Denk ik ook niet. De premier gaf al aan dat er nu wel stralingsniveaus zijn gemeten die schadelijk zijn voor de gezondheid. Voorheen ging het om minimale lekken. Niveau 5 is nu bereikt, hoger zou zomaar kunnen tenzij álles vanaf nu goed gaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:45 schreef NorthernStar het volgende:
Denk dat het inmiddels geen level 4 meer is.
Niet alles ligt plat, als je in technische termen wilt spreken:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal wellicht te maken hebben met het feit dat alles plat ligt, geen vervoer, geen aanvoer van voeding e.d.
met plat bedoelde ik vervoer, economie.. niet tsunami-plat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:49 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Niet alles ligt plat, als je in technische termen wilt spreken:
http://www.zie.nl/video/t(...)dbeving/m1gz0u5fb1qm
Ja dat kan kloppen maar volgens mij is er alles in het westen en zuiden van het land nog heel gelukkig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met plat bedoelde ik vervoer, economie.. niet tsunami-plat.
hmja, da's pas echt vergezochtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:53 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja dat kan kloppen maar volgens mij is er alles in het westen en zuiden van het land nog heel gelukkig.
Dus iedereen maar vanuit Tokio en omgeving naar het westen verhuizen?
CNN meldt 30km ó.Óquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:41 schreef Salvad0R het volgende:
government order
1. 60km (37mile) evacuation
2. close all windows and seal
Sorryquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmja, da's pas echt vergezocht
Goed om te zienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:56 schreef rubbereend het volgende:
http://www.ustream.tv/cha(...)A6%E3%83%B3%E3%82%BF
Is nu al een tijdje stabiel rond de 22.03
Evacuatie tot 20km (al sinds 2 dagen), binnen blijven tot 30km.quote:
Die mensen weten echt niet waar ze het over hebben eh, die zogenoemde 'experts' Want elk iedere bericht lijkt een of andere vroegere tegen te spreken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:57 schreef eleusis het volgende:
[..]
Evacuatie tot 20km (al sinds 2 dagen), binnen blijven tot 30km.
Dus de straal diameter is dan dus 60? rightquote:
Dat had ik ook gehoord in de vertaling.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:57 schreef eleusis het volgende:
[..]
Evacuatie tot 20km (al sinds 2 dagen), binnen blijven tot 30km.
Ze kunnen misschien hun lokale meth cook proberen, die heeft jodium genoeg.quote:One leading supplier, Anbex Inc., quickly sold out of its supply of more than 10,000 14-tablet packages on Saturday, said Alan Morris, president of the Williamsburg, Va., company.
He said the closely held firm was getting about three orders a minute for $10 packages of its Iosat pills, up from as few as three a week normally.
"Those who don't get it are crying. They're terrified," said Mr. Morris.
Hebben ook bewoners aan de oostkust van de VS dit nodig?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 04:00 schreef meth1745 het volgende:
Leveranciers van kaliumjodide in de VS hebben haast geen voorraad meer.
[..]
Ze kunnen misschien hun lokale meth cook proberen, die heeft jodium genoeg.
De officiele berichten zijn steeds eenduidig geweest. Het zijn de media die ermee aan de haal gaan. En spraakverwarring.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:59 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Die mensen weten echt niet waar ze het over hebben eh, die zogenoemde 'experts' Want elk iedere bericht lijkt een of andere vroegere tegen te spreken.
Of ze nemen de bevolking opzettelijk te grazen - dat kan ook.
Het lijkt mij dat de uploader van het youtubefilmpje Japanner is, of Japans kan, en die getallen heeft overgenomen van het Japanse nieuws.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:59 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Die mensen weten echt niet waar ze het over hebben eh, die zogenoemde 'experts' Want elk iedere bericht lijkt een of andere vroegere tegen te spreken.
Of ze nemen de bevolking opzettelijk te grazen - dat kan ook.
Mensen in de VS hebben dit helemaal niet nodig. Vermoed ik...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 04:02 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hebben ook bewoners aan de oostkust van de VS dit nodig?
Of kan het hen niet raken?
Eh, hoezo 60?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dus de straal is dan dus 60? right
Nee toch, ivm met dat kaartje over de "Fallout"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 04:04 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Mensen in de VS hebben dit helemaal niet nodig. Vermoed ik...
Geen grap bedoeld maar 2x de helft.quote:
Dat is ook mijn mening. Maar het is ook een complexe situatie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 04:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
De officiele berichten zijn steeds eenduidig geweest. Het zijn de media die ermee aan de haal gaat. En spraakverwarring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |