abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:49:12 #51
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94160775
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94160874
Tjonge jonge, we kunnen beter een topic openen met muziek voor de liefdesverdrietmensen onder ons :+
Que Sera ~
pi_94161077
Ha die JOycie88!!!, Mr.Myst, ik zag Ex alweer, Octagon, Neo (die liep weer te mopperen :+ ), Cocktailprikker....is er ergens een signaal geweest die ik gemist heb?

edit: Jaja, Bartinhoo....enne....GG! ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_94161173
Haha, ik merk nu pas dat er echt een vaste club "ex" mensen zijn.. Ik ben zomaar de groep binnengedrongen :@
Que Sera ~
pi_94161317
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:53 schreef Chilled het volgende:
Haha, ik merk nu pas dat er echt een vaste club "ex" mensen zijn.. Ik ben zomaar de groep binnengedrongen :@
Ben je gek joh ;) Je bent van harte welkom!
Strek je eens uit !
pi_94162075
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ben je gek joh ;) Je bent van harte welkom!
Thanks :D Ik had er liever niet bij gehoord, maar goed dat hebben we dan allemaal denk ik wel gemeen.. ;)
Que Sera ~
pi_94162213
Tis altijd leuk (naja eigenlijk niet) om nieuwe mensen op het topic te hebben.. En ik moet zeggen sinds gisteren post ik weer redelijk wat, daarna heb ik me lange tijd stil gehouden ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_94162492
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ha die JOycie88!!!, Mr.Myst, ik zag Ex alweer, Octagon, Neo (die liep weer te mopperen :+ ), Cocktailprikker....is er ergens een signaal geweest die ik gemist heb?

Signaal? Nee dat valt wel mee. Ik kwam even buurten en zag dat nog het vaste groepie hier zat :P Gaat opzich wel oke, zit een beetje op een constant niveau. Mis haar elke dag, denk er elke dag aan, en elke dag weer kan ik niks anders doen dan het accepteren en doorgaan.

Gelukkig gaat dat laatste wel goed, met name school :)

Maaruh ik ga niet zo veel meer posten hoor als voorheen :P Want zo focus ik me natuurlijk nooit meer op een ander.. Al deed het verhaal van Bartinhoo me wel goed :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94164058
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef Chilled het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen! Dat heb ik bij bepaalde nummers voor de gitaar, maar dit is echt een piano nummer idd :Y
Met de gitaar heb ik het bij een nummer van Taylor Swift... Had destijds 'Fearless' voor haar gebrand, daar staat een nummer op waarbij ik nu nog steeds veel aan haar moet denken. Heb de eerste weken met tranen in m'n ogen dat nummer zitten spelen, nu kan ik het weer normaal spelen. Het is wel heel fijn om je gevoel kwijt te kunnen in muziek, of niet? :)

quote:

Zo af en toe post ik nog eens mee ;) Meestal blijf het bij lezen, maar het is 'leuk' om jullie allemaal weer te zien (in de juiste context dan ;) ).

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst:
Een van mn all time favorites....

Ik moet eerlijk zeggen dat dat nummer wel even wat met me deed...
Lang niet meer gehoord... Ongelofelijk mooie tekst.

Jij hebt ook echt 'iets' met Acda en de Munnik he :)
pi_94164824
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat dat nummer wel even wat met me deed...
Lang niet meer gehoord... Ongelofelijk mooie tekst.

Jij hebt ook echt 'iets' met Acda en de Munnik he :)
Naja, ook Blof hoor. Het is poezie als je als songtekst neerzet:
"Je buien maken vlekken op m'n hagelwit humeur...
Ik heb m'n handen op je heupen, maar m'n hoofd is bij de deur..."
(dat was t liedje waarmee ik mijn eerste relatie definitief afsloot, het klopte zo ongelofelijk die tekst...)

Acda en de Munnik hetzelfde laken een pak ja. Nog eentje om het af te leren?
('t is al wat later op de avond toch? ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 16-03-2011 15:20:23 ]
Strek je eens uit !
pi_94165006
quote:

Word ik ook op appel geroepen ? :D

Ook ik lees mee, al moet ik toegeven dat ik de grote lappen tekst wel durf over te slaan.
Voor de rest is mijn leven één constante : drukke werkweek, niks te doen in het weekend ;)
pi_94165602
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Octagon het volgende:

[..]

Word ik ook op appel geroepen ? :D

Ook ik lees mee, al moet ik toegeven dat ik de grote lappen tekst wel durf over te slaan.
Voor de rest is mijn leven één constante : drukke werkweek, niks te doen in het weekend ;)
Awel Octagon, nu val ik uit de lucht! Je verveelt je in t weekend? Lurken hier helpt niet, en zoals je al eerder zei, ze worden niet per post bezorgd (alhoewel....postorderbruiden?)

Lekker paiqen dan joh....er kan vanzelf wat leuks voorbij komen op die virtuele lopende band ;)
Strek je eens uit !
pi_94165894
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Awel Octagon, nu val ik uit de lucht! Je verveelt je in t weekend? Lurken hier helpt niet, en zoals je al eerder zei, ze worden niet per post bezorgd (alhoewel....postorderbruiden?)

Lekker paiqen dan joh....er kan vanzelf wat leuks voorbij komen op die virtuele lopende band ;)
Bestaat paiq.be ? Zou het niet weten :)

Enneh, postorderbruiden... laat me dat even overwe... neuh, toch maar niet. Heb in het verleden van dichtbij een 'case' meegemaakt van zo'n meisje uit oosten dat haar geluk hier kwam zoeken... is ook niks als last hoor ;)
pi_94166170
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Lekker paiqen dan joh
Ja, wie weet kom je men ex nog tegen :P We hebben elkaar zo leren kennen... Ach toch ruim anderhalf jaar gelukkig samen geweest :)

Als we dan toch kutnummers aan het posten zijn, dan kan deze er ook nog wel bij :P

En een nummer wat ik eerst echt ff nie kon horen omdat het juist een speciale betekenis heeft, gezien ze dat leuk vond om mee te zingen xD ! Maar nu kan ik het wel aanhoren zonder problemen.

O+
pi_94166796
Octagon!

Volgens mij bestaat paiq.be wel.. Je kunt even in het datingstopic neuzen. Al gaat het daar 99 van de 100 keer niet over daten ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_94170090
quote:

Mopperen? Misschien beetje piekeren en wondering why ( ;) ) maar niet mopperen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94170849
Ik denk dat ik dit topic ook ff met rust moet laten zoals iedereen een beetje heeft gedaan, zal ook wel goed voor me zijn...om dan ineens weer terug te komen haha..
pi_94174369
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef H6-4ever het volgende:
Ik denk dat ik dit topic ook ff met rust moet laten zoals iedereen een beetje heeft gedaan, zal ook wel goed voor me zijn...om dan ineens weer terug te komen haha..
Kan ik je aanraden!
Eventjes een paar weekjes weg hier kan best een goed idee zijn. Als je van dag tot dag post dan merk je geen vooruitgang, terwijl als je een paar weekjes hier niet post (en beter nog: niet kijkt ) zul je bij je volgende post misschien bedenken dat je beeld (licht) is veranderd!
Weet dat het moeilijk is, vaak zeg je tegen jezelf dat je tijdelijk gaat stoppen met posten, maar bedenk je jezelf morgen ochtend ineens iets waarvan je denkt oeh daar wil ik het toch nog even snel over hebben/ nog even vragen :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Dat klinkt als iemand die al goed met beide voeten in het leven staat :) ;) Laat je oude angsten maar los :)

En schiet verdorie op lambal ! :P Nu je zover bent laat het aub niet langer wachten ;) Doe er direct wat mee, vanavond nog O+
:D
Ja twijfels blijven wel lastig natuurlijk.. Heeft er ook wel mee te maken dat ik gewoon een enorme kut tijd achter de rug heb, heb het er gewoon enorm zwaar mee gehad.. Ben er nu wel bijna helemaal overheen, maar heb er echt hartkloppingen, paniekaanvallen, depressiviteit van gehad... Afgelopen winter was niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk een donkere periode voor mij...
Het ging al in juni uit, maar zelfs tot december/januari heb ik zo nu en dan nog wel een traan moeten laten....
De laatste weken is het gelukkig allemaal ineens heel snel gegaan, en vooral nu ik weer ''verliefd'' O+ ben, moet ik er bijna om lachen als ik me bedenk hoe serieus ik het allemaal nam..
Wat ik echter absoluut niet wil / beetje bang voor ben : voorlopig wil ik niet meer in zo' n situatie terecht komen, dus ik pak het wel wat voorzichtig aan..

Maargoed, je hebt wel gelijk natuurlijk! Die meid heeft al aardig wat hints gegeven en initiatief genomen, ik kan haar aan mn neus voorbij laten gaan, of ik kan er zelf ook eens wat moeite in steken.... Ik verwacht dat meiden zonder iets te doen bij me aankloppen, maar meiden van haar kaliber kunnen elke jongen krijgen, dus die gaan echt niet bij mij staan smeken, ik zal er zelf ook wat voor moeten doen...

Best kut, als dit besef en gevoel voor haar nu 4 weken eerder had gekomen, had ik wat meer mn best gedaan om onze sms ''sessie'' in stand te houden, vind het een beetje eng om nu na een maand geen contact ineens weer een sms te sturen, heb vooralsnog maar gewoon even gereageerd op haar status op facebook :@ ...
  woensdag 16 maart 2011 @ 01:06:06 #69
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94177417
Sms'en? Bel die meid gewoon en spreek meteen wat af. Niet gaan zitten trutten hoor.
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:13:51 #70
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_94180088
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Octagon het volgende:

[..]

Wat hij zegt :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_94180702
Bellen... direct duidelijkheid maken :) je hebt haar al lang genoeg laten gissen! met een beetje pech ben je te laat.
  woensdag 16 maart 2011 @ 09:16:53 #72
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_94181272
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst:
Een van mn all time favorites....

Auuw! Deze is pijnlijk raak :{
pi_94182603
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

Nah, ik ben steeds meer aan het beseffen dat het er genoeg leuke dames rondlopen. Heb alleen nog wel moeite met het feit dat zij nu ook weer 'on the market' is, zeg maar.
Zou nu ook echt niet meer naar mijn ex terug willen in een relatie denk ik. Heb ook niet het gevoel dat we een spelletje met elkaar spelen. Krijg er in ieder geval geen romantische gevoelens meer bij. Alleen wel een heel tevreden gevoel dat ik nog zo vriendschappelijk met mijn ex om kan gaan.

Is die wens om elkaar zo nu en dan te zien trouwens van beide kanten bij jullie?
Wel lastig overigens met dat zoenen. Maakt dat de situatie tussen jullie nu niet ongemakkelijk oid?
Dat is heel goed van je. Dat zou je altijd moeten zien :D . Natuurlijk is het klote dat anderen nu de kans hebben haar hart te veroveren maar ook dat gevoel zal vervagen. Well, there you have it. Geen romantische gevoelens meer. Prima toch? :D

Ja, van beide kanten. We voelen ons gewoon erg op ons gemak bij elkaar en zijn nog steeds seksueel heel erg tot elkaar aangetrokken. Gister is ze langs geweest en daarna heb ik haar thuis gebracht.. het was totaal niet ongemakkelijk en ook al had ik er heeeel even moeite mee toen ze uit de auto stapte, was dat gevoel na 2 minuten weg.. en was ik blij dat ik weer alleen was :D.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:54:31 #74
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_94189991
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 10:05 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Dat is heel goed van je. Dat zou je altijd moeten zien :D . Natuurlijk is het klote dat anderen nu de kans hebben haar hart te veroveren maar ook dat gevoel zal vervagen. Well, there you have it. Geen romantische gevoelens meer. Prima toch? :D

Ja, van beide kanten. We voelen ons gewoon erg op ons gemak bij elkaar en zijn nog steeds seksueel heel erg tot elkaar aangetrokken. Gister is ze langs geweest en daarna heb ik haar thuis gebracht.. het was totaal niet ongemakkelijk en ook al had ik er heeeel even moeite mee toen ze uit de auto stapte, was dat gevoel na 2 minuten weg.. en was ik blij dat ik weer alleen was :D.
Ik ben in ieder geval blij dat er weinig tot geen romantische gevoelens meer zijn richting haar. Zie haar alleen soms nog wel een beetje als 'mijn meisje'. En daar moet ik een beetje overheen. Dat in combinatie met dat ze weer 'beschikbaar' is, zijn nu nog de dingen waar ik soms even een dipje van kan krijgen. Maarja, dat zal allemaal wel vervagen met tijd :).

Maar als ik het zo lees over jou en je ex, vraag ik mij af waarom jullie uit elkaar zijn gegaan?
  woensdag 16 maart 2011 @ 14:20:02 #75
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94191024
Ik ben benieuwd naar de dip wanneer je je realiseert dat ze een nieuwe vriend heeft.
  woensdag 16 maart 2011 @ 14:29:27 #76
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_94191386
Ik weet niet precies in welke fase ik zit, gezien het al een tijdje uit was maar we nog intensief contact hadden, bijna zoals het was voor het uitging. We hadden beiden eigenlijk stiekem nog hoop, en waren niet echt in staat elkaar met rust te laten. We zijn ook al twee keer eerder uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen.

We hebben na de laatste keer dat het uit ging geprobeerd vrienden te blijven terwijl we dus meer - of anders dan - vrienden waren maar dat ontaardde afgelopen weekend in een complete kernramp (no pun intended), gezien we beiden ongelooflijk op elkaar leunden. De laatste week was het over en weer boos en dan weer onverschillig reageren, om de kleinste onbenulligheden in een strijd belanden en uiteindelijk elkaar zo gek krijgen dat we elkaar uit ons leven gegooid hebben. Het soort pijnlijk einde dat echt niet meer goedkomt, waar niemand op hoopt dus.

Voel me nu dus behoorlijk naar, vooral omdat de tentamens ook nog voor de deur staan en ik daarom momenteel de luxe niet heb even met vrienden een biertje te kunnen doen o.i.d. Ik studeer sowieso al bijna niet omdat de stof hierdoor mijn kop niet in wil en wat er in zat lijkt ineens verdwenen.

Onze foto's hangen hier nog aan de muur, ben benieuwd wanneer ik de moed heb ze eraf te halen en netjes op te bergen. Bwegh :{
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
  woensdag 16 maart 2011 @ 14:55:42 #77
212599 Lux0rious
pi_94192378
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 14:20 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben benieuwd naar de dip wanneer je je realiseert dat ze een nieuwe vriend heeft.
Nouja, het valt wel mee denk ik. Ze heeft al wel iemand gehad waar meerdere keren mee heeft afgesproken. Maar ik kan nog steeds goed met d'r praten, waardoor ik er verzekerd van ben dat ik daar niet zo veel moeite mee ga hebben.

Heb jij dat al wel gehad dan?
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:26:26 #78
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94193590
Al lang. ;)
pi_94194173
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:54 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval blij dat er weinig tot geen romantische gevoelens meer zijn richting haar. Zie haar alleen soms nog wel een beetje als 'mijn meisje'. En daar moet ik een beetje overheen. Dat in combinatie met dat ze weer 'beschikbaar' is, zijn nu nog de dingen waar ik soms even een dipje van kan krijgen. Maarja, dat zal allemaal wel vervagen met tijd :).

Maar als ik het zo lees over jou en je ex, vraag ik mij af waarom jullie uit elkaar zijn gegaan?
Ja, dat zal je nog wel even hebben. Is moeilijk om dat de accepteren, maar dat komt goed. Die dipjes zijn normaal. Die heb ik ook gehad en nu zelfs nog wel eens.. alleen de intensiteit van die dipjes is niet zo erg meer. Ik denk nog maar weinig aan haar & vind dat ook wel goed zo. Nu spelen we een vrij onschuldig spelletje met elkaar, aangezien we duidelijke afspraken hebben gemaakt. :D

Uitgegaan omdat we gewoon niet goed genoeg bij elkaar passen. Ik ben ervoor gegaan, keihard mijn best gedaan maar mocht niet baten. En nu is het eigenlijk wel beter zo. Vind het leuk om nieuwe meisjes te ontmoeten en te flirten zonder de rem erop. Ik ben haar of wie dan ook geen verantwoordelijkheid meer schuldig. Heerlijk zeg!
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94194342
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:39 schreef Mc.Chicken het volgende:
Vind het leuk om nieuwe meisjes te ontmoeten en te flirten zonder de rem erop. Ik ben haar of wie dan ook geen verantwoordelijkheid meer schuldig. Heerlijk zeg!
Ik vind dat nog zo vreemd... Ik merk wel dat jongens met me flirten, maar ergens kan ik het gewoon echt niet. Niet omdat ik het zelf niet leuk vind, maar omdat ik me ergens gewoon schuldig voel. Misschien dat ik er zelf ook nog niet echt behoefte aan heb, maar daarnaast krijg ik er ook gewoon een schuldig gevoel van.. Vrij dubbel allemaal O-)
Que Sera ~
pi_94195384
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef Chilled het volgende:

[..]

Ik vind dat nog zo vreemd... Ik merk wel dat jongens met me flirten, maar ergens kan ik het gewoon echt niet. Niet omdat ik het zelf niet leuk vind, maar omdat ik me ergens gewoon schuldig voel. Misschien dat ik er zelf ook nog niet echt behoefte aan heb, maar daarnaast krijg ik er ook gewoon een schuldig gevoel van.. Vrij dubbel allemaal O-)
Ik heb dat gevoel ook in het begin gehad. Raar rot gevoel eigenlijk, net alsof je alsnog vreemdgaat. Bij mij is het meer de lol met andere meisjes. Lekker flirten, uitdagen en jagen. Ik zie ze niet gelijk als potentiële nieuwe vriendin. Daar ben ik nog niet aan toe.. vind het gewoon leuk. Even genieten van het single leven voordat ik m'n ware tegenkom en de rest van m'n leven daaraan vast zit :9

Als je daar nog geen behoefte aan hebt dan moet je het nie doen eh.. Dat is heel normaal. Ik heb er ook de ene avond meer zin in dan de andere. Rustig aan .. er komt er vanzelf weer eentje die je weet te raken. :D
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:09:05 #82
212599 Lux0rious
pi_94198672
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:39 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ja, dat zal je nog wel even hebben. Is moeilijk om dat de accepteren, maar dat komt goed. Die dipjes zijn normaal. Die heb ik ook gehad en nu zelfs nog wel eens.. alleen de intensiteit van die dipjes is niet zo erg meer. Ik denk nog maar weinig aan haar & vind dat ook wel goed zo. Nu spelen we een vrij onschuldig spelletje met elkaar, aangezien we duidelijke afspraken hebben gemaakt. :D

Uitgegaan omdat we gewoon niet goed genoeg bij elkaar passen. Ik ben ervoor gegaan, keihard mijn best gedaan maar mocht niet baten. En nu is het eigenlijk wel beter zo. Vind het leuk om nieuwe meisjes te ontmoeten en te flirten zonder de rem erop. Ik ben haar of wie dan ook geen verantwoordelijkheid meer schuldig. Heerlijk zeg!
Aah wel nice! :D. Ik zou het zelf niet kunnen om te zoenen met mijn ex. Dan zou ik zo weer terugvallen en weer van voor af aan kunnen beginnen. Maargoed, ik merk in ieder geval wel dat ik me er niet zo veel meer van aantrek wanneer ze wat met een jongen afspreekt. Waar ik wel blij mee bent :D. Gebeurde eerder wel eens dat ik mij dan heel eenzaam voelde.

Goed om te horen dat jij nu gewoon nieuwe meiden ontmoet en er lekker op los flirt! ^_^. Daar ben ik zelf net iets te verlegen voor. Misschien eens tijd om jouw voorbeeld te volgen en gewoon doen!
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:18:01 #83
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94199089
bah, had hier een tijdje niet willen posten. maar kreeg van de week bevestigd wat ik al dacht. mn ex heeft weer een nieuw vriendje. en dat doet stiekem toch een beetje zeer. -O-

hopelijk was dit mn laatste post hier.
pi_94199194
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef Under_Score het volgende:
bah, had hier een tijdje niet willen posten. maar kreeg van de week bevestigd wat ik al dacht. mn ex heeft weer een nieuw vriendje. en dat doet stiekem toch een beetje zeer. -O-

hopelijk was dit mn laatste post hier.
Dat steekt he.. ik deel dit gevoel wel met je.
Tijd voor jou om een leuker meisje te zoeken. Dat zal haar ook wel ff doen nadenken ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Neo-Mullen op 16-03-2011 17:20:40 (verkeerde smiley :/) ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:23:04 #85
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94199371
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat steekt he.. ik deel dit gevoel wel met je.
Tijd voor jou om een leuker meisje te zoeken. Dat zal haar ook wel ff doen nadenken ;)
zaterdag een verjaardagsfeest waar ook veel vrijgezelle dames komen, daarna uit en nu kan ik het schuldgevoel helemaal loslaten dus dat zal wel goedkomen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Under_Score op 16-03-2011 17:29:47 ]
pi_94199497
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Under_Score het volgende:
zate

[..]

rdag een verjaardagsfeest waar ook veel vrijgezelle dames komen, daarna uit en nu kan ik het schuldgevoel helemaal loslaten dus dat zal wel goedkomen :D
Schuldgevoel? Zij dumpt jou (voor zover ik onthouden heb) en jij zou een schuldgevoel moeten hebben door iets met andere meisjes te doen? Beter dat je dit gevoel nu loslaat ;)
Gewoon ff lekker 'het beest' uithangen en dik gaan feesten en als je een leuk meisje tegenkomt waar je het een en ander mee onderneemt is dat altijd leuk meegenomen.

Geloof me, als je ex erachterkomt dat jij met meisjes bezig bent, dan zal haar dat ook steken (misschien niet zo hard als bij jou, maar het zal haar niet volledig koud laten)

edit: en have fun natuurlijk ;)!

Volgende week zaterdag m'n b-day en zij (crush) komt ook :D tussendoor wat smsen en kijken of het gaat klikken die dag. Mooie is dat ze op dezelfde dag jarig is als ik :P Als de klik er goed is ga ik gelijk vragen of ze eens een keertje wat wilt afspreken onder elkaar *O*

Ow wacht... dit topic gaat over exen :@
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:32:38 #87
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94199871
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Schuldgevoel? Zij dumpt jou (voor zover ik onthouden heb) en jij zou een schuldgevoel moeten hebben door iets met andere meisjes te doen? Beter dat je dit gevoel nu loslaat ;)
Gewoon ff lekker 'het beest' uithangen en dik gaan feesten en als je een leuk meisje tegenkomt waar je het een en ander mee onderneemt is dat altijd leuk meegenomen.
ja ik kreeg het gewoon niet voor elkaar om te flirten enzo. dat gaat nu veel beter :D helemaal leuk als het echt spontaan gebeurt zoals een tijd terug met een kassameisje :D

wel verlieft geweest sinds het uit was maar dat was helaas niet wederzijds.

hopelijk wordt het wat met jullie tijdens de verjaardag :D zijn altijd mooie dagen. gezellig, drank, knus :D
pi_94200718
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef Under_Score het volgende:

[..]

ja ik kreeg het gewoon niet voor elkaar om te flirten enzo. dat gaat nu veel beter :D helemaal leuk als het echt spontaan gebeurt zoals een tijd terug met een kassameisje :D

wel verlieft geweest sinds het uit was maar dat was helaas niet wederzijds.

hopelijk wordt het wat met jullie tijdens de verjaardag :D zijn altijd mooie dagen. gezellig, drank, knus :D
Misschien is dat bij mij ook wel het geval ;)
Feit is wel dat je weet dat er meer meisjes zijn die gevoelens bij je los kunnen maken. En dat gevoel maakt je al een stuk onafhankelijker van de liefde van je ex.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:55:02 #89
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94200856
ik vond het echt een heerlijk gevoel om te merken dat ik weer verlieft kon worden :D

nou nog iemand vinden die dat ook op mij wordt en dan is het helemaal feest :D
en mn ex, die zoekt het maar uit :P
pi_94202102
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:09 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

Aah wel nice! :D. Ik zou het zelf niet kunnen om te zoenen met mijn ex. Dan zou ik zo weer terugvallen en weer van voor af aan kunnen beginnen. Maargoed, ik merk in ieder geval wel dat ik me er niet zo veel meer van aantrek wanneer ze wat met een jongen afspreekt. Waar ik wel blij mee bent :D. Gebeurde eerder wel eens dat ik mij dan heel eenzaam voelde.

Goed om te horen dat jij nu gewoon nieuwe meiden ontmoet en er lekker op los flirt! ^_^. Daar ben ik zelf net iets te verlegen voor. Misschien eens tijd om jouw voorbeeld te volgen en gewoon doen!
Als er nog teveel gevoel bij komt kijken, moet je het niet doen. Dat schiet dan niet op. Moet je je ook niets van aantrekken joh.. dat komt helemaal goed. Ik denk altijd zo: "Damn at first this sucked so bad.. but now! There's room for a new girl in my life. The opportunity to start a new adventure."

Ik weet niet hoe jong je bent, maar ik ben pas 20.. geen zin om te gaan zitten kniezen en mopperen over een meisje waar ik waarschijnlijk uiteindelijk toch niet mee zou (willen) eindigen.

Zekerrr.. lekker de lol opzoeken. Met vrienden stappen, casino, bios .. whatever. Veel leuke dingen doen.

Ik moet je wel één ding bekennen. Mijn beste vriendin is echt mijn steun en toeverlaat! Door haar zie ik altijd het positieve in en kan ik weer door. Zonder haar had ik het waarschijnlijk een stuk moeilijker gehad.

Begin steeds vaker te denken dat mijn beste vrienden er altijd zijn en "vriendinnen" altijd slechts maar tijdelijk.
pi_94202128
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef Under_Score het volgende:
ik vond het echt een heerlijk gevoel om te merken dat ik weer verlieft kon worden :D

nou nog iemand vinden die dat ook op mij wordt en dan is het helemaal feest :D
en mn ex, die zoekt het maar uit :P
WELL SAID :D
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:35:43 #92
212599 Lux0rious
pi_94205928
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:23 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Als er nog teveel gevoel bij komt kijken, moet je het niet doen. Dat schiet dan niet op. Moet je je ook niets van aantrekken joh.. dat komt helemaal goed. Ik denk altijd zo: "Damn at first this sucked so bad.. but now! There's room for a new girl in my life. The opportunity to start a new adventure."

Ik weet niet hoe jong je bent, maar ik ben pas 20.. geen zin om te gaan zitten kniezen en mopperen over een meisje waar ik waarschijnlijk uiteindelijk toch niet mee zou (willen) eindigen.

Zekerrr.. lekker de lol opzoeken. Met vrienden stappen, casino, bios .. whatever. Veel leuke dingen doen.

Ik moet je wel één ding bekennen. Mijn beste vriendin is echt mijn steun en toeverlaat! Door haar zie ik altijd het positieve in en kan ik weer door. Zonder haar had ik het waarschijnlijk een stuk moeilijker gehad.

Begin steeds vaker te denken dat mijn beste vrienden er altijd zijn en "vriendinnen" altijd slechts maar tijdelijk.
Ik ben zelf 21. Maargoed, ik ga de laatste week met stappen vooruit! :D. Teamgenoot van mij heeft het nu ook net uit met zijn vriendin. Dus daar ook een beetje mee aan het praten. Lucht allemaal wel op. Van het weekend weer lekker gaan stappen! En inderdaad, wat jij ook al zegt. Gewoon genieten van de vrijheid weer.

Zelf heb ik trouwens ook een goede vriendin waar ik over alles mee kan praten! Heeft mij ook wel door sommige dingen heen gesleept. Toch fijn, iemand die je soms even een schop onder de kont kan geven en zegt dat er nog zo veel plezier te beleven valt :P

Time for a new adventure!
pi_94209786
Ja man. Een nieuw avontuur is toch super man! Tijdens mijn eerste relatie dacht ik wel eens dat als dit mijn ware is, ik nooit kan ervaren hoe het met iemand anders is. Ik ben nu lekker aan het experimenteren :) genieten van de aandacht, genieten van het spel wat je als single kan spelen.

Vrienden heb je nodig! Ik vind mijn beste vrienden belangrijker :D
pi_94214975
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Octagon!

Volgens mij bestaat paiq.be wel.. Je kunt even in het datingstopic neuzen. Al gaat het daar 99 van de 100 keer niet over daten ;)
Joyce !
damn, word ik geroepen door een vrouw - reageer ik na een dag ! 8)7

Ik kende paiq niet, en heb ff gegoogled.... paiq.be bestaat dus niet. Om me op een datingsite te begeven/actief op te zijn, moet ik blijkbaar toch nog ergens een drempel overwinnen... :@
pi_94216589
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:56 schreef Octagon het volgende:

[..]

Joyce !
damn, word ik geroepen door een vrouw - reageer ik na een dag ! 8)7

Ik kende paiq niet, en heb ff gegoogled.... paiq.be bestaat dus niet. Om me op een datingsite te begeven/actief op te zijn, moet ik blijkbaar toch nog ergens een drempel overwinnen... :@
@Octagon......je moet t ook niet laag bij de grond zoeken ;) , idd even omhoog komen om dat drempeltje te nemen....
Strek je eens uit !
pi_94222983
Hmm ik heb nu een liedje opstaan dat ik vaak luisterde vlak nadat zij vreemd was gegaan en ik elke dag thuis met veel verdriet en pijn op haar wachtte. Ik word meteen weer die mood en die tijd ingesleurd en voel me weer helemaal als toen... Ja ik wil dit ff doorstaan...
Alsof ik alles precies herleef.
Ziek wat muziek voor impact kan hebben.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94223034
@ Neo-Mullen: echt heel kut voor je; sterkte. Associaties met muziek bijvoorbeeld zijn heel kut en moeilijk om vanaf te komen; ze weken zoveel emoties op....
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
pi_94223076
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ja man. Een nieuw avontuur is toch super man! Tijdens mijn eerste relatie dacht ik wel eens dat als dit mijn ware is, ik nooit kan ervaren hoe het met iemand anders is. Ik ben nu lekker aan het experimenteren :) genieten van de aandacht, genieten van het spel wat je als single kan spelen.

Vrienden heb je nodig! Ik vind mijn beste vrienden belangrijker :D
Haha dat dacht ik ook heel vaak inderdaad!
Ging zelfs nog een stapje verder, en was van mening dat ik het toch vroeg of laat uit moest maken, omdat ik met meerdere mensen samen geweest wil zijn, omdat je imo. alleen dan kunt weten wie wel- en niet bij je past...
Nu was mijn ex ook niet bepaald de ware voor mij...

Wel vreemd trouwens, dat mijn beeld over haar, na me eigenlijk 8 maanden lang kut over de breuk te hebben gevoeld, de laatste 4/5 weken pas heel erg is gaan settelen / kalmeren..

De afstand die ik nu voel naar haar toe ( gezonde afsstand) kon ik voorheen nog niet voelen... Ik zie haar niet meer als DE ex waar ik zoveel mee heb beleefd, die nog een beetje van mij voelt, maar wel met een andere jongen samen is ( waarom het ook zoveel pijn deed), maar zie haar gewoon als een meid, waar ik ooit een relatie mee heb gehad..

De herinneringen aan ons samen lijken ook echt al een eeuwigheid geleden, en eerlijk moet ik bekennen dat dat besef me wel wat sentimenteel maakt, vooral als ik me bedenkt dat we vorig jaar rond deze tijd nog samen waren, maar het helpt me wel echt veel meer om door te gaan, en zin te hebben in nieuwe liefdesavonturen...

En nee, ik heb nog steeds niet ge - smst stom ei dat ik ben :@ Ik had dat contact uberhaupt gewoon moeten onderhouden.. Tot voor een paar weken terug belde ze me zelfs nog regelmatig, om gewoon even wat '' leuks '' te vertellen... Waarom heb ik nou ook niet eens haar terug gebeld...
Morgen ga ik sturen! :D ( dit gaat overigens over de nieuwe dame :) )
pi_94223192
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:32 schreef Adreamer het volgende:
@ Neo-Mullen: echt heel kut voor je; sterkte. Associaties met muziek bijvoorbeeld zijn heel kut en moeilijk om vanaf te komen; ze weken zoveel emoties op....
Naja, liedje is inbtussen afgelopen en ik ben momenteel steeds stabieler aan het worden dus ik voel me nu niet kut. Maar ik zag wel gewoon weer elk detail voor me in die periode...
Was trouwens precies de periode dat het WK bezig was en ik m'n diploma in ontvangst mocht nemen. Heel aparte tijd met enorme emotieschommelingen.
Trots op m;n diploma en bij thuiskomst voor de zoveelste keer janken...

Ik denk wel dat ik hier wel een klein trauma aan overhoud. Als ik namelijk echt weer heel intensief aan die tijd ga denken kan ik me er nog steeds echt kut om voelen. Als je eens wist wat ze gedaan had, en dat aan de andere kant v/d wereld...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94223206
Mijn beeld van mijn, tja, hoe zal ik het noemen? Semi-scharrel waar ik heftige gevoelens voor kreeg, die mij aan het lijntje heeft gehouden; wat mij pijn heeft gedaan, - maar dat beseft hij niet- ?
--> dat beeld wordt steeds negatiever gelukkig.
Ook al mis ik zijn lieve kant die hij op zeldzame momenten had.

Gatver, hij draagt sinds kort een bril, heeft een vieze baard laten staan en is toch niet zo leuk als ik dacht. Hij was alleen leuk om mee om te gaan op de juiste momenten, maar op andere momenten juist weer niet en heeft hij me pijn gedaan door me gewoon te negeren in plaats van EERLIJK te zijn en later ook nog weer contact op te nemen. Dat heeft pijn leven door de war geschopt, bah! Het was het niet waard!! En ik voel me zwak en kut, ik had het zoveel mooier kunnen maken al die maanden als ik niet bezig met hem was geweest.

Maar emoties zijn onbegrijpelijke processen.
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')