abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94134614

Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Overig: Alle 4 tegelijk | Mirror digitaal kanaal

FOK! en de streams tegelijk?
http://secretstory.hole1988.nl/ <-- op verzoek van SBS GROEP NEDERLAND streams offline gehaald
Met dank aan Hole1988

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl/

Alternatief SPIXTV voor de andere browsers
http://sstnl.web44.net/4cams/

Backups:
http://84.243.215.68/
http://www.zomerse50.nl/sstnl/
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html

Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden
en hier kun je de OP.txt aanpassen

Twitteren naar de Zendbaas @Alphons22

Zijn verklaring voor streamlocks in eerste instantie:

@alphons22 soms bij streams gaan alle 4 cams op een oog? is dat omdat wij het niet mogen zien ? #sstnl
Alphons:
@DJRetard eigenlijk alleen bij calamiteiten, ruzies en ongelukken
Sun Feb 20 2011 00:37:27 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard
@DJRetard technische storingen in huis of in verbinding..
Sun Feb 20 2011 00:37:50 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard

En dan een grote streamlock bij de bekendmaking van het raden van het eerste geheim, een aangekondigde streamlock.

Alphons zijn reactie hierop:

We luisteren veel naar jullie opmerkingen, ben erg blij met jullie support maar er moet ook een programma gemaakt worden! #sstnl
about 1 hour ago via Twitter for iPhone

De betrouwbaarheid van een zendbaas ;)
Oftewel:

gedrukt en ook doorgezet ipv lafjes terugtrekken:

Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Monique: 1 keer
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:59:04 #2
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_94134632
Mogguh; ;)
I am not a complete idiot, some parts are still missing
pi_94134657
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef Capt1caveman het volgende:
Mogguh; ;)
Lekker geslapen? En net zo'n sexy hempie als Alex aan? ;)
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:00:25 #4
338643 Capt1caveman
pi_94134682
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Lekker geslapen? En net zo'n sexy hempie als Alex aan? ;)
Wel aangehad..... Ligt ergens in een hoek en komt er voorlopig niet meer uit :Y
pi_94134691
Guido is een goede speler, niet alleen omdat hij de laatste week samen Monique fanatiek bezig is met het ontrafelen van de geheimen, maar ook omdat hij inspeelt op de verhoudingen binnen de groep. Hij trekt niet meer zo op met Servio en Laura. Hij heeft het wel geprobeerd met haar vanwege de band die ze hadden opgebouwd, maar ze wil niets meer delen. Dan is het ook klaar voor Guido. Hij bezwijkt ook niet voor haar chantage praktijken. Dat als hij haar negeert ze een ander kamp kiest. Zijn antwoord was dan ook krachtig, dat moet je dan maar lekker doen, later. Verder vind ik Guido tof omdat hij zijn emoties durft te tonen. Hij heeft ook humor met zijn Barack Obama abonnement op NRC's Next krant.
pi_94134692
Lachuh hoe ze net Joan aan het imiteren waren " Tering tyfus, niemand heb dat ooit tegen mij gezegd dus!" Zelfs Servio deed mee. _O_
Iedereen vertelde Jo net ook dat ze snurkte maar nee hoor dat kon niet want niemand had dat ooit tegen haar gezegd, vannacht vertelde ze dat ze zonder een man aan te raken z'n lul omhoog kan krijgen als zij dat wil, en ook haar hond komt naar binnen als zij het wil.
Fakking spiritueel begaafd weet je! :') |:(

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
Guido is een goede speler, niet alleen omdat hij de laatste week samen Monique fanatiek bezig is met het ontrafelen van de geheimen, maar ook omdat hij inspeelt op de verhoudingen binnen de groep. Hij trekt niet meer zo op met Servio en Laura. Hij heeft het wel geprobeerd met haar vanwege de band die ze hadden opgebouwd, maar ze wil niets meer delen. Dan is het ook klaar voor Guido. Hij bezwijkt ook niet voor haar chantage praktijken. Dat als hij haar negeert ze een ander kamp kiest. Zijn antwoord was dan ook krachtig, dat moet je dan maar lekker doen, later. Verder vind ik Guido tof omdat hij zijn emoties durft te tonen. Hij heeft ook humor met zijn Barack Obama abonnement op NRC's Next krant.
:Y ^O^
Ik kan me zijn " luiheid" ook zeker voorstellen als er meestal echt geen ruk te doen is.
pi_94134745
de titel "inspiratieloos" moet zijn....
"Guido`s geheim is dat hij in een vorig leven een buldog was." :P
The waves you made will always be
pi_94134768
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef pepper_961 het volgende:
de titel "inspiratieloos" moet zijn....
"Guido`s geheim is dat hij in een vorig leven een buldog was." :P
Ja sorry, had even geen inspiratie... :@
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:04:27 #9
338643 Capt1caveman
pi_94134793
quote:
Guido toont idd meer ruggegraat dan Faalex.....

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Urb het volgende:
Lachuh hoe ze net Joan aan het imiteren waren " Tering tyfus, niemand heb dat ooit tegen mij gezegd dus!" Zelfs Servio deed mee. _O_
Iedereen vertelde Jo net ook dat ze snurkte maar nee hoor dat kon niet want niemand had dat ooit tegen haar gezegd, vannacht vertelde ze dat ze zonder een man aan te raken z'n lul omhoog kan krijgen als zij dat wil, en ook haar hond komt naar binnen als zij het wil.
Fakking spiritueel begaafd weet je! :') |:(
Vind het sterk dat ze nog luisteren naar die verhalen van haar....
Als je dat zo hoort de hele dag zou je bijna denken dat het thuis nu dikke pret en groot feest is dat die muts nou een paar maanden in Portugal zit...
Zou wel die "zeik niet, en we willen je niet missen" houding van haar moeder in dat korte gesprekje verklaren...
pi_94134813
Oh Joan, alweer whinen over d'r kleding natuurlijk. }:|
" Ik weet niet wat ik aanmoet, ik heb niks meer. " Je hebt 80 kilo bagage Bambi. :') 8)7
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:06:44 #11
338643 Capt1caveman
pi_94134873
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef Urb het volgende:
" Ik weet niet wat ik aanmoet, ik heb niks meer. " Je hebt 80 kilo bagage Bambi. :') 8)7
Het probleem is dat er ergens nog een kleine 20 of 30 kilo kleren van haar rondslingeren die ze niet mee naar binnen mocht nemen......
pi_94134880
Ik heb het idee dat Gerard Karim meer gunt dan Alex.
pi_94134892
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef Urb het volgende:
Die Joanna moeten ze eens een week of twee bij het leger des heils laten slapen, dan weet ze wat voor kut wijf ze is. vies verwent kut kind is het.
pi_94134893
Laura zal vrijwel geen aansluiting meer krijgen bij Guido indien Alex een donderdag het huis moet verlaten. Ik denk dat zij het daarom heel moeilijk gaat krijgen.
pi_94134927
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Het probleem is dat er ergens nog een kleine 20 of 30 kilo kleren van haar rondslingeren die ze niet mee naar binnen mocht nemen......
40 zelfs, ze had 120 kilo totaal maar ze mocht maar 80 meenemen dus de rest heeft d'r mama mee teruggenomen. :') 8)7
pi_94134942
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef Mylene het volgende:
Laura zal vrijwel geen aansluiting meer krijgen bij Guido indien Alex een donderdag het huis moet verlaten. Ik denk dat zij het daarom heel moeilijk gaat krijgen.
Mwoah, de kans dat Alex het huis moet verlaten is niet zo groot, helaas.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:08:34 #17
338643 Capt1caveman
pi_94134943
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef Mylene het volgende:
Dan moet ze constant dom staan hinniken bij alles en iedereen om te zien of ze nog ergens contact kan maken......
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:09:16 #18
338643 Capt1caveman
pi_94134973
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:08 schreef Urb het volgende:

[..]

40 zelfs. :') 8)7
Dan begrijp ik wel dat ze niets meer heeft om te dragen........
8)7
pi_94134998
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb het idee dat Gerard Karim meer gunt dan Alex.
Alex is een zwakke schakel voor Gerard om hij niet betrouwbaar is. Gerard zei dat Alex het niet verder mocht vertellen dat hij voor Aafke had gedrukt, dat haar geheim een ongebouwde vent is. Uiteindelijk kwam het via Laura bij Guido terecht.
pi_94135017
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Urb het volgende:
Fakking spiritueel begaafd weet je! :') |:

Ik dacht effe dat dit helemaal de verkeerde kant op ging! Pfew
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_94135026
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:08 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Mwoah, de kans dat Alex het huis moet verlaten is niet zo groot, helaas.
Maar als Alex weg moet heeft Laura een probleem want mdan hoeft ze ook niet meer bij Guido aan te komen. Terwijl hun zulke maatjes waren met bepaald
vertrouwen. Zelfs dat ze niet op elkaar zouden stemmen! Dat is zo nu zo goed als kwijt.
pi_94135084
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:10 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Maar als Alex weg moet heeft Laura een probleem want mdan hoeft ze ook niet meer bij Guido aan te komen. Terwijl hun zulke maatjes waren met bepaald
vertrouwen. Zelfs dat ze niet op elkaar zouden stemmen! Dat is zo nu zo goed als kwijt.
Oja, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar mocht Alex al genomineerd komen te staan, we hebben de vorige 2 keren gezien dat hij de meeste stemmen kreeg.
Hopelijk is 'de kijker' hem net zo zat als ik ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:13:32 #23
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_94135116
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:13:53 #24
338643 Capt1caveman
pi_94135127
quote:

[..]

Door haar passieve houding en het feit dat ze bijna geen aansluiting heeft met de bewoners vormt ze geen gevaar meer voor de andere bewoners. Ik denk dat ze stomweg genomineerd gaat worden omdat ze een saaie doos is....
pi_94135135
quote:

[..]

Het ergste is nog dat als ze weer genomineerd zal worden, waarom het Nederlandse volk zo'n stijve hark die niets nada nopes doet er in wil houden.
pi_94135136
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:12 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Oja, daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar mocht Alex al genomineerd komen te staan, we hebben de vorige 2 keren gezien dat hij de meeste stemmen kreeg.
Hopelijk is 'de kijker' hem net zo zat als ik ;)
Als hij mag blijven heeft Laura gelukt!
Ik snap ook niet waarom Alex mag blijven.. Elke x!
pi_94135144
quote:

[..]

Ik vind wel dat Guido hier waarschijnlijk meer verantwoordelijk voor is dan Laura, zij zoekt hem nog wel eens op maar hij is dan alleen maar stil, en ze deelt alles met hem en toch vertrouwt hij haar niet, volgens mij houd Guido meer achter voor Laura..
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:15:14 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94135172
quote:
^O^
pi_94135215
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:14 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Ik vind wel dat Guido hier waarschijnlijk
meer verantwoordelijk voor is dan Laura, zij zoekt hem nog wel eens op maar hij is dan alleen maar stil, en ze deelt alles met hem en toch vertrouwt hij haar niet, volgens mij houd Guido meer achter voor Laura..
Volgens mij zei Guido gisteren dat als hij Laura iets vroeg ze weg liep of een dom antwoord gaf.. En Laura zoekt hem op om te zeiken waarom Guido haar negeerd! :P
pi_94135243
Weer een leuke brainstorm-sessie van Mo, Karim, Guidson en Lau. _O_
pi_94135258
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef Urb het volgende:
Ik kijk naar het bootje van Gerard yeeaaah
pi_94135280
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ja sorry, had even geen inspiratie... :@
Nah geeft niet. ;)

Vind z`n jambers imitatie `s trouwens ook altijd erg leuk om te volgen. :D
Karim vind ik ook een melig menneke.
Gerard is ook geniaal bezig met het spel.
Zie em nog gortdroog beweren dat hij, als hij wint, niet al het geld aan een goed doel zou willen/kunnen schenken omdat hij het zelf ook veuls te hard nodig heeft. :D
Tsja stel je voor dat bijvoorbeeld je koelkast stuk gaat, wil je toch een centje achter de hand hebben om een nieuwe te kunnen kopen. :P
Joan is een "beetje" een zeikertje, tip voor haar zou kunnen zijn om, i.p.v. steeds dr lippen op te spuiten eens plastische chirurgie op haar te lange tenen toe te passen. :D
Servio.....tsja, goh... :r
Aafke moet er ook in blijven want die is leuk met feestjes. :)
Laura heeft net als maik iets neps en plastic achtigs over zich.
Sharon en Alex zijn wel oke gasten.
Ach en Monique heb ik ondanks haar zogenaamd hoge IQ al zoveel nonsens horen zeggen dat ik vermoed dat haar werkelijke geheim "te overvolle traanbuisjes hebben" is. :)
pi_94135298
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef Urb het volgende:
Heeft lauw wat toegevoegd of zit ze alleen met der oren te klapperen?
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_94135307
Ik heb helaas geen stream maar zou iemand mij kunnen vertelen hoe verre is dit verhaal vervormt? O-)

Flirten tijdens het ontbijt

15 maart om 10.47
Laura en Alex plagen elkaar.

De twee zoeken elkaar steeds meer op. Vannacht kroop Alex weer even bij Laura in bed en bij het ontbijt gaan ze gezellig naast elkaar zitten. Ze kunnen moeilijk van elkaar afblijven en zitten de hele tijd aan elkaar te frunniken. Geeft Laura dan eindelijk toe aan de ridder?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:21:20 #35
338643 Capt1caveman
pi_94135376
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef Niki.P het volgende:
Ik heb helaas geen stream maar zou iemand mij kunnen vertelen hoe verre is dit verhaal vervormt? O-)

15 maart om 10.47

De twee zoeken elkaar steeds meer op. Vannacht kroop Alex weer even bij Laura in bed en bij het ontbijt gaan ze gezellig naast elkaar zitten. Ze kunnen moeilijk van elkaar afblijven en zitten de hele tijd aan elkaar te frunniken. Geeft Laura dan eindelijk toe aan de ridder?
Is wel aardig vervormd volgens mij.....
Heb van het ontbijt niet veel gezien, maar kan me niet voorstellen dat zelfs Faalex zo'n plaat voor zijn kop heeft....
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:21:21 #36
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_94135377
laura is de speer van de ridder.....
Ik haat gluiperds........
pi_94135380
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Reksie1981 het volgende:

[..]

Heeft lauw wat toegevoegd of zit ze alleen met der oren te klapperen?
Ze doen allemaal goed mee. ^O^

quote:

15 maart om 10.47

Lijkt me weer veel te suggestief, natuurlijk laten ze weg dat Alex daar niet geslapen heeft enzo. :') :|W
pi_94135435
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef Niki.P het volgende:

15 maart om 10.47

Ik heb niet hele ontbijt gekeken, grootste deel wel, zag alleen dat er wat tikjes over en weer werden gegeven, maar dat duurde nog geen 10 sec. De rest van de tijd hebben ze amper naar elkaar gekeken.
Ik lag al in bed toen zij gingen, dat heb ik dus niet meegekregen, maar van wat ik hier las, droop meneer dit keer uit zichzelf af, nadat ze weer samen in bed lagen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:23:52 #39
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94135459
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:14 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Ik vind wel dat Guido hier waarschijnlijk meer verantwoordelijk voor is dan Laura, zij zoekt hem nog wel eens op maar hij is dan alleen maar stil, en ze deelt alles met hem en toch vertrouwt hij haar niet, volgens mij houd Guido meer achter voor Laura..
Laura doet nu haar best om te delen. Probeerd nu toch dan wel aansluiting te vinden bij Guido, Mo en Karim
pi_94135502
Ze twijfelen tussen Aafke en Servio voor slapeloosheid, Guido brengt heel ff Joan in maar nee hoor ze gaan terug naar Servio. |:(
pi_94135504
Ik zag in het kijkcijfertopic dat er nog een geheime kamer is. Toen moest ik wel denken zou dat voor Alex en Laura zijn om 'elkaar in alle rust beter te leren kennen'. :r
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:26:02 #42
18653 crew  D.
pi_94135544
Grappig dat ze denken dat er iemand aan slapeloosheid lijdt, maar dat ze nog geen idee hebben wie dat zou kunnen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ik een maand naast iemand slaap en er niets van zou merken.
pi_94135582
Laura papt alleen met Alex aan om haar positie veilig te stellen binnen de groep. Als ze alleen is hoor je hoe ze feitelijk over hem denkt. Eerder dat een sukkel is en gisteren op de vraag de bewoner met een laag IQ, ze noemde Alex op een lacherige manier. Ze vindt ook dat ze makkelijk over hem heen kan walsen. Ze denkt dat ze populair is en hij ook vanwege zijn terugkeer. Ik lach me suf als ze donderdag een illusie armer is.
pi_94135583
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef D. het volgende:
Grappig dat ze denken dat er iemand aan slapeloosheid lijdt, maar dat ze nog geen idee hebben wie dat zou kunnen zijn. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik een maand naast iemand slaap en er niets van zou merken.
Het ligt blijkbaar teveel voor de hand. :') 8)7
Die reactie van Sofia toen het haar verteld werd was echt episch. _O_
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:27:18 #45
338643 Capt1caveman
pi_94135586
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zag in het kijkcijfertopic dat er nog een geheime kamer is. Toen moest ik wel denken zou dat voor Alex en Laura zijn om 'elkaar in alle rust beter te leren kennen'. :r
Laura is zo'n duffe doos waar niets mee te doen is qua spel. Die zie ik niet meer terugkomen in de groep. Ligt wat te luisteren wat de anderen te vertellen hebben, en weet als ze haar mond open doet er niet veel aan toe te voegen....
pi_94135589
Mo denkt dat Philip plastisch chirurg is.
pi_94135602
Mo beetje aan roddelen over Maik..
Dat hij saai is en sloom :P
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:27:39 #48
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94135605
Hoe snel mensen toch van een goede koers af zijn. Nu is het kompas weer voor Gerard omdat hij een bootje bouwt en gisteren duidelijk werd dat hij geen prijs had gewonnen.
pi_94135606
Volgens mij hadden ze al vanaf week 1 tegen elkaar geklaagd dat Joan zo druk was s`nachts.
"lijkt wel of ze slaapwandelt of zo" zeiden ze tegen elkaar. :D
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:28:32 #50
18653 crew  D.
pi_94135631
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef Urb het volgende:

[..]

Het ligt blijkbaar teveel voor de hand. :') 8)7
Die reactie van Sofia toen het haar verteld werd was echt episch. _O_
Ze denken dat Joanna gewoon moelijk slaapt :P
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:29:02 #51
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_94135650
Gerard heeft het er maar druk mee

dinsdag 15 maart 2011 @ 11:29:58 #52
338643 Capt1caveman
pi_94135675
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef pepper_961 het volgende:
Volgens mij hadden ze al vanaf week 1 tegen elkaar geklaagd dat Joan zo druk was s`nachts.
"lijkt wel of ze slaapwandelt of zo" zeiden ze tegen elkaar. :D
De "geheimen" zijn een beetje aan de simpele kant..... Vielen me eerlijk gezegd wat tegen toen ik ze hoorde. Lijkt me logisch dat ze het verder zoeken en zo moeite hebben geheimen te raden...
pi_94135698
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:29 schreef HiDiHo het volgende:
Gerard heeft het er maar druk mee

[ afbeelding ]

Ik vroeg me al af wat voor bootje hij maakt.. Zoiets dus!
Ik kijk via Ziggo zie saaie streams.. Haha!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:30:37 #54
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_94135699
Hij moet een Fok! hebben
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:31:17 #55
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94135719
Kom op Guido zet door op Joanna
pi_94135770
Nou, "ik heb in een Bollywoodfilm gespeeld" vind ik nou niet echt een heel erg voor de hand liggend geheim hoor.
Maar zoals bij het geheim van Joan ligt het geniale van dr geheim juist in de simpelheid ervan.
pi_94135794
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef HiDiHo het volgende:
Hij moet een Fok! hebben
:D ^O^
pi_94135818
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef pepper_961 het volgende:
Nou, "ik heb in een Bollywoodfilm gespeeld" vind ik nou niet echt een heel erg voor de hand liggend geheim hoor.
Maar zoals bij het geheim van Joan ligt het geniale van dr geheim juist in de simpelheid ervan.
Ik denk niet eens dat dat de achterliggende gedachte is van Joanna's deelname. Zo van, dat is echt een prachtig geheim want dat gaat niemand raden. Hoeveel mensen hebben dat 'geheim' wel niet. Nee zij doet gewoon mee met dit geheim omdat zij volgens de makers een interessant persoon is en dat dit dan toevallig haar enige 'geheim' is, hebben ze maar op de koop toe genomen.
Dat zou jij wel willen weten.
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:34:25 #59
18653 crew  D.
pi_94135833
Laura is sjoelbakvrouw :Y
pi_94135853
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:34 schreef D. het volgende:
Laura is sjoelbakvrouw :Y
Monique toch?
pi_94135924
Monique en Laura deden allebei korfbal?
pi_94135927
En Joanna wil weer iets vragen in de kamer. :O
pi_94135938
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef Roguee het volgende:
:Y
pi_94135947
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef Roguee het volgende:

[..]

Ik denk niet eens dat dat de achterliggende gedachte is van Joanna's deelname. Zo van, dat is echt een prachtig geheim want dat gaat niemand raden. Hoeveel mensen hebben dat 'geheim' wel niet. Nee zij doet gewoon mee met dit geheim omdat zij volgens de makers een interessant persoon is en dat dit dan toevallig haar enige 'geheim' is, hebben ze maar op de koop toe genomen.
Ze hebben volgens mij geen van allen hun geheim zelf bedacht.
Wat ik begreep is dat ze gewoon van alles moesten vertellen en dat de programmamakers de geheimen uit het vertelde haalden.
Joan is sowieso niet echt in staat iets intelligent`s of geniaal`s te bedenken volgens mij. :)
pi_94135992
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
En Joanna wil weer iets vragen in de kamer. :O
Ze krijgt een strijk-ijzer zei ze daarstraks. :|W

quote:
Poll

Wie gaat er zeker genomineerd worden?

Alex 24%
Karim 9%
Maik 11%
Guido 7%
Gerard 11%
Servio 36%
Philip 2%
Hopelijk komt dit zo uit uiteindelijk donderdag. *O*
pi_94136100
Joan wil uit haar 'comfortzone' stappen.

Dat had ze thuis al gelezen en nu las ze het in een boek van karim.
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:41:05 #67
18653 crew  D.
pi_94136102
Flip en Guido zouden zo op korfbal kunnen volgens Mo en Lau.
'Alex niet', zegt Lau,'die is te sloom'.
'Maik ook' lachen ze allebei
pi_94136108
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef Roguee het volgende:
Lau kon die korf mooi vasthouden denk ik ;)
pi_94136142
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef Urb het volgende:

[..]

Ze krijgt een strijk-ijzer zei ze daarstraks. :|W

[..]

Hopelijk komt dit zo uit uiteindelijk donderdag. *O*
Als servio en Philip samen worden genomineerd lijkt het me heel raar als Flip er uit gaat (ondankt dat hij in deze poll pas later is toegevoegd en dus niet goed beoordeelt kan worden)
pi_94136152
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:42 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Als servio en Philip samen worden genomineerd lijkt het me heel raar als Flip er uit gaat (ondankt dat hij in deze poll pas later is toegevoegd en dus niet goed beoordeelt kan worden)
Ja idd. ^O^
pi_94136167
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Joan wil uit haar 'comfortzone' stappen.

Dat had ze thuis al gelezen en nu las ze het in een boek van karim.
Had ze zeker doorgekregen van Oma.
pi_94136181
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:

[..]

Haha *O*
pi_94136228
Nou mensen ik ga even douchen want nu is het saai de stream 24/7! Gaat nergens over..

Tot straks!
pi_94136268
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:

[..]

Ja zei ze zelf ookal, dat ze er altijd gewoon onder stond. _O_

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef Misiuuu het volgende:
Nou mensen ik ga even douchen want nu is het saai de stream 24/7! Gaat nergens over..

Tot straks!
Ze zijn tenminste wakker, ik vind het nog best intressant. :Y

Haha Guido oppert dat Maik misschien wel hyper-intelligent is. :') _O-
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:46:19 #75
18653 crew  D.
pi_94136281
Mo wist al in december dat ze mee mocht doen. de anderen zeggen dit pas een week van te voren gehoord te hebben.
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:47:19 #76
18653 crew  D.
pi_94136327
Maik zegt dat ie een IQ van 120-125 heeft. Nou dat denk ik niet zegt Mo _O-
pi_94136336
Als de telefoon vandaag gaat wil Joanna um 'hebben'.
pi_94136407
Wat ik me nu afvraag is:
Stel Mo en Maik krijgen een kind samen.
Mo lacht Ehheheheheh (tikkie nasaal)
Maik lacht Ehu ehu ehu
Hoe zou dat kind dan gaan lachen?! :D
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:50:51 #79
18653 crew  D.
pi_94136437
Maik heeft 2 videotheken overgenomen waar ie werkte, maar iedereen schijnt het raar te vinden dat ie dat maandelijks afbetaalde :?
pi_94136464
Die pillen in de hand van Maik, zie Mo er naar kijken,
pi_94136513
Hahahahaha die Mo denkt bij haar zelf waar ben ik aan begonnen met die Maik
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:53:45 #82
18653 crew  D.
pi_94136522
Maik heeft een dameskapperauto :o
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:55:36 #83
18653 crew  D.
pi_94136584
Karim is net begonnen met zijn rijbewijs
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:56:24 #84
18653 crew  D.
pi_94136605
Het is niet druk in de COS :N
pi_94136606
En Klefbek Alex stort zich weer letterlijk en figuurlijk op Laura.
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:57:27 #86
18653 crew  D.
pi_94136634
S2000 van Mazda zegt Gerard nou?

Verspreking neem ik aan :P
pi_94136646
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:56 schreef D. het volgende:
Het is niet druk in de COS :N
Iedereen is op het werk of school ofzo (ik ook)
pi_94136659
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef D. het volgende:

Ik was overgeschakeld naar de tuin. Beter luisteren jij! :(
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:58:40 #89
18653 crew  D.
pi_94136679
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Iedereen is op het werk of school ofzo (ik ook)
Daar is vast ook internet :P
pi_94136701
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef D. het volgende:

[..]

Daar is vast ook internet :P
Tja, ik denk dat sommige mensen ook echt iets moeten doen daar (ik niet) :P
pi_94136715
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef D. het volgende:

Of een trucje. :')

Ondertussen zetten ze buiten wat zonnebedden in de zon.
En Joan stond ergens op ofzo.
Joan: " AAW KOLERE KUT"
Alex: " Wat?"
Flip: " Ja ze scheld nooit. "
:') _O_
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:59:42 #92
18653 crew  D.
pi_94136723
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik was overgeschakeld naar de tuin. Beter luisteren jij! :(
Ik beter luisteren? Ik hoorde toch dat ie het verkeerd zei :P
pi_94136750
goeiemorgen :)

vinkeveen ligt bij aalsmeer volgens hoogbegaafde mo _O-
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:00:25 #94
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_94136757
Gerard wil gaag een echte zeilboot.
Zegt Laura, geef mij maar een sloep dan hoef je tenminste niets te doen :O
Rayen 2½ jaar!
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 12:00:26 #95
18653 crew  D.
pi_94136758
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat sommige mensen ook echt iets moeten doen daar (ik niet) :P
Internetten is ook 'iets doen' :Y
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:00:26 #96
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94136759
Iedere boot is werken
Eigen ervaring ;(
pi_94136766
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef D. het volgende:

[..]

Ik beter luisteren? Ik hoorde toch dat ie het verkeerd zei :P
Oh, dacht dat je het niet zeker wist. Miscommunicatie. :*
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 12:00:54 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_94136781
Laura wil een sloep, hoef je lekker niks te doen. :O
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_94136787
Karim wil één dezer dagen zelf een schaakspel maken.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:01:22 #100
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94136798
Een tweedehands Bayliner heb je wel voor minder dan 50K.
pi_94136809
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Karim wil één dezer dagen zelf een schaakspel maken.
gerard en karim, de enigen met initiatief
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')