Het gaat hier over verhalen over je ex. Niet wat je van een andere user vindt.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan moet je je verhaal niet op een forum posten. Je kunt hier je ei kwijt, maar hier zul je ook positieve of negatieve kritiek over je heen krijgen.
OT reageren? Kijk eens naar de TT? Waar gaat dit topic over? Dus wie is hier precies niet OT?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het gaat hier over verhalen over je ex. Niet wat je van een andere user vindt.
Verkanker dit topic niet en reageer OT. Komop man, als ik niet de adviezen van jullie opvolg wordt je hier de grond ingeboord.
Als jullie zo perfect over je ex kunnen denken, wat doen jullie hier dan nog.
En door wie komt dat? Ik wijs je er slechts op hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OT reageren? Kijk eens naar de TT? Waar gaat dit topic over? Dus wie is hier precies niet OT?.
Jij beslist niet wanneer 'we' ophouden. Heus, je doet er beter aan de situatie gewoon te accepteren zoals die is en je nu op andere dingen te focussen. Been there, done that. Jij lijdt heus niet meer dan een ander hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En door wie komt dat? Ik wijs je er slechts op hoor.
Maar het laatste woord willen hebben schijnt bij sommigen nogal aantrekkelijk te zijn.
Kunnen we kappen? Ik gaf daarnet al aan erover op te willen houden.
Ik bedoel met kappen over mijn situatie. Ik heb uitgelegd wat ik wil. Jullie gaven je mening, ik verdedig m'n standpunt, jullie ook. Op een gegeven moment hoeft het niet meer omdat je niet op 1 lijn komt.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij beslist niet wanneer 'we' ophouden. Heus, je doet er beter aan de situatie gewoon te accepteren zoals die is en je nu op andere dingen te focussen. Been there, done that. Jij lijdt heus niet meer dan een ander hoor.
Oh is dit topic alleen voor mensen die nog niet over hun ex heen zijn? Excusez moi!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hou je mening graag voor je. Als je een mening hebt kun je die in m'n PM droppen.
Wat doe je hier trouwens, je hebt nog geen woord over je ex neergezet sinds je hier (weer) ben binnen komen huppelen.
Zie TT, en ik moet eerlijk zeggen dat je mening me vrij weinig doet. Ik vind jou ook niet het mooiste wat me vandaag is overkomen, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:23 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Oh is dit topic alleen voor mensen die nog niet over hun ex heen zijn? Excusez moi!
Ik vind jou maar een brutaal en beledigend mannetje.
En je moet beter lezen want ik heb vanmiddag toch wel degelijk iets gezegd over mijn ex.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef Mr.Myst het volgende:
Oh wat is het gezellig hier.Constructief bezig hoor!
![]()
Goed!quote:Hoi Viking! Lang niet meer gezien hier! Hoe gaat het inmiddels met jou?![]()
Dat is alweer meer dan een jaar geleden.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef Mr.Myst het volgende:
![]()
Oh wat is het gezellig hier.Constructief bezig hoor!
![]()
Hoi Viking! Lang niet meer gezien hier! Hoe gaat het inmiddels met jou?
Mint, ik kom hier pas een maandje of drie/vier dus ik ken je situatie eigenlijk niet. Ben wel benieuwd; hoe lang is het inmiddels geleden dat jij en je ex uit elkaar gingen?
Fijn om te horen dat het goed met je gaat!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..].
[..]
Goed!. En met jou? Hoe gaat het op je werk?
Je hoeft het ook niet op te gaan rakelen hoor, ik vind het alleen al super dat je advies wilt komen geven! Wat eerder al gezegd werd: Iedereen die hier komt heeft op zijn of haar manier nog steeds moeite met het loslaten... Vaak is het een kwestie van wel willen, maar het niet kunnen (en in sommige gevallen ook duidelijk andersom).quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat is alweer meer dan een jaar geleden.
Ik ben ook al zo'n 9 maanden niet meer in dit topic geweest, vandaag weer voor het eerst en zag toevallig een verhaal wat me deed denken aan mijn eigen gedrag toendertijd. Jammer dat het advies niet werd gewaardeerd. Ik heb ook geen zin om het verhaal van mij en mijn ex weer verder op te rakelen, dat hoofstuk is -goddank- al lang afgesloten.
same here.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef Under_Score het volgende:
bah, t blijft maar door mn hoofd spoken, telkens weer die inwendige discussie over het waarom. bah.
Vallen en opstaan inderdaad. Ik denk dat ik nu de dingen ook heel anders aan zou pakken. Ik ben gelukkig van mijn (onterechte) schuldgevoel af. Het 'waarom' speelt ook steeds minder mee, alleen nog op de momenten dat ik een dip heb. Een paar weken geleden wilde ik haar nog steeds terug, nu niet meer. 't Is wel goed zo. Snappen doe ik het nog steeds niet, maar dat zal ik nooit gaan snappen. Niemand in mijn omgeving snapt het. Wat wel 'grappig' is, is dat iedereen die er tegen mij over begint over het algemeen dezelfde mening hebben, ook over waarom het uitgegaan is. Ben het daar wel mee eens. Die reden ligt niet bij mij, maar bij haar.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ach, sommige dingen moet je eerst zelf beleven en er van leren. Is niet erg, zolang er geen dooien vallen![]()
Doe wat je op dat moment denkt dat goed is, je merkt vanzelf of je gelijk had. Brengt je elke keer weer een stap verder![]()
Ik heb ook genoeg dingen gedaan, waarvan ik toen dacht dat ze goed waren, wellicht dat ik ze nu anders aan zou pakken.
Vertel eens wat meer dan? Lijkt me een vrij heftig iets voor je? Hoelang is t geleden enne....what happened?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef Shivers het volgende:
[..]
same here.
ik mis m zo.. ik mis alles. En NEE: mij lukt dit me gewoon niet. Heb dagelijks genoeg afleiding (en zoek afleiding!) maar ik sta TOTAAAAL nergens meer open voor en afleiding helpt in the end ook niet. Sorry. Zo steekt mijn gevoel in elkaar. Weet dat DUIZENDEN anderen zich misschien ook zo gevoeld hebben maar een ander is een ander. Misschien foute gedachte maar thats me
wilde ik ff kwijt.
Wie weet zie ik je nog eens langskomenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke, toch maar even ingeschreven op Paiq
Neen, wij hebben geen gemeenschappelijke vrienden, uitgaan doen we beiden niet (voor zover ik ex goed kenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie gemeenschappelijke vrienden hebben of niet , en of je eventueel weet waar ze uitgaat .
In jouw situatie zou ik het lekker afwachten en als je haar tegenkomt gewoon een gesprek aangaan , maar ik zou het ook niet speciaal een afspraak voor maken.
Het komt zoals als het komt en dan van daaruit verder.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:40 schreef Viking84 het volgende:
Advies geven heeft ook weinig zin. Niet bij mij iig. Ik kon het pas naast me neerleggen op het moment dat zij duidelijk aangaf dat ze niet meer zou reageren op mijn berichten.
En toch gaat ook dat gevoel weer over... (al hoef je mij niet op mijn woord te geloven hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef Shivers het volgende:
[..]
same here.
ik mis m zo.. ik mis alles. En NEE: mij lukt dit me gewoon niet. Heb dagelijks genoeg afleiding (en zoek afleiding!) maar ik sta TOTAAAAL nergens meer open voor en afleiding helpt in the end ook niet. Sorry. Zo steekt mijn gevoel in elkaar. Weet dat DUIZENDEN anderen zich misschien ook zo gevoeld hebben maar een ander is een ander. Misschien foute gedachte maar thats me
wilde ik ff kwijt.
De .be versie bestaat nietquote:Op zondag 20 maart 2011 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke, toch maar even ingeschreven op Paiq
En het wordt steeds erger dat de .be versie niet bestaatquote:Op zondag 20 maart 2011 20:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wie weet zie ik je nog eens langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |