WTF?! Niet meer mocht knuffelen? Dude.. ik ben niet zo klef enzo maar knuffelen en lekker bij elkaar liggen en af en toe flink boinke hoort er gewoon echt bij. Wat bleef er over? Jullie leken meer op huisgenoten dan partners als ik het zo leesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef ramakandra het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook belangrijk. als ik heb gezegd dat het niet door haar kwam was dat niet mijn bedoeling haha. zij was nou juist degene die nooit een poging deed om te sexe en ze sloeg al mijn pogingen af (tot op het punt dat ik haar niet eens meer mocht knuffelen).
ik ben idd blij dat ik haar kwijt ben, ik mis alleen wel het samen zijn
Da's natuurlijk normaal dat het vertrouwd klinkt, het is dan ook een stem die je kent... m.i. is er wel een verschil tussen "confronterend" en "vertrouwd".quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen denk ik.. Denk niet dat ik nu opnieuw moet verwerken, het is alleen wat confronterend. En het klonk zoals het altijd was, heel vertrouwd
Dat wil ik niet zeggen, maar speelt wel mee natuurlijk.. Misschien had jij al hele andere gedachten bij een relatie als zij.. En passen jullie wat dat betreft niet bij elkaar. Want blijkbaar wilde jij op seksueel gebied al meer als haar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:11 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik ben 19, zij 18. Komen we (ik) over als een stelletje 12-jarigen?
Nee ik heb niet over hem gedroomdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Da's natuurlijk normaal dat het vertrouwd klinkt, het is dan ook een stem die je kent... m.i. is er wel een verschil tussen "confronterend" en "vertrouwd".
Confrontered betekent dat het je raakt, of dat je erop reageert zoals je er niet had verwacht op te reageren/op wilt reageren. Wat een negatieve insteek is.
Vertrouwd is op zich niet altijd negatief. Al kan het vertrouwd klinken/het vertrouwd zijn je natuurlijk ook wel negatieve gevoelens geven.
Was het negatief ? (ik zou bijna gaan vragen : heb je over hem gedroomd ?)
Ik denk dat ik wel een beetje begrijp welk gevoel dat is. Dat heb ik ook wel eens. Het is niet echt negatief maar het voelt ontzettend raar. Althans, bij mij echt heel erg raar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee ik heb niet over hem gedroomdEn ik ervaar het ook niet als negatief.. Alleen, ja ik weet niet hoe ik het moet omschrijven zeg maar.. Het gevoel dat ik erna had. Nu gaat het overigens wel weer goed hoor..
Werp je dan, al is het voor een enkele seconde een blik terug op het verleden toen het nog allemaal mooi en sprankelend was tussen jullie twee? Bijvoorbeeld dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:39 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een beetje begrijp welk gevoel dat is. Dat heb ik ook wel eens. Het is niet echt negatief maar het voelt ontzettend raar. Althans, bij mij echt heel erg raar.
Het was ook heel raar eigenlijk.. Het was ook op eens weer van "maak je niet druk schat.." En ".....lief". Heel gek eigenlijk.. Maar goed, hebben we dit ook weer doorstaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:39 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een beetje begrijp welk gevoel dat is. Dat heb ik ook wel eens. Het is niet echt negatief maar het voelt ontzettend raar. Althans, bij mij echt heel erg raar.
Voor mij voelt het dan heel even alsof ik in het verleden ben. Heel kort, echt nog geen minuut, voelt het dan weer alsof ze mijn meisje is. Dan na die seconden krijg ik een raar gevoel door mijn lichaam en schud ik het van me af. Want je moet toch door en realiseren dat je niet meer samen bent.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:40 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Werp je dan, al is het voor een enkele seconde een blik terug op het verleden toen het nog allemaal mooi en sprankelend was tussen jullie twee? Bijvoorbeeld dan.
Een supergevoel, maar tegelijkertijd steekt het een botte dolk dwars door je lijf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het was ook heel raar eigenlijk.. Het was ook op eens weer van "maak je niet druk schat.." En ".....lief". Heel gek eigenlijk.. Maar goed, hebben we dit ook weer doorstaan
naja, uiteindelijk waren we dat ook, vrienden die bij elkaar woondenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
WTF?! Niet meer mocht knuffelen? Dude.. ik ben niet zo klef enzo maar knuffelen en lekker bij elkaar liggen en af en toe flink boinke hoort er gewoon echt bij. Wat bleef er over? Jullie leken meer op huisgenoten dan partners als ik het zo lees
Samen zijn komt wel weer met een ander. Een beteretrust me!
Ik kan het ook niet echt een supergevoel noemen..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:51 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Voor mij voelt het dan heel even alsof ik in het verleden ben. Heel kort, echt nog geen minuut, voelt het dan weer alsof ze mijn meisje is. Dan na die seconden krijg ik een raar gevoel door mijn lichaam en schud ik het van me af. Want je moet toch door en realiseren dat je niet meer samen bent.
[..]
Een supergevoel, maar tegelijkertijd steekt het een botte dolk dwars door je lijf.
Bleh, van het weekend weer een "confrontatie.." .. joepie de poepie!
Hij zoekt toenadering... ik zou nu (na een paar maanden, zeg maar) niet meer "schat" zeggen tegen een ex. Althans niet als ik haar niet terug wilquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het was ook heel raar eigenlijk.. Het was ook op eens weer van "maak je niet druk schat.." En ".....lief". Heel gek eigenlijk.. Maar goed, hebben we dit ook weer doorstaan
Haha, your better off without! That's obvious!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:53 schreef ramakandra het volgende:
[..]
naja, uiteindelijk waren we dat ook, vrienden die bij elkaar woonden. uiteindelijk bleef ik alleen maar bij haar in de hoop dat het beter zou worden. maar er bleef niks over van de liefde en dat is een kleine 4 maanden geleden ontploft.
enk geloof ook wel dat ik weer een betere tegenkom, slechter kan iig niet. thanks for lifting me up btw
Het is een apart gevoel, niet te beschrijven, niet te bevatten en een gevoel wat je liever niet vaak hebt. Ongelofelijk wat een ex en al die gevoelens nog met je kan doen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet echt een supergevoel noemen..
Je bent toch ook wel een schatjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:59 schreef Octagon het volgende:
[..]
Hij zoekt toenadering... ik zou nu (na een paar maanden, zeg maar) niet meer "schat" zeggen tegen een ex. Althans niet als ik haar niet terug wil(voor de rest durf ik tegen iedereen, mannelijke of vrouwelijk, een "schat" ertussen werpen hoor
)
Misschien is het ook gewoon wel gewenning vanuit zijn kantquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:59 schreef Octagon het volgende:
[..]
Hij zoekt toenadering... ik zou nu (na een paar maanden, zeg maar) niet meer "schat" zeggen tegen een ex. Althans niet als ik haar niet terug wil(voor de rest durf ik tegen iedereen, mannelijke of vrouwelijk, een "schat" ertussen werpen hoor
)
LOL !! (maar toch bedankt - was je maar een vrouw ennudanquote:
Goh, gewenning of niet - tegen een ex gebruik ik dat toch niet meer hoor, daar let ik dan toch wel opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Misschien is het ook gewoon wel gewenning vanuit zijn kant
Ach ik moet gewoon ook goed naar zijn negatieve punten blijven kijken, dan komt het allemaal goed
Op vrijdag 18 maart 2011 09:59 schreef Octagon het volgende:
Ik snap wel waarom octagon dit schreef hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
@JOycie88: en dat is waarom Octagon dit ook schrijft
Ben je daar zo gevoelig voor dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja eigenlijk heb ik dus wel last van dat taalgebruik, want het zorg voor dat vertrouwde gevoel (dat een beetje K is..)
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:21 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ben je daar zo gevoelig voor dan?
Hmm.. ja. Ik snap je gevoel ook wel, maar denk je ook niet dat het een beetje het gevoel is wat jij het laat worden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
Nee weet je als jantje tegen mij schat zou zeggen dan denk ik gewoon.. ach lief leuk..
Nu zegt mijn ex het.. Dan denk je: zo zei hij dat ook altijd toen we nog wat hadden..
Tuurlijk ben je daar gevoelig voor.. Iemand die dat niet is, die heeft geen gevoel
@WW en Joyce : woohoo, ik word begrepen ! En dat terwijl ik overal elders hoor dat ik moeilijk benquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik snap wel waarom octagon dit schreef hoor
Lijkt mij niet meer als logisch dat je daar gevoelig aan bent... het is niet omdat ik tegen zowat iedereen terloops "schat" zeg, dat ik dat een woord zonder gevoel vind... als "the special one" (of het nu ex is of niet) dat zegt, heeft dat woord toch net een andere connotatie.quote:
Ben ik het niet mee eens.. Ik laat het geen gevoel worden.. Het klinkt alleen vertrouwd..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hmm.. ja. Ik snap je gevoel ook wel, maar denk je ook niet dat het een beetje het gevoel is wat jij het laat worden?
Mijn ex zegt het ook nog wel eens tegen me maar ik hecht daar echt geen waarde (meer) aan. Ze mag het van mij zeggen maar echt invloed heeft het gelukkig niet. Het scheelt dat ik (met mijn gezonde verstand) haar niet meer terug wil
Oke, nee, vroeg me dat gewoon af.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. Ik laat het geen gevoel worden.. Het klinkt alleen vertrouwd..
Ik wil hem niet terug, no way. Daar heeft hij teveel voor geflikt.
Dan zit ik blijkbaar anders in elkaar - ben er zeker van dat mijn gevoel voor een ex nooit overgaat, en dat ik zo weer van hen val (ook al weet ik rationeel dat het de slechte beslissing is) als ze toenadering zoeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
Hmm.. ja. Ik snap je gevoel ook wel, maar denk je ook niet dat het een beetje het gevoel is wat jij het laat worden?
Mijn ex zegt het ook nog wel eens tegen me maar ik hecht daar echt geen waarde (meer) aan. Ze mag het van mij zeggen maar echt invloed heeft het gelukkig niet. Het scheelt dat ik (met mijn gezonde verstand) haar niet meer terug wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |