gerard en karim, de enigen met initiatiefquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Karim wil één dezer dagen zelf een schaakspel maken.
Het was meer eenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je het niet zeker wist. Miscommunicatie.
Helemaal mee eens. En Alex hangt er altijd maar wat bij rond en doet of ie er ontzettend aan mee gewerkt heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef Stability het volgende:
[..]
gerard en karim, de enigen met initiatief
Ja wilde ie 1 of 2 weken geleden al omdat Guido zich zo verveelde maar Guido kon niet schaken dus deden ze het maar niet. Wel een cool idee, ik kan niet heel goed meer schaken maar slimme manier om je te vermaken daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Karim wil één dezer dagen zelf een schaakspel maken.
ik snap ook niet dat ze die alex om zich heen blijven verdragen met zn domme opmerkingen altijd . ik zou helemaal gek van die vent wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En Alex hangt er altijd maar wat bij rond en doet of ie er ontzettend aan mee gewerkt heeft.
Alex kan schaken, vertelde 'ie net.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja wilde ie 1 of 2 weken geleden al omdat Guido zich zo verveelde maar Guido kon niet schaken dus deden ze het maar niet. Wel een cool idee, ik kan niet heel goed meer schaken maar slimme manier om je te vermaken daar.
En elke keer dat domme lachje als ie weer een domme opmerking maakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat ze die alex om zich heen blijven verdragen met zn domme opmerkingen altijd . ik zou helemaal gek van die vent worden
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En elke keer dat domme lachje als ie weer een domme opmerking maakt.
Zij hoeven zich niet te vermaken, wij moeten vermaakt wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja wilde ie 1 of 2 weken geleden al omdat Guido zich zo verveelde maar Guido kon niet schaken dus deden ze het maar niet. Wel een cool idee, ik kan niet heel goed meer schaken maar slimme manier om je te vermaken daar.
Iemand Servio gezien of is ie al naar huis?![]()
Ze heeft nog niet door dat ze op tv isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef TimeJumper het volgende:
Gatver ik wil Aafke niet zien praten met heel haar bek vol tandpasta
Daar wordt je idd moe van.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat ze die alex om zich heen blijven verdragen met zn domme opmerkingen altijd . ik zou helemaal gek van die vent worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |