Ben je gek johquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:53 schreef Chilled het volgende:
Haha, ik merk nu pas dat er echt een vaste club "ex" mensen zijn.. Ik ben zomaar de groep binnengedrongen
Thanksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ben je gek johJe bent van harte welkom!
Signaal? Nee dat valt wel mee. Ik kwam even buurten en zag dat nog het vaste groepie hier zatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ha die JOycie88!!!, Mr.Myst, ik zag Ex alweer, Octagon, Neo (die liep weer te mopperen), Cocktailprikker....is er ergens een signaal geweest die ik gemist heb?
edit: Jaja, Bartinhoo....enne....GG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de gitaar heb ik het bij een nummer van Taylor Swift... Had destijds 'Fearless' voor haar gebrand, daar staat een nummer op waarbij ik nu nog steeds veel aan haar moet denken. Heb de eerste weken met tranen in m'n ogen dat nummer zitten spelen, nu kan ik het weer normaal spelen. Het is wel heel fijn om je gevoel kwijt te kunnen in muziek, of niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef Chilled het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen! Dat heb ik bij bepaalde nummers voor de gitaar, maar dit is echt een piano nummer idd
Zo af en toe post ik nog eens meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ha die JOycie88!!!, Mr.Myst, ik zag Ex alweer, Octagon, Neo (die liep weer te mopperen), Cocktailprikker....is er ergens een signaal geweest die ik gemist heb?
Ik moet eerlijk zeggen dat dat nummer wel even wat met me deed...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst:
Een van mn all time favorites....
Naja, ook Blof hoor. Het is poezie als je als songtekst neerzet:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat dat nummer wel even wat met me deed...
Lang niet meer gehoord... Ongelofelijk mooie tekst.
Jij hebt ook echt 'iets' met Acda en de Munnik he
Word ik ook op appel geroepen ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
Awel Octagon, nu val ik uit de lucht! Je verveelt je in t weekend? Lurken hier helpt niet, en zoals je al eerder zei, ze worden niet per post bezorgd (alhoewel....postorderbruiden?)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Octagon het volgende:
[..]
Word ik ook op appel geroepen ?
Ook ik lees mee, al moet ik toegeven dat ik de grote lappen tekst wel durf over te slaan.
Voor de rest is mijn leven één constante : drukke werkweek, niks te doen in het weekend
Bestaat paiq.be ? Zou het niet wetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Awel Octagon, nu val ik uit de lucht! Je verveelt je in t weekend? Lurken hier helpt niet, en zoals je al eerder zei, ze worden niet per post bezorgd (alhoewel....postorderbruiden?)
Lekker paiqen dan joh....er kan vanzelf wat leuks voorbij komen op die virtuele lopende band
Ja, wie weet kom je men ex nog tegenquote:
Mopperen? Misschien beetje piekeren en wondering why (quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
Kan ik je aanraden!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef H6-4ever het volgende:
Ik denk dat ik dit topic ook ff met rust moet laten zoals iedereen een beetje heeft gedaan, zal ook wel goed voor me zijn...om dan ineens weer terug te komen haha..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat klinkt als iemand die al goed met beide voeten in het leven staat![]()
Laat je oude angsten maar los
En schiet verdorie op lambal !Nu je zover bent laat het aub niet langer wachten
Doe er direct wat mee, vanavond nog
![]()
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ook ik lees mee, al moet ik toegeven dat ik de grote lappen tekst wel durf over te slaan.
Auuw! Deze is pijnlijk raakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst:
Een van mn all time favorites....
Dat is heel goed van je. Dat zou je altijd moeten zienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Nah, ik ben steeds meer aan het beseffen dat het er genoeg leuke dames rondlopen. Heb alleen nog wel moeite met het feit dat zij nu ook weer 'on the market' is, zeg maar.
Zou nu ook echt niet meer naar mijn ex terug willen in een relatie denk ik. Heb ook niet het gevoel dat we een spelletje met elkaar spelen. Krijg er in ieder geval geen romantische gevoelens meer bij. Alleen wel een heel tevreden gevoel dat ik nog zo vriendschappelijk met mijn ex om kan gaan.
Is die wens om elkaar zo nu en dan te zien trouwens van beide kanten bij jullie?
Wel lastig overigens met dat zoenen. Maakt dat de situatie tussen jullie nu niet ongemakkelijk oid?
Ik ben in ieder geval blij dat er weinig tot geen romantische gevoelens meer zijn richting haar. Zie haar alleen soms nog wel een beetje als 'mijn meisje'. En daar moet ik een beetje overheen. Dat in combinatie met dat ze weer 'beschikbaar' is, zijn nu nog de dingen waar ik soms even een dipje van kan krijgen. Maarja, dat zal allemaal wel vervagen met tijdquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:05 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat is heel goed van je. Dat zou je altijd moeten zien. Natuurlijk is het klote dat anderen nu de kans hebben haar hart te veroveren maar ook dat gevoel zal vervagen. Well, there you have it. Geen romantische gevoelens meer. Prima toch?
Ja, van beide kanten. We voelen ons gewoon erg op ons gemak bij elkaar en zijn nog steeds seksueel heel erg tot elkaar aangetrokken. Gister is ze langs geweest en daarna heb ik haar thuis gebracht.. het was totaal niet ongemakkelijk en ook al had ik er heeeel even moeite mee toen ze uit de auto stapte, was dat gevoel na 2 minuten weg.. en was ik blij dat ik weer alleen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |