig vervormd volgens mij.....
Heb van het ontbijt niet veel gezien, maar kan me niet voorstellen dat zelfs Faalex zo'n plaat voor zijn kop heeft....
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:21:21 #36
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_94135377
laura is de speer van de ridder.....
Ik haat gluiperds........
pi_94135380
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Reksie1981 het volgende:

[..]

Heeft lauw wat toegevoegd of zit ze alleen met der oren te klapperen?
Ze doen allemaal goed mee. ^O^

quote:

15 maart om 10.47

Lijkt me weer veel te suggestief, natuurlijk laten ze weg dat Alex daar niet geslapen heeft enzo. :') :|W
pi_94135435
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef Niki.P het volgende:

15 maart om 10.47

Ik heb niet hele ontbijt gekeken, grootste deel wel, zag alleen dat er wat tikjes over en weer werden gegeven, maar dat duurde nog geen 10 sec. De rest van de tijd hebben ze amper naar elkaar gekeken.
Ik lag al in bed toen zij gingen, dat heb ik dus niet meegekregen, maar van wat ik hier las, droop meneer dit keer uit zichzelf af, nadat ze weer samen in bed lagen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:23:52 #39
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94135459
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:14 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Ik vind wel dat Guido hier waarschijnlijk meer verantwoordelijk voor is dan Laura, zij zoekt hem nog wel eens op maar hij is dan alleen maar stil, en ze deelt alles met hem en toch vertrouwt hij haar niet, volgens mij houd Guido meer achter voor Laura..
Laura doet nu haar best om te delen. Probeerd nu toch dan wel aansluiting te vinden bij Guido, Mo en Karim
pi_94135502
Ze twijfelen tussen Aafke en Servio voor slapeloosheid, Guido brengt heel ff Joan in maar nee hoor ze gaan terug naar Servio. |:(
pi_94135504
Ik zag in het kijkcijfertopic dat er nog een geheime kamer is. Toen moest ik wel denken zou dat voor Alex en Laura zijn om 'elkaar in alle rust beter te leren kennen'. :r
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:26:02 #42
18653 crew  D.
pi_94135544
Grappig dat ze denken dat er iemand aan slapeloosheid lijdt, maar dat ze nog geen idee hebben wie dat zou kunnen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ik een maand naast iemand slaap en er niets van zou merken.
pi_94135582
Laura papt alleen met Alex aan om haar positie veilig te stellen binnen de groep. Als ze alleen is hoor je hoe ze feitelijk over hem denkt. Eerder dat een sukkel is en gisteren op de vraag de bewoner met een laag IQ, ze noemde Alex op een lacherige manier. Ze vindt ook dat ze makkelijk over hem heen kan walsen. Ze denkt dat ze populair is en hij ook vanwege zijn terugkeer. Ik lach me suf als ze donderdag een illusie armer is.
pi_94135583
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef D. het volgende:
Grappig dat ze denken dat er iemand aan slapeloosheid lijdt, maar dat ze nog geen idee hebben wie dat zou kunnen zijn. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik een maand naast iemand slaap en er niets van zou merken.
Het ligt blijkbaar teveel voor de hand. :') 8)7
Die reactie van Sofia toen het haar verteld werd was echt episch. _O_
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:27:18 #45
338643 Capt1caveman
pi_94135586
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zag in het kijkcijfertopic dat er nog een geheime kamer is. Toen moest ik wel denken zou dat voor Alex en Laura zijn om 'elkaar in alle rust beter te leren kennen'. :r
Laura is zo'n duffe doos waar niets mee te doen is qua spel. Die zie ik niet meer terugkomen in de groep. Ligt wat te luisteren wat de anderen te vertellen hebben, en weet als ze haar mond open doet er niet veel aan toe te voegen....
pi_94135589
Mo denkt dat Philip plastisch chirurg is.
pi_94135602
Mo beetje aan roddelen over Maik..
Dat hij saai is en sloom :P
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:27:39 #48
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94135605
Hoe snel mensen toch van een goede koers af zijn. Nu is het kompas weer voor Gerard omdat hij een bootje bouwt en gisteren duidelijk werd dat hij geen prijs had gewonnen.
pi_94135606
Volgens mij hadden ze al vanaf week 1 tegen elkaar geklaagd dat Joan zo druk was s`nachts.
"lijkt wel of ze slaapwandelt of zo" zeiden ze tegen elkaar. :D
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:28:32 #50
18653 crew  D.
pi_94135631
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef Urb het volgende:

[..]

Het ligt blijkbaar teveel voor de hand. :') 8)7
Die reactie van Sofia toen het haar verteld werd was echt episch. _O_
Ze denken dat Joanna gewoon moelijk slaapt :P
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:29:02 #51
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_94135650
Gerard heeft het er maar druk mee

dinsdag 15 maart 2011 @ 11:29:58 #52
338643 Capt1caveman
pi_94135675
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef pepper_961 het volgende:
Volgens mij hadden ze al vanaf week 1 tegen elkaar geklaagd dat Joan zo druk was s`nachts.
"lijkt wel of ze slaapwandelt of zo" zeiden ze tegen elkaar. :D
De "geheimen" zijn een beetje aan de simpele kant..... Vielen me eerlijk gezegd wat tegen toen ik ze hoorde. Lijkt me logisch dat ze het verder zoeken en zo moeite hebben geheimen te raden...
pi_94135698
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:29 schreef HiDiHo het volgende:
Gerard heeft het er maar druk mee

[ afbeelding ]

Ik vroeg me al af wat voor bootje hij maakt.. Zoiets dus!
Ik kijk via Ziggo zie saaie streams.. Haha!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:30:37 #54
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_94135699
Hij moet een Fok! hebben
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:31:17 #55
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94135719
Kom op Guido zet door op Joanna
pi_94135770
Nou, "ik heb in een Bollywoodfilm gespeeld" vind ik nou niet echt een heel erg voor de hand liggend geheim hoor.
Maar zoals bij het geheim van Joan ligt het geniale van dr geheim juist in de simpelheid ervan.
pi_94135794
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef HiDiHo het volgende:
Hij moet een Fok! hebben
:D ^O^
pi_94135818
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef pepper_961 het volgende:
Nou, "ik heb in een Bollywoodfilm gespeeld" vind ik nou niet echt een heel erg voor de hand liggend geheim hoor.
Maar zoals bij het geheim van Joan ligt het geniale van dr geheim juist in de simpelheid ervan.
Ik denk niet eens dat dat de achterliggende gedachte is van Joanna's deelname. Zo van, dat is echt een prachtig geheim want dat gaat niemand raden. Hoeveel mensen hebben dat 'geheim' wel niet. Nee zij doet gewoon mee met dit geheim omdat zij volgens de makers een interessant persoon is en dat dit dan toevallig haar enige 'geheim' is, hebben ze maar op de koop toe genomen.
Dat zou jij wel willen weten.
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:34:25 #59
18653 crew  D.
pi_94135833
Laura is sjoelbakvrouw :Y
pi_94135853
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:34 schreef D. het volgende:
Laura is sjoelbakvrouw :Y
Monique toch?
pi_94135924
Monique en Laura deden allebei korfbal?
pi_94135927
En Joanna wil weer iets vragen in de kamer. :O
pi_94135938
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef Roguee het volgende:
:Y
pi_94135947
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef Roguee het volgende:

[..]

Ik denk niet eens dat dat de achterliggende gedachte is van Joanna's deelname. Zo van, dat is echt een prachtig geheim want dat gaat niemand raden. Hoeveel mensen hebben dat 'geheim' wel niet. Nee zij doet gewoon mee met dit geheim omdat zij volgens de makers een interessant persoon is en dat dit dan toevallig haar enige 'geheim' is, hebben ze maar op de koop toe genomen.
Ze hebben volgens mij geen van allen hun geheim zelf bedacht.
Wat ik begreep is dat ze gewoon van alles moesten vertellen en dat de programmamakers de geheimen uit het vertelde haalden.
Joan is sowieso niet echt in staat iets intelligent`s of geniaal`s te bedenken volgens mij. :)
pi_94135992
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
En Joanna wil weer iets vragen in de kamer. :O
Ze krijgt een strijk-ijzer zei ze daarstraks. :|W

quote:
Poll

Wie gaat er zeker genomineerd worden?

Alex 24%
Karim 9%
Maik 11%
Guido 7%
Gerard 11%
Servio 36%
Philip 2%
Hopelijk komt dit zo uit uiteindelijk donderdag. *O*
pi_94136100
Joan wil uit haar 'comfortzone' stappen.

Dat had ze thuis al gelezen en nu las ze het in een boek van karim.
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:41:05 #67
18653 crew  D.
pi_94136102
Flip en Guido zouden zo op korfbal kunnen volgens Mo en Lau.
'Alex niet', zegt Lau,'die is te sloom'.
'Maik ook' lachen ze allebei
pi_94136108
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef Roguee het volgende:
Lau kon die korf mooi vasthouden denk ik ;)
pi_94136142
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef Urb het volgende:

[..]

Ze krijgt een strijk-ijzer zei ze daarstraks. :|W

[..]

Hopelijk komt dit zo uit uiteindelijk donderdag. *O*
Als servio en Philip samen worden genomineerd lijkt het me heel raar als Flip er uit gaat (ondankt dat hij in deze poll pas later is toegevoegd en dus niet goed beoordeelt kan worden)
pi_94136152
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:42 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Als servio en Philip samen worden genomineerd lijkt het me heel raar als Flip er uit gaat (ondankt dat hij in deze poll pas later is toegevoegd en dus niet goed beoordeelt kan worden)
Ja idd. ^O^
pi_94136167
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Joan wil uit haar 'comfortzone' stappen.

Dat had ze thuis al gelezen en nu las ze het in een boek van karim.
Had ze zeker doorgekregen van Oma.
pi_94136181
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:

[..]

Haha *O*
pi_94136228
Nou mensen ik ga even douchen want nu is het saai de stream 24/7! Gaat nergens over..

Tot straks!
pi_94136268
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:

[..]

Ja zei ze zelf ookal, dat ze er altijd gewoon onder stond. _O_

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef Misiuuu het volgende:
Nou mensen ik ga even douchen want nu is het saai de stream 24/7! Gaat nergens over..

Tot straks!
Ze zijn tenminste wakker, ik vind het nog best intressant. :Y

Haha Guido oppert dat Maik misschien wel hyper-intelligent is. :') _O-
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:46:19 #75
18653 crew  D.
pi_94136281
Mo wist al in december dat ze mee mocht doen. de anderen zeggen dit pas een week van te voren gehoord te hebben.
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:47:19 #76
18653 crew  D.
pi_94136327
Maik zegt dat ie een IQ van 120-125 heeft. Nou dat denk ik niet zegt Mo _O-
pi_94136336
Als de telefoon vandaag gaat wil Joanna um 'hebben'.
pi_94136407
Wat ik me nu afvraag is:
Stel Mo en Maik krijgen een kind samen.
Mo lacht Ehheheheheh (tikkie nasaal)
Maik lacht Ehu ehu ehu
Hoe zou dat kind dan gaan lachen?! :D
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:50:51 #79
18653 crew  D.
pi_94136437
Maik heeft 2 videotheken overgenomen waar ie werkte, maar iedereen schijnt het raar te vinden dat ie dat maandelijks afbetaalde :?
pi_94136464
Die pillen in de hand van Maik, zie Mo er naar kijken,
pi_94136513
Hahahahaha die Mo denkt bij haar zelf waar ben ik aan begonnen met die Maik
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:53:45 #82
18653 crew  D.
pi_94136522
Maik heeft een dameskapperauto :o
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:55:36 #83
18653 crew  D.
pi_94136584
Karim is net begonnen met zijn rijbewijs
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:56:24 #84
18653 crew  D.
pi_94136605
Het is niet druk in de COS :N
pi_94136606
En Klefbek Alex stort zich weer letterlijk en figuurlijk op Laura.
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:57:27 #86
18653 crew  D.
pi_94136634
S2000 van Mazda zegt Gerard nou?

Verspreking neem ik aan :P
pi_94136646
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:56 schreef D. het volgende:
Het is niet druk in de COS :N
Iedereen is op het werk of school ofzo (ik ook)
pi_94136659
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef D. het volgende:

Ik was overgeschakeld naar de tuin. Beter luisteren jij! :(
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:58:40 #89
18653 crew  D.
pi_94136679
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Iedereen is op het werk of school ofzo (ik ook)
Daar is vast ook internet :P
pi_94136701
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef D. het volgende:

[..]

Daar is vast ook internet :P
Tja, ik denk dat sommige mensen ook echt iets moeten doen daar (ik niet) :P
pi_94136715
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef D. het volgende:

Of een trucje. :')

Ondertussen zetten ze buiten wat zonnebedden in de zon.
En Joan stond ergens op ofzo.
Joan: " AAW KOLERE KUT"
Alex: " Wat?"
Flip: " Ja ze scheld nooit. "
:') _O_
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:59:42 #92
18653 crew  D.
pi_94136723
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik was overgeschakeld naar de tuin. Beter luisteren jij! :(
Ik beter luisteren? Ik hoorde toch dat ie het verkeerd zei :P
pi_94136750
goeiemorgen :)

vinkeveen ligt bij aalsmeer volgens hoogbegaafde mo _O-
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:00:25 #94
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_94136757
Gerard wil gaag een echte zeilboot.
Zegt Laura, geef mij maar een sloep dan hoef je tenminste niets te doen :O
Rayen 2½ jaar!
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 12:00:26 #95
18653 crew  D.
pi_94136758
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat sommige mensen ook echt iets moeten doen daar (ik niet) :P
Internetten is ook 'iets doen' :Y
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:00:26 #96
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94136759
Iedere boot is werken
Eigen ervaring ;(
pi_94136766
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef D. het volgende:

[..]

Ik beter luisteren? Ik hoorde toch dat ie het verkeerd zei :P
Oh, dacht dat je het niet zeker wist. Miscommunicatie. :*
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 12:00:54 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_94136781
Laura wil een sloep, hoef je lekker niks te doen. :O
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_94136787
Karim wil één dezer dagen zelf een schaakspel maken.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:01:22 #100
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94136798
Een tweedehands Bayliner heb je wel voor minder dan 50K.
pi_94136809
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
gerard en karim, de enigen met initiatief
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 12:01:42 #102
18653 crew  D.
pi_94136814
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:00 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Oh, dacht dat je het niet zeker wist. Miscommunicatie. :*
Het was meer een :? :P

:*
pi_94136817
Laura toevallig "mauwpap" op vandaag bij het ontbijt?
pi_94136824
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:00 schreef D. het volgende:

[..]

Internetten is ook 'iets doen' :Y
Mmmm, iets wat hun baas als nuttig ervaren :P dan mischien
pi_94136845
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef Stability het volgende:

[..]

gerard en karim, de enigen met initiatief
Helemaal mee eens. En Alex hangt er altijd maar wat bij rond en doet of ie er ontzettend aan mee gewerkt heeft.
pi_94136856
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja wilde ie 1 of 2 weken geleden al omdat Guido zich zo verveelde maar Guido kon niet schaken dus deden ze het maar niet. Wel een cool idee, ik kan niet heel goed meer schaken maar slimme manier om je te vermaken daar. _O_

Iemand Servio gezien of is ie al naar huis? *O*
pi_94136875
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En Alex hangt er altijd maar wat bij rond en doet of ie er ontzettend aan mee gewerkt heeft.
ik snap ook niet dat ze die alex om zich heen blijven verdragen met zn domme opmerkingen altijd . ik zou helemaal gek van die vent worden
pi_94136882
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef Urb het volgende:

[..]

Ja wilde ie 1 of 2 weken geleden al omdat Guido zich zo verveelde maar Guido kon niet schaken dus deden ze het maar niet. Wel een cool idee, ik kan niet heel goed meer schaken maar slimme manier om je te vermaken daar. _O_
Alex kan schaken, vertelde 'ie net.
pi_94136932
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef Stability het volgende:

[..]

ik snap ook niet dat ze die alex om zich heen blijven verdragen met zn domme opmerkingen altijd . ik zou helemaal gek van die vent worden
En elke keer dat domme lachje als ie weer een domme opmerking maakt.
pi_94136944
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

En elke keer dat domme lachje als ie weer een domme opmerking maakt.
:Y
pi_94136949
Flip zit alweer klaar naast de telefoon. :')
pi_94136970
A-relaxt. We zijn er weer. :'(
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:05:59 #113
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_94136978
Gatver ik wil Aafke niet zien praten met heel haar bek vol tandpasta :r
Rayen 2½ jaar!
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 12:06:04 #114
18653 crew  D.
pi_94136981
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef Urb het volgende:

[..]

Iemand Servio gezien of is ie al naar huis? *O*
Zij hoeven zich niet te vermaken, wij moeten vermaakt worden :P
pi_94136982
Ze ondervragen nu Aaf over slapeloosheid en die zegt " Tsja het kan ook Jo zijn. " ^O^ |:(
pi_94136984
Ze weten wel dat Joanne slaapwandelt, Aafke zegt net ze slaapwandelt, ze weten alleen niet dat dit haar geheim is..
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 12:06:13 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_94136990
Juist Aafke, je zit goed met slaapwandelen bij Joanna.
― Mark Twain
pi_94137024
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef TimeJumper het volgende:
Gatver ik wil Aafke niet zien praten met heel haar bek vol tandpasta :r
Ze heeft nog niet door dat ze op tv is :')
pi_94137026
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
A-relaxt. We zijn er weer. :'(
A=zonder... Latijn.
A-relaxed is dus niet relaxed.
pi_94137052
pi_94137060
Waarom maakt Aafke één oog op als ze toch de fukking hele dag met een zonnebril oploopt.
pi_94137061
aafke denkt dat ze geen adhd heeft......
pi_94137064
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Muahaha _O-
pi_94137071
quote:
[ link | afbeelding ]
Godverdegodver.. ik zit te eten :(
pi_94137075
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef Stability het volgende:

[..]

Daar wordt je idd moe van.
Wat kan die Alex drammen zeg
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 12:08:23 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_94137080
quote:
[ link | afbeelding ]
Smerig.... :r
― Mark Twain
pi_94137089
hahahahaha
pi_94137108
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef scooby-doo het volgende:

[..]

Daar wordt je idd moe van.
Wat kan die Alex drammen zeg
echt niet normaal meer, en maar doorgaan met een onschuldige smoel erbij...
pi_94137109
quote:
[ link | afbeelding ]
Charming huh? :') :r

Het gaat over ritalin en Maik zegt tegen Mo " Is dat niks voor jou?" Mo reageert beledigd " Nou zeg..." _O-
pi_94137128
is dat nog van gisteraaf wat Aafke in der muil heeft???
pi_94137143
Alex nodigt zichzelf verkapt uit bij Joanna thuis; om haar hond te bekijken.
pi_94137146
Wow het is in eens een stuk drukker!
pi_94137196
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex nodigt zichzelf verkapt uit bij Joanna thuis; om haar hond te bekijken.
hij nodigt zichzelf bij iedereen uit...laatst ook tegen sharon...mee naar amerika
dacht goedkoop uit te zijn, tot sharon zei dat ie wel 2500 euro zakgeld moest meenemen...
met gerard nodigde hij zichzelf ook al uit om te gaan varen
pi_94137241
Sharon over GUIDO "ligt ie weer te slapen!" Het valt hun dus ook op :) En Aaf zegt "staat ie wer bij de telefoon" Sharon zucht maar es een x :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_94137250
Hij vertelt nu ook een verhaal, komt bij een vriendin voor het eerst bij haar thuis en blijft meteen slapen. Die dringt zich echt bij iedereen op.
pi_94137256
joanna....mijn bulletje is zo mooi gespierd....je denkt toch niet dat daar 1 gram vet aan zit?!
pi_94137283
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef Stability het volgende:
joanna....mijn bulletje is zo mooi gespierd....je denkt toch niet dat daar 1 gram vet aan zit?!
Het is haar kind. 'Je wil niet weten wat ze al 2 jaar voor hem over heeft'.
pi_94137289
belachelijke aktie van flip...constant bij de telefoon zitten. hoe zielig !
pi_94137313
onze 20 jarige kleuter gaat maar weer eens slapen , niet te geloven !!
pi_94137317
Heb die bull van Jo gezien die ziet er niet uit
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:14:21 #141
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_94137324
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Stability het volgende:
die tiefen we er gewoon uit, net als Guido ,Laura en Maik ~O>
pi_94137337
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef mYsca het volgende:
ook cosmetische operaties gehad? _O-
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:14:40 #143
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_94137338
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef mYsca het volgende:
vreselijk eng stukje mens dierding:X
pi_94137345
Mo " we gaan vrijdag drukken " Op Servio en slapeloosheid waarschijnlijk.. :') 8)7

quote:
Maakt ie geen vrienden meein het huis tenminste, thats for sure. :')
pi_94137379
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:15 schreef Urb het volgende:
Mo " we gaan vrijdag drukken " Op Servio en slapeloosheid waarschijnlijk.. :') 8)7
dat is precies waar die kwal op doelt....slaappillen vragen zodat ze denken dat zijn geheim slapeloosheid is...en ondertussen kassa laten rinkelen voor zn kluis....
eruit met die glijbaan
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 12:16:19 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_94137385
Aafke drukt haar tieten even in het gezicht van Flip.

Flip: Goedemiddag. _O-
― Mark Twain
pi_94137398
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:16 schreef Stability het volgende:

[..]

dat is precies waar die kwal op doelt....slaappillen vragen zodat ze denken dat zijn geheim slapeloosheid is...en ondertussen kassa laten rinkelen voor zn kluis....
eruit met die glijbaan
_O-

Veel plezier nog allemaal, ben er vandeur. :W
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:17:01 #148
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94137401
Zonder kiel gaat dat ding niet echt goed zeilen
pi_94137402
Echt wat een droogkloot die Flip eh. _O_ _O_ _O_
pi_94137428
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef Stability het volgende:
onze 20 jarige kleuter gaat maar weer eens slapen , niet te geloven !!
Prima hoef ik me ook niet te ergeren aan zijn : Geeeeeeeeeerard , kak en lekah.
pi_94137437
pi_94137452
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef ShivaArnhem het volgende:

[..]

Prima hoef ik me ook niet te ergeren aan zijn : Geeeeeeeeeerard , kak en lekah.
hahaha inddd
maar waarom roept stemmetje al die slapers niet uit bed? stervio slaapt toch ook?
lekker makkelijk een ton verdienen zo he?
pi_94137480
Hij is er weer uit
pi_94137482
Laura verteld over problemen met d'r luie ex, en rara wie heeft hetzelfde gehad maar 200 miljoen procent zekur... :') :r
pi_94137499
pi_94137514
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef Urb het volgende:
Laura verteld over problemen met d'r luie ex, en rara wie heeft hetzelfde gehad maar 200 miljoen procent zekur... :') :r
Jo heeft Alex ook gehad ?
pi_94137516
pi_94137529
Ik vind het wel een toffe boot :D
pi_94137545
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel een toffe boot :D
ja mooi gemaakt :)
pi_94137557
Waarom draaien ze nou weg? :'(
pi_94137564
Jah hoor Gerard, een fok die bijstuurt ....
pi_94137567
sharon: hierbij doop ik de SS1 ...op een behouden vaart _O-
pi_94137582
pi_94137619
Ondertussen ratelt Joan weer door over d'r fakking luie vriend. :|W :O :z :Z
pi_94137622
haha gerard stelt de zeilen bij...overstag gaan hahahahahaha
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:24:46 #166
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94137648
Er moet een kiel onder
pi_94137653
pi_94137659
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
sharon: hierbij doop ik de SS1 ...op een behouden vaart _O-
sst is meer een titanic op ramkoers
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:25:31 #169
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94137672
Juist er moet een kiel onder he he
pi_94137675
waar een doodgewone miljonair blij mee kan zijn w/ _O_
pi_94137678
Hij gaat er een kiel onder maken
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 12:25:55 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_94137687
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef marky het volgende:
Er moet een kiel onder
Geer zegt dat er een kiel onderzit. :Y
Edit: niet dus. -O-
― Mark Twain
pi_94137700
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef farscapevr8 het volgende:

[..]

sst is meer een titanic op ramkoers
:') _O_
pi_94137716
getver ligt falex weer te kriebelen :r
pi_94137735
De twee krielhanen hebben elkaar weer gevonden

pi_94137737
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:26 schreef Stability het volgende:
getver ligt falex weer te kriebelen :r
Wanneer niet....
Met beetje geluk kan ie er donderdag uit
pi_94137747
pi_94137765
regie mag cam 1 op het oog aub?
pi_94137775
Heyyy, Servio is er nog wel! :o
pi_94137780
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:27 schreef mYsca het volgende:

[..]

Wanneer niet....
Met beetje geluk kan ie er donderdag uit
Niks ervan! Eerst die pisnicht!
pi_94137783
Aafke zit ook constant te sporten meer dan de anderen
pi_94137784
De volgende zoutzak hebben ze ook weer gevonden met de camera

pi_94137789
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Niks ervan! Eerst die pisnicht!
absoluut !!!!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:29:25 #184
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94137801
Die grapjes van Faalex zijn ook niet echt leuk die komen niet echt aan.
pi_94137815
Streamlock op 1 en 2 Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
pi_94137834
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef Flashbox het volgende:
De volgende zoutzak hebben ze ook weer gevonden met de camera

[ afbeelding ]
Dit gaat hem echt niet helpen met blijven op donderdag, de enige die willen dat hij blijft vinden dat omdat hij actie in het huis brengt, maar dat is nu ook over! *O*
pi_94137835
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef marky het volgende:
Die grapjes van Faalex zijn ook niet echt leuk die komen niet echt aan.
nee zijn grapjes zijn gewoon raar en flauw , net als hij zelf , ridder !
pi_94137837
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef marky het volgende:
Die grpajes van Faalex zijn ook niet echt leuk die komen niet echt aan.
En stiekem maakt dat het nu juist wel weer grappig.
Het is het gewoon steeds nèt niet met hem. :D
pi_94137844
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef Stability het volgende:

[..]

absoluut !!!!
Nee joh, Die relnicht erin zodat Karim gaat ontploffen. Gewoon om nog iets meer irritatie bij mensen op te wekken.
pi_94137856
Hoeveel uur zit Philip al bij de telefoon. Wordt beetje zielig.
pi_94137867
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:30 schreef mYsca het volgende:

[..]

Nee joh, Die relnicht erin zodat Karim gaat ontploffen. Gewoon om nog iets meer irritatie bij mensen op te wekken.
nee karim is lief ! die wil ik niet zien ontploffen... gewoon eruit met de pisnicht
pi_94137874
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:31 schreef Dutchguy het volgende:
Hoeveel uur zit Philip al bij de telefoon. Wordt beetje zielig.
Doet ie alleen maar om Joan te neten. Niet zielig maar juist leuk! :D
pi_94137887
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:31 schreef Stability het volgende:

[..]

nee karim is lief ! die wil ik niet zien ontploffen... gewoon eruit met de pisnicht
AMEN! :D
pi_94137889
pi_94137901
als ik in dat huis was kiepte ik die rode bank ff hard om _O-
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 12:32:38 #196
184769 crew  Deisyy
pi_94137910
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Aaf heeft weer iets te pulken gevonden :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_94137929
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Stability het volgende:
als ik in dat huis was kiepte ik die rode bank ff hard om _O-
Met z`n allen aanloopje nemen en massaal op em storten en roepen "groepshug"!
pi_94137958
Dream like you will live forever,live like you will die today
pi_94137977
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:33 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Met z`n allen aanloopje nemen en massaal op em storten en roepen "groepshug"!
Ik ben voor!!
pi_94137978
dropoog :')
pi_94137999
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Aaf heeft weer iets te pulken gevonden :D
Aaf moet dat leuke bloesje die ze met het zuipfestijn aan had weer aan doen!
Geniaal hoe ze steeds beurtelings de een en dan weer de andere tiet bloot trok. :D
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:35:24 #202
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94138001
Overigens is nu wel duidelijk dat het tussen Servio en Guido wel over is qua verbond. Servio komt alleen te staan als hij niet oppast.
pi_94138037
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef marky het volgende:
Overigens is nu wel duidelijk dat het tussen Servio en Guido wel over is qua verbond. Servio komt alleen te staan als hij niet oppast.
Ja dat zou zielig voor em zijn. whoehahaha :)
pi_94138043
quote:
en zo hoort het :)
pi_94138081
quote:
Hij heeft altijd zijn lieftallige Joanna nog. *O*
pi_94138097
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Aaf moet dat leuke bloesje die ze met het zuipfestijn aan had weer aan doen!
Geniaal hoe ze steeds beurtelings de een en dan weer de andere tiet bloot trok. :D
:Y _O-
pi_94138114
quote:
Al telaat voor. *O*

Oh Joan weet fakking 200 miljoen procent zekur dat er in elke zaadlozing 100 miljoen zaadcellen zitten en ze wed om d'r hond. :') :|W
pi_94138122
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef Urb het volgende:

[..]

Al telaat voor. *O*

Oh Joan weet fakking 200 miljoen procent zekur dat er in elke zaadlozing 100 miljoen zaadcellen zitten en ze wed om d'r hond. :') :|W
hahahaha :D
pi_94138129
iedereen naar de mannenslaapkamer :s)
pi_94138134
Allemaal naar de slaapkamer tot na ...
pi_94138135
Verbanning naar de mannenkleedkamer tot na.. :W
Nader order wss, maar na het eten zou mooie zijn nu het eindelijk mooi weer is. _O-
pi_94138155
quote:
Wat zit jij heel de tijd te zeiken? Over dingen die je niet eens begrijpt blijkbaar.. Ze moeten die telefoon ''bewaken'' omdat ze er binnen 30 seconden bij moeten zijn met zn allen voordat ze op mogen nemen, zo niet dan volgt een sanctie. Gisteren zat ie er ook bij en gaf hij het telefoontje ook aan Alex..
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:40:33 #213
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138156
quote:

[..]

Al telaat voor. *O*

Normaal komen er bij een zaadlozing 100 tot 200 miljoen zaadcellen vrij.
pi_94138162
Guido op eigen terrein weer
pi_94138165
Goed idee! En dan 1 sec. nadat ze bericht krijgen weer door het huis te mogen foon laten gaan. :)
pi_94138171
quote:

[..]

Al telaat voor. *O*

ze het wel gelijk;)
pi_94138181
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Wat zit jij heel de tijd te zeiken? Over dingen die je niet eens begrijpt blijkbaar.. Ze moeten die telefoon ''bewaken'' omdat ze er binnen 30 seconden bij moeten zijn met zn allen voordat ze op mogen nemen, zo niet dan volgt een sanctie. Gisteren zat ie er ook bij en gaf hij het telefoontje ook aan Alex..
Nee hoor het gaat er alleen om dat ze zelf willen opnemen. :{w
pi_94138187
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef henkbarte het volgende:

[..]

doe eens ff mak aan jij !
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:42:25 #219
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138192
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:41 schreef Urb het volgende:

[..]

Nee er staat net toch al dat hij gister gewoon de telefoon aan Alex gaf
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:42:54 #220
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94138209
Jeetje Flip noemt nu gewoon weer Bollywood acteur
pi_94138224
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:41 schreef farscapevr8 het volgende:

[..]

ze het wel gelijk;)
Yep maar het mooie is dat niemand het geloofd, alleen maar omdat Joan het beweerd. :') _O-
pi_94138225
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:42 schreef Stability het volgende:

[..]

Kan je beter tegen jezelf zeggen, jezus al die reacties. Je zou ze eens terug moeten lezen. Slecht voor je hart hoor.. kansloze.
pi_94138227
Je ziet Laura denken, wat moet ik met dit kut kind op schoot
pi_94138251
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:41 schreef Urb het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? 9 van de 10 keer is het iets voor de groep ofso.. gisteren was hij er ook als eerst en liet hij Alex opnemen, dus onzin..
pi_94138253
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef mYsca het volgende:
Het is net zo'n verwend kleutertje inderdaad...
Allemaal cabaretteketet!
pi_94138255
Chanel5 bedankt voor je cap, ik heb em effe ingepikt voor me UI ;0
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:44:40 #227
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138259
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef mYsca het volgende:
dat denkt ze helemaal niet
ze zoekt hem zelf OOK steeds op
pi_94138279
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:44 schreef PinkDream het volgende:

[..]

dat denkt ze helemaal niet
ze zoekt hem zelf OOK steeds op
Alleen omdat niemand anders haar aandacht geeft.
pi_94138291
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:44 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? 9 van de 10 keer is het iets voor de groep ofso.. gisteren was hij er ook als eerst en liet hij Alex opnemen, dus onzin..
Juist, en het gaat hun om die ene keer dat het niet voor de groep is. :')
pi_94138299
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Kan je beter tegen jezelf zeggen, jezus al die reacties. Je zou ze eens terug moeten lezen. Slecht voor je hart hoor.. kansloze.
commentaar op de streams !!!! ok? daar is dit topic namelijk voor , kanshebber !
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:46:09 #231
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138308
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef mYsca het volgende:

[..]

Alleen omdat niemand anders haar aandacht geeft.
Ze vind Alex ook leuk dat heeft ze meerdere keren toegegeven
ook in dkvw
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:46:56 #232
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138329
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Stability het volgende:

[..]

commentaar op de streams !!!! ok? daar is dit topic namelijk voor , kanshebber !
Jij geef zelf ook commentaar.op hem
pi_94138353
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:46 schreef PinkDream het volgende:

[..]

Jij geef zelf ook commentaar.op hem
een antwoord ja....en nu weer ontopic
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:47:58 #234
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94138370
Oeh, bij gebrek aan aktie op de streams zometeen rellen met Stability en henkbarte in de COS.... :Y)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:48:03 #235
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138373
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:47 schreef Stability het volgende:

[..]

een antwoord ja....en nu weer ontopic
Dit schrijf JIJ : Op dinsdag 15 maart 2011 12:42 schreef Stability het volgende:

[..]

dus....
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:48:29 #236
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138388
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:47 schreef quentin77 het volgende:
laura zit alex nu ook te kriebelen. als ze ervan baalt dat hij daar ligt zou ze dat niet doen.
Juist
pi_94138389
SC die kant op ============>
pi_94138396
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Stability het volgende:

[..]

Jaja precies.. maar als ik van jou dingen lees als: ''Guido slaapt weer :'( :'('' of: ''Philip is kansloos want zit weer bij de telefoon en dat vinden de anderen echt niet fijn'' dan kan ik daar ook niks mee..
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:49:02 #239
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94138402
quote:
[ link | afbeelding ]
zo weer terug, even bijgelezen kom ik deze cap tegen :o
heb ik iets gemist????
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_94138414
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:

[..]

heb ik iets gemist????
Ze heeft net een puist uitgezogen.....

goedenmiddag ieder
pi_94138417
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:

[..]

heb ik iets gemist????
Je weet toch zelf, je mist altijd wat als je even weg gaat.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:49:49 #242
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_94138420
Ik doneer 1 kijker.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_94138423
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:48 schreef PinkDream het volgende:

[..]

Juist
Jullie willen dingen zien die er niet zijn, nu niet, nooit niet...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:50:27 #244
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94138435
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef henkbarte het volgende:

[..]

en de boze mannetjes zijn er ook weer

het word weer gezellig *O* *O* *O*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:50:50 #245
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138444
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Jullie willen dingen zien die er niet zijn, nu niet, nooit niet...
Jullie???
En laura zoek hem toch zelf op
Ik kriebel niet iemand die ik niet leuk vind
of ga ZELF bij hem op bed liggen
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:50:52 #246
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_94138445
hakkuhhhhh
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:51:18 #247
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94138459
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef mYsca het volgende:

[..]

Je weet toch zelf, je mist altijd wat als je even weg gaat.
laten we missen op een groot woord houden..,. maar vind die cap wel geniaal!
pi_94138461
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef bollokus het volgende:

[..]

Fight!
pi_94138462
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet...

Dat miste nog :O
pi_94138464
quote:

[..]

Hou nou eens je klep dicht :X
pi_94138467
quote:

[..]

hoi bolokus :) nee joh gewoon negeren :)
pi_94138470
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef PinkDream het volgende:

[..]

Jullie???
En laura zoek hem toch zelf op
Ik kriebel niet iemand die ik niet leuk vind
of ga ZELF bij hem op bed liggen
Dat is omdat er niemand anders is, wat al eerder hier werd aangegeven...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:52:11 #253
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138487
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Dat is omdat er niemand anders is, wat al eerder hier werd aangegeven...
okee Jij je zin :W
pi_94138499
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef quentin77 het volgende:

[..]

ik geef je op een briefje dat het er wel degelijk is. ze vond hem in het begin al heel erg leuk en dat is nu inmiddels weer wat teruggekomen. dat kun je zien hoe ze nu zijn nek vasthoudt terwijl hij daar ligt.
Wat een psychologie van de koude grond....
Allemaal cabaretteketet!
pi_94138504
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef quentin77 het volgende:

[..]

ik geef je op een briefje dat het er wel degelijk is. ze vond hem in het begin al heel erg leuk en dat is nu inmiddels weer wat teruggekomen. dat kun je zien hoe ze nu zijn nek vasthoudt terwijl hij daar ligt.
Zo lang ze zegt dat ze hem niet moet is het ok.
Zodra ze zegt ik vind hem leuk kan ze er uit
pi_94138531
Ze mogen weer los... :D
pi_94138542
Ik zie Ik zie wat jij niet ziet en het is geel!

(zweetvlek op Alex' hemd!)
pi_94138548
Eindelijk het behang gefixt *O*
pi_94138549
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef quentin77 het volgende:

[..]

nee, gewoon logisch nadenken. iets waar sommigen hier erg veel moeite mee schijnen te hebben.
uit alles blijkt gewoon dat laura alex wel degelijk nog steeds erg leuk vindt. als je dat niet wilt zien ligt dat waarschijnlijk aan het feit dat je de pest hebt aan alex ofzo.
Wie heeft geen pest aan Alex ?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:54:48 #260
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138558
quote:

[..]

nee, gewoon logisch nadenken. iets waar sommigen hier erg veel moeite mee schijnen te hebben.
uit alles blijkt gewoon dat laura alex wel degelijk nog steeds erg leuk vindt. als je dat niet wilt zien ligt dat waarschijnlijk aan het feit dat je de pest hebt aan alex ofzo.
Plus iedereen zijn eigen zicht erop toch
en ieder zijn mening
je moet alleen niet star je eigen mening opdringen aan andere
RESPECT
pi_94138565
quote:

[..]

Tuurlijk, droom lekker verder en zie wat je wil zien, ik zie het heel anders. Klaar.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:55:32 #262
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138584
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Tuurlijk, droom lekker verder en zie wat je wil zien, ik zie het heel anders. Klaar.
idd KLAAR
en niet JOUW mening doordrukken
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:55:33 #263
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_94138585
Laura gebruikt alex alleen maar joh.....
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:55:33 #264
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94138586
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef Zixon het volgende:
aktie *O* *O*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:56:11 #265
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94138607
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef Zixon het volgende:
btw hadden ze er niet een servio achter kunnen plakken. ik bedoel als ze toch bezig zijn!
pi_94138611
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef knagsje het volgende:
Alles voor het spel, niets bijzonders verder. Lijkt me duidelijk...
Allemaal cabaretteketet!
pi_94138622
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef bollokus het volgende:

[..]

btw hadden ze er niet een servio achter kunnen plakken. ik bedoel als ze toch bezig zijn!
_O-
pi_94138625
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef bollokus het volgende:

[..]

^O^
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:57:05 #269
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_94138645
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Alles voor het spel, niets bijzonders verder. Lijkt me duidelijk...
precies.......niets is wat het lijkt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:57:25 #270
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138654
Kom niet meer bij als na sst overal op tv en in de bladen een hele love story sta van Alex en Laura en samen wonen en kinderen krijgen
gaan sommige hier vreemd op hun neus kijken hahaah
pi_94138662
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef knagsje het volgende:
Denk het niet (meer)
pi_94138666
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef PinkDream het volgende:
Kom niet meer bij als na sst overal op tv en in de bladen een hele love story sta van Alex en Laura en samen wonen en kinderen krijgen
Not gonna happen...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:58:12 #273
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138684
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Not gonna happen...
:{w
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:58:21 #274
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_94138690
quote:
je kunt je ook vergissen, ik denk dat laura alleen gaat voor iemand met veel geld en die zij onder de duim kan houden...
pi_94138697
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef PinkDream het volgende:

[..]

:{w
Nogmaals: je ziet dingen die er niet zijn! Wens, vader gedachten enzo..Zoals meer vrouwelijke posters hier...
Allemaal cabaretteketet!
pi_94138712
Die kleine groen bakjes zijn yoghurt?
pi_94138716
quote:
nix en nada 2.0
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:59:13 #278
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94138720
quote:
voor kinderen moet er nog wel iets gebeuren.............
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:59:14 #279
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138721
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef knagsje het volgende:

[..]

je kunt je ook vergissen, ik denk dat laura alleen gaat voor iemand met veel geld en die zij onder de duim kan houden...
Ja was meer voor de grap dat ik dat zei
aangezien sommige mensen hier heel halsstarig hun mening door willen drukken
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:59:38 #280
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94138731
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef knagsje het volgende:

[..]

ik zal me maar aanmelden dan _O-
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:59:54 #281
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138738
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Nogmaals: je ziet dingen die er niet zijn! Wens, vader gedachten enzo..Zoals meer vrouwelijke posters hier...
Volgens mij is het hier COS en niet COF
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:00:05 #282
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_94138745
Gerard is weer lekker aan het sturen :) ze vinden het allemaal verdacht dat hij zoveel over boten weet 8-)
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:00:12 #283
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_94138752
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:

[..]

ik zal me maar aanmelden dan _O-
ben je onder de duim te houden dan?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:00:23 #284
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94138759
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:59 schreef PinkDream het volgende:

[..]

eensch! _O_ _O_
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:00:38 #285
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94138769
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef knagsje het volgende:

[..]

ben je onder de duim te houden dan?
alsie maar groot genoeg is
pi_94138771
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:59 schreef PinkDream het volgende:

[..]

Lul er maar over heen...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:00:57 #287
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138781
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef bollokus het volgende:

[..]

eensch! _O_ _O_
*O*
pi_94138783
Laura vindt Alex aardig, meer niet. Dat heeft ze tegen Monique ook al een aantal keren gezegd.
Ze weet heel goed dat ze zonder hem vrij kansloos is in het spel.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:01:00 #289
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94138784
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef snetje het volgende:
Gerard is weer lekker aan het sturen :) ze vinden het allemaal verdacht dat hij zoveel over boten weet 8-)
thats his power!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:01:12 #290
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_94138790
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef bollokus het volgende:

[..]

alsie maar groot genoeg is
_O-
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:01:15 #291
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138791
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Lul er maar over heen...
*negeer*
pi_94138795
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef CartWOman het volgende:
Laura vindt Alex aardig, meer niet. Dat heeft ze tegen Monique ook al een aantal keren gezegd.
There you go...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:01:22 #293
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_94138797
:).

Ik heb gelukkig niet veel gemist ;)

Ben benieuwd of vanavond tijdens de uitzending, de nominatieuitslag wederom live bekend wordt gemaakt aan de bewoners ;)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:01:37 #294
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94138806
zal de stream weer eens aanzwengelen kan ik ook weer meepraten
pi_94138826
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef BONG4002 het volgende:
:).

Ik heb gelukkig niet veel gemist ;)

Ben benieuwd of vanavond tijdens de uitzending, de nominatieuitslag wederom live bekend wordt gemaakt aan de bewoners ;)
Zeer waarschijnlijk wel ja, zal wel zo blijven voortaan ook. :Y
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:02:45 #296
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_94138850
hey karim is een beetje guido _O-
pi_94138859
Zo en ik ben ook weer terug!

Volgens mij heb ik niet veel gemist.. :{
pi_94138868
Mo en Guido doen allo allo na. _O_ _O_ _O_
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:03:17 #299
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94138870
quote:
Sterker nog later hadden Mo en Guido het over Laura waarin Guido bang was dat Laura veel te ver zou willen gaan om maar in het programma te blijven.
pi_94138881
quote:
Ik denk dat ze dit zegt, juist om goed in de groep te blijven liggen, maar hem stiekem wel leuk vind! (ik weet dat jullie het hier allemaal niet mee eens zijn trouwens)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:04:17 #301
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_94138896
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:03 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dit zegt, juist om goed in de groep te blijven liggen, maar hem stiekem wel leuk vind! (ik weet dat jullie het hier allemaal niet mee eens zijn trouwens)
Eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')