Je beseft dat de de Landover Baptist Church fake is?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Holograph het volgende:
9 Reasons why GOD HATES HOLLAND!
Lees hier hoe onvoorstelbaar dom sommige Amerikanen zijn. 9 Reasons why GOD HATES HOLLAND, maar dan wel met de Franse vlag.
Yeah, absoluutquote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef dotCommunism het volgende:
http://somafm.com/secretagent is een hele toffe radiozender.
Niet dat de echte Westboro gasten er wel normale ideeen op nahouden, maar tochquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je beseft dat de de Landover Baptist Church fake is?
Dat wist ik dan weer niet, dat verklaart overigens een hoop.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je beseft dat de de Landover Baptist Church fake is?
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet, dat verklaart overigens een hoop.
edit:
Angry Birds maakt de USA kapot.
Ah, Clowntje Samsomquote:
Iemand met verstand van zaken dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo stel ik mij du_ke altijd voor, ... als Samson.
Lijkt mij een goede zet inderdaad. Geen links kabinet in de maakquote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
Goeie vent die Samsom, die wordt nog eens lijsttrekker van Links.
Ach links in Nederland zal toch nooit een meerderheid krijgen. Is in het verleden nooit gebeuren en ik zie het er ook niet van komenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede zet inderdaad. Geen links kabinet in de maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |