hoi bolokusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
en de boze mannetjes zijn er ook weer
het word weer gezellig![]()
![]()
Dat is omdat er niemand anders is, wat al eerder hier werd aangegeven...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Jullie???
En laura zoek hem toch zelf op
Ik kriebel niet iemand die ik niet leuk vind
of ga ZELF bij hem op bed liggen
okee Jij je zinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is omdat er niemand anders is, wat al eerder hier werd aangegeven...
Wat een psychologie van de koude grond....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef quentin77 het volgende:
[..]
ik geef je op een briefje dat het er wel degelijk is. ze vond hem in het begin al heel erg leuk en dat is nu inmiddels weer wat teruggekomen. dat kun je zien hoe ze nu zijn nek vasthoudt terwijl hij daar ligt.
Zo lang ze zegt dat ze hem niet moet is het ok.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef quentin77 het volgende:
[..]
ik geef je op een briefje dat het er wel degelijk is. ze vond hem in het begin al heel erg leuk en dat is nu inmiddels weer wat teruggekomen. dat kun je zien hoe ze nu zijn nek vasthoudt terwijl hij daar ligt.
Wie heeft geen pest aan Alex ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef quentin77 het volgende:
[..]
nee, gewoon logisch nadenken. iets waar sommigen hier erg veel moeite mee schijnen te hebben.
uit alles blijkt gewoon dat laura alex wel degelijk nog steeds erg leuk vindt. als je dat niet wilt zien ligt dat waarschijnlijk aan het feit dat je de pest hebt aan alex ofzo.
Plus iedereen zijn eigen zicht erop tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef quentin77 het volgende:
[..]
nee, gewoon logisch nadenken. iets waar sommigen hier erg veel moeite mee schijnen te hebben.
uit alles blijkt gewoon dat laura alex wel degelijk nog steeds erg leuk vindt. als je dat niet wilt zien ligt dat waarschijnlijk aan het feit dat je de pest hebt aan alex ofzo.
Tuurlijk, droom lekker verder en zie wat je wil zien, ik zie het heel anders. Klaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef quentin77 het volgende:
[..]
idd KLAARquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tuurlijk, droom lekker verder en zie wat je wil zien, ik zie het heel anders. Klaar.
btw hadden ze er niet een servio achter kunnen plakken. ik bedoel als ze toch bezig zijn!quote:
Alles voor het spel, niets bijzonders verder. Lijkt me duidelijk...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef knagsje het volgende:
Laura gebruikt alex alleen maar joh.....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
btw hadden ze er niet een servio achter kunnen plakken. ik bedoel als ze toch bezig zijn!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
btw hadden ze er niet een servio achter kunnen plakken. ik bedoel als ze toch bezig zijn!
precies.......niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles voor het spel, niets bijzonders verder. Lijkt me duidelijk...
Denk het niet (meer)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef knagsje het volgende:
Laura gebruikt alex alleen maar joh.....
Not gonna happen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef PinkDream het volgende:
Kom niet meer bij als na sst overal op tv en in de bladen een hele love story sta van Alex en Laura en samen wonen en kinderen krijgen
gaan sommige hier vreemd op hun neus kijken hahaah
je kunt je ook vergissen, ik denk dat laura alleen gaat voor iemand met veel geld en die zij onder de duim kan houden...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef PinkDream het volgende:
Kom niet meer bij als na sst overal op tv en in de bladen een hele love story sta van Alex en Laura en samen wonen en kinderen krijgen
Nogmaals: je ziet dingen die er niet zijn! Wens, vader gedachten enzo..Zoals meer vrouwelijke posters hier...quote:
nix en nada 2.0quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef PinkDream het volgende:
voor kinderen moet er nog wel iets gebeuren.............quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef PinkDream het volgende:
Ja was meer voor de grap dat ik dat zeiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
je kunt je ook vergissen, ik denk dat laura alleen gaat voor iemand met veel geld en die zij onder de duim kan houden...
ik zal me maar aanmelden danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
je kunt je ook vergissen, ik denk dat laura alleen gaat voor iemand met veel geld en die zij onder de duim kan houden...
Volgens mij is het hier COS en niet COFquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nogmaals: je ziet dingen die er niet zijn! Wens, vader gedachten enzo..Zoals meer vrouwelijke posters hier...
eensch!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:59 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier COS en niet COF
alsie maar groot genoeg isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
ben je onder de duim te houden dan?
Lul er maar over heen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:59 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier COS en niet COF
thats his power!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef snetje het volgende:
Gerard is weer lekker aan het sturenze vinden het allemaal verdacht dat hij zoveel over boten weet
There you go...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef CartWOman het volgende:
Laura vindt Alex aardig, meer niet. Dat heeft ze tegen Monique ook al een aantal keren gezegd.
Ze weet heel goed dat ze zonder hem vrij kansloos is in het spel.
Zeer waarschijnlijk wel ja, zal wel zo blijven voortaan ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef BONG4002 het volgende:
.
Ik heb gelukkig niet veel gemist
Ben benieuwd of vanavond tijdens de uitzending, de nominatieuitslag wederom live bekend wordt gemaakt aan de bewoners
Sterker nog later hadden Mo en Guido het over Laura waarin Guido bang was dat Laura veel te ver zou willen gaan om maar in het programma te blijven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef CartWOman het volgende:
Laura vindt Alex aardig, meer niet. Dat heeft ze tegen Monique ook al een aantal keren gezegd.
Ik denk dat ze dit zegt, juist om goed in de groep te blijven liggen, maar hem stiekem wel leuk vind! (ik weet dat jullie het hier allemaal niet mee eens zijn trouwens)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef CartWOman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |