Of niet.quote:
15 jarige meisjes vallen voor stoer, 30+ vrouwen vallen voor een zelfverzekerde man...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar ik denk dat "stoer" wel iets is waar meisjes een radar voor hebben. Subtiel stoer of overdreven stoer. Het is in principe hetzelfde. Het ligt verwant aan status denk ik.
Nee dank je.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
15 jarige meisjes vallen voor stoer, 30+ vrouwen vallen voor een zelfverzekerde man...
maar jullie willen zeker zo'n 18 jarig schatje?
we aint no virgin doggquote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Of niet.
Dat soort figuren zijn 100% maagd. Altijd. Ik loop al wat langer rond op het internet.
15 jarige meisjes of 18 jarige meisjes zijn iets makkelijker te manipuleren, ja. Maar zelfs dan, met de gedrag van sperminator krijg je haar nooit.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
15 jarige meisjes vallen voor stoer, 30+ vrouwen vallen voor een zelfverzekerde man...
maar jullie willen zeker zo'n 18 jarig schatje?
dat weet ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet je niet serieus nemen, dat weet ook jij wel.
Ik doe er genoeg hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
15 jarige meisjes of 18 jarige meisjes zijn iets makkelijker te manipuleren, ja. Maar zelfs dan, met de gedrag van sperminator krijg je haar nooit.
Wees er trots op man.quote:
Echt wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
een bleke computernerd die maagd is gaat en kan dat soort gedrag niet op internet, en ook niet irl vertonen.
Gasten die meteen over SOA's beginnen te melken.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Wees er trots op man.
Ik neem het geluk neem jij de soa's dan maar
Yup.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Gasten die meteen over SOA's beginnen te melken.
Het kan me weinig schelen of wat je zegt waar is of niet. Als je het wel doet, dus lekkere meisjes van 18 neuken, dan heb je dat met andere gedrag aangepakt dan wat je liet zien in dit topic. Of heb ik het verkeerd?quote:
Ervan uitgaande welk soort types op dergelijke praat zouden vallen....ja SOA's.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het kan me weinig schelen of wat je zegt waar is of niet. Als je het wel doet, dus lekkere meisjes van 18 neuken, dan heb je dat met andere gedrag aangepakt dan wat je liet zien in dit topic. Of heb ik het verkeerd?
In het echie iets genuanceerder.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het kan me weinig schelen of wat je zegt waar is of niet. Als je het wel doet, dus lekkere meisjes van 18 neuken, dan heb je dat met andere gedrag aangepakt dan wat je liet zien in dit topic. Of heb ik het verkeerd?
Jij hebt toch ook geen SOA?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ervan uitgaande welk soort types op dergelijke praat zouden vallen....ja SOA's.
Ik weet z'n naam niet meer, maar je had hier vroeger op FOK! precies zo iemand als jij. Constant trollen, stoer doen, etc. Toen werd z'n identiteit bekend, bleek het echt zo'n maagdelijke nerd te zijn. Hij is gelijk verdwenen van FOK!.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
ja het kan wel, maar meestal en gemiddeld gezien niet.quote:
Wacht, je liep te zeggen dat echte nerds online ook niks kunnen bereiken bij vrouwen? Ik moet het even zeker weten. Want dan ben ik het compleet oneens met je.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja het kan wel, maar meestal en gemiddeld gezien niet.
netals uiterlijk uitmaakt, maakt ook hoe goed je "het spel" speelt uit.
"de vlotte babbel" hebben waarover wordt gepraat, die dan vrouwen qua emoties, interesses, "wat gaat hij nu zeggen" , etc vervoert naar verliefd zijn is belangrijk.
Cool, dat is het enige wat me boeit. De gasten in deze topic willen weten hoe ze meisjes moeten versieren. Ik laat ze gewoon weten dat stoere internet praatjes, of praatjes die jongens met elkaar hebben in de kleedkamer of gewoon tijdens voetbal kijken met elkaar niet de praatjes zijn waarmee ze een vrouw zullen versieren.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
[..]
In het echie iets genuanceerder.
Nou mijn ervaring is dat het vooral de nerds zijn die stoer moeten doen op de internet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja het kan wel, maar meestal en gemiddeld gezien niet.
netals uiterlijk uitmaakt, maakt ook hoe goed je "het spel" speelt uit.
"de vlotte babbel" hebben waarover wordt gepraat, die dan vrouwen qua emoties, interesses, "wat gaat hij nu zeggen" , etc vervoert naar verliefd zijn is belangrijk.
meestal/gemiddeld welquote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wacht, je liep te zeggen dat echte nerds online ook niks kunnen bereiken bij vrouwen? Ik moet het even zeker weten. Want dan ben ik het compleet oneens met je.
quote:
Aardbei, van Durex zeker?quote:
Vergt wat oefening.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
meestal/gemiddeld wel
kijk, weer zon "gevat" antwoord.....:
[..]
Dan staat hij niet alleen in die opvatting.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
reetveter denkt dat ik "niet echt" ben
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
reetveter denkt dat ik "niet echt" ben
Natuurlijk, gast.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik weet z'n naam niet meer, maar je had hier vroeger op FOK! precies zo iemand als jij. Constant trollen, stoer doen, etc. Toen werd z'n identiteit bekend, bleek het echt zo'n maagdelijke nerd te zijn. Hij is gelijk verdwenen van FOK!.
Jij bent z'n reincarnatie of niet.
hoe kan ik het bewijzenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan staat hij niet alleen in die opvatting.
pics met een blad met mylifeisfreyquote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hoe kan ik het bewijzen
het is namelijk onhandig wanneer mensen denken dat ik onecht ben ( posts worden dan niet serieus genomen)
post een pic van je tieten met je naam erop geschreven..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hoe kan ik het bewijzen
het is namelijk onhandig wanneer mensen denken dat ik onecht ben ( posts worden dan niet serieus genomen)
Dat laatste moet je niet zeggen, nu komt Sperminator weer met z'n ''dan wil ik je wel serieus komen nemen hoor.''quote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hoe kan ik het bewijzen
Tis geen aardbeientijdquote:
Jij zat er ook al aan te denkenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat laatste moet je niet zeggen, nu komt Sperminator weer met z'n ''dan wil ik je wel serieus komen nemen hoor.''
Verder kan je pics met timestamp posten.
Jij snapt het.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:47 schreef reetveter het volgende:
The_sperminator weet tenminste waar die over praat.
Timestamps (letterlijk: tijdzegels) zijn gewoon foto's met tijd en datum in beeld wanneer die gemaakt zijn...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Goed. Ik ga nu geen foto's maken ( heb 4 dagen in bed gelegen), maar in de loop van de week zal ik wel iets leuks met Tijdstamps(???) bedenken.
Jij bent gewoon een goede schrijfster met een flinke dosis zelfspot. Als je je ervaringen eens op papier zet kun je een goede FOK! columnist worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Goed. Ik ga nu geen foto's maken ( heb 4 dagen in bed gelegen), maar in de loop van de week zal ik wel iets leuks met Tijdstamps(???) bedenken.
je doet je nick eer aanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
... ( heb 4 dagen in bed gelegen)...
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Timestamps (letterlijk: tijdzegels) zijn gewoon foto's met tijd en datum in beeld wanneer die gemaakt zijn...
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
dit soort dingen zijn nou zo leuk aan lanterfanteraar vind ikquote:
Of op z'n minst even previewen voor je op het knopje drukt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Supersoep het volgende:
Imageshack moet je niet proberen. Dat is de grootste faal sinds tijden geworden. Doe dan maar tinypic.
tinypic werkt bij veel mensen niet, dan kun je het beste imgur.com gebruikenn.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Supersoep het volgende:
Imageshack moet je niet proberen. Dat is de grootste faal sinds tijden geworden. Doe dan maar tinypic.
Hij is niet te groot. En mijn nagels groeien inderdaad ook van Vier dagen bedlederigheid. Tinypic of Imageshack... uh, ja dat is aan de technische computerlui. Ik ben al trots als ik foto's kan uploaden.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Of op z'n minst even previewen voor je op het knopje drukt.
Wat is er moeilijk aan het duwen op het knopje 'preview' ?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij is niet te groot. En mijn nagels groeien inderdaad ook van Vier dagen bedlederigheid. Tinypic of Imageshack... uh, ja dat is aan de technische computerlui. Ik ben al trots als ik foto's kan uploaden.
Gewoon boven de twintig.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef bhm het volgende:
wat is de leeftijd die je moet hebben voor dit topic..?
Wat is de zogenoemde latere leeftijd??
Tips zijn altijd welkom. Zodat ik het meiske van m'n dromen mee kan nemen, ik heb er maar 1 nodig, ipv allemaal van die middelmatigersquote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Maanvis, jij moet ook leren versieren of niet?
Ze speelt het hard-to-get.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef Supersoep het volgende:
Strawberry moet leren versierd te worden.
Leer op een volwassen manier met het meisje te communiceren en leer hoe je een band met haar kan krijgen. Empathie enzo. Oh en zorg dat je leuk en verzorgd eruit ziet en gedraagd.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tips zijn altijd welkom. Zodat ik het meiske van m'n dromen mee kan nemen, ik heb er maar 1 nodig, ipv allemaal van die middelmatigers.
Vriend, waarom probeer jij de gedragscode voor dit topic op te zetten? Als de hele wereld bestond uit pussyfags die de chicks verheerlijken wordt er nooit goed genakt. Je moet vrouwen niet teveel pleasen als je ze uiteindelijk nog kapot wil blaffen in een steegje. Dat werkt eerder averechts..de rechtstreekse methode getuigt tenminste van zelfrespect en weet van interseksuele verhoudingen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Maanvis, jij moet ook leren versieren of niet?
Als je haar IRL een keer ontmoet, vraag haar uit om wat te gaan drinken.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef Supersoep het volgende:
Strawberry moet leren versierd te worden.
Met zo'n waardeloze openingszin draait het gegarandeerd op pompen uit, niet op een lange evenwichte relatie. Jij met je empathie zeg..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je haar IRL een keer ontmoet, vraag haar uit om wat te gaan drinken.
Gast, ik heb waarschijnlijk meer meisjes geneukt dan iedereen hier opgetelt. Ook meer dan jij. Ik geef gewoon eerlijke tips.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:03 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Vriend, waarom probeer jij de gedragscode voor dit topic op te zetten? Als de hele wereld bestond uit pussyfags die de chicks verheerlijken wordt er nooit goed genakt. Je moet vrouwen niet teveel pleasen als je ze uiteindelijk nog kapot wil blaffen in een steegje. Dat werkt eerder averechts..de rechtstreekse methode getuigt tenminste van zelfrespect en weet van interseksuele verhoudingen.
Ik weet het, maar ik moet BDD met andere middelen bestrijden. Ookal zal er geen vrouw bestaan die me leuk vindt moet ik proberen van mezelf te houden wat onmogelijk lijkt.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
@richard.
dankjewel dat je denkt dat ik nog ergens kan komen.
ik denk dat als jij een meisje hebt die op een wat andere manier aan je duidelijk maakt dat je niet lelijk bent(niet letterlijk zeggen, maar het subcommuniceert(bijvoorbeeld zeggen dat ji jecht haar type bent, of je heel lief aankijken en je genuinly niet vies en lelijk vinden)) het meer zal gaan helpen.
En jij liep te zeiken dat anderen stoer doen?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Gast, ik heb waarschijnlijk meer meisjes geneukt dan iedereen hier opgetelt.
De gasten hier hebben dat nooit eens gedaan. De gasten hier hebben nooit eens gewoon geprobeerd om een leuk gesprek met een meisje te hebben en vervolgens vragen om wat te gaan drinken of om een keer te ontmoeten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Met zo'n waardeloze openingszin draait het gegarandeerd op pompen uit, niet op een lange evenwichte relatie. Jij met je empathie zeg..
hoeveel dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Gast, ik heb waarschijnlijk meer meisjes geneukt dan iedereen hier opgetelt. Ook meer dan jij. Ik geef gewoon eerlijke tips.
quote:Stoer praten klinkt stoer, maar het werkt averrechts. Ik heb niks gezegd van verheerlijken. Niks gezegd van meisjes ophemelen en op een voetsteegje zetten.
quote:Maar de meeste mensen hier zijn juist HELEMAAL niet TE lief. Ze zijn gewoon autisten die niet snappen dat je een meisje geen domme hoer moet noemen als je een date met haar wilt.
Heb je ooit het vak kritisch denken gevolgd?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
En jij liep te zeiken dat anderen stoer doen?Als je stoer wilt doen, maak dan geen spelfouten.
Kom maar met een getal, want ik weet wel zeker van nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Gast, ik heb waarschijnlijk meer meisjes geneukt dan iedereen hier opgetelt. Ook meer dan jij. Ik geef gewoon eerlijke tips.
Het verschil is alleen dat hij er niet voor heeft betaald waarschijnlijk. Terwijl jij alles bij elkaar zo'n 13k hebt uitgegeven ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoeveel dan?
ik ergens tussen 50 en 100 verschillende meisjes.
En daarom is ie minder? En daarom tellen ze niet voor de kutjescount? Pussy is pussy richard!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat hij er niet voor heeft betaald waarschijnlijk. Terwijl jij alles bij elkaar zo'n 13k hebt uitgegeven ofzo.
Jij het vak Nederlands in elk geval niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je ooit het vak kritisch denken gevolgd?
Mensen die twijfelen aan The_Sperminatorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je ooit het vak kritisch denken gevolgd?
ja eiegnelijk zou ik wel serieus willen weten of wat keep_walking zei klopt:Pquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef reetveter het volgende:
ik wou net zeggen, mliG heeft netzo veel hoeren geneukt.
Kost wat, maar dan heb je ook iets.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat hij er niet voor heeft betaald waarschijnlijk. Terwijl jij alles bij elkaar zo'n 13k hebt uitgegeven ofzo.
Daarom vind ik dat niet echt meetellen. Ik vind dat je pas van "neuken" kan spreken als het van beide kanten komt.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
En daarom is ie minder? En daarom tellen ze niet voor de kutjescount? Pussy is pussy richard!
De normalen heb ik nog niet echt kunnen ontdekken. Heb al wel gezien dat jij tot de falers behoort.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:
We hebben gewoon een driedeling in het topic. De falers, de normalen en de online-stoerdoen-squad.
Epic man.
Neuken met een hoer komt ook van beide kanten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat niet echt meetellen. Ik vind dat je pas van "neuken" kan spreken als het van beide kanten komt.
Dat heb je dan fout gezien, misschien heb je wat sperma in je oog.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
De normalen heb ik nog niet echt kunnen ontdekken. Heb al wel gezien dat jij tot de falers behoort.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
pics met een blad met mylifeisgreyerop.
Iemand die een fout toegeeft, de waarheid spreekt, en dingen zegt waar ik niks tegen in kan brengen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Vergeet wat ik zei over dat ik meer meisjes heb geneukt. Dat is inderdaad dom en stoerdoenderij. Jeroen heeft inderdaad meer meisjes dan mij geneukt, hoewel hij ervoor heeft betaalt.
Mijn punt is, de gasten hier moeten niet denken dat ze met David Deangelo of PUA technieken moeten komen om een meisje geinteresseerd te krijgen.
Als jullie gewoon over je onzekerheden en problemen komen en als jullie leren om op een normale manier contact te maken met een meisje, kan je heel makkelijk een date krijgen.
Mylifeisgrey bijvoorbeeld ziet er heel normaal uit, bijna knap zou ik zeggen. Als hij gewoon normaal gesprek met een meisje begint, kan hij haar zover krijgen om een keer wat te drinken gaan halen.
Iedereen kan het wel zien hoor dat jij een faler bent.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat heb je dan fout gezien, misschien heb je wat sperma in je oog.
jij kreeg hem niet omhoog bij een hoer? faalhaas.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
Sowieso vind ik het knap dat je hem überhaupt omhoog kan houden bij een hoer.
Tip: Ga eens 'n keer naar de hoeren. Dat gaat je goed doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
Sex zonder liefde of zonder dat het van beide kanten komt is voor mij zeker weten niet weggelegd.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij kreeg hem niet omhoog bij een hoer? faalhaas.
Als het een lekker wijf is, waarom nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
Sex zonder liefde of zonder dat het van beide kanten komt is voor mij zeker weten niet weggelegd.
Nee ik kan me gewoon niet voorstellen dat je het zomaar met een vreemd iemand kan doen waarvan je echt helemaal niks afweet. Bovendien zou ik het gevoel krijgen dat ze zelf helemaal niet wilt maar het geld echt hard nodig heeft. Dat het haar enige keuze is zeg maar om uit schulden te raken. Ik krijg altijd een soort medelijden met ze.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij kreeg hem niet omhoog bij een hoer? faalhaas.
Een one night stand dus? Easy. Alcohol doet het begin.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik kan me gewoon niet voorstellen dat je het zomaar met een vreemd iemand kan doen waarvan je echt helemaal niks afweet. Bovendien zou ik het gevoel krijgen dat ze zelf helemaal niet wilt maar het geld echt hard nodig heeft.
Als er zo'n lekker wijf met haar benen wijd voor je ligt krijg je 'm of omhoog of je hebt definitief de bevestiging dat je homofiel bent.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik kan me gewoon niet voorstellen dat je het zomaar met een vreemd iemand kan doen waarvan je echt helemaal niks afweet. Bovendien zou ik het gevoel krijgen dat ze zelf helemaal niet wilt maar het geld echt hard nodig heeft. Dat het haar enige keuze is zeg maar om uit schulden te raken. Ik krijg altijd een soort medelijden met ze.
Dit heb ik dus wel een keer meegemaakt maar ik heb er niet echt spijt van want ik kon haar al een tijdje via internet en zij nam zelf alle initiatief. Bovendien voelde me ik meteen sterk aangetrokken door haar en kreeg het volledige gevoel dat dit wederzijds was.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een one night stand dus? Easy. Alcohol doet het begin.
Dan is het toch geen echte o.n.s of wel danquote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit heb ik dus wel een keer meegemaakt maar ik heb er niet echt spijt van want ik kon haar al een tijdje via internet en zij nam zelf alle initiatief. Bovendien voelde me ik meteen sterk aangetrokken door haar en kreeg het volledige gevoel dat dit wederzijds was.
Ik weet wel zeker dat ik hem dan niet omhoog krijg en ik weet zeker dat ik 100% zeker hetero ben. Het is gewoon zo omdat ik mezelf zo erg haat en meteen het gevoel krijg dat zij mij lelijk vind.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Als er zo'n lekker wijf met haar benen wijd voor je ligt krijg je 'm of omhoog of je hebt definitief de bevestiging dat je homofiel bent.
just another job, zelfde als mensen die bejaarden verzorgen. sex is niet gelijk aan liefde, dat leer je ook als je een one night stand hebt.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik kan me gewoon niet voorstellen dat je het zomaar met een vreemd iemand kan doen waarvan je echt helemaal niks afweet. Bovendien zou ik het gevoel krijgen dat ze zelf helemaal niet wilt maar het geld echt hard nodig heeft. Dat het haar enige keuze is zeg maar om uit schulden te raken. Ik krijg altijd een soort medelijden met ze.
Klinkt alsof het primaire probleem bij je zelfbeeld ligt..?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik hem dan niet omhoog krijg en ik weet zeker dat ik 100% zeker hetero ben. Het is gewoon zo omdat ik mezelf zo erg haat en meteen het gevoel krijg dat zij mij lelijk vind.
Nou ik ontmoette haar voor de eerste keer in het echt en het was meteen raak zeg maar. Inclusief het wat zwaardere alcohol vooraf.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan is het toch geen echte o.n.s of wel dan
Toch knap dat je zelfs in een bericht over een hoer de zinsnede 'ze vindt me lelijk' verwerkt krijgt.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik hem dan niet omhoog krijg en ik weet zeker dat ik 100% zeker hetero ben. Het is gewoon zo omdat ik mezelf zo erg haat en meteen het gevoel krijg dat zij mij lelijk vind.
Hoezo? Hij heeft al seks gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:16 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Tip: Ga eens 'n keer naar de hoeren. Dat gaat je goed doen.
Iedereen kan inmiddels een gesprek beginnen, da's voor mij gewoon ff lachen, oogcontact maken, en het eerste tegen haar zeggen wat in me opkomt maar hoe hou je het gaande? Vooral als je zelf liever hebt dat zij het gesprek ook een beetje gaande houdt. Hoe trek je een meisje dat op het eerste gezicht niet geïnteresseerd is in jou (je voelt je een praatpaal), over de streep?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar terug op mijn punt.
Die David Deangelo en PUA is er gewoon om je zelfverzekerder te maken. David Deangelo is interdaad goede tip voor een jongen die helemaal niet durft te praten met een meisje. PUA is interdaad goed voor iemand die niet weet hoe hij zo'n gesprek moet beginnen.
Maar als jullie een keer ergens een leuk gesprek met een meisje kan beginnen, over wat dan ook, hoef je alleen nog te vragen of ze een keer zou willen chillen. En natuurlijk gaat het niet in 1 keer, soms wordt je afgewezen, soms heeft ze een vriend, enz.
Maar het is heel simple om wat dates te regelen en tijdens 1 van die dates vind je een meisje waarmee het klikt. Maar vooral durven is genoeg.
Als het echt trekken wordt heeft het in mijn ogen nooit zo veel zin.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iedereen kan inmiddels een gesprek beginnen, da's voor mij gewoon ff lachen, oogcontact maken, en het eerste tegen haar zeggen wat in me opkomt maar hoe hou je het gaande? Vooral als je zelf liever hebt dat zij het gesprek ook een beetje gaande houdt. Hoe trek je een meisje dat op het eerste gezicht niet geïnteresseerd is in jou (je voelt je een praatpaal), over de streep?
Ik weet nu al dat ik dan achteraf hevige spijt ga krijgen en mezelf een nog grotere loser ga vinden.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:16 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Tip: Ga eens 'n keer naar de hoeren. Dat gaat je goed doen.
doe niet zo plastisch..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft al seks gehad.
Laat hem eerst maar weer genieten van iets simpels als masturbatie.
De meeste mensen hier kunnen dat niet, een normaal gesprek beginnen en gaande houden.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iedereen kan inmiddels een gesprek beginnen, da's voor mij gewoon ff lachen, oogcontact maken, en het eerste tegen haar zeggen wat in me opkomt maar hoe hou je het gaande? Vooral als je zelf liever hebt dat zij het gesprek ook een beetje gaande houdt. Hoe trek je een meisje dat op het eerste gezicht niet geïnteresseerd is in jou (je voelt je een praatpaal), over de streep?
Een beetje praten is (voor mij) nieteens zo heel moeilijk. Iedereen kan een praatje maken met een leuk meisje. Maar of die meisje ook sexueel in je is geinteresseerd. Dat is maar de vraag. Zit je de hele tijd je tijd en moeite te verdoen. Wil ze niet meer dan een gesprek! - Dat knaagt aan mij.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar terug op mijn punt.
Die David Deangelo en PUA is er gewoon om je zelfverzekerder te maken. David Deangelo is interdaad goede tip voor een jongen die helemaal niet durft te praten met een meisje. PUA is interdaad goed voor iemand die niet weet hoe hij zo'n gesprek moet beginnen.
Maar als jullie een keer ergens een leuk gesprek met een meisje kan beginnen, over wat dan ook, hoef je alleen nog te vragen of ze een keer zou willen chillen. En natuurlijk gaat het niet in 1 keer, soms wordt je afgewezen, soms heeft ze een vriend, enz.
Maar het is heel simple om wat dates te regelen en tijdens 1 van die dates vind je een meisje waarmee het klikt. Maar vooral durven is genoeg.
qft!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De meeste mensen hier kunnen dat niet, een normaal gesprek beginnen en gaande houden.
Maar hoe je iemand aantrekt die niet geinteresseerd lijkt te zijn? Door toch een manier haar aandacht te krijgen. Dat kan je doen door bijvoorbeeld in je vriendengroep te laten zien dat je heel leuk en spontaan bent. Of je kan over een onderwerp beginnen die haar interesseert. Of gewoon durf hebben en iets zeggen dat niet zo standaard is. Haar mening vragen over een onderwerp dat meer boeiend is.
Maar eigenlijk moet je gewoon accepteren dat je niet elke meisje zal kunnen krijgen. Sommige meisjes vallen gewoon niet op je. Als je merkt dat de meisjes waar jij op valt niet op jou vallen, dan moet je uitvinden waarom ze niet op je vallen en dat veranderen. Of op meisjes gaan vallen die wel op jou vallen.
Volgens mij denken jullie bij elk meisje kan ik er mee naar bed ofnietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een beetje praten is (voor mij) nieteens zo heel moeilijk. Iedereen kan een praatje maken met een leuk meisje. Maar of die meisje ook sexueel in je is geinteresseerd. Dat is maar de vraag. Zit je de hele tijd je tijd en moeite te verdoen. Wil ze niet meer dan een gesprek! - Dat knaagt aan mij.
Handkarren of een mooie dame... Niet zo'n lastige keuze.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft al seks gehad.
Laat hem eerst maar weer genieten van iets simpels als masturbatie.
Ik begin een beetje moe te worden van je gezever.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De meeste mensen hier kunnen dat niet, een normaal gesprek beginnen en gaande houden.
Maar hoe je iemand aantrekt die niet geinteresseerd lijkt te zijn? Door toch een manier haar aandacht te krijgen. Dat kan je doen door bijvoorbeeld in je vriendengroep te laten zien dat je heel leuk en spontaan bent. Of je kan over een onderwerp beginnen die haar interesseert. Of gewoon durf hebben en iets zeggen dat niet zo standaard is. Haar mening vragen over een onderwerp dat meer boeiend is.
Maar eigenlijk moet je gewoon accepteren dat je niet elke meisje zal kunnen krijgen. Sommige meisjes vallen gewoon niet op je. Als je merkt dat de meisjes waar jij op valt niet op jou vallen, dan moet je uitvinden waarom ze niet op je vallen en dat veranderen. Of op meisjes gaan vallen die wel op jou vallen.
Haha ja, want dat is toch je doel van elk gesprek met een meisje?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mij denken jullie bij elk meisje kan ik er mee naar bed ofniet.
Ook al vindt ze je niet leuk in beginsel, 5 cocktails, even pushen en ze staan in no-time buiten tegen de muur.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef bhm het volgende:
[..]
qft!
Daarbij moet je je er op een gegeven moment bij neerleggen dat een meisje je niet leuk vind of gaat vinden. Als het zo makkelijk was om die dingen even te veranderen die haar niet aan staan dan was de wereld voor de minder mooie vrouwen heel vervelend geworden, en voor de minder mooie mannen idem.
Gewoon een keer uitvragen, heb je dat geprobeerd? Je moet niet voor andere mensen gaan denken. Als ze met je praat en naar je lacht, moet je ervanuit gaan dat ze het naar haar zin heeft. Eenmaal je het gevoel hebt dat jullie een klik hebben, moet je haar vragen of ze een keer iets wil gaan doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een beetje praten is (voor mij) nieteens zo heel moeilijk. Iedereen kan een praatje maken met een leuk meisje. Maar of die meisje ook sexueel in je is geinteresseerd. Dat is maar d evraag. Zit je de hele tijd je tijd en moeite te verdoen. Wil ze niet meer dan een gesprek! - Dat knaagt aan mij.
Als jij nou gewoon weg zou gaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik begin een beetje moe te worden van je gezever.
Klopt, maar het moet ook leuk voor mij blijven. Het moet meer zijn dan alleen maar lullen over haarquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Da's natuurlijk altijd nog wel een optie, maar je wilt natuurlijk wel een meisje waarvoor je moeite moet doen, the one you couldn't get zegmaarquote:Maar eigenlijk moet je gewoon accepteren dat je niet elke meisje zal kunnen krijgen. Sommige meisjes vallen gewoon niet op je. Als je merkt dat de meisjes waar jij op valt niet op jou vallen, dan moet je uitvinden waarom ze niet op je vallen en dat veranderen. Of op meisjes gaan vallen die wel op jou vallen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ook al vindt ze je niet leuk in beginsel, 5 cocktails, even pushen en ze staan in no-time buiten tegen de muur.
Ik denk dat je je vergist in hoe erg psychische klachten je levenslust volledig kunnen laten verdwijnen en dat je dus echt ( en ik ben serieus) hevige impotentie problemen kan ontwikkelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Handkarren of een mooie dame... Niet zo'n lastige keuze.
1 avond is voor mij niet de grens tussen heel veel moeite doen voor een meisje als je haar echt leuk vind.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ook al vindt ze je niet leuk in beginsel, 5 cocktails, even pushen en ze staan in no-time buiten tegen de muur.
Waarom slik je dan al die medicijnen? Je verneukt je eigen leven door die rotzooi. Een meiske die ik ken die had een kerel die zijn piemel niet omhoog kreeg vanwege de antischizomedicatie. Dan gaat het echt snel voorbij hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in hoe erg psychische klachten je levenslust volledig kunnen laten verdwijnen en dat je dus echt ( en ik ben serieus) hevige impotentie problemen kan ontwikkelen.
Toen ik nog een jaar of 20 was dan was ik het helemaal met je eens en dan kwam ik misschien zelfs al klaar door haar alleen maar aan te kijken als er een mooie meid voor me lag.
Bij leuke meisjes wel, jij niet dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mij denken jullie bij elk meisje kan ik er mee naar bed ofniet.
Dat laatste lijkt me ook niet heel handig, maar verder kan ik met je mee denken.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in hoe erg psychische klachten je levenslust volledig kunnen laten verdwijnen en dat je dus echt ( en ik ben serieus) hevige impotentie problemen kan ontwikkelen.
Toen ik nog een jaar of 20 was dan was ik het helemaal met je eens en dan kwam ik misschien zelfs al klaar door haar alleen maar aan te kijken als er een mooie meid voor me lag.
Je bent een goede troll vriend, ga je nu toch weer beweren dat het mentaal zit ipv aan je lelijke bakkes ligt?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je bent een goede troll vriend, ga je nu toch weer beweren dat het mentaal zit ipv aan je lelijke bakkes ligt?
Knul, jij bent er weer zo één die volblaffen na het 6e biertje niet als mogelijk vertrekpunt voor een goede relatie ziet zeker?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef bhm het volgende:
[..]
1 avond is voor mij niet de grens tussen heel veel moeite doen voor een meisje als je haar echt leuk vind.
Als je haar dan echt zo leuk vind, wil je waarschijnlijk niet eens de steeg in, of je moet een lekkere ordinaire slet als vriendin willen.
I likequote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je bent een goede troll vriend, ga je nu toch weer beweren dat het mentaal zit ipv aan je lelijke bakkes ligt?
Vanwege mijn lelijkheid ben ik niet in staat op het mentaal op te brengen om hem omhoog te houden/krijgen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Die gasten hangen hier de moraalridder uit in de hoop Aarbeitje te kunnen voorzien van een lading knoflooksaus.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bij leuke meisjes wel, jij niet dan?
Het wordt ook leuk voor je. Helaas ben jij de man en in dit maatschappij moet jij als eerste haar interesse krijgen voordat ze interesse in je gaat tonen. Maar als je even blijft proberen en/of risico neemt, gaat zij je ook op de eerste of tweede date wat meer over jezelf vragen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, maar het moet ook leuk voor mij blijven. Het moet meer zijn dan alleen maar lullen over haar. Als een meisje in 3 minuten gesprek niets aan mij heeft gevraagd over hoe ik over iets denk of hoe ik ben, dan vind ik het niet leuk meer en ga ik naar een ander
.
[..]
Da's natuurlijk altijd nog wel een optie, maar je wilt natuurlijk wel een meisje waarvoor je moeite moet doen, the one you couldn't get zegmaar.
Volgens mij ben je gewoon een rugtuffer.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vanwege mijn lelijkheid ben ik niet in staat op het mentaal op te brengen om hem omhoog te houden/krijgen.
waar denk je dan precies aan schenkstroop?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Succes ermee. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Vandaag heb ik zo hard gefaald. Ik had dezelfde bus genomen als het meisje wat ik leuk vind. Heb geen woord gezegdmorgen maar nog een keer proberen.
Het moet wel realistisch zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dat is klote schenk. Door mijn uiterlijk willen 99% van de meiden toch niet met me praten laat staan dat ze sexueel in je is geinteresseerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een beetje praten is (voor mij) nieteens zo heel moeilijk. Iedereen kan een praatje maken met een leuk meisje. Maar of die meisje ook sexueel in je is geinteresseerd. Dat is maar de vraag. Zit je de hele tijd je tijd en moeite te verdoen. Wil ze niet meer dan een gesprek! - Dat knaagt aan mij.
Voor een ander zou dat kunnen, sorry dat ik mijn eigen mening geef.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Knul, jij bent er weer zo één die volblaffen na het 6e biertje niet als mogelijk vertrekpunt voor een goede relatie ziet zeker?
Morgen weer niks zeggen en dan achteraf op Fok mekkeren dat het niet lukt? Goed bezig, gast.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Vandaag heb ik zo hard gefaald. Ik had dezelfde bus genomen als het meisje wat ik leuk vind. Heb geen woord gezegdmorgen maar nog een keer proberen.
Hoe oud bent u als ik vragen mag?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef strong het volgende:
[..]
Ja dat is klote schenk. Door mijn uiterlijk willen 99% van de meiden toch niet met me praten laat staan dat ze sexueel in je is geinteresseerd.
Daarom doe ik geen moeite meer.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vanwege mijn lelijkheid ben ik niet in staat op het mentaal op te brengen om hem omhoog te houden/krijgen.
Ik vind de bus ook nooit zo'n lekkere omgeving, misschien dat het aan mij ligt, maar voel me daar nooit echt prettigquote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Morgen weer niks zeggen en dan achteraf op Fok mekkeren dat het niet lukt? Goed bezig, gast.
35quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoe oud bent u als ik vragen mag?
Na 6 biertjes niet, maar als ze aan het eind van de avond op haar rug ligt vind je dat wel oké? Beetje hypocriet en financieel onaantrekkelijk vriend.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef bhm het volgende:
[..]
Voor een ander zou dat kunnen, sorry dat ik mijn eigen mening geef.
Het zou voor mij inderdaad geen mogelijk vertrekpunt zijn nee, dezelfde avond gewoon in bed zou prima kunnen. En zeker na 6 biertjes zou ik geen drang voelen een steeg op te zoeken.
Hij moet zich ook niet zo druk gaan maken over een meisje dat hij niet eens heeft gesproken. Zoek een meisje dat je wel hebt gesproken. Waarom maken jullie het allemaal zo moeilijk voor jullie zelf?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:42 schreef bhm het volgende:
[..]
Ik vind de bus ook nooit zo'n lekkere omgeving, misschien dat het aan mij ligt, maar voel me daar nooit echt prettig![]()
Maar toch knap dat je het weer gaat proberen!
En hoe houd jij het single bestaan vol? Ik denk als ik 35 ben en dan nog single zou zijn dat mijn ziel compleet versteend is.quote:
Dus ik moet mezelf gewoon over dat dode punt heen helpen waar ik het zelf niet meer leuk vind, eens kijken of dat lukt de volgende keer.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het wordt ook leuk voor je. Helaas ben jij de man en in dit maatschappij moet jij als eerste haar interesse krijgen voordat ze interesse in je gaat tonen. Maar als je even blijft proberen en/of risico neemt, gaat zij je ook op de eerste of tweede date wat meer over jezelf vragen.
Goed idee.quote:Maar nog beter, begin ZELF over jezelf te praten. Begin zelf allemaal leuke verhalen over jezelf te vertellen. Als je merkt dat ze niet geinteresseerd is, dan fuck haar en zoek een andere.
ja klopt ook wel maar het is gewoon een schijtfaal als je niet het meisje kunt krijgen dat je echt wilt maar degene die daarna het leukst isquote:Over dat tweede gedeelte, dat is dus het verkeerde gedachte. Vergeet "the one you couldn't get". Ga voor "the one that you COULD get". Kijk, ik meen het serieus, als je het even probeert zal je net zo gelukkig en net zo verliefd voelen bij die ene die je wel kon krijgen dan bij die ene die je niet kon krijgen. Meer zelfs.
Jij loopt hier een beetje de pseudo-casanova uit te hangen, he? Al ooit geneukt eigenlijk?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hij moet zich ook niet zo druk gaan maken over een meisje dat hij niet eens heeft gesproken. Zoek een meisje dat je wel hebt gesproken. Waarom maken jullie het allemaal zo moeilijk voor jullie zelf?
Ze was met een ander meisje daarom heb ik ze eigenlijk maar laten kletsen. Als ze alleen is zal ik wat sneller iets in de trant van "waar moet jij naar toe?" zeggen.quote:
Maar je hebt zelf gezegd dat je nooit een vriendin kan krijgen hoor. En dat je geld gaat sparen om vervolgens in een hutje op de bergen gaat wonen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En hoe houd jij het single bestaan vol? Ik denk als ik 35 ben en dan nog single zou zijn dat mijn ziel compleet versteend is.
Ja ik zou ook wachten tot ze alleen zit. Hopelijk morgen dan een kans voor je.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze was met een ander meisje daarom heb ik ze eigenlijk maar laten kletsen. Als ze alleen is zal ik wat sneller iets in de trant van "waar moet jij naar toe?" zeggen.
Als je die AD's blijft gebruiken blijf je de rest van je leven vrijgezel.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En hoe houd jij het single bestaan vol? Ik denk als ik 35 ben en dan nog single zou zijn dat mijn ziel compleet versteend is.
Ja, man. En nee, het is niet mijn bedoeling om als casanova te hangen. Maar de mensen hier willen toch advies? Dat is toch het doel van dit topic of niet? Ze moeten iets horen/lezen dat hun zou kunnen helpen, toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:45 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij loopt hier een beetje de pseudo-casanova uit te hangen, he? Al ooit geneukt eigenlijk?
Ja uiteindelijk wel. Ik heb nog niet de financiële middelen om dit toekomst beeld te realiseren.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar je hebt zelf gezegd dat je nooit een vriendin kan krijgen hoor. En dat je geld gaat sparen om vervolgens in een hutje op de bergen gaat wonen.
Zo makkelijk is het niet ze is het eerste meisje wat me ooit nerveus maakt dat zegt genoeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Morgen weer niks zeggen en dan achteraf op Fok mekkeren dat het niet lukt? Goed bezig, gast.
Hoe oud ben je? Heb je haar ooit gesproken?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet ze is het eerste meisje wat me ooit nerveus maakt dat zegt genoeg.
Ik zei toch al dat je vermoeiend bent?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, man. En nee, het is niet mijn bedoeling om als casanova te hangen. Maar de mensen hier willen toch advies? Dat is toch het doel van dit topic of niet? Ze moeten iets horen/lezen dat hun zou kunnen helpen, toch?
Als ik iets verkeerd doet, moet je het gewoon zeggen, man.
Mensen die beweren dat als je vaak geneukt hebt, je een casanova bent. Je kan toch ook gewoon een ordinaire mannelijke hoer zijn die elk meisje neuqt. Ookal is het een draak.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:45 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij loopt hier een beetje de pseudo-casanova uit te hangen, he? Al ooit geneukt eigenlijk?
Hij doet alsof hij niet zomaar elk meisje lanst... Wel bij de les blijven hequote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mensen die beweren dat als je vaak geneukt hebt, je een casanova bent. Je kan toch ook gewoon een ordinaire mannelijke hoer zijn die elk meisje neuqt. Ookal is het een draak.
Ik quote toch jou eigen zin. Of niet dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Hij doet alsof hij niet zomaar elk meisje lanst... Wel bij de les blijven he
Mooie debuutpost (voor de reeks dan).quote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef Ontbijtcoach het volgende:
Ik lees regelmatig mee, maar ik zal mij ook eens in deze reeks mengen. Ik voldoe wellicht niet helemaal aan de kenmerken van de users in deze reeks, maar ik herken wel veel dingen. Versieren kan ik opzich wel, mits ik sowieso weet dat het meisje in kwestie mij ziet zitten, en het versieren lukt mij alleen overtuigend wanneer ik het meisje 'gewoon' vindt en niet heel speciaal. Schiet dus lekker op
Buiten wat tongzoenen met dronken sletjes tijdens enkele uitgaansavonden, heb ik verder weinig ervaring met het vrouwelijke geslacht, en sowieso 0,0 ervaring met hebben en onderhouden van een relatie.
Ik heb me dan ook regelmatig afgevraagd waar dit aan ligt. In tegenstelling tot vele users hier schuif ik het niet af op mijn uiterlijk. Ik vind mij er zelf vrij normaal uitzien, en ik krijg zelfs weleens te horen dat ik knap wordt gevonden. Als ik met vrienden of een goede vriend op stap gaat valt het mij ook altijd op dat hij altijd als eerste wordt aangesproken. Subtiel ben ik eens gaan navragen en analyseren waar mijn probleem zit, en wat blijkt: uitstraling. In vergelijking tot die vriend blijk ik dus een zeer gesloten en afstandelijke uitstraling te hebben. En als ik daar dieper over nadenk, is dat niet eens zo gek. Als ik uitga wil ik namelijk vooral leuke muziek horen, bier drinken en ouwehoeren met (semi-) bekenden. Het ontmoeten van nieuwe personen (man of vrouw) boeit mij eigenlijk vrij weinig, en dat straal ik blijkbaar dus ook uit.
Probleem is echter dat ik ook geforceerd aan bepaalde verwachtingen probeerde te voldoen. De vragen van familie op verjaardagen waarom ik nou nog geen meisje had ("Ja Tante, was al getrouwd op jouw leeftijd!!") en ook het zien van steeds meer stelletjes in mijn vriendenkring legde de druk er flink boven op. Gevolg: ik ging te vaak uit, kapitaal uitgegeven aan drank om het een beetje gezellig te hebben, rondsletten met dronken sletjes die ik eigenlijk helemaal niet ziet zitten...etc. etc. Kortom, ik probeerde drastisch het roer om te gooien maar zonder resultaat. Ik weet nog goed het moment dat ik me weer half bezopen aan het drinken was op een zaterdagavond in een ongezellige kuttent, dat ik dacht: Ho stop, bekijk het maar...ik ga weer terug naar mijzelf.
Dat voelt op dit moment toch wel als een last die van mijn schouders is gevallen. Het uitgaansleven heb ik al weken vaarwel gezegd, net als het geforceerd zoeken naar een vriendin. Komt er ooit eentje is het meegenomen, gebeurd het niet...ook prima. Het hele gedoe van versieren en daten is mij een beetje de neus uitgekomen. Ik focus me nu meer op mijn andere passies, en tot nu toe bevalt het prima.
Mijn advies is dan ook: maak je zelf niet afhankelijk van een maatschappelijk ideaalbeeld of de druk van wat anderen van jou denken. Want dat is toch wel het probleem van veel mensen hier, zoals ik dat ook ervaarde. Je voelt je achtergesteld ten opzichte van de rest en dus ga je geforceerd proberen te veranderen. Blijf jezelf, en leef je leven...maak je eigenwaarde niet afhankelijk van het hebben van een partner.
Ja, maar dat is dus voor jou, man. Jij wilt grappig zijn op de internet omdat je gewoon niks te doen te hebt en je faalt hard.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je vermoeiend bent?
Ze zit bij mij in de klas ik heb wel eens met haar gepraat als we met zijn allen stonden te wachten voor de deur.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hij moet zich ook niet zo druk gaan maken over een meisje dat hij niet eens heeft gesproken. Zoek een meisje dat je wel hebt gesproken. Waarom maken jullie het allemaal zo moeilijk voor jullie zelf?
Ja dat is zo maar als ik jouw post lees weet je zelf wel dat je er niks aan kan doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een goede versierder neukt wel vaak. Niet zo vaak wsl. als een mannelijke hoer, maar neukt normaliter wel meer dan genoeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik quote toch jou eigen zin. Of niet dan.
Alsof jij er verstand van hebt...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus voor jou, man. Jij wilt grappig zijn op de internet omdat je gewoon niks te doen te hebt en je faalt hard.
Maar kijk, de gasten hier willen leren hoe ze een vriendin kunnen krijgen, of tenminste gratis neuken. Ik vertel ze gewoon hoe.
Volgens mij faal jij ook wel in het leven, anders zou je hier simpelweg niet zitten. Niet vijandig bedoeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus voor jou, man. Jij wilt grappig zijn op de internet omdat je gewoon niks te doen te hebt en je faalt hard.
Maar kijk, de gasten hier willen leren hoe ze een vriendin kunnen krijgen, of tenminste gratis neuken. Ik vertel ze gewoon hoe.
Ik heb wel gefaald in het leven, maar niet wat betreft meisjes. Ik heb psychose gehad en in een inrichting gezeten en studie-vertraging opgelopen enzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Volgens mij faal jij ook wel in het leven, anders zou je hier simpelweg niet zitten. Niet vijandig bedoeld.
Mooizoquote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Oh sperm
jij bent het, ik neem het terug.
17 en jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Heb je haar ooit gesproken?
Degenen die hier serieus raad gaan geven falen nog harder dan figuren als Richard en Grey Life.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Volgens mij faal jij ook wel in het leven, anders zou je hier simpelweg niet zitten. Niet vijandig bedoeld.
Maak je niet druk om mij. Heb jij er verstand van? Geef deze gasten wat tips.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Alsof jij er verstand van hebt...
Het als altijd leuk als jij hier postquote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zie je wel. Richard had laatst ook een psychose (volgens eigen zeggen) waarbij hij hier neerzette dat hij zichzelf wil doden. Kan dat wel?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb wel gefaald in het leven, maar niet wat betreft meisjes. Ik heb psychose gehad en in een inrichting gezeten en studie-vertraging opgelopen enzo.
Die fase heb ik al achter me gelaten. Been there, done that. Ze luisteren toch niet en blijven toch maar doorzeuren dat ze lelijk zijn of genoeg PUA-technieken beheersen om het zelf wel af te kunnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maak je niet druk om mij. Heb jij er verstand van? Geef deze gasten wat tips.
Jij vindt dat hij normaal reageert omdat hij medelijden met je heeft.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het als altijd leuk als jij hier postJij bent nog een van de weinige hier die normaal kan reageren.
Ook wel nice dat omdat je het al met veel verschillende meiden hebt gedaan dat je zelfvertrouwen dan enorm stijgt.
Misschien dat Sperminator zelf ook niemand kan krijgen en dat hij daarom zo gefrustreerd reageert hier telkens.
Dat mensen niet meer normaal reageren komt toch vooral door jouw eeuwige gehuilebalk.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het als altijd leuk als jij hier postJij bent nog een van de weinige hier die normaal kan reageren.
Vooral luisteren naar iemand die in een krankzinnigeninstituut heeft gezeten knulquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ook wel nice dat omdat je het al met veel verschillende meiden hebt gedaan dat je zelfvertrouwen dan enorm stijgt.
Misschien dat Sperminator zelf ook niemand kan krijgen en dat hij daarom zo gefrustreerd reageert hier telkens.
Ik bedoel te zeggen dat ik het elkaar dronken leren kennen en een keer naar bed gaan niet zie als een startpunt van een langere relatie. Het zou kunnen natuurlijk maar voor mij zeer onwaarschijnlijk. Neemt niet weg dat het een prima avond kan zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Na 6 biertjes niet, maar als ze aan het eind van de avond op haar rug ligt vind je dat wel oké? Beetje hypocriet en financieel onaantrekkelijk vriend.
Nee omdat hij je op andere inzichten kan brengen met zijn posts.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij normaal reageert omdat hij medelijden met je heeft.
Nee, dat kan niet. Dat vind ik ook eng en met dat soort dingen wil ik ook niet omgaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zie je wel. Richard had laatst ook een psychose (volgens eigen zeggen) waarbij hij hier neerzette dat hij zichzelf wil doden. Kan dat wel?
Inderdaad. Uiteindelijk wil dat meisje ook wel en hebben ze ook niet altijd zin in PUA-poespas zoals paaseitjes en zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef PfenisBaron het volgende:
Sperminator gaat gewoon direct voor de game, het zou je nog verbazen hoeveel chicks daar voor gaan.
Jij komt alleen maar om de hele dag door hier te janken.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee omdat hij je op andere inzichten kan brengen met zijn posts.
JIj bent niks meer dan Sperminator met je nutteloze posts hier. Jij komt alleen maar om te irriteren.
Oke, zeg dat dan. Maar ga mij niet lastig vallen omdat ik het wel probeer. Ik heb nog tijd vanavond en ik vind het wel leuk. Soms blijf ik ook weken lang gewoon niet posten als ik geen zin in meer heb, maar nu heb ik even weer zin.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Die fase heb ik al achter me gelaten. Been there, done that. Ze luisteren toch niet en blijven toch maar doorzeuren dat ze lelijk zijn of genoeg PUA-technieken beheersen om het zelf wel af te kunnen.
Ja maar ik zit met serieuze problemen en probeer hier een beetje van me af te schrijven en jij komt om alleen maar te trollen hier.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:00 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij komt alleen maar om de hele dag door hier te janken.
Ik heb ook medelijden met jou.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij normaal reageert omdat hij medelijden met je heeft.
focus op je passies, vooral niet forceren, blijf jezelf, en meer van dat soort dingen, Dat zijn ook maatschappelijk ingegeven ideeen eigenlijk. Als ik dood eerlijk ben tegenover mijzelf wil ik gewoon mooie meisjes neuken en een goeie tijd beleven. En dat laatste is heel breed maar als er maar mooie meisjes in voorkomen. Al dat maatschappelijk morele politiek correcte genuanceer en gedraai door moeilijke emotionele bochten dat komt al jaren me neus uit. Ik krijg er hoofdpijn van werkelijk waar. Ik vind het destemeer vervelend omdat sommigen doorschieten door die ingegeven waan-ideeen over "jezelf zijn en de liefde komt vanzelf" enzovoort.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef Ontbijtcoach het volgende:
Ik lees regelmatig mee, maar ik zal mij ook eens in deze reeks mengen. Ik voldoe wellicht niet helemaal aan de kenmerken van de users in deze reeks, maar ik herken wel veel dingen. Versieren kan ik opzich wel, mits ik sowieso weet dat het meisje in kwestie mij ziet zitten, en het versieren lukt mij alleen overtuigend wanneer ik het meisje 'gewoon' vindt en niet heel speciaal. Schiet dus lekker op
Buiten wat tongzoenen met dronken sletjes tijdens enkele uitgaansavonden, heb ik verder weinig ervaring met het vrouwelijke geslacht, en sowieso 0,0 ervaring met hebben en onderhouden van een relatie.
Ik heb me dan ook regelmatig afgevraagd waar dit aan ligt. In tegenstelling tot vele users hier schuif ik het niet af op mijn uiterlijk. Ik vind mij er zelf vrij normaal uitzien, en ik krijg zelfs weleens te horen dat ik knap wordt gevonden. Als ik met vrienden of een goede vriend op stap gaat valt het mij ook altijd op dat hij altijd als eerste wordt aangesproken. Subtiel ben ik eens gaan navragen en analyseren waar mijn probleem zit, en wat blijkt: uitstraling. In vergelijking tot die vriend blijk ik dus een zeer gesloten en afstandelijke uitstraling te hebben. En als ik daar dieper over nadenk, is dat niet eens zo gek. Als ik uitga wil ik namelijk vooral leuke muziek horen, bier drinken en ouwehoeren met (semi-) bekenden. Het ontmoeten van nieuwe personen (man of vrouw) boeit mij eigenlijk vrij weinig, en dat straal ik blijkbaar dus ook uit.
Probleem is echter dat ik ook geforceerd aan bepaalde verwachtingen probeerde te voldoen. De vragen van familie op verjaardagen waarom ik nou nog geen meisje had ("Ja Tante, was al getrouwd op jouw leeftijd!!") en ook het zien van steeds meer stelletjes in mijn vriendenkring legde de druk er flink boven op. Gevolg: ik ging te vaak uit, kapitaal uitgegeven aan drank om het een beetje gezellig te hebben, rondsletten met dronken sletjes die ik eigenlijk helemaal niet ziet zitten...etc. etc. Kortom, ik probeerde drastisch het roer om te gooien maar zonder resultaat. Ik weet nog goed het moment dat ik me weer half bezopen aan het drinken was op een zaterdagavond in een ongezellige kuttent, dat ik dacht: Ho stop, bekijk het maar...ik ga weer terug naar mijzelf.
Dat voelt op dit moment toch wel als een last die van mijn schouders is gevallen. Het uitgaansleven heb ik al weken vaarwel gezegd, net als het geforceerd zoeken naar een vriendin. Komt er ooit eentje is het meegenomen, gebeurd het niet...ook prima. Het hele gedoe van versieren en daten is mij een beetje de neus uitgekomen. Ik focus me nu meer op mijn andere passies, en tot nu toe bevalt het prima.
Mijn advies is dan ook: maak je zelf niet afhankelijk van een maatschappelijk ideaalbeeld of de druk van wat anderen van jou denken. Want dat is toch wel het probleem van veel mensen hier, zoals ik dat ook ervaarde. Je voelt je achtergesteld ten opzichte van de rest en dus ga je geforceerd proberen te veranderen. Blijf jezelf, en leef je leven...maak je eigenwaarde niet afhankelijk van het hebben van een partner.
"Zeur hier over je eigen lelijkheid" zou de lading beter dekken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Want, inmiddels gaat het niet meer over versieren op latere leeftijd.
Wat het al 19 delen niet meer gaat, maar oke, wees dan ook zo realistisch om die naam te veranderen.
Alweer, maak geen zorgen over mij. Ik weet wel hoe de wereld werkt en het gaat nu heel goed met mijn leven. Studie gaat goed, vrouwen gaan goed, geld gaat goed, enz. En nu weet ik zeker dat jij gewoon maagd bent.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Vooral luisteren naar iemand die in een krankzinnigeninstituut heeft gezeten knul![]()
Die gozert is een gore opjitser die uit zijn nek lult en niet weet hoe de wereld werkt.
Sperminator gaat gewoon direct voor de game, het zou je nog verbazen hoeveel chicks daar voor gaan.
Zullen wij anders binnenkort dit hele topic gaan ruinerenn..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
"Zeur hier over je eigen lelijkheid" zou de lading beter dekken.
Daar zijn we toch al mee bezig?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zullen wij anders binnenkort dit hele topic gaan ruinerenn..
Zit je nu al in dit topic? BDDquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar ik zit met serieuze problemen en probeer hier een beetje van me af te schrijven en jij komt om alleen maar te trollen hier.
Nee nog ergerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Daar zijn we toch al mee bezig?
Geef maar een seintje als het zo ver is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee nog erger
zodra ik de tijd heb
Vriend hoe haal je het in je hoofd een beetje persoonlijke aanvallen tegen mij te openen? Dergelijke abjecte waanzin mag je voor je houden tot je in staat bent er een intellectuele onderbouwing aan te geven. En iets zegt me dat dat voorlopig nog niet het geval zal zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Alweer, maak geen zorgen over mij. Ik weet wel hoe de wereld werkt en het gaat nu heel goed met mijn leven. Studie gaat goed, vrouwen gaan goed, geld gaat goed, enz. En nu weet ik zeker dat jij gewoon maagd bent.
Precies. Die homofiele prietpraat werkt prima bij onzekere en lelijke meisjes die geen aandacht krijgen, maar een leuke dame krijgt al meer dan genoeg van dat soort onnozele prietpraat. Die zijn er dus of immuun of allergisch voor geworden. Meestal het laatste.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef PfenisBaron het volgende:
Niet iedereen is van de homoseksuele aanpak, accepteer dat gewoon knul. Dat jij je muurbloempjes versiert met teasende prietpraat wil nog niet zeggen dat dat de leidende tactiek is ofwel?
Ik krijg nu ook medelijden met jou.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee nog erger
zodra ik de tijd heb
Ik heb helemaal geen medelijden met jou, jammer genoeg aangezien je graag het slachtoffertje speelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik krijg nu ook medelijden met jou.
Die problemen die je hebt meegemaakt met je scheiding en hoe je gepest werd en wat voor effecten dat allemaal op je heeft gehad. Het feit dat je zelf niet weet hoe je om moet gaan met je eigen problemen, waardoor je hard en koud reageert tegen ander mensen die wel hun problemen onder ogen durven te zien (ook al weten ze er niet mee om te gaan). Het feit dat je niet eens door had dat je gedrag tegenover dat Turkse meisje zegt hoe sociaal geisoleert en eenzaam je bent. Je eigen moeder begrijpt je niet en je zusje ook niet. Maar verder ken ik je ook niet, dit is alleen wat ik uit je posts heb gehaald.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Flauw hoor, niet precies zeggen wat je nou bedoelt. Wie A zegt, hoort ook B te zeggen.
Misschien moet je als conclusie maar neerzetten dat er niet 1 zekerheid is in het leven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Alweer, maak geen zorgen over mij. Ik weet wel hoe de wereld werkt en het gaat nu heel goed met mijn leven. Studie gaat goed, vrouwen gaan goed, geld gaat goed, enz. En nu weet ik zeker dat jij gewoon maagd bent.
Ofwel, het loont om een eikel te zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Precies. Die homofiele prietpraat werkt prima bij onzekere en lelijke meisjes die geen aandacht krijgen, maar een leuke dame krijgt al meer dan genoeg van dat soort onnozele prietpraat. Die zijn er dus of immuun of allergisch voor geworden. Meestal het laatste.
Ik niet met jou, aangezien je met al je gezeik dat krediet al meer dan eens hebt verspeeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik krijg nu ook medelijden met jou.
Ik neem een troll sowieso ook niet serieus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen medelijden met jou, jammer genoeg aangezien je graag het slachtoffertje speelt.
Iedereen die zich niet als een homofiel gedraagt is een eikel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ofwel, het loont om een eikel te zijn?
Als er hier een troll is, dan ben jijt welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik neem een troll sowieso ook niet serieus.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef Ontbijtcoach het volgende:
Jij neemt nooit iemand serieus. Het zou eens tijd worden dat je iemand serieus neemt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik neem een troll sowieso ook niet serieus.
Ik geloof dat ik dat al tot vervelens toe hier heb geventileerd knul. Dat het niet strookt met jou niet al te ervaren plaatje van het op de rug leggen van een vrouw is een tweede, maar stop met dat denigrerende gedoe.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef Schenkstroop het volgende:
O nou pfenisbaron gaat ons vertellen hoe hij zelf het versieren aanpakt
Nee, maar iedereen die hier zulke dingen zegt en ook beweert dat hij meisjes kan krijgen komt op me over als een eikelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Iedereen die zich niet als een homofiel gedraagt is een eikel?
Alweer, man, ik heb meisjes gehad die verliefd op me waren die jij droomt dat je zou kunnen krijgen. Als jij stoer wilt doen kan ik ook stoer doen. Maar dan wordt het zo'n contest van wie de grootste e-penis heeft en dat is gewoon gay, man.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Vriend hoe haal je het in je hoofd een beetje persoonlijke aanvallen tegen mij te openen? Dergelijke abjecte waanzin mag je voor je houden tot je in staat bent er een intellectuele onderbouwing aan te geven. En iets zegt me dat dat voorlopig nog niet het geval zal zijn.
Niet iedereen is van de homoseksuele aanpak, accepteer dat gewoon knul. Dat jij je muurbloempjes versiert met teasende prietpraat wil nog niet zeggen dat dat de leidende tactiek is ofwel?
bij mij heet dat gewoon rukken of aftrekken is dat gewoon lekker, niet genietenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe was dat plastisch?
Eng woord hè, masturbatie.
Komt door de AD's.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:14 schreef The_Sperminator het volgende:
Het valt me op dat de hulpzoekende losers nog een grote bek hebben ook.
Hou toch op met dat oordelen. Wellicht dat dat de oorzaak is van je sociale onvermogen, maar het projecteren op ons is in ieder geval niet verstandig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen die hier zulke dingen zegt en ook beweert dat hij meisjes kan krijgen komt op me over als een eikelSchijnbaar is dat succesvol gedrag.
Dat sloeg het vier topics geleden ook al niet meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:16 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan aan mij liggen maar dit topic slaat nergens meer op oh zo
Waar woon je, ik ben altijd in voor een avond stappenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef richard_prf het volgende:
Nou ik zou wel eens met een serieus iemand hier willen afspreken die mij gaat observeren tijdens het uitgaan. En mij tips kan geven waar ik " zogenaamd " In faal.
Want op deze manier blijf ik denken dat mijn lelijke kop het probleem is.
Het is niet verkeerd bedoeld, het is slechts een observatie die ik doe. Of dat mijn observatie de absolute waarheid is, zeker als deze enkel gebaseerd is op een vrij kleine groep, valt te betwijfelen. Maar het is wel opvallend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Hou toch op met dat oordelen. Wellicht dat dat de oorzaak is van je sociale onvermogen, maar het projecteren op ons is in ieder geval niet verstandig.
Ik denk dat je wat jong bentquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef bhm het volgende:
[..]
Waar woon je, ik ben altijd in voor een avond stappen
Wederom iemand die de directe methode meteen als negatief ziet. Al was je een Marokkaan van 1.52 die elke dag een chick hosselde, wat draagt dat bij aan de discussie? Discussieer liever op inhoud knul.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Alweer, man, ik heb meisjes gehad die verliefd op me waren die jij droomt dat je zou kunnen krijgen. Als jij stoer wilt doen kan ik ook stoer doen. Maar dan wordt het zo'n contest van wie de grootste e-penis heeft en dat is gewoon gay, man.
Maar als jij echt zo'n baas bent, waarom zit jij dan stoer andere jongetjes te pesten en te trollen enzo? Waarom zoek je ruzie met mij?
Kijk, ik ben een gespierde neger van 1.89m die 3 jaar lang heeft gebreakdanced en vechtsporten heeft gedaan enzo. Dat is het voornaamste reden waarom ik vroeger succes had met meisjes. Ik HOEF niet stoer te gaan doen en andere gasten lastig te vallen in een topic. Waarom jij wel?
ja eigenlijk is het gewoon pijnlijk om te moeten beseffen/lezen dat ik jarenlang gewoon alles verkloot heb.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je van de Stairway houdt wil je wel een keer meenemen. Of de Winkel...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat jong bentmaar ik weet natuurlijk niet hoe je ervaring is en of je veel succes hebt bij de dames. Ik woon in Utrecht op het moment.
Je, sommige vrouwen willen een stoere vent. Kijk, IRL zie ik/gedraag ik ook als een "stoere" vent. Niet stoer, maar relax en gezellig en zelfverzekerd. Leuk in de omgang. Assertief. Gevoelig is niet het juiste woord om mij te beschrijven. Zacht ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:10 schreef bhm het volgende:
[..]
Misschien moet je als conclusie maar neerzetten dat er niet 1 zekerheid is in het leven.
Heel vervelend voor autisten enz.
Maar net als bij de mannen, zijn er ook verschillende vrouwen.
De 1 wil graag de gevoelige man, en de ander de stoere vent die zegt wat hij vind enz. enz.
Wees jezelf, daar voel je je het best bij, en dan straal je ook uit dat je lekker in je vel zit, en volgens mij is dat waar vrouwen op vallen. (als het om een langere relatie gaat)
Er wordt gepost dat Richard homofiel is en meteen hap je.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je van de Stairway houdt wil je wel een keer meenemen. Of de Winkel...
Ik wil niet lullig doen , maar je hebt eerst al een poos lopen emmeren of iemand kwam keuren of je er nou lelijk uitzag of niet.Ging niet zo als je wilde en kreeg negatief antwoord. Vervolgens wilde je eerst hier niet meer komen , dus zo'n vraag zou ik niet echt serieus nemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef richard_prf het volgende:
Nou ik zou wel eens met een serieus iemand hier willen afspreken die mij gaat observeren tijdens het uitgaan. En mij tips kan geven waar ik " zogenaamd " In faal.
Maar ik ben niet tegen directe methode, gast. Mijn advies is juist van de directe methode. Als ik een meisje versier, doe ik het ook meteen direct. Dus wat zeur je nou?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:19 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Wederom iemand die de directe methode meteen als negatief ziet. Al was je een Marokkaan van 1.52 die elke dag een chick hosselde, wat draagt dat bij aan de discussie? Discussieer liever op inhoud knul.
Gast...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:21 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Er wordt gepost dat Richard homofiel is en meteen hap je.
Strairway ben ik al vaak ingeweest. Nou ja, meestal 1 keer per 2 weken ga ik daarheen om me volledig te bezatten. Dus ik ken het goed daar ik ging er 10 jaar geleden al heen toen ik 17 was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij valt mij lastig gozert, en niet andersom.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar ik ben niet tegen directe methode, gast. Mijn advies is juist van de directe methode. Als ik een meisje versier, doe ik het ook meteen direct. Dus wat zeur je nou?
Kijk, jij hebt geen zin om echte serieuze advies te geven, ik wel. Dus waarom val je mij lastig?
Niet raar als je je telkens compleet hebt lopen bezatten daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Strairway ben ik al vaak ingeweest. Nou ja, meestal 1 keer per 2 weken ga ik daarheen om me volledig te bezatten. Dus ik ken het goed daar ik ging er 10 jaar geleden al heen toen ik 17 was.
Het is dan ook juist in Stairway dat ik leerde dat uitgaan niks voor mij was want ik merkte dat de dames enkel in mijn knappe vrienden waren geïnteresseerd en na een keer of 20 gaf ik de hoop op en begon ik te beseffen dat ik lelijk ben. Want meiden gingen totaal niet met mij om.
Tuurlijk, man. Ik ga niet eens serieus daarop reageren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:25 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Jij valt mij lastig gozert, en niet andersom.
Als ik in de buurt was had ik je er al lang op geklopt!
Dat bezatten deed ik pas vanaf mijn 25ste ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet raar als je je telkens compleet hebt lopen bezatten daar.
wtf jij komt in stairway? dan heb je al 234912380391283 FOK! meetings meegemaakt tijdens je wekelijkse stapavondje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zie wat er met carnaval gebeurde. Nuchter blijven en 'n beetje opletten. Helpt beter dan de hele avond bier drinken tot je niet meer kunt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat bezatten deed ik pas vanaf mijn 25ste ofzo.
Ik heb ook wel trek om hem vol gas op zijn neus te tikken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:25 schreef PfenisBaron het volgende:
Als ik in de buurt was had ik je er al lang op geklopt!
Je eigen posthistorie zit vol met alléén inhoudsloze, niet constructieve, trollende, en vooral poging tot denigrerende commentaar naar anderen toe. Kom mij een beetje aanspreken op "deigrerend" zijn. je zal vast een fijne vent zijn in het echtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:14 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat al tot vervelens toe hier heb geventileerd knul. Dat het niet strookt met jou niet al te ervaren plaatje van het op de rug leggen van een vrouw is een tweede, maar stop met dat denigrerende gedoe.
Jij krijgt zelfs domme hoertjes niet gehosseld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:28 schreef Schenkstroop het volgende:Welke domme hoer heeft jou op de wereld gezet?
Sorry Schenk, ik post voortaan wel nog enkel onder de account richard_prf!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je eigen posthistorie zit vol met alléén inhoudsloze, niet constructieve, trollende, en vooral poging tot denigrerende commentaar naar anderen toe. Kom mij een beetje aanspreken op "deigrerend" zijn. je zal vast een fijne vent zijn in het echt![]()
Welke domme hoer heeft jou op de wereld gezet pfenisbaron?
Toen was ik dronken, want ik weet niet meer hoe ik met haar in gesprek kwam. En ik vermoed dat zij nachtblind was of medelijden met me had.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zie wat er met carnaval gebeurde. Nuchter blijven en 'n beetje opletten. Helpt beter dan de hele avond bier drinken tot je niet meer kunt.
Volgende keer maar weer nuchter blijven. Dan lukt het ook wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Toen was ik dronken, want ik weet niet meer hoe ik met haar in gesprek kwam. En ik vermoed dat zij nachtblind was of medelijden met me had.
Het is gvd toch niet te geloven dat ik het niet meer kan herinneren? Zoiets belangrijks voor mij... Ik had die ervaring kunnen meenemen en andere chicks aan spreken.
Maar ik weet nog wel dat zelfs als ik dronken ben dat ik dan nog aanspreekbaar ben en normaal zou reageren alleen met meer lef.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgende keer maar weer nuchter blijven. Dan lukt het ook wel.Niet teveel meer bij stil staan. Er komen nog kansen genoeg.
Weet je zeker dat je het niet gedroomd hebt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Toen was ik dronken, want ik weet niet meer hoe ik met haar in gesprek kwam. En ik vermoed dat zij nachtblind was of medelijden met me had.
Het is gvd toch niet te geloven dat ik het niet meer kan herinneren? Zoiets belangrijks voor mij... Ik had die ervaring kunnen meenemen en andere chicks aan spreken.
Te dronken komt er meestal niet veel van terecht. Beetje aangeschoten gaat het prima, maar te dronken wordt het meestal niks met versieren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar ik weet nog wel dat zelfs als ik dronken ben dat ik dan nog aanspreekbaar ben en normaal zou reageren alleen met meer lef.
Nee want mijn vrienden bevestigde het de volgende dag. En vanaf nu negeer ik je posts en lees ik ze niet meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:33 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het niet gedroomd hebt?
Of was het niet Sinado?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:29 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Sorry Schenk, ik post voortaan wel nog enkel onder de account richard_prf!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef richard_prf het volgende:
Dit soort dingen moeten een keer doorgezet worden. Kan enorm helpen denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef bhm het volgende:
[..]
Waar woon je, ik ben altijd in voor een avond stappen
Die vriend was zeker ook bezopen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee want mijn vrienden bevestigde het de volgende dag. En vanaf nu negeer ik je posts en lees ik ze niet meer.
Hij kan mee naar Café D'Anvers.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Dit soort dingen moeten een keer doorgezet worden. Kan enorm helpen denk ik.
Is dat een café in Antwerpen?quote:
Dat is 'n discotheek. Je kunt er ook gewoon gezellig aan de bar zitten. Komen veel dames die single zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Is dat een café in Antwerpen?
Leuke gezellige stad ja. Alleen als ik er ben voel ik me kansloos.
Alleen die dames zijn 100% zeker niet geïnteresseerd in mij. Geloof me maar. Klinkt kansloos I know. Maar het is de waarheid.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is 'n discotheek. Je kunt er ook gewoon gezellig aan de bar zitten. Komen veel dames die single zijn.
Dat weet je niet. Je kunt het gewoon proberen. Je vroeg in dit topic mensen om met je op stap te gaan en wat te zeggen over je gedrag tijdens het uitgaan. Bij deze. Het is geen verplichting, gewoon 'n aanbod n.a.v. je vraag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen die dames zijn 100% zeker niet geïnteresseerd in mij. Geloof me maar.
Ja dat is waar. Maar ik weet gewoon dat het eigenlijk kansloos is. Ik ben al in zoveel verschillende bars en discotheken geweest dat ik inmiddels weet dat ik in elk geval niet hoef uit te gaan om leuke dames te ontmoeten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Je kunt het gewoon proberen. Je vroeg in dit topic mensen om met je op stap te gaan en wat te zeggen over je gedrag tijdens het uitgaan. Bij deze. Het is geen verplichting, gewoon 'n aanbod n.a.v. je vraag.
Waarom vraag je dan aan mensen om uit te gaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ik weet gewoon dat het eigenlijk kansloos is. Ik ben al in zoveel verschillende bars en discotheken geweest dat ik inmiddels weet dat ik in elk geval niet hoef uit te gaan om leuke dames te ontmoeten.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:48 schreef Godshand het volgende:
Recept voor een one night stand/date. (voor de heteromannen bij de vrouwen)
Benodigdheden:
1 eenheid zelfverzekerdheid
snufje algemene kennis
vleugje eigen hobbies
kam
douche
schone kleren
een snufje vrolijkheid (zoniet leg een dvd van een cabaretier klaar, lees KLB of nodig een komische vriend uit)
een dot vrouwenkennis
een dosis interesse
6 pufjes deodorant
2 vleugjes aftershave
dot scheerschuim
pakje durex (3 stuks)
eetlepel fitheid
4 eenheden (alcoholische) versnapering
Bereidingswijze.
Zorg alvast dat de fitheid erinzit door een goede nachtrust en juiste voeding voordat men voor de date gaat. Men neme een snufje vrolijkheid of bouwt dat op door de dvd/KLB of een goede vriend zodat de stemming er alvast inzit. Als de vrolijkheid erin zit begeeft zich men naar de douche voor een fris odeur en de juiste kleding. Met scheerschuim wordt het gezicht in de juiste ambiance gezet. De deodorant en aftershave doet men na de douche op, zodat alle aroma's goed in de persoon intrekken.Daarna zorgt men ervoor dat de kleding op de juiste plaats zit.
Daarna begeeft men zich naar het etablissement waar de date zal geschieden of de onenightstand wordt opgewarmd. Indien er geen date afgesproken is, spreekt men de juiste dame aan die behoeftig is aan contact. Uiteraard gebruikt men hier het snufje vrouwenkennis voor.
De dame wordt vervolgens in een goed bad geweekt van algemene kennis, verhalen over eigen hobbies, zelfverzekerdheid, interesse en de reeds opgedane vrolijkheid. Voor een juist effect hiervan kijkt men de persoon aan en slaat geen vervelende toon aan waarin afkeurende opmerkingen worden gemaakt over de eigen persoonlijkheid of over gevoelige onderwerpen in het algemeen.
Om de sfeer te verhogen kunnen 4 eenheden alcohol naar eigen inzicht gebruikt worden. Let wel dat er niet meer eenheden worden toegevoegd want dan is er grote kans op een nare bijsmaak.
Voor de variatie kan men ook eens plaagstootjes, humoristische discussies en stoeipartijtjes toepassen, indien er al de juiste marinades zijn gebruikt..
Indien er uit de dame "hihihi", "blozende konen" en "een aanbiddende blik" openbaart kan de date of onenight stand als geslaagd beschouwd worden.
Herhaal dit vaker en probeer de variaties hiereens in om een prof te worden in deze gang van zaken.
gegroet,
Godshand, Meesterkok
quote:
Versieren via internet is veel vermoeiender. Eerst urenlang msnen, dan na een maand een keer durven bnellen, en na een half jaar als het zo uitkomt een keer afspreken. in de kroeg heb je veel sneller door of die klik er is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien doen users het hier gewoon helemaal verkeerd. Niet iedereen kan versieren in een kroeg of uitgaansgelegenheid. Jullie zouden het op andere plekken kunnen zoeken of echt via internet in contact kunnen komen met meiden. Laat het hosselen in kroegen/discotheken maar over aan de ervaren versierders of de onzekere mannen met een populaire wingman.
Of iemand moet jullie hier echt mee op stap willen nemen.
Dat vind ik ook. Weken bellen en mailen en dan blijkt het face-to-face allemaal enorm tegen te vallen. In de kroeg kun je veel sneller doorselecteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Versieren via internet is veel vermoeiender. Eerst urenlang msnen, dan na een maand een keer durven bnellen, en na een half jaar als het zo uitkomt een keer afspreken. in de kroeg heb je veel sneller door of die klik er is.
Je kan ook eerder afspreken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Versieren via internet is veel vermoeiender. Eerst urenlang msnen, dan na een maand een keer durven bnellen, en na een half jaar als het zo uitkomt een keer afspreken. in de kroeg heb je veel sneller door of die klik er is.
Ik ging daar dus een keer heen met de kerstmarkt en om te shoppen, maar man wat viel me dat tegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Is dat een café in Antwerpen?
Leuke gezellige stad ja. Alleen als ik er ben voel ik me kansloos.
Het is zeer algemeen en ik wil gewoon ff van dat geflame afquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel waar, dat wel, maar of het echt zal helpen....
Eigenlijk om te bewijzen dat ik word afgewezen vanwege uiterlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan aan mensen om uit te gaan?
ik denk eerder door faalskillsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Eigenlijk om te bewijzen dat ik word afgewezen vanwege uiterlijkiemand die me observeert en getuige wil zijn.
Waar ben je geweest dan in Antwerpen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ging daar dus een keer heen met de kerstmarkt en om te shoppen, maar man wat viel me dat tegen.Of heb ik de winkelstraat niet gevonden dan. Qua uitgaan zal het wel beter zijn, dat weet ik dan niet. Verder vond ik het niet veel soeps.
Dat vind ik geen probleem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Eigenlijk om te bewijzen dat ik word afgewezen vanwege uiterlijkiemand die me observeert en getuige wil zijn.
Dan moet je ook niet naar Antwerpen gaan, maar naar Gent. Daar zit ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ging daar dus een keer heen met de kerstmarkt en om te shoppen, maar man wat viel me dat tegen.Of heb ik de winkelstraat niet gevonden dan. Qua uitgaan zal het wel beter zijn, dat weet ik dan niet. Verder vond ik het niet veel soeps.
ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |