quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Naja, liedje is inbtussen afgelopen en ik ben momenteel steeds stabieler aan het worden dus ik voel me nu niet kut. Maar ik zag wel gewoon weer elk detail voor me in die periode...
Was trouwens precies de periode dat het WK bezig was en ik m'n diploma in ontvangst mocht nemen. Heel aparte tijd met enorme emotieschommelingen.
Trots op m;n diploma en bij thuiskomst voor de zoveelste keer janken...
Ik denk wel dat ik hier wel een klein trauma aan overhoud. Als ik namelijk echt weer heel intensief aan die tijd ga denken kan ik me er nog steeds echt kut om voelen. Als je eens wist wat ze gedaan had, en dat aan de andere kant v/d wereld...
*hugs*quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:39 schreef Adreamer het volgende:
[..]
ik voel me op sommige momenten ook heel kut en dan denk ik; waar is mijn normale perceptie van de wereld gebleven, waar is het geluk, de 'simplicity'? Waarom voel ik me zo, waar is dit voor nodig?
Doe ik ook, lag net in mijn bed te huilen, ik probeer weer steun in geloof te vinden maar ik voel het niet meer (klinkt misschien vaag), maar ben al een tijdje niet meer bezig met geloof oa door depressieve klachten en frustraties. Ik huilde omdat ik een arm om me heen wou en me eenzaam voelde; alle emoties eruit en het luchtte op. Ik kan niet slapen (piekeren, stress, morgen tentamen; waar ik al heel de dag voor heb geleerd en nu eigenlijk ook moet leren want ik kan niet slapen en ik ben erg gestressd --> faalangst doordat ik te laat was begonnen met leren)....... En ik voel me gewoon kut.. Fok is op dit moment afleiding, chocoladekoekjes eten helaas ook, straks misschien douchen om me beter te voelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
*hugs*
Op zulke momenten zet ik de radio aan of ga ik gekke filmpjes op dumpert kijken. In ieder geval afleiding zoeken om de ergste pijn te verzachten.
Af en toe emotionele liedjes opzetten om wat emoties uit te huilen is trouwens nooit verkeerd.
Dit is geen tijdsverspilling. Onderschat je gevoelens niet. Praten helpt vaak heel erg goed, want gedeelde smart is halve smart.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:05 schreef Adreamer het volgende:
Dit is eigenlijk best wel tijdsverspillingMaar ja, gevoelens zijn gecompliceerd en hebben effect op al je andere dagelijkse bezigheden. Weltrusten
Volgens mij ben je het nu juist op de goede manier aan het verwerken. Zonder meteen aandacht van het andere geslacht, gewoon zelf, rustig..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef Chilled het volgende:
Fase "uit je dak gaan"...
Ik dacht dat ik deze fase ook in zou gaan, maar ik heb er totaal geen behoefte meer aan.. Bij de vorige verkering (wat lang niet zo serieus was als deze) heb ik dit wel gedaan, dus ik vraag me nu af of ik het wel op een juiste manier verwerk. Ik heb met vriendinnen wel gezellige avonden, maar ik heb absoluut geen zin om lekker oppervlakkig op een dansvloer te gaan staan om aandacht van het andere geslacht te krijgen. En ik weet nou niet of dat nou met genoeg zelfvertrouwen te maken heeft, of met 't feit dat ik het niet op een juiste manier aan het verwerken benIk heb wel het idee dat ik genoeg zelfvertrouwen heb namelijk, maar ergens stel ik wel vragen bij mezelf en ik herken mezelf niet echt in tegenstelling tot hoe ik de dingen "vroeger" aanpakte..
Misschien vaag verhaal, hoop dat t begrijpbaar is
Oef, dat soort momenten zijn echt heel zwaar. Net alsof er lood in je benen en voeten zit. Cliché is juist wat het nare gevoel zo naar boven kan halenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:54 schreef PlaceboEffect het volgende:
Het gaat wel goed.
Gisteren was ik toevallig bij vrienden in Harderwijk waar ik mijn ex voor het eerst gekust heb.
Moet wel zeggen dat het een nare ervaring was. Was tevens ook de eerste dat ik de trein nam nadat het uit was.
Cliché, maar al die dingen grijpen me toch nog best aan!
+ ben wederom 3 kilo kwijt!!!
Haha ergens is dat inderdaad best grappig, zelfs bij de stomste dingen denk je '' Dit is de eerste keer dat...''..quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:54 schreef PlaceboEffect het volgende:
Het gaat wel goed.
Gisteren was ik toevallig bij vrienden in Harderwijk waar ik mijn ex voor het eerst gekust heb.
Moet wel zeggen dat het een nare ervaring was. Was tevens ook de eerste dat ik de trein nam nadat het uit was.
Cliché, maar al die dingen grijpen me toch nog best aan!
+ ben wederom 3 kilo kwijt!!!
Waarom?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:28 schreef Adreamer het volgende:
ik vind het wel jammer dat ik hem vanavond waarschijnlijk niet zie.
Oh dat scheelt inderdaad. Mooie tijden.. als ik daaraan terug denk, zie ik alleen maar in hoe achterlijk over de top gek ik was op mijn ex. Wat ik (gdvrdmm) allemaal voor haar over heb gehad is ongelofelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:47 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik kan uit ervaring spreken hoe het achteraf kan voelen als je een geliefde pijn doet. Of dit nu bewust of onbewust is; sommige mensen hebben daar enorm veel spijt van.
Soms zou ik graag zien dat meer mensen verder kunnen kijken dan wat er in het verleden gebeurt is... natuurlijk moet je er van leren, maar geef iemand soms een 2e kans. De meeste mensen verdienen dat. ( ook als mensen je pijn gedaan hebben )
@ McChicken: toen ik op het station stond waar wij elkaar als eerst echt ontmoet hadden voor een dag samen was het gisteren vrij donker en er stond veel wind... het was 't tegenovergestelde van hoe het de eerste keer was. Ach, ik denk terug aan een mooie tijd
Als ik in een relatie ben, daar ga ik daar ook 100% voor. Heb dan ook alles voor haar over. Aandacht of wat dan ook zal ze niet tekort komen. ( misschien iets te gefixeerdquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Oh dat scheelt inderdaad. Mooie tijden.. als ik daaraan terug denk, zie ik alleen maar in hoe achterlijk over de top gek ik was op mijn ex. Wat ik (gdvrdmm) allemaal voor haar over heb gehad is ongelofelijk.
Ik geloof in tweede kansen maar het ligt er wel aan wat er is gebeurd. Ik heb in het verleden iemand heel erg veel pijn gedaan en nooit de kans gehad om het goed te maken. Volgens mijn beste vriendin heb ik dit proberen goed te maken bij mijn nu recentste ex, die nog vreemd is gegaan ook. Zou ze daar gelijk in kunnen hebben?
Now I'm even. Clean Slateyaay!.
En zo zou bij ieder ander de instelling moeten zijn. Natuurlijk moet liefde en houden van groeien maar als je gek op elkaar bent, ga je er voor zonder dat iets je tegenhoud. Maarja, die instelling kom je tegenwoordig niet zo heel veel meer tegen. Als het even tegenzit, wordt je zo ingeruild.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:04 schreef PlaceboEffect het volgende:
[..]
Als ik in een relatie ben, daar ga ik daar ook 100% voor. Heb dan ook alles voor haar over. Aandacht of wat dan ook zal ze niet tekort komen. ( misschien iets te gefixeerd)
Ook ik heb nooit de kans gekregen om het goed te maken, ook al lagen de gebeurtenissen uit mijn handen. Je hebt het over clean slate, maar ik vraag me dat af. Voor anderen? Ja wellicht. Maar hoe is dat voor JOU? Ik kan mezelf waarschijnlijk nooit vergeven voor wat er gebeurt is.
Hoe goed ik het ook zal doen ik een volgende relatie, de pijn in haar ogen blijf ik altijd met me meedragen. Misschien is het een harde les, zo zie ik er nog iets positiefs in haha![]()
Maar zodra je die pijn bij iemand anders gezien hebt weet elk normaal denkend persoon het... nooit meer zal ik iemand pijn doen.
- PlaceboEffect
Haha, misschien in een parallel universumquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:52 schreef PlaceboEffect het volgende:
Herkenbaar? Ja! Het lijkt wel of jij mijn relatie gehad hebt!
Natuurlijk wil je elke vrije minuut met elkaar doorbrengen ( in gedachte ) dus niet LETTERLIJK elke vrije minuut. Elkaar soms loslaten en kunnen missen is ook belangrijk!
Dat + je eigen dingen te doen hebben. Hobbies / Studie / Sport / Clubs etc.
Tweede, niet je eigen niveau verlagen om haar een klap na te willen geven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef ennudan het volgende:
even korte update.... eindelijk na veel genegeer etc een afspraak voor het ophalen van de spullen...
Nu zijn er twee opties:
- ik zet het allemaal klaar, open de deur van bovenaf en hoef haar daarbij dus niet te zien
- Ik loop even naar beneden open de deur voor haar en laat haar zelf het spul eruit halen (handen over elkaar erbij staan)
Als persoon zou ik het laatste doen (zo netjes ben ik wel) aan de andere kant is er zoveel gebeurd dat ik zoiets heb van "zoek het maar uit met de zooi". Die instelling is natuurlijk wel definitief de deur dichtgooien (alsof ie dat nog niet was)
Iemand tips?
QFTquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tweede, niet je eigen niveau verlagen om haar een klap na te willen geven.
Maar dat is slechts mijn idee ervan
Wat je ook beslist te doen, zorg dat je erboven staat!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef ennudan het volgende:
even korte update.... eindelijk na veel genegeer etc een afspraak voor het ophalen van de spullen...
Nu zijn er twee opties:
- ik zet het allemaal klaar, open de deur van bovenaf en hoef haar daarbij dus niet te zien
- Ik loop even naar beneden open de deur voor haar en laat haar zelf het spul eruit halen (handen over elkaar erbij staan)
Als persoon zou ik het laatste doen (zo netjes ben ik wel) aan de andere kant is er zoveel gebeurd dat ik zoiets heb van "zoek het maar uit met de zooi". Die instelling is natuurlijk wel definitief de deur dichtgooien (alsof ie dat nog niet was)
Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |