ik herken het ook!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:52 schreef PlaceboEffect het volgende:
Herkenbaar? Ja! Het lijkt wel of jij mijn relatie gehad hebt!
Natuurlijk wil je elke vrije minuut met elkaar doorbrengen ( in gedachte ) dus niet LETTERLIJK elke vrije minuut. Elkaar soms loslaten en kunnen missen is ook belangrijk!
Dat + je eigen dingen te doen hebben. Hobbies / Studie / Sport / Clubs etc.
wat voor een stappen dan? de meeste dingen kun je denk ik ook wel met familie.vrienden doen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef Under_Score het volgende:
een dezer dagen een jaar uit elkaar. een heel wisselvallig jaar volgde met veel hoogte en dieptepunten.
ik mis het hebben van een relatie welvooral in de stappen die ik nu ga nemen zou een helpende hand erg fijn zijn.
Hoe laat je iemand anders binnen ? Doe het zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef ennudan het volgende:
even korte update.... eindelijk na veel genegeer etc een afspraak voor het ophalen van de spullen...
Nu zijn er twee opties:
- ik zet het allemaal klaar, open de deur van bovenaf en hoef haar daarbij dus niet te zien
- Ik loop even naar beneden open de deur voor haar en laat haar zelf het spul eruit halen (handen over elkaar erbij staan)
Als persoon zou ik het laatste doen (zo netjes ben ik wel) aan de andere kant is er zoveel gebeurd dat ik zoiets heb van "zoek het maar uit met de zooi". Die instelling is natuurlijk wel definitief de deur dichtgooien (alsof ie dat nog niet was)
Iemand tips?
Omdat dit een 'subconscious process' is... Mijn gevoelens zijn niet rationeel... ik wil per se dat hij om me geeft maar dat doet hij niet en ik kan niet stoppen met me er kut over voelen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Waarom?
Hij heeft je toch behoorlijk pijn gedaan als ik het zo lees..
Hmm gevoelens zijn eigenlijk nooit rationeel. Probeer niet overal een logische verklaring voor te vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:43 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Omdat dit een 'subconscious process' is... Mijn gevoelens zijn niet rationeel... ik wil per se dat hij om me geeft maar dat doet hij niet en ik kan niet stoppen met me er kut over voelen..
Probeer hem dan niet te zien en probeer je eigen leven op te pakken. Heb je een baan/studie? stort je daar volledig op. Ga met vrienden vanalles doen. Investeer je tijd in al het mogelijke om niet aan hem te denken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef Adreamer het volgende:
Ik obsedeer mezelf. Ik. wil. het. loslaten.
Maar ik ben zo lost... weet niet waar ik moet beginnen als ik hem weer zie, wat ik moet denken, hoe ik met mijn gevoel om moet gaan....
Ben het hier volledig mee eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Probeer hem dan niet te zien en probeer je eigen leven op te pakken. Heb je een baan/studie? stort je daar volledig op. Ga met vrienden vanalles doen. Investeer je tijd in al het mogelijke om niet aan hem te denken.
Dit klinkt vrij radicaal en makkelijker gezegd dan gedaan, maar uiteindelijk zal het je helpen, stukje bij beetje.
En wie weet loop je in die tussentijd wel een veel leukere jongen tegen het lijf. Als dat gebeurd, ben je hem zo vergeten.
Maargoed, dit zijn clichépraatjes waar je niets van wilt horen... maar geloof me dat het wel de waarheid is.
Er zijn zoooooveel mensen die dit gevoel hebben. Als 2 van zulke mensen elkaar tegenkomen, dan kan dat toch de ultieme klik zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:06 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Ben het hier volledig mee eens
en ik wil het wel horen, maar ik geloof het niet, ik geloof niet dat ik een leuke jongen tegen ga komen waarbij het wederzijds is
En focussen op mijn studie lukt niet altijd als ik me rot/eenzaam voel. Binnenkort komt mijn beste vriendin weer naar Nederland voor een maand, dat is echt geweldig! Dus "echt" eenzaam ben ik niet, want er zijn mensen om me heen, maar het is meer een gevoel van, omdat ik intimiteit mis of iemand die om me geeft...
Als je me dit een paar maanden geleden had verteld had ik meteen weer vol hoop gezetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:47 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik kan uit ervaring spreken hoe het achteraf kan voelen als je een geliefde pijn doet. Of dit nu bewust of onbewust is; sommige mensen hebben daar enorm veel spijt van.
Soms zou ik graag zien dat meer mensen verder kunnen kijken dan wat er in het verleden gebeurt is... natuurlijk moet je er van leren, maar geef iemand soms een 2e kans. De meeste mensen verdienen dat. ( ook als mensen je pijn gedaan hebben )
@ McChicken: toen ik op het station stond waar wij elkaar als eerst echt ontmoet hadden voor een dag samen was het gisteren vrij donker en er stond veel wind... het was 't tegenovergestelde van hoe het de eerste keer was. Ach, ik denk terug aan een mooie tijd
Komop Bartinhoo, genoeg in het verleden gekeken en nu de blik vooruit. Je bent al maanden alles aan het doodanalyseren.... Heb je inmiddels dat ene meisje nu al gebeld?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Als je me dit een paar maanden geleden had verteld had ik meteen weer vol hoop gezeten
Bedoel je trouwens met je post dat jij degene bent die het hebt uitgemaakt?
Ik vind namelijk dat mijn ex ook wel eens wat meer mag redeneren volgens jouw verhaal..
Ik was zelf toen ik met haar had gewoon absoluut nog niet toe aan een relatie.. Ik deed echt dingen, waarvan ik nu denk hoe heb ik dat ooit kunnen doen?
Niet zozeer in de zin van erge dingen oid, maar gewoon heel afstandelijk, haar als een hondje achter me aan laten lopen, etc etc, niet eens vragen aan haar of ze mee wil naar een verjaardag, alleen maar doen waar ik zelf zin in heb etc etc..
Nu zie ik pas in ( de laatste tijd ) hoe een relatie moet zijn, en als ik nu wel eens terugdenk aan de manier waarop ik me tegen haar heb gedragen, kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik zo deed...
Toch is het nu nog zo, dat wanneer ik mijn ex of een van haar directe familieleden tegenkom, ze me nog steeds dingen verwijten...
Zelf hadden we toevallig een maand geleden een gesprekje met nog wat anderen erbij, en ze liep gewoon met trots te verkondigen hoe hard ze me had gedumpt ( semi - grappig )...
Natuurlijk was het toen wel terecht, maar nu bijna een jaar na dato mag ze zich ook wel bedenken dat ik ook aan mezelf heb gewerkt en ze wel een iets andere toon kan aanslaan...
Waarom boeit het je uberhaupt nog wat zij van je denkt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Als je me dit een paar maanden geleden had verteld had ik meteen weer vol hoop gezeten
Bedoel je trouwens met je post dat jij degene bent die het hebt uitgemaakt?
Ik vind namelijk dat mijn ex ook wel eens wat meer mag redeneren volgens jouw verhaal..
Ik was zelf toen ik met haar had gewoon absoluut nog niet toe aan een relatie.. Ik deed echt dingen, waarvan ik nu denk hoe heb ik dat ooit kunnen doen?
Niet zozeer in de zin van erge dingen oid, maar gewoon heel afstandelijk, haar als een hondje achter me aan laten lopen, etc etc, niet eens vragen aan haar of ze mee wil naar een verjaardag, alleen maar doen waar ik zelf zin in heb etc etc..
Nu zie ik pas in ( de laatste tijd ) hoe een relatie moet zijn, en als ik nu wel eens terugdenk aan de manier waarop ik me tegen haar heb gedragen, kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik zo deed...
Toch is het nu nog zo, dat wanneer ik mijn ex of een van haar directe familieleden tegenkom, ze me nog steeds dingen verwijten...
Zelf hadden we toevallig een maand geleden een gesprekje met nog wat anderen erbij, en ze liep gewoon met trots te verkondigen hoe hard ze me had gedumpt ( semi - grappig )...
Natuurlijk was het toen wel terecht, maar nu bijna een jaar na dato mag ze zich ook wel bedenken dat ik ook aan mezelf heb gewerkt en ze wel een iets andere toon kan aanslaan...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 06:54 schreef J0ycie88 het volgende:
De stem van je ex horen is funest voor je goede gevoel..
Dat wil ik niet zeggen denk ik.. Denk niet dat ik nu opnieuw moet verwerken, het is alleen wat confronterend. En het klonk zoals het altijd was, heel vertrouwdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:50 schreef Octagon het volgende:
[..]
Setback van/in het verwerkingsproces ?
Phew, je hebt me echt uit een dillema gehaald! ik vroeg me al af of ik nou seks verslaafd was of zij niet helemaal goed!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik denk dat het voor veel mensen wel herkenbaar is. Als je iemand waarvan je zielsveel houd veel pijn doet, ga je er zelf ook goed aan onderdoor.
Vergeet haarals ze je zo bespeelt heeft. Is jouw aandacht niet meer waard.
Ehm 3x in een half jaar terwijl jullie samenwoonde? Wow wow! Dan heeft ze wel een heel abnormaal laag libido. Hoe was dit voor het samenwonen?
Zondag is het voor mij alweer 2 maanden geleden dat ik ben gedumpt. Voel me prima eigenlijk!
Samen slapen mis ik ook wel.. Maar red me prima alleen
Hoelang waren jullie samen dan dat ze na 2 weken alweer een ander had?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:52 schreef trekeennummertje het volgende:
Bijna 2 maanden uit met mijn ex.
8 maanden, maar we hadden een soort van knipperlicht-relatie. De eerste keer maakte ze het uit gewoon, omdat ze dacht dat haar gevoel minder werd; dat testte ze even uit na een avondje bios. En de tweede keer omdat we pas een paar maanden weer wat hadden en ik met mijn hand langs haar benen gleed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoelang waren jullie samen dan dat ze na 2 weken alweer een ander had?
Over welke leeftijd spreken we hier? Hoe oud ben jij en hoe oud is zij?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:01 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
8 maanden, maar we hadden een soort van knipperlicht-relatie. De eerste keer maakte ze het uit gewoon, omdat ze dacht dat haar gevoel minder werd; dat testte ze even uit na een avondje bios. En de tweede keer omdat we pas een paar maanden weer wat hadden en ik met mijn hand langs haar benen gleed.
Op seksueel gebied leek het wel een kleuter. Ze wist niet eens wat een zuigzoen was.
Maar nu kom ik waarschijnlijk wel over alsof ik alleen maar slechte punten kan opdreunen over onze relatie. We hadden ook wel mooie momenten..
Ik ben 19, zij 18. Komen we (ik) over als een stelletje 12-jarigen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Over welke leeftijd spreken we hier? Hoe oud ben jij en hoe oud is zij?
Haha, geen probleem. Ik vind eerlijk gezegt dat bij een relatie de sex wel goed moet zijn. De klik moet er natuurlijk ook zijn. Hoezo kwam het niet eens door haar? Wilde jij gewoon niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:55 schreef ramakandra het volgende:
[..]
Phew, je hebt me echt uit een dillema gehaald! ik vroeg me al af of ik nou seks verslaafd was of zij niet helemaal goed!
maar idd 3x in een half jaar, ik kwam niet eens door haar wat nog eens extra frustreerde. op zich ging het samenwonen goed, we hadden lol en we gingen regelmatig op pad.
er knaagde echter wel iets aan mij, wat de relatie niet ten goede kwam. ik reageerde vaak op boos op haar, vooral wanneer ze weer eens zat te klagen over werk (of ze zeikte mij af omdat ik haar vroeg hoe het met soliciteren ging, terwijl ze dat zelf wilde doen).
uiteindelijk heeft het voor zoveel spanning gezorgd dat we met een flinke ruzie uit elkaar gingen. hoe zij nu over mij denkt weet ik niet en wil ik ook niet weten, maar ik haat haar iig met elke cel van mijn lichaam
dat vind ik dus ook belangrijk. als ik heb gezegd dat het niet door haar kwam was dat niet mijn bedoeling haha. zij was nou juist degene die nooit een poging deed om te sexe en ze sloeg al mijn pogingen af (tot op het punt dat ik haar niet eens meer mocht knuffelen).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:15 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha, geen probleem. Ik vind eerlijk gezegt dat bij een relatie de sex wel goed moet zijn. De klik moet er natuurlijk ook zijn. Hoezo kwam het niet eens door haar? Wilde jij gewoon niet?
Nou als ik het zo lees, mag je blij zijn dat je van haar af bent. Lekker verder gaan en nieuwe mensen ontmoeten. Verder niet zoveel zorgen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |