abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94223264
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Naja, liedje is inbtussen afgelopen en ik ben momenteel steeds stabieler aan het worden dus ik voel me nu niet kut. Maar ik zag wel gewoon weer elk detail voor me in die periode...
Was trouwens precies de periode dat het WK bezig was en ik m'n diploma in ontvangst mocht nemen. Heel aparte tijd met enorme emotieschommelingen.
Trots op m;n diploma en bij thuiskomst voor de zoveelste keer janken...

Ik denk wel dat ik hier wel een klein trauma aan overhoud. Als ik namelijk echt weer heel intensief aan die tijd ga denken kan ik me er nog steeds echt kut om voelen. Als je eens wist wat ze gedaan had, en dat aan de andere kant v/d wereld...
:'( ik voel me op sommige momenten ook heel kut en dan denk ik; waar is mijn normale perceptie van de wereld gebleven, waar is het geluk, de 'simplicity'? Waarom voel ik me zo, waar is dit voor nodig?
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
pi_94223306
quote:
13s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:39 schreef Adreamer het volgende:

[..]

:'( ik voel me op sommige momenten ook heel kut en dan denk ik; waar is mijn normale perceptie van de wereld gebleven, waar is het geluk, de 'simplicity'? Waarom voel ik me zo, waar is dit voor nodig?
*hugs*
Op zulke momenten zet ik de radio aan of ga ik gekke filmpjes op dumpert kijken. In ieder geval afleiding zoeken om de ergste pijn te verzachten.
Af en toe emotionele liedjes opzetten om wat emoties uit te huilen is trouwens nooit verkeerd, als je je daarna maar weer beter kunt voelen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94223387
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

*hugs*
Op zulke momenten zet ik de radio aan of ga ik gekke filmpjes op dumpert kijken. In ieder geval afleiding zoeken om de ergste pijn te verzachten.
Af en toe emotionele liedjes opzetten om wat emoties uit te huilen is trouwens nooit verkeerd.
Doe ik ook, lag net in mijn bed te huilen, ik probeer weer steun in geloof te vinden maar ik voel het niet meer (klinkt misschien vaag), maar ben al een tijdje niet meer bezig met geloof oa door depressieve klachten en frustraties. Ik huilde omdat ik een arm om me heen wou en me eenzaam voelde; alle emoties eruit en het luchtte op. Ik kan niet slapen (piekeren, stress, morgen tentamen; waar ik al heel de dag voor heb geleerd en nu eigenlijk ook moet leren want ik kan niet slapen en ik ben erg gestressd --> faalangst doordat ik te laat was begonnen met leren)....... En ik voel me gewoon kut.. Fok is op dit moment afleiding, chocoladekoekjes eten helaas ook, straks misschien douchen om me beter te voelen :)

Ik had hem vandaag weer gesmst, heb het zakelijk gehouden, maar toch. Geen antwoord van hem natuurlijk.
Ik zit hier te janken in dit topic, terwijl hij mijn ex niet eens is, sorry...
Ik heb gewoon veel om hem gegeven. Hij is best dichtbij me geweest.

Dankjewel trouwens, jij ook sterkte en een dikke knuffel, ik hoop dat je snel een geweldig persoon tegenkomt die om je geeft, en dat er een dikke spark is waar je je geweldig door voelt :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Adreamer op 17-03-2011 00:48:31 ]
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
pi_94224005
Dit is eigenlijk best wel tijdsverspilling :) Maar ja, gevoelens zijn gecompliceerd en hebben effect op al je andere dagelijkse bezigheden. Weltrusten :W
pi_94224418
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2011 01:05 schreef Adreamer het volgende:
Dit is eigenlijk best wel tijdsverspilling :) Maar ja, gevoelens zijn gecompliceerd en hebben effect op al je andere dagelijkse bezigheden. Weltrusten :W
Dit is geen tijdsverspilling. Onderschat je gevoelens niet. Praten helpt vaak heel erg goed, want gedeelde smart is halve smart.
Dit topic heeft menigeen door zijn/haar liefdesverdriet heen gesleurd ;)

Slaap lekker :s)
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 17 maart 2011 @ 01:40:27 #106
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_94224842
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef Chilled het volgende:
Fase "uit je dak gaan"...

Ik dacht dat ik deze fase ook in zou gaan, maar ik heb er totaal geen behoefte meer aan.. Bij de vorige verkering (wat lang niet zo serieus was als deze) heb ik dit wel gedaan, dus ik vraag me nu af of ik het wel op een juiste manier verwerk. Ik heb met vriendinnen wel gezellige avonden, maar ik heb absoluut geen zin om lekker oppervlakkig op een dansvloer te gaan staan om aandacht van het andere geslacht te krijgen. En ik weet nou niet of dat nou met genoeg zelfvertrouwen te maken heeft, of met 't feit dat ik het niet op een juiste manier aan het verwerken ben :? Ik heb wel het idee dat ik genoeg zelfvertrouwen heb namelijk, maar ergens stel ik wel vragen bij mezelf en ik herken mezelf niet echt in tegenstelling tot hoe ik de dingen "vroeger" aanpakte..

Misschien vaag verhaal, hoop dat t begrijpbaar is :P
Volgens mij ben je het nu juist op de goede manier aan het verwerken. Zonder meteen aandacht van het andere geslacht, gewoon zelf, rustig..
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:54:00 #107
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_94228757
Het gaat wel goed.

Gisteren was ik toevallig bij vrienden in Harderwijk waar ik mijn ex voor het eerst gekust heb.
Moet wel zeggen dat het een nare ervaring was. Was tevens ook de eerste dat ik de trein nam nadat het uit was.

Cliché, maar al die dingen grijpen me toch nog best aan!

+ ben wederom 3 kilo kwijt :D !!!
Dit had ik niet verwacht.
pi_94229951
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:54 schreef PlaceboEffect het volgende:
Het gaat wel goed.

Gisteren was ik toevallig bij vrienden in Harderwijk waar ik mijn ex voor het eerst gekust heb.
Moet wel zeggen dat het een nare ervaring was. Was tevens ook de eerste dat ik de trein nam nadat het uit was.

Oef, dat soort momenten zijn echt heel zwaar. Net alsof er lood in je benen en voeten zit. Cliché is juist wat het nare gevoel zo naar boven kan halen :(

Wow, goed bezig!
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94232664
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:54 schreef PlaceboEffect het volgende:
Het gaat wel goed.

Haha ergens is dat inderdaad best grappig, zelfs bij de stomste dingen denk je '' Dit is de eerste keer dat...''..

Ik heb het zelfs nu het bijna 9 maanden uit is nog wel eens. Op de meeste plaatsen al eens geweest sinds het uit is ( aan het begin zelfs heel veel plaatsen bewust opgezocht), maar moest laatst op doorreis een half uurtje wachten op haarlem station...
Dat was nu net een plek waar ik voor het laatst samen met haar ben geweest, aan het prille begin toen. Waren we lekker een dagje samen weggeweest, en die nacht sliepen we voor het eerst samen...
Zet je toch aan het denken, krijg aan het begin even een ''schok'' door mijn buik, maar later vind ik het juist wel leuk om aan te denken..

Blijft een rare gedachte dat ik haar nu amper meer spreek, maar ergens helpt het mij om te bedenken dat het voor haar juist helemaal niet raar is..

Dingen veranderen, en al is het misschien een stomme vergelijking, maar ik bedenk me altijd: niet alleen de band tussen mij en mn ex is in het afgelopen jaar veranderd. Hyves was vorig jaar super populair, en niemand zat op facebook.
Nu is hyves echt een dood kerkhof geworden, dat allemaal in een jaartje tijd eigenlijk... Het is dus niet raar dat sommige dingen zo snel veranderen...
pi_94233475
Daar wil aan toevoegen dat verandering niet per definitie slecht is :D
Facebook is zoveel coooler dan hyves :9

Ik heb afgelopen weekend met mijn ex gezoend precies op de plek waar we voor het eerst zoende. Ik zei nog tegen haar vlak voordat het gebeurde: Deja Vu.. :D

Inderdaad even een schok maar daarna vrolijk verder :D
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94233887
ik vind het wel jammer dat ik hem vanavond waarschijnlijk niet zie.
pi_94234064
quote:
13s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:28 schreef Adreamer het volgende:
ik vind het wel jammer dat ik hem vanavond waarschijnlijk niet zie.
Waarom?
Hij heeft je toch behoorlijk pijn gedaan als ik het zo lees..
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:47:29 #113
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_94234472
Ik kan uit ervaring spreken hoe het achteraf kan voelen als je een geliefde pijn doet. Of dit nu bewust of onbewust is; sommige mensen hebben daar enorm veel spijt van.

Soms zou ik graag zien dat meer mensen verder kunnen kijken dan wat er in het verleden gebeurt is... natuurlijk moet je er van leren, maar geef iemand soms een 2e kans. De meeste mensen verdienen dat. ( ook als mensen je pijn gedaan hebben )

@ McChicken: toen ik op het station stond waar wij elkaar als eerst echt ontmoet hadden voor een dag samen was het gisteren vrij donker en er stond veel wind... het was 't tegenovergestelde van hoe het de eerste keer was. Ach, ik denk terug aan een mooie tijd :)
pi_94234678
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:47 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik kan uit ervaring spreken hoe het achteraf kan voelen als je een geliefde pijn doet. Of dit nu bewust of onbewust is; sommige mensen hebben daar enorm veel spijt van.

Soms zou ik graag zien dat meer mensen verder kunnen kijken dan wat er in het verleden gebeurt is... natuurlijk moet je er van leren, maar geef iemand soms een 2e kans. De meeste mensen verdienen dat. ( ook als mensen je pijn gedaan hebben )

@ McChicken: toen ik op het station stond waar wij elkaar als eerst echt ontmoet hadden voor een dag samen was het gisteren vrij donker en er stond veel wind... het was 't tegenovergestelde van hoe het de eerste keer was. Ach, ik denk terug aan een mooie tijd :)
Oh dat scheelt inderdaad. Mooie tijden.. als ik daaraan terug denk, zie ik alleen maar in hoe achterlijk over de top gek ik was op mijn ex. Wat ik (gdvrdmm) allemaal voor haar over heb gehad is ongelofelijk.

Ik geloof in tweede kansen maar het ligt er wel aan wat er is gebeurd. Ik heb in het verleden iemand heel erg veel pijn gedaan en nooit de kans gehad om het goed te maken. Volgens mijn beste vriendin heb ik dit proberen goed te maken bij mijn nu recentste ex, die nog vreemd is gegaan ook. Zou ze daar gelijk in kunnen hebben?

Now I'm even. Clean Slate :D yaay!.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:04:29 #115
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_94235063
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Oh dat scheelt inderdaad. Mooie tijden.. als ik daaraan terug denk, zie ik alleen maar in hoe achterlijk over de top gek ik was op mijn ex. Wat ik (gdvrdmm) allemaal voor haar over heb gehad is ongelofelijk.

Ik geloof in tweede kansen maar het ligt er wel aan wat er is gebeurd. Ik heb in het verleden iemand heel erg veel pijn gedaan en nooit de kans gehad om het goed te maken. Volgens mijn beste vriendin heb ik dit proberen goed te maken bij mijn nu recentste ex, die nog vreemd is gegaan ook. Zou ze daar gelijk in kunnen hebben?

Now I'm even. Clean Slate :D yaay!.
Als ik in een relatie ben, daar ga ik daar ook 100% voor. Heb dan ook alles voor haar over. Aandacht of wat dan ook zal ze niet tekort komen. ( misschien iets te gefixeerd :P )

Ook ik heb nooit de kans gekregen om het goed te maken, ook al lagen de gebeurtenissen uit mijn handen. Je hebt het over clean slate, maar ik vraag me dat af. Voor anderen? Ja wellicht. Maar hoe is dat voor JOU? Ik kan mezelf waarschijnlijk nooit vergeven voor wat er gebeurt is.

Hoe goed ik het ook zal doen ik een volgende relatie, de pijn in haar ogen blijf ik altijd met me meedragen. Misschien is het een harde les, zo zie ik er nog iets positiefs in haha :)
Maar zodra je die pijn bij iemand anders gezien hebt weet elk normaal denkend persoon het... nooit meer zal ik iemand pijn doen.

- PlaceboEffect
pi_94235801
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:04 schreef PlaceboEffect het volgende:

[..]

Als ik in een relatie ben, daar ga ik daar ook 100% voor. Heb dan ook alles voor haar over. Aandacht of wat dan ook zal ze niet tekort komen. ( misschien iets te gefixeerd :P )

Ook ik heb nooit de kans gekregen om het goed te maken, ook al lagen de gebeurtenissen uit mijn handen. Je hebt het over clean slate, maar ik vraag me dat af. Voor anderen? Ja wellicht. Maar hoe is dat voor JOU? Ik kan mezelf waarschijnlijk nooit vergeven voor wat er gebeurt is.

Hoe goed ik het ook zal doen ik een volgende relatie, de pijn in haar ogen blijf ik altijd met me meedragen. Misschien is het een harde les, zo zie ik er nog iets positiefs in haha :)
Maar zodra je die pijn bij iemand anders gezien hebt weet elk normaal denkend persoon het... nooit meer zal ik iemand pijn doen.

- PlaceboEffect
En zo zou bij ieder ander de instelling moeten zijn. Natuurlijk moet liefde en houden van groeien maar als je gek op elkaar bent, ga je er voor zonder dat iets je tegenhoud. Maarja, die instelling kom je tegenwoordig niet zo heel veel meer tegen. Als het even tegenzit, wordt je zo ingeruild. :9

Ik zal mijzelf ook nooit kunnen vergeven wat ik haar heb aangedaan maar ik heb geleerd ermee te leven en ben er wel een beetje klaar mee om er nog over te piekeren. Is al bijna 2 jaar geleden nu.

Nooit de kans gehad het goed te maken want ze wil me nooit meer zien en spreken. In het begin erg veel moeite mee gehad maar nu vind ik het wel prima. Ik denk nu terug aan de leuke tijden die ik met haar heb gehad. Het was een zeer intieme en exclusieve relatie. Veel van geleerd want zoiets wil ik nooit van mijn leven meer. Verstikkend gevoel.. herkenbaar bij iemand?
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:52:29 #117
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_94236804
Herkenbaar? Ja! Het lijkt wel of jij mijn relatie gehad hebt :D !

Natuurlijk wil je elke vrije minuut met elkaar doorbrengen ( in gedachte ) dus niet LETTERLIJK elke vrije minuut. Elkaar soms loslaten en kunnen missen is ook belangrijk!

Dat + je eigen dingen te doen hebben. Hobbies / Studie / Sport / Clubs etc.
pi_94237182
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:52 schreef PlaceboEffect het volgende:
Herkenbaar? Ja! Het lijkt wel of jij mijn relatie gehad hebt :D !

Natuurlijk wil je elke vrije minuut met elkaar doorbrengen ( in gedachte ) dus niet LETTERLIJK elke vrije minuut. Elkaar soms loslaten en kunnen missen is ook belangrijk!

Dat + je eigen dingen te doen hebben. Hobbies / Studie / Sport / Clubs etc.
Haha, misschien in een parallel universum :9
Ik wilde elke vrije minuut bij haar zijn en was ook constant bij haar. Meestal elk weekend bij elkaar. Van vrijdag tot zondagavond. Deed niet heel veel eigen dingen toen.. waar ik achteraf erg van geschrokken ben. Vrienden ook niet heel veel gezien. Daarom wil ik nooit meer dat type relatie :D mijn vrienden zijn gewoon veel belangrijker.
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:33:28 #119
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_94240815
even korte update.... eindelijk na veel genegeer etc een afspraak voor het ophalen van de spullen...
Nu zijn er twee opties:
- ik zet het allemaal klaar, open de deur van bovenaf en hoef haar daarbij dus niet te zien
- Ik loop even naar beneden open de deur voor haar en laat haar zelf het spul eruit halen (handen over elkaar erbij staan)

Als persoon zou ik het laatste doen (zo netjes ben ik wel) aan de andere kant is er zoveel gebeurd dat ik zoiets heb van "zoek het maar uit met de zooi". Die instelling is natuurlijk wel definitief de deur dichtgooien (alsof ie dat nog niet was :) )

Iemand tips? :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_94241018
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef ennudan het volgende:
even korte update.... eindelijk na veel genegeer etc een afspraak voor het ophalen van de spullen...
Nu zijn er twee opties:
- ik zet het allemaal klaar, open de deur van bovenaf en hoef haar daarbij dus niet te zien
- Ik loop even naar beneden open de deur voor haar en laat haar zelf het spul eruit halen (handen over elkaar erbij staan)

Als persoon zou ik het laatste doen (zo netjes ben ik wel) aan de andere kant is er zoveel gebeurd dat ik zoiets heb van "zoek het maar uit met de zooi". Die instelling is natuurlijk wel definitief de deur dichtgooien (alsof ie dat nog niet was :) )

Tweede, niet je eigen niveau verlagen om haar een klap na te willen geven.
Maar dat is slechts mijn idee ervan ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94241105
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tweede, niet je eigen niveau verlagen om haar een klap na te willen geven.
Maar dat is slechts mijn idee ervan ;)
QFT
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_94241196
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef ennudan het volgende:
Nu zijn er twee opties:

Wat je ook beslist te doen, zorg dat je erboven staat!
pi_94241312
Ben het met Neo eens. Doe het lekker zo. Laat ze het uitzoeken, heeft ze het zelf naar gemaakt.

Dat is natuurlijk makkelijk gezegd, weet ook niet of ik het had gekund, maar ik denk wel dat je het zo moet doen.

Hier gaat het ok, beetje moe. Slapen gaat nog steeds slecht, al wordt het piekeren minder.
Vandaag even één moeilijk moment gehad, op de radio kwam een liedje wat ze ontzettend mooi vond. Zat al zachtjes mee te zingen toen ik me besefte dat dat 'haar' liedje was... En toen mocht 'ie van mij zo snel mogelijk afgelopen zijn.
Maar verder is ze een heel stuk minder in mijn gedachten dan een paar weken geleden. Het is wel goed zo. Ze moet het maar uitzoeken, als ze denkt dat ze zo gelukkiger is moet ze lekker alleen verder gaan. Sinds dat 'gesprekje' met de carnaval geen enkele vorm van contact met haar gezocht (en andersom ook niet), en dat bevalt me wel :)
Ik heb andere dingen aan mijn hoofd, leukere dingen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:18:42 #124
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94242995
een dezer dagen een jaar uit elkaar. een heel wisselvallig jaar volgde met veel hoogte en dieptepunten.

ik mis het hebben van een relatie wel :{ vooral in de stappen die ik nu ga nemen zou een helpende hand erg fijn zijn.
pi_94244055
Maandag zijn we 4 maanden uit elkaar en ik vind dat ik het beter doe dan zij toen zei werd gedumpt door d'r ex (met wie ze nu weer samen is). Zelfs hij voelde zich toen na 4 maanden kutter dan ik me nu voel :')

Dinsdag jarig trouwens *O* Dat dan weer wel.
Nu alleen nog snel werk gaan vinden.
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')