abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94279397
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef ramakandra het volgende:

[..]

dat vind ik dus ook belangrijk. als ik heb gezegd dat het niet door haar kwam was dat niet mijn bedoeling haha. zij was nou juist degene die nooit een poging deed om te sexe en ze sloeg al mijn pogingen af (tot op het punt dat ik haar niet eens meer mocht knuffelen).

ik ben idd blij dat ik haar kwijt ben, ik mis alleen wel het samen zijn :'(
WTF?! Niet meer mocht knuffelen? Dude.. ik ben niet zo klef enzo maar knuffelen en lekker bij elkaar liggen en af en toe flink boinke hoort er gewoon echt bij. Wat bleef er over? Jullie leken meer op huisgenoten dan partners als ik het zo lees :9

Samen zijn komt wel weer met een ander. Een betere :D trust me!
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94279418
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:29 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat wil ik niet zeggen denk ik.. Denk niet dat ik nu opnieuw moet verwerken, het is alleen wat confronterend. En het klonk zoals het altijd was, heel vertrouwd
Da's natuurlijk normaal dat het vertrouwd klinkt, het is dan ook een stem die je kent... m.i. is er wel een verschil tussen "confronterend" en "vertrouwd".
Confrontered betekent dat het je raakt, of dat je erop reageert zoals je er niet had verwacht op te reageren/op wilt reageren. Wat een negatieve insteek is.
Vertrouwd is op zich niet altijd negatief. Al kan het vertrouwd klinken/het vertrouwd zijn je natuurlijk ook wel negatieve gevoelens geven.

Was het negatief ? (ik zou bijna gaan vragen : heb je over hem gedroomd ? ;) )
pi_94279420
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:11 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Ik ben 19, zij 18. Komen we (ik) over als een stelletje 12-jarigen? :P
Dat wil ik niet zeggen, maar speelt wel mee natuurlijk.. Misschien had jij al hele andere gedachten bij een relatie als zij.. En passen jullie wat dat betreft niet bij elkaar. Want blijkbaar wilde jij op seksueel gebied al meer als haar?

In mijn ogen is het dan logisch dat dat op een gegeven moment gaat tegenstaan in je "relatie/verkering"
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_94279487
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:25 schreef Octagon het volgende:

[..]

Da's natuurlijk normaal dat het vertrouwd klinkt, het is dan ook een stem die je kent... m.i. is er wel een verschil tussen "confronterend" en "vertrouwd".
Confrontered betekent dat het je raakt, of dat je erop reageert zoals je er niet had verwacht op te reageren/op wilt reageren. Wat een negatieve insteek is.
Vertrouwd is op zich niet altijd negatief. Al kan het vertrouwd klinken/het vertrouwd zijn je natuurlijk ook wel negatieve gevoelens geven.

Was het negatief ? (ik zou bijna gaan vragen : heb je over hem gedroomd ? ;) )
Nee ik heb niet over hem gedroomd ;) En ik ervaar het ook niet als negatief.. Alleen, ja ik weet niet hoe ik het moet omschrijven zeg maar.. Het gevoel dat ik erna had. Nu gaat het overigens wel weer goed hoor..
pi_94279795
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee ik heb niet over hem gedroomd ;) En ik ervaar het ook niet als negatief.. Alleen, ja ik weet niet hoe ik het moet omschrijven zeg maar.. Het gevoel dat ik erna had. Nu gaat het overigens wel weer goed hoor..
Ik denk dat ik wel een beetje begrijp welk gevoel dat is. Dat heb ik ook wel eens. Het is niet echt negatief maar het voelt ontzettend raar. Althans, bij mij echt heel erg raar.
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:40:52 #156
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_94279848
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:39 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel een beetje begrijp welk gevoel dat is. Dat heb ik ook wel eens. Het is niet echt negatief maar het voelt ontzettend raar. Althans, bij mij echt heel erg raar.
Werp je dan, al is het voor een enkele seconde een blik terug op het verleden toen het nog allemaal mooi en sprankelend was tussen jullie twee? Bijvoorbeeld dan.
pi_94279901
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:39 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Het was ook heel raar eigenlijk.. Het was ook op eens weer van "maak je niet druk schat.." En ".....lief". Heel gek eigenlijk.. Maar goed, hebben we dit ook weer doorstaan ;)
pi_94280173
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:40 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Werp je dan, al is het voor een enkele seconde een blik terug op het verleden toen het nog allemaal mooi en sprankelend was tussen jullie twee? Bijvoorbeeld dan.
Voor mij voelt het dan heel even alsof ik in het verleden ben. Heel kort, echt nog geen minuut, voelt het dan weer alsof ze mijn meisje is. Dan na die seconden krijg ik een raar gevoel door mijn lichaam en schud ik het van me af. Want je moet toch door en realiseren dat je niet meer samen bent.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:42 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Het was ook heel raar eigenlijk.. Het was ook op eens weer van "maak je niet druk schat.." En ".....lief". Heel gek eigenlijk.. Maar goed, hebben we dit ook weer doorstaan ;)
Een supergevoel, maar tegelijkertijd steekt het een botte dolk dwars door je lijf.

Bleh, van het weekend weer een "confrontatie.." .. joepie de poepie!
pi_94280228
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:24 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

WTF?! Niet meer mocht knuffelen? Dude.. ik ben niet zo klef enzo maar knuffelen en lekker bij elkaar liggen en af en toe flink boinke hoort er gewoon echt bij. Wat bleef er over? Jullie leken meer op huisgenoten dan partners als ik het zo lees :9

Samen zijn komt wel weer met een ander. Een betere :D trust me!
naja, uiteindelijk waren we dat ook, vrienden die bij elkaar woonden :'). uiteindelijk bleef ik alleen maar bij haar in de hoop dat het beter zou worden. maar er bleef niks over van de liefde en dat is een kleine 4 maanden geleden ontploft.

enk geloof ook wel dat ik weer een betere tegenkom, slechter kan iig niet. thanks for lifting me up btw :D
pi_94280249
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:51 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Voor mij voelt het dan heel even alsof ik in het verleden ben. Heel kort, echt nog geen minuut, voelt het dan weer alsof ze mijn meisje is. Dan na die seconden krijg ik een raar gevoel door mijn lichaam en schud ik het van me af. Want je moet toch door en realiseren dat je niet meer samen bent.

[..]

Een supergevoel, maar tegelijkertijd steekt het een botte dolk dwars door je lijf.

Bleh, van het weekend weer een "confrontatie.." .. joepie de poepie!
Ik kan het ook niet echt een supergevoel noemen..
pi_94280413
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:42 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hij zoekt toenadering... ik zou nu (na een paar maanden, zeg maar) niet meer "schat" zeggen tegen een ex. Althans niet als ik haar niet terug wil ;) (voor de rest durf ik tegen iedereen, mannelijke of vrouwelijk, een "schat" ertussen werpen hoor :D)
pi_94280594
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:53 schreef ramakandra het volgende:

[..]

naja, uiteindelijk waren we dat ook, vrienden die bij elkaar woonden :'). uiteindelijk bleef ik alleen maar bij haar in de hoop dat het beter zou worden. maar er bleef niks over van de liefde en dat is een kleine 4 maanden geleden ontploft.

enk geloof ook wel dat ik weer een betere tegenkom, slechter kan iig niet. thanks for lifting me up btw :D
Haha, your better off without! That's obvious!
No problem!

Die betere kom je tegen en dan ga je veel gelukkiger worden.. zoals je al zegt: Slechter kan niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet echt een supergevoel noemen..
Het is een apart gevoel, niet te beschrijven, niet te bevatten en een gevoel wat je liever niet vaak hebt. Ongelofelijk wat een ex en al die gevoelens nog met je kan doen... ;(
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:41:35 #163
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_94281765
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:59 schreef Octagon het volgende:

[..]

Hij zoekt toenadering... ik zou nu (na een paar maanden, zeg maar) niet meer "schat" zeggen tegen een ex. Althans niet als ik haar niet terug wil ;) (voor de rest durf ik tegen iedereen, mannelijke of vrouwelijk, een "schat" ertussen werpen hoor :D)
Je bent toch ook wel een schatje :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_94282181
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:59 schreef Octagon het volgende:

[..]

Misschien is het ook gewoon wel gewenning vanuit zijn kant :)
Ach ik moet gewoon ook goed naar zijn negatieve punten blijven kijken, dan komt het allemaal goed :)
pi_94282721
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef ennudan het volgende:
Je bent toch ook wel een schatje :)
LOL !! (maar toch bedankt - was je maar een vrouw ennudan ;) )
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Misschien is het ook gewoon wel gewenning vanuit zijn kant :)
Ach ik moet gewoon ook goed naar zijn negatieve punten blijven kijken, dan komt het allemaal goed :)
Goh, gewenning of niet - tegen een ex gebruik ik dat toch niet meer hoor, daar let ik dan toch wel op :)
Maar héy, zolang jij geen last hebt van dat taalgebruik, en je voor ogen blijft houden wat zijn negatieve punten zijn, heb jij alles onder controle.. en da's super !

Nu ik hier toch een postje aan't schrijven ben : de voorbije week een paar melancholische momenten gehad - de eerste zonnestralen/warmte zullen er wel voor iets tussengezeten hebben.
pi_94282845
Naja eigenlijk heb ik dus wel last van dat taalgebruik, want het zorg voor dat vertrouwde gevoel (dat een beetje K is..)
pi_94282903
[quote]1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:59 schreef Octagon het volgende:

[..]

[/quote

@JOycie88: en dat is waarom Octagon dit ook schrijft ;)]
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_94283053
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
@JOycie88: en dat is waarom Octagon dit ook schrijft ;)
Ik snap wel waarom octagon dit schreef hoor ;)
pi_94283178
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja eigenlijk heb ik dus wel last van dat taalgebruik, want het zorg voor dat vertrouwde gevoel (dat een beetje K is..)
Ben je daar zo gevoelig voor dan?
pi_94283263
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:21 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Blijkbaar wel ;)

Nee weet je als jantje tegen mij schat zou zeggen dan denk ik gewoon.. ach lief leuk..

Nu zegt mijn ex het.. Dan denk je: zo zei hij dat ook altijd toen we nog wat hadden..

Tuurlijk ben je daar gevoelig voor.. Iemand die dat niet is, die heeft geen gevoel :P
pi_94283474
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel ;)

Nee weet je als jantje tegen mij schat zou zeggen dan denk ik gewoon.. ach lief leuk..

Nu zegt mijn ex het.. Dan denk je: zo zei hij dat ook altijd toen we nog wat hadden..

Tuurlijk ben je daar gevoelig voor.. Iemand die dat niet is, die heeft geen gevoel :P
Hmm.. ja. Ik snap je gevoel ook wel, maar denk je ook niet dat het een beetje het gevoel is wat jij het laat worden?

Mijn ex zegt het ook nog wel eens tegen me maar ik hecht daar echt geen waarde (meer) aan. Ze mag het van mij zeggen maar echt invloed heeft het gelukkig niet. Het scheelt dat ik (met mijn gezonde verstand) haar niet meer terug wil :D
pi_94283513
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik snap wel waarom octagon dit schreef hoor ;)
@WW en Joyce : woohoo, ik word begrepen ! En dat terwijl ik overal elders hoor dat ik moeilijk ben ;)

Neen, serieus - als jou dat een k*tgevoel geeft, dan (vind ik) dat je hem dat moet zeggen. En hij moet daar rekening mee houden...
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:21 schreef Mc.Chicken het volgende:
Lijkt mij niet meer als logisch dat je daar gevoelig aan bent... het is niet omdat ik tegen zowat iedereen terloops "schat" zeg, dat ik dat een woord zonder gevoel vind... als "the special one" (of het nu ex is of niet) dat zegt, heeft dat woord toch net een andere connotatie.
pi_94283554
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Hmm.. ja. Ik snap je gevoel ook wel, maar denk je ook niet dat het een beetje het gevoel is wat jij het laat worden?

Mijn ex zegt het ook nog wel eens tegen me maar ik hecht daar echt geen waarde (meer) aan. Ze mag het van mij zeggen maar echt invloed heeft het gelukkig niet. Het scheelt dat ik (met mijn gezonde verstand) haar niet meer terug wil :D
Ben ik het niet mee eens.. Ik laat het geen gevoel worden.. Het klinkt alleen vertrouwd..
Ik wil hem niet terug, no way. Daar heeft hij teveel voor geflikt.
pi_94283678
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.. Ik laat het geen gevoel worden.. Het klinkt alleen vertrouwd..
Ik wil hem niet terug, no way. Daar heeft hij teveel voor geflikt.
Oke, nee, vroeg me dat gewoon af.
Voor mij voelt het natuurlijk ook wel vertrouwd maar het brengt me gelukkig niet in de war.
Als ze nou zou zeggen: "Ik wil je terug" .. zou ik me echt het apenzuur schrikken en zwaar in de war raken hahaha
pi_94283685
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef Mc.Chicken het volgende:

Dan zit ik blijkbaar anders in elkaar - ben er zeker van dat mijn gevoel voor een ex nooit overgaat, en dat ik zo weer van hen val (ook al weet ik rationeel dat het de slechte beslissing is) als ze toenadering zoeken.
Op relatievlak denk ik echt met mijn gevoel, en niet met mijn verstand. Ouder worden, gebroken harten, diepe dalen... niks heeft dat (tot nu toe) veranderd.
pi_94283768
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
Oke, nee, vroeg me dat gewoon af.
Voor mij voelt het natuurlijk ook wel vertrouwd maar het brengt me gelukkig niet in de war.
Als ze nou zou zeggen: "Ik wil je terug" .. zou ik me echt het apenzuur schrikken en zwaar in de war raken hahaha
Babysteps - eerst een terloopse "schat", dan een aanraking,.... en pas dan "Ik wil je terug"... en als je dan pas doorhebt wat ze van plan is, ben je een vogel voor de kat ;)

Ik generaliseer hier maar hoor - zeg niet dat dit voor jou 'de waarheid' is.... Het zou het wel voor mij zijn.
pi_94284281
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef Octagon het volgende:

[..]

Dan zit ik blijkbaar anders in elkaar - ben er zeker van dat mijn gevoel voor een ex nooit overgaat, en dat ik zo weer van hen val (ook al weet ik rationeel dat het de slechte beslissing is) als ze toenadering zoeken.
Op relatievlak denk ik echt met mijn gevoel, en niet met mijn verstand. Ouder worden, gebroken harten, diepe dalen... niks heeft dat (tot nu toe) veranderd.
Hmm, meen je dat nou? Natuurlijk zal er altijd de geschiedenis zijn die je met elkaar hebt, maar zou je echt weer romantische gevoelens kunnen krijgen voor iemand waar je jaren terug mee was? Zou je dat uberhaupt willen? Ligt er natuurlijk aan hoe je uit elkaar bent gegaan maar ik zelf zou niet meer terug willen naar één van mijn exen.. puur omdat ik nieuwe ontdekkingen wil doen :D beetje experimenteren.

Heel goed dat je nog steeds je gevoel volgt! Dat doe ik ook nog wel maar wel met de rem er op. Daarvoor heeft mijn ex me echt veel te veel pijn gedaan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef Octagon het volgende:

[..]

Babysteps - eerst een terloopse "schat", dan een aanraking,.... en pas dan "Ik wil je terug"... en als je dan pas doorhebt wat ze van plan is, ben je een vogel voor de kat ;)

Ik generaliseer hier maar hoor - zeg niet dat dit voor jou 'de waarheid' is.... Het zou het wel voor mij zijn.
Bij mij en mijn ex ligt dat nogal anders.. O+ we doen het bij elkaar en spelen een soort spel. Ik vind het prima zo. Ben ondertussen aan het daten met een ander meisje..
pi_94284321

[ Bericht 100% gewijzigd door Mc.Chicken op 18-03-2011 11:50:50 ]
pi_94284524
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:49 schreef Mc.Chicken het volgende:
Hmm, meen je dat nou? Natuurlijk zal er altijd de geschiedenis zijn die je met elkaar hebt, maar zou je echt weer romantische gevoelens kunnen krijgen voor iemand waar je jaren terug mee was?

Heel goed dat je nog steeds je gevoel volgt! Dat doe ik ook nog wel maar wel met de rem er op. Daarvoor heeft mijn ex me echt veel te veel pijn gedaan.
Heb het tot mijn scha en schande reeds ondervonden. Zelfs toen ik in een prille nieuwe relatie zat... ben echt een sucker als het op (voor mij) interessante vrouwen aankomt. Ik weet dat ondertussen van mezelf, dus weet ik ook dat het het beste is dat ik hen niet meer zie.

Feit dat ik als een blok opnieuw zou vallen, wilt daarom nog niet zeggen dat ik opnieuw een relatie met hen zou aangaan... maar het kan me wel opnieuw k*tgevoelens bezorgen.

(is dit eigenlijk nog wel duidelijk ? :) )

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:49 schreef Mc.Chicken het volgende:
Bij mij en mijn ex ligt dat nogal anders.. O+ we doen het bij elkaar en spelen een soort spel. Ik vind het prima zo. Ben ondertussen aan het daten met een ander meisje..
Ik moet eerlijk zijn dat ik niet je volledige verhaal gelezen/gevolgd heb, maar als ik dit lees, is mijn eerste gedachte "Denk je niet dat er iemand (jij, je ex of het nieuwe meisje) zal gekwetst worden ?"
pi_94284939
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef Octagon het volgende:

[..]

Heb het tot mijn scha en schande reeds ondervonden. Zelfs toen ik in een prille nieuwe relatie zat... ben echt een sucker als het op (voor mij) interessante vrouwen aankomt. Ik weet dat ondertussen van mezelf, dus weet ik ook dat het het beste is dat ik hen niet meer zie.

Feit dat ik als een blok opnieuw zou vallen, wilt daarom nog niet zeggen dat ik opnieuw een relatie met hen zou aangaan... maar het kan me wel opnieuw k*tgevoelens bezorgen.

(is dit eigenlijk nog wel duidelijk ? :) )

[..]

Ik moet eerlijk zijn dat ik niet je volledige verhaal gelezen/gevolgd heb, maar als ik dit lees, is mijn eerste gedachte "Denk je niet dat er iemand (jij, je ex of het nieuwe meisje) zal gekwetst worden ?"
Ik snap je wel. Je hebt er gewoon een zwak voor en het triggerd al die gevoelens. Nee, oke.. maar dan komen die gevoelens en moet je ze weer opnieuw verwerken. Daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten.

Het is nog wel duidelijk hoor! :D

Ik ben al gekwetst door mijn ex.. met dat nieuwe meisje pas ik heel erg op en doe ik heel rustig. Is ook niet bedoeld om echt serieus te worden want ik heb daar voorlopig even geen zin in :9

Mocht mijn ex iemand tegenkomen waar ze verder mee wilt, vind ik dat prima. Dan ben ik blij voor haar en moet ze er voor gaan. Ik wil alleen maar dat ze gelukkig word. Weet niet of dat andersom ook precies zo zit, daar moet ik het nog over hebben met haar.

Mijn verhaal? Not important :9

Wanneer gaan we meeten? Anyone? Nobody? Just me alone O-) ?
pi_94286890
Ohja, ik wil vanaf mijn verjaardag mijn naam hier niet meer laten zien :P
Of dit ook echt zo gaat lukken weet ik niet. Misschien is het soms toch wel ff fijn om nog iets te melden hier.
Ik ga in ieder geval niet meer posten als het niet nodig is.

No offense naar jullie toe, maar meer als idee naar mezelf: m'n ex ligt achter me en ik moet vooruit.

22 maart is de dag :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 18-03-2011 15:11:02 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94288005
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ohja, ik wil vanaf mijn verjaardag mijn naam hier niet meer laten zien :P
Of dit ook echt zo gaat lukken weet ik niet. Misschien is het soms toch wel ff fijn om nog iets te melden hier.
Ik ga in ieder geval niet meer posten als het niet nodig is.

No offense naar jullie toe, maar meer als idee naar mezelf: m'n ligt achter me en ik moet vooruit.

22 maart is de dag :)
Denk dat dat beter werkt als je het niet aankondigt, maar gewoon doet ;)
pi_94288741
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:23 schreef Octagon het volgende:

[..]

Denk dat dat beter werkt als je het niet aankondigt, maar gewoon doet ;)
Daar ben ik het mee eens hoor, Neo.. Nu werk je er naar toe, maar je kunt het beter plotseling doen denk ik :)
pi_94289734
In ieder geval heel veel succes Neo en alvast een fijne verjaardag!
pi_94296037
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef Octagon het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook nog maandenlang gehad hoor, en misschien is het wel deels waar, maar waar ik wel van overtuigd ben is dat dit gevoel ( ook bij jou ) over een zeker tijd in ieder geval niet meer ''storend'' aanwezig zal zijn..

Daar bedoel ik mee dat je over een tijdje misschien nog wel iets speciaals voor haar voelt, maar dat het je totaal niets meer doet wanneer ze bijvoorbeeld met een jongen gaat oid...

Ik zit nu denk ik ook in de overgang naar die fase... Nu voel ik me nog wel eens een heel kort moment kut of gekwetst, maar ze zal altijd speciaal blijven voor mij, en als er nog een tijdje overheen gaat dan maakt het mij niets meer uit wat ze allemaal uitspookt. Waarschijnlijk zal ik het juist alleen maar klote ( of klote: ik zou er meer mee kunnen zitten bij haar dan bij een willekeurig ander) vinden als er dingen niet goed met haar gaan, terwijl ik in de eerste maanden juist nog wel eens revanchegevoelens had en had kunnen denken ''lekker voor je''.. oid
pi_94296094
@Bartinhoo: Heb je die leuke meid eindelijk gebeld? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_94297614
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 16:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat gevoel heb ik ook nog maandenlang gehad hoor, en misschien is het wel deels waar, maar waar ik wel van overtuigd ben is dat dit gevoel ( ook bij jou ) over een zeker tijd in ieder geval niet meer ''storend'' aanwezig zal zijn..
Storend is dat gevoel idd niet (meer).
Tegen alle ex-en heb ik tot nu toe gezegd dat ik er voor hen zal zijn als ze me nodig hebben. Tot op heden heb ik die belofte nog niet hoeven waarmaken, al hoop ik (voor mezelf dan - ik zou niet graag mezelf op dat vlak teleurstellen) dat ik die belofte zal kunnen waarmaken op het moment dat één van hen mij contacteert.

Dat ik -anderzijds- hen niet meer zie, is veelal mijn keuze geweest [of ik heb hen (on)bewust naar die beslissing gedreven]. En dat heeft net alles te maken met het feit dat ik niet zomaar met eender wie iets begin. Tot op heden (met grote uitzondering de laatste relatie) ben ik altijd iets begonnen met vrouwen die ik al minstens 2 jaar kende. De gevoelens gaan nooit echt weg... maar graag zien blijkt soms ook loslaten te zijn.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:47:03 #188
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94301637
Niet te lang wachten met bellen, Bart, anders kun je je verliefdheid straks delen met de competitie. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94322490
Het blijft een vreemd proces, dat ''verwerken''....

Over het algemeen gaat het echt super, ik denk nog relatief veel aan haar ( in relatie met de tijd dat het inmiddels uit is ), maar het verschil met nu het goed gaat, met toen het slecht ging, is dat ik weer zin heb in eigenlijk alles..
In het leven, om overal wat van te gaan maken, in een nieuwe leuke meid ( op dat gebied moet ik nog eens een strategie bedenken, want mijn interactie met het vrouwelijk geslacht ligt de laatste tijd wel op een ERG laag niveau :P...

Toch lijkt het wel, alsof ik het ''verdriet'' af en toe bewust opzoek. Misschien is verdriet niet helemaal het juiste woord, maar meer sentimenten ( met een pijnlijk randje, zoals sentimenten altijd hebben. )..

Vanavond bijvoorbeeld, had ik een feest van een klasgenoot van mij in het centrum van Utrecht. Laat ik daar voor het laatst geweest zijn met mijn ex, langer dan een jaar geleden al ergens in november ' 09, gewoon een dagje door de stad banjeren..
Maar toch, de gevoelens die bij me loskwamen toen ik de stad inliep. Ik had met de bus naar de feestlocatie kunnen gaan, maar ben te voet gegaan, en betrapte mezelf erop dat ik gewoon een omweg nam naar dat feest.
Net even langs dat ene cafe waar we geluncht hebben, die ene winkel waar zij toen die laarzen had gekocht etc...

Blijft wel vreemd om te beseffen eigenlijk, dat ik dus savonds in mijn eentje door een stad loop, opzoek naar plekjes waarmee ik met mijn ex geweest ben..
Ik weet niet wat het is, ergens doet het pijn, maar ergens voelt het toch ook heel fijn om weer zo geconfronteerd te worden met ''onze tijd samen''...
Vooral nu ik alweer een tijdje als single door het leven ga, leek die tijd zo veilig en vertrouwd.

Mensen die dit herkennen of is het toch wel heel erg triest :D

Heb er zelf ook even over nagedacht, en normaal zou je zeggen van '' stop daarmee, laat het los, zo kom je er nooit overheen, je moet je niet vastklampen aan iets dat je nooit meer terug zult krijgen'', maar ondertussen ben ik wel toe aan iets nieuws, het is dus niet zo dat ik de tijd met haar en alleen de tijd met haar als het enige goede zie oid... Toch snap ik dan niet dat ik dan nog behoefte heb aan dat soort dingen...
  zaterdag 19 maart 2011 @ 06:10:09 #190
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_94324955
Heb de drang weerstaan om net aan mijn beste vriend te vragen of ik even via zijn fb naar mijn ex haar pagina kon kijken om te zien wat er veranderd is sinds ze me geblocked heeft. De drang niet kunnen weerstaan om daarna toch via een proxy en fake profiel even te kijken naar haar openbare vriendenlijst.. En dan zie je die nieuwe mannen, eentje in het land waar ze nu een week verblijft.. Voelt KUT.
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
pi_94329261
Ik moet vandaag met m'n ex bellen terwijl ik hem niet meer gesproken heb nadat ik er een punt achter heb gezet.. Alleen via mail en sms dan. Het gaat alleen om de financiėle zaken e.d. maar kijk er toch behoorlijk tegenop. Ik hoop gewoon dat ik niet de emotioneel raak, zou ook niet eerlijk tegenover hem zijn namelijk aangezien het sowieso niet meer goed komt. Zucht :{ Heb er geen zin in!
Que Sera ~
pi_94329275
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 01:24 schreef JiggyJ het volgende:
Het blijft een vreemd proces, dat ''verwerken''....

Over het algemeen gaat het echt super, ik denk nog relatief veel aan haar ( in relatie met de tijd dat het inmiddels uit is ), maar het verschil met nu het goed gaat, met toen het slecht ging, is dat ik weer zin heb in eigenlijk alles..
In het leven, om overal wat van te gaan maken, in een nieuwe leuke meid ( op dat gebied moet ik nog eens een strategie bedenken, want mijn interactie met het vrouwelijk geslacht ligt de laatste tijd wel op een ERG laag niveau :P...

Toch lijkt het wel, alsof ik het ''verdriet'' af en toe bewust opzoek. Misschien is verdriet niet helemaal het juiste woord, maar meer sentimenten ( met een pijnlijk randje, zoals sentimenten altijd hebben. )..

Vanavond bijvoorbeeld, had ik een feest van een klasgenoot van mij in het centrum van Utrecht. Laat ik daar voor het laatst geweest zijn met mijn ex, langer dan een jaar geleden al ergens in november ' 09, gewoon een dagje door de stad banjeren..
Maar toch, de gevoelens die bij me loskwamen toen ik de stad inliep. Ik had met de bus naar de feestlocatie kunnen gaan, maar ben te voet gegaan, en betrapte mezelf erop dat ik gewoon een omweg nam naar dat feest.
Net even langs dat ene cafe waar we geluncht hebben, die ene winkel waar zij toen die laarzen had gekocht etc...

Blijft wel vreemd om te beseffen eigenlijk, dat ik dus savonds in mijn eentje door een stad loop, opzoek naar plekjes waarmee ik met mijn ex geweest ben..
Ik weet niet wat het is, ergens doet het pijn, maar ergens voelt het toch ook heel fijn om weer zo geconfronteerd te worden met ''onze tijd samen''...
Vooral nu ik alweer een tijdje als single door het leven ga, leek die tijd zo veilig en vertrouwd.

Mensen die dit herkennen of is het toch wel heel erg triest :D

Heb er zelf ook even over nagedacht, en normaal zou je zeggen van '' stop daarmee, laat het los, zo kom je er nooit overheen, je moet je niet vastklampen aan iets dat je nooit meer terug zult krijgen'', maar ondertussen ben ik wel toe aan iets nieuws, het is dus niet zo dat ik de tijd met haar en alleen de tijd met haar als het enige goede zie oid... Toch snap ik dan niet dat ik dan nog behoefte heb aan dat soort dingen...
Goed om te lezen dat het beter gaat en dat je weer zin hebt om dingen te ondernemen. Vanaf nu zal het alleen maar beter worden. Die leuke nieuwe meid kom je vanzelf tegen.. daar zou ik me als ik jou was niet zo druk om maken. En hey, wie weet kom je er opeens meerdere interessante vrouwen tegelijk tegen en zit je met het dilemma dat je moet gaan kiezen :D

Als ik zo je verhaal lees, denk ik dat het wel goed is dat je bewust die plekjes even hebt opgezocht. Ik vind het zeker niet triest. Herleven van de mooie positieve momenten in plaats van te piekeren op je zolderkamertje. Die mooie tijd die jullie samen hadden is nu een mooie herinnering.

Als ik terug denk aan de tijd met mijn ex, heb ik nu alleen nog het negatieve. Die vakantie samen met haar en haar gezin was een serieuze living hell. Ik heb me nog nooit zo alleen gevoeld in een relatie en nu ik eraan denk geeft het me zo'n kut gevoel dat ik blij ben dat ik niet meer samen ben met haar. Dat ik me nooit meer zo hoef te voelen door haar woorden en door haar acties.. pff. Kutwijf!

Die behoefte is vrij normaal. Toch dat vertrouwde fijne gevoel weer even opzoeken. Dat je toe bent aan iets nieuws betekent natuurlijk niet dat die tijd je niets meer doet. Het vreemde van het verwerkingsproces.

Jouw verhaal van gisteravond klinkt als een mooi hoofdstuk uit een boek. Jij hebt gisteravond gewoon dat hoofdstuk nog een keer gelezen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 06:10 schreef TrsK het volgende:
Heb de drang weerstaan om net aan mijn beste vriend te vragen of ik even via zijn fb naar mijn ex haar pagina kon kijken om te zien wat er veranderd is sinds ze me geblocked heeft. De drang niet kunnen weerstaan om daarna toch via een proxy en fake profiel even te kijken naar haar openbare vriendenlijst.. En dan zie je die nieuwe mannen, eentje in het land waar ze nu een week verblijft.. Voelt KUT.
Die tijd heb ik ook gehad. Gelukkig is het uiteindelijk tot me doorgedrongen dat het alleen maar pijn doet elke keer als ik keek. Ik denk dat je zulke dingen beter kan laten rusten en je meer zou moeten focussen op je eigen leven. Het voelt KUT, zeker weten.. maar je hebt het zelf opgezocht.
pi_94329314
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:16 schreef Chilled het volgende:
Ik moet vandaag met m'n ex bellen terwijl ik hem niet meer gesproken heb nadat ik er een punt achter heb gezet.. Alleen via mail en sms dan. Het gaat alleen om de financiėle zaken e.d. maar kijk er toch behoorlijk tegenop. Ik hoop gewoon dat ik niet de emotioneel raak, zou ook niet eerlijk tegenover hem zijn namelijk aangezien het sowieso niet meer goed komt. Zucht :{ Heb er geen zin in!
Even doorbijten Chilled! Voor je het weet is is het weer voorbij en ben je er lekker vanaf. Vanavond ga je denken: "Pff.. zag ik daar nou zo tegenop? Ik ben blij dat het geregeld heb, is dat probleem ook weer uit de wereld."

:D
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:40:23 #194
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_94339568
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:16 schreef Mc.Chicken het volgende:

Die tijd heb ik ook gehad. Gelukkig is het uiteindelijk tot me doorgedrongen dat het alleen maar pijn doet elke keer als ik keek. Ik denk dat je zulke dingen beter kan laten rusten en je meer zou moeten focussen op je eigen leven. Het voelt KUT, zeker weten.. maar je hebt het zelf opgezocht.
Klopt, zelf opgezocht. Het is alleen zo bizar als je twee weken daarvoor nog een geweldig weekend met Efteling en al gehad hebt en tegen elkaar gezegd hebt dat je van elkaar houdt en dat je elkaar toch nog maar niet loslaat. Maarja eigen schuld. Heb het zelf veroorzaakt..
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:52:44 #195
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_94340010
Bleh, heb het gevoel alsof ik een mes tussen mijn ribben heb, terwijl ik er eigenlijk totaal niet meer om zou moeten geven.
pi_94342689
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef TrsK het volgende:

[..]

Klopt, zelf opgezocht. Het is alleen zo bizar als je twee weken daarvoor nog een geweldig weekend met Efteling en al gehad hebt en tegen elkaar gezegd hebt dat je van elkaar houdt en dat je elkaar toch nog maar niet loslaat. Maarja eigen schuld. Heb het zelf veroorzaakt..
Wat je hier zegt over jullie weekend in de Efteling. Was dat twee weken voordat jullie uit elkaar gingen?

Met ruzie definitief uit elkaar gaan is nooit leuk.. maar zoals je zelf hebt verteld, leunde jullie te veel op elkaar. Denk je zelf niet dat het (zonde dat er een ruzie voor nodig was maar) misschien beter is dat jullie elkaar nu niet meer zien?
Als ik het zo lees zit je er best wel mee.. en mede omdat je het "je eigen schuld" is, kan het moeilijker zijn om zoiets te verwerken. Wilt ze helemaal geen contact meer?
Anders zou je haar misschien een berichtje kunnen sturen met je gevoel..
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:19:28 #197
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94343268
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 06:10 schreef TrsK het volgende:
Social Networking maakt meer kapot dan je lief is.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:26:43 #198
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_94343550
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Wat je hier zegt over jullie weekend in de Efteling. Was dat twee weken voordat jullie uit elkaar gingen?

Met ruzie definitief uit elkaar gaan is nooit leuk.. maar zoals je zelf hebt verteld, leunde jullie te veel op elkaar. Denk je zelf niet dat het (zonde dat er een ruzie voor nodig was maar) misschien beter is dat jullie elkaar nu niet meer zien?
Als ik het zo lees zit je er best wel mee.. en mede omdat je het "je eigen schuld" is, kan het moeilijker zijn om zoiets te verwerken. Wilt ze helemaal geen contact meer?
Anders zou je haar misschien een berichtje kunnen sturen met je gevoel..
Nee de Efteling was 2 maanden nadat het uit ging, alleen we leefden eigenlijk precies hetzelfde als daarvoor. Het is ook wel beter dat we elkaar even ruimte geven, maar zij heeft wel duidelijk gezegd dat ze met een vriend zoals ik geen vijand nodig heeft en me niet meer wil zien. Nu weet ik dat dat ook the spur of the moment was maar ze is wel iemand die dan erg koppig volhardt. Een berichtje sturen kan ik best doen, heeft alleen totaal geen zin want been there done that een jaar geleden, toen zijn we ook 1 maand uit elkaar geweest. Ik voel haar perfect aan en weet dat ik nu echt niets meer hoef te verwachten. Ik ga haar wel een brief sturen met een foto die ze nog wilde voordat de ruzie plaats vond.. Ik weet dat ze daardoor niet bij me terug komt en waarschijnlijk niet eens reageert, maar wil haar ook niet helemaal kwijt want ze is zo'n beetje de enige persoon die me echt kent en weet wat ik denk, voor ik het denk (heb niet echt goede familiebanden en heb wel twee goede vrienden - die me minder goed kennen dan zij -maar that's it)..

Op hoop van zege dan maar.
pi_94344425
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:19 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Social Networking maakt meer kapot dan je lief is.
Dat had ik ook toen het net uit was met mn ex continu haar hyves checken.. Zelfs geprobeerd om in te loggen op haar pagina om prive berichten te lezen. Niet gelukt overgens, achteraf gezien was ik echt aan het doordraaien! Nu anderhalf jaar verder lach ik erom. Nooit gedacht andere vrouw tegen te komen maar toch alweer met twee meisjes het bed gedeeld wat goed voelt. En een mooie reis gemaakt naar azie. Spreek me ex nu soms nog via msn en ze staat ook gewoon weer in hyves en facebook lijst.Ben er nu overheen maar dat heeft echt veel pijn en moeite gekost!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:00:36 #200
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94344935
De gozer waarmee mijn 'ex' meteen aanpapte nadat het over en uit was tussen mij en haar heeft nu ook al een tijdje een nieuwe vriendin, wat mij weer extra bevestiging geeft dat ze geen steek veranderd is wat betreft haar houding ten opzichte van relaties.

Ik kom haar nog wel eens tegen op een forum waar we beiden zitten en als ik zie hoe ze daar bezig is dan kan ik geen andere conclusie trekken dat ze, naast haar werk, totaal geen sociaal leven heeft. Haar leven speelt zich online af. En zeg nu zelf: Is dat een goede basis voor een relatie wanneer de ene helft totaal afhankelijk is van de ander?

Respect voor die gozer trouwens dat hij niet met zich heeft laten sollen zoals ik dat met me heb laten doen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')