abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2011 @ 11:10:59 #226
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94367765
Sorry Neo, maar ik moet zeggen dat ik denk dat Goofy wel iets zegt wat klopt. Wellicht dat je na meerdere maanden zelf ook niet zon behoefte meer hebt aan zo'n afscheid... Dit gaat je iig niet helpen. Je hebt toch al elkaar gezien een poos terug, voor het laatst? Ik dacht dat je er toen een stuk beter mee om kon gaan dan nu.

Dus zorg even weer voor afleiding, want je blijft hangen en valt weer terug. En je moet door, weet je nog ;) Niet alles loopt zoals je het zou willen, leg je er bij neer.

Ik heb vannacht ook weer eens een beetje een rare droom gehad over men ex, waarbij ik eigenlijk ook met haar wou praten :') Maar dat kwam er niet van. De zoen van haar kant voelde ook heel raar en ik wilde er niet aan meewerken :') verstand vs gevoel... En dat was dan nog maar een droom :P

Ben blij denk ik dat het IRL niet zo is, ik heb nu geen contact meer met haar gehad voor bijna 3 maanden. Hoop dat het goed met haar gaat, maar ga er niet achterheen of dat ook zo is. Ik zou mezelf weer helemaal terug bij af brengen vrees ik als we weer contact zouden krijgen.

Ik weet dat er over 2 maanden, vlak voor mijn verjaardag een motorbeurs bij haar in het dorp is. Zit soms wel eens te denken van, zal ik er heen gaan of niet, en als ik er ben zal ik haar dan even contacten, misschien zelfs even zien? Maarja, heeft dat het nut vraag ik mezelf dan af. Zou 1 van ons 2 er dan ook maar iets mee opschieten, of juist níet? Ik zie het dan wel, maar stiekem weet ik best wel wat verstandig is en wat niet.

In mei ben ik ook jarig, tegelijk met haar vader en zus, ik heb haar nog wel een verjaardagskaart gestuurd ( zelfs met kleine inhoud :') ), maar eerlijk gezegd verwacht ik van haar niets te horen dan. Is het wel zo, dan ben ik blij verrast :)

Gelukkig heb ik vooral de goede herinneringen, zonder dat ik me vastklamp aan een mogelijke toekomst met haar. Ga gewoon door met studeren, kost me een hoop tijd maar haar er wel voldoening uit :)

En de liefde, dat komt wel weer vanzelf :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Cocktailprikker op 20-03-2011 11:17:08 ]
  zondag 20 maart 2011 @ 11:39:37 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94368436
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zie t al weer.. kan me ook eigenlijk geen reet schelen of jullie m'n gedrag of zo'n gesprek goedkeuren, ik ga over een tijd vragen aan haar of ze zo'n gesprek wil. En wat jullie ervan denken: /care :')
Nee heb ik, ja kan ik krijgen. En met die instelling ga ik haar over enkele maanden benaderen.
1. Wees eens eerlijk: wil je het dan afsluiten of hoop je dat er over een paar maanden toch een doorstart in zit? (evt in de vorm van vriendschap, waardoor dit gesodemieter weer opnieuw begint, want jij kunt geen vrienden zijn met haar)
2. Straks zegt ze 'nee' en heb jij maanden lopen toeleven naar het moment dat je weer met haar gaat praten (want je gaat er in de tussentijd ook over lopen fantaseren, kan ik je vertellen). Hoe hard zal die klap bij jou wel niet aankomen? Veel harder dan wanneer je de zaak nu op z'n beloop laat. Gewoon niet teveel mee bezig zijn en wie weet heb je over een paar maanden wel helemaal geen behoefte meer om contact op te nemen.
Niet meer actief op Fok!
pi_94371073
Een gesprek na een paar maanden doet meer kwaad dan goed.
Daar kan ik over meepraten.

Het is beter dat je de vragen die je nu nog hebt een plekje geeft en verder gaat met je leven dan dat je er straks weer een hoop nieuwe bij krijgt en je die vragen ook weer moet gaan verwerken. :)
pi_94371122
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
Een gesprek na een paar maanden doet meer kwaad dan goed.
Daar kan ik over meepraten.

Het is beter dat je de vragen die je nu nog hebt een plekje geeft en verder gaat met je leven dan dat je er straks weer een hoop nieuwe bij krijgt en je die vragen ook weer moet gaan verwerken. :)
He leef jij ook nog _O- Poosje niet gezien.
pi_94371427
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

He leef jij ook nog _O- Poosje niet gezien.
Hehe, ik zit niet meer zoveel op FOK! ;)

Ik heb na de breuk met mijn vriendin mijn leven eens goed aangepakt en alle dingen waar ik ontevreden mee was bij mezelf aangepakt en met resultaat mag ik wel zeggen. Het heeft me veel pijn en moeite gekost maar het is er alleen maar beter op geworden. :)

Ik dacht ik reageer eens want ik herken mezelf in die jongen en hij zit met dezelfde gedachtes als ik toen ook zat. Ik heb toen ook tegen beter weten in contact opgenomen en dat heeft me alleen nog maar meer stress en vragen bezorgt.
Ik heb er spijt als haren op mijn hoofd van dat ik dat heb gedaan en het niet heb laten rusten. :Y
pi_94371517
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:47 schreef Chilled het volgende:

[..]

Thanks! Was ook een fijn gesprek eerlijk gezegd :) No hard feelings van beiden kanten.. We hadden zowaar een volwassen gesprek :P Maar inderdaad, snap niet dat ik er tegenop heb gekeken.. Ik ken hem langer dan vandaag en hij mij ook. Maar hij zei ook meteen dat ie best zenuw was om me na een tijd weer te spreken haha.. Naja het is inderdaad weer uit de wereld :)
Haha no problem. Zie je nou wel.. maar het is wel begrijpelijk dat je tegen zoiets op kijkt. Het is natuurlijk wel weer een confrontatie. Goed om te lezen dat het zo soepel is verlopen :D zit je tenminste achteraf ook niet met een kut gevoel.

quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:12 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Bedoel je dat je dit hebt gedaan tijdens de relatie zelf ? Wat heeft je dan toch doen besluiten om destijds door te blijven gaan met de relatie als je je zo voelde?

Door jouw verhaal krijg ik ook een beetje een idee hoe het is om aan de andere kant van het verhaal te staan namelijk, ik denk in jouw verhalen de gevoelens van mijn ex te herkennen namelijk...
Ik herinner me nog een gesprek met haar, toen ik haar weer eens aan het huilen had gemaakt. Ik vroeg haar waarom ze toch zo graag bij me wou blijven. Ik zei haar dat ik ook van haar hield ( was ook zo ) , maar niet snapte waarom ze door mijn gedrag tegen haar toch niet van me af leek te willen...
Ze zei dat ze gewoon niet zonder me kon etc etc.. Al in januari vorig jaar kreeg ik een sms '' Even serieus nu, vind je het eigenlijk wel leuk met mij ''.. Diverse keren hebben we ook op de bank gezeten, dat ik een verhaal weer eens enorm had opgeblazen en ergens heel moeilijk over deed, net alsof ik de relatie elk moment uit kon gaan maken, met een verdrietige en huilende ex tegenover me...

De laatste tijd pas lijk ik me te realiseren hoe verschrikkelijk kut zoiets moet voelen. De onmacht en het onbegrip waarom iemand zo tegen je doet, terwijl je er zelf het beste van probeert te maken...
Volgrens mij begreep ik de waarde van het hele begrip relatie toen nog niet eens, en had ik in de verste verte niet door hoeveel pijn je iemand kunt doen die van je houdt...
Dit was inderdaad tijdens mijn relatie. Het was op vakantie waar ze me zo'n kut gevoel gaf. Ik heb toen inderdaad overwogen om ermee te kappen en in de weken daarna veel over nagedacht.. maar ik was gek op haar, wilde haar vriendje zijn en met haar verder. Ik heb een vechters instelling en ik geef niet zomaar op. Ik heb gelukkig niet de instelling dat als het even kut gaat ik mijn vriendin inruil voor een ander. Wat ik vaak genoeg zie gebeuren om mij heen.

Na die vakantie elkaar een paar dagen niet gezien en in onzekerheid geleefd aangezien zij niet wist of ze wel verder met me wilde. Toen een goed gesprek gehad en er nogmaals voor gegaan. Poging nr. 3 .. Zo hard mijn best gedaan. Knuffeltjes gekocht, rozen en kaartjes met lieve teksten erin. 3 weken later dumpte ze me haha. Vandaag precies 2 maanden geleden alweer. Tijd gaat snel..

Het is echt een kut gevoel en al helemaal als je dat gevoel krijgt door iemand waarvan je echt veel houd. Relatie moet echt van twee kanten komen, er samen voor gaan. Anders gaat het vroeg of laat toch wel stuk. Wel goed dat je nu alsnog inziet dat je niet het beste was voor haar. Je hebt er mensen bij zitten die dat nooit inzien. Een grote stap voor jou en voor je eerstvolgende relatie. Het is ook veel leuker als je een meisje hebt waar je voor 1000% voor wilt gaan en zij ook voor jou. Zolang je er maar van leert en in de toekomst niet nogmaals die fouten maakt.

Toch mis ik het samen zijn en de aandacht aan elkaar geven maar ja. Dat hoort erbij.. of eigenlijk niet meer.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94371533
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:09 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Hehe, ik zit niet meer zoveel op FOK! ;)

Ik heb na de breuk met mijn vriendin mijn leven eens goed aangepakt en alle dingen waar ik ontevreden mee was bij mezelf aangepakt en met resultaat mag ik wel zeggen. Het heeft me veel pijn en moeite gekost maar het is er alleen maar beter op geworden. :)

Ik dacht ik reageer eens want ik herken mezelf in die jongen en hij zit met dezelfde gedachtes als ik toen ook zat. Ik heb toen ook tegen beter weten in contact opgenomen en dat heeft me alleen nog maar meer stress en vragen bezorgt.
Ik heb er spijt als haren op mijn hoofd van dat ik dat heb gedaan en het niet heb laten rusten. :Y
Dat is ook beter soms moet je gewoon even de hoop opgeven en opnieuw beginnen. Het is soms moeilijk maar gewoon soms beter voor jezelf .
Goed dat het jou uiteindelijk toch gelukt is.
pi_94371977
Ik vraag me wel af wat Neo Mullen in dit topic doet als hij toch geen advies wil aannemen van anderen?
Zou er geen kern van waarheid in zitten dat het geen goed idee is om contact op te nemen wanneer iedereen zegt dat het een slecht idee is?

Ik las in een andere reply op de vorige pagina dat jouw ex geen contact meer wil? Dan is het helemaal geen goed idee om jezelf weer in haar nieuwe leven te forceren.
Mijn ex zij tegen me dat ik stalkersgedrag vertoonde toen ik haar opnieuw na een aantal maanden aansprak voor een eindgesprek, en daar moet ik haar nu gelijk in geven want ik was echt niet goed bezig. Ik besef me nu dat ik vooral kwaad was en haar wilde pakken voor al het onrecht wat me was aangedaan, terwijl ik daar zelf natuurlijk ook een grote rol in heb gespeeld.
Dat was voor mij de realisatie om het anders te gaan aanpakken.
Ik hoop dat het bij Neo Mullen niet zover hoeft te komen, want je verspilt echt al je kansen jongen en als zij heeft aangegeven dat ze geen contact meer wil dan moet je eigenlijk wachten totdat zij weer contact opneemt, want dan heb je het al te ver laten komen.

Ik ga lekker wandelen met de hond. Het is prachtig weer buiten! :)
pi_94372703
Mint_Clansell, ten eerste is dit topic niet bedoeld om adviezen van anderen te krijgen en op te volgen, maar hoofdzakelijk om je ei kwijt te kunnen.
Als daar adviezen van anderen bij komen kijken is dat leuk meegenomen. Het is dan aan mij (of iemand anders) de keuze om dat advies op te volgen. Ik kies hier niet voor.

Een vriend van ons beide vertelde me een tijdje terug hoe een gesprek ging tussen hem en haar. Hij vertelde me een x-aantal dingen en daaruit bleek dat ze niet meer wilt dat ik verliefd op haar ben en haar dus niet meer achterna zit.
Ik ben iemand die altijd een punt achter een zin wil zetten en momenteel staat er geen punt achter. Het is niet zo dat ik me enorm stoor dat dat niet zo is, maar als ik (en zij natuurlijk ook, anders werkt zo'n gesprek niet) over een paar maanden nog steeds de behoefte heb in een afsluitend gesprek, dan kunnen we dingen uitpraten.

Ik wil namelijk geen vriendschap meer met haar. Dat kan gewoon niet omdat ik haar op den duur toch weer leuk ga vinden en ik heb geen vertrouwen in haar. Dat is teveel beschadigd geraakt.

Mocht het zo zijn dat zij over een aantal maanden zal zeggen van "Nee Rens, zo'n gesprek hoeft er niet te komen", dan zal ik me daarbij neerleggen. Het is ook niet zo dat ik nu enorme wrok ervaar of haar per ze de waarheid wil vertellen.
Gewoon een gesprekje, als we beide wat 'nuchterder' zijn en kijken naar het afgelopen jaar (met name laatste half jaar). Ik wil van mijn fouten leren en inzien waar 't fout is gegaan en ik denk dat dat meer in de details ligt dan in de grove lijnen die ik hier nu al 4 maanden schets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 20-03-2011 15:09:55 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94376198
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mintje_Clansell,
Je hoeft niet gelijk beledigend te worden. :{w
pi_94376784
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Je hoeft niet gelijk beledigend te worden. :{w
Beter?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94377053
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mintje_Clansell, ten eerste is dit topic niet bedoeld om adviezen van anderen te krijgen en op te volgen, maar hoofdzakelijk om je ei kwijt te kunnen.
Als daar adviezen van anderen bij komen kijken is dat leuk meegenomen. Het is dan aan mij (of iemand anders) de keuze om dat advies op te volgen. Ik kies hier niet voor.

-knip-
No offense, maar ik denk dat je dan beter een dagboek kunt gaan schrijven. ;)
Ik bedoel het niet verkeerd, en dit weet je zelf ook natuurlijk wel: Jij komt hier al langer dan ik, maar in dit topic kun je je ei inderdaad kwijt. Het is echter wel een forum. Mensen reageren op elkaar, anders zou het ook maar een onsamenhangend geheel worden. Iedereen probeert elkaar te helpen of te steunen. We hebben allemaal het beste met elkaar voor...
Adviezen geven zijn daarbij welkom, en het is uiteraard aan jou of je er wat mee doet of niet. Maar de manier waarop je dit hier neerpent komt nogal 'vijandelijk' of beledigend over. Ik weet inmiddels wel dat je het lang niet altijd zo bedoelt, maar velen weten dit niet. Ik kan me dan ook voorstellen dat mensen die je probeerden te helpen, nu zoiets hebben van: 'Laat die Neo maar barsten, hij doet er toch niks mee en stoot elke keer z'n kop weer...'

Dat gezegd hebbende, ben ik het ook eens met de rest betreft het contact opnemen. Als je echt verder wilt, lijkt het mij het beste om dit niet te doen. Vooral na haar overduidelijke signalen.
Maar nogmaals, jij maakt je keuzes, jij moet doen wat voor jou het beste lijkt.

quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 08:04 schreef Octagon het volgende:

[..]

Euhm... haar broertje is jarig, waarom zou je haar dan een berichtje sturen om haar te feliciteren ? Lijkt me niet dat zij véél verdienste heeft aan zijn verjaardag ;)
Je snapt wel wat ik bedoel ;) 't Was bovendien na een avondje stappen, met de daarbij behorende alcoholische versnaperingen. ;)
Ik heb haar broertje inmiddels een berichtje gestuurd. That's it. Ik verwacht van hem niks te horen, maar dat ligt niet aan 'onze' situatie, dat is meer iets wat bij hem hoort (niet netjes om daar over in details te treden). Had ook geen echte band met hem daardoor, maar dat heeft z'n zus zelfs nog niet.
Wel 'raar' hoor. De verjaardagen bij m'n ex thuis waren nooit echte feestjes, maar toch altijd wel even leuk. Is toch iets waar je graag deel van uit maakt. Maar goed, ik besef me ook dat die tijd wel weer komt hoor. Ik lig er niet wakker van... :)
pi_94377245
Ik snap jullie punten gewoon niet. Er is duidelijk gezegd dat de vriendschap beëindigd is, maar waarom zou je dan nooit meer met elkaar kunnen praten erover?
Nogmaals, en de laatste keer: dit gesprek gaat nu niet plaatsvinden, en ook zeker niet binnen een maand, omdat ik dat gesprek in deze conditie nog altijd niet goed kan laten verlopen.

Enige wat ik zeg is: als ik over een paar maanden nog de behoefte heb om zo'n gesprek met haar aan te gaan op een normale, afsluitende manier, waarom zou dat dan niet kunnen?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94379213
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Enige wat ik zeg is: als ik over een paar maanden nog de behoefte heb om zo'n gesprek met haar aan te gaan op een normale, afsluitende manier, waarom zou dat dan niet kunnen?
Omdat zij het misschien niet wilt ?

Persoonlijke situatie :
* ik schrijf aan ex dat het beter is geen contact meer met elkaar te hebben. Dit na wekenlange moeilijke (soms oprecht, soms kwetsend) communicatie.
* hierop schrijft ex een paar (in mijn ogen) vertederende antwoorden
* natuurlijk beantwoord ik die antwoorden, en vraag haar (voor de zovéélste keer tijdens die wekenlange emailcommunicatie) om elkaar te zien
* hierop mailt ex dat we elkaar beter een poosje niet horen en dat we dan wel zien of we elkaar nog IRL moeten ontmoeten

Die laatste email/laatste contact is nu zo'n 3 maanden geleden...
Vragen aan jullie, en Neo in het bijzonder ;) :
* wat is een poosje ?
* ik denk dat ik duidelijk geweest ben - ik heb haar (bij benadering) 700.000 keer gevraagd om elkaar te zien... moet ik dan nu contact opnemen ? Of ligt de (befaamde) bal bij haar ?
pi_94379382
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:18 schreef Octagon het volgende:

[..]

Persoonlijke situatie :
* ik schrijf aan ex dat het beter is geen contact meer met elkaar te hebben. Dit na wekenlange moeilijke (soms oprecht, soms kwetsend) communicatie.
* natuurlijk beantwoord ik die antwoorden, en vraag haar (voor de zovéélste keer tijdens die wekenlange emailcommunicatie) om elkaar te zien
* hierop mailt ex dat we elkaar beter een poosje niet horen en dat we dan wel zien of we elkaar nog IRL moeten ontmoeten

* wat is een poosje ?
* ik denk dat ik duidelijk geweest ben - ik heb haar (bij benadering) 700.000 keer gevraagd om elkaar te zien... moet ik dan nu contact opnemen ? Of ligt de (befaamde) bal bij haar ?
De grote vraag is juist, wil ze het dan misschien wel?
Dat ze het nu niet wilt is totaal begrijpelijk, maar misschien moet het even rust krijgen,d e gevoelens laten zakken en over enkele maanden (maand of 3, 4) eens een balletje opgooien om eens gesprekje aan te gaan.

Ze kan hierop instemmen en dan zoeken we een neutrale plek op waar we dan gewoon even bijpraten en de dingen afronden.
Ze kan ook afzien van dit voorstel en dan is het ook prima. Het gesprek MOET niet plaatsvinden, het mag. Het lijkt me persoonlijk voor ons beide fijner als we ooit eens rustig alles afsluiten. En als ik kijk naar haar reacties de afgelopen jaren, dan denk ik dat zij zo'n gesprek niet meteen zal afwijzen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94379975
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

De grote vraag is juist, wil ze het dan misschien wel?
Ik ben het met Goofy en formerjellybean eens dat je met een afrondingsgesprekje alleen maar jezelf voor de gek houdt. Wees eerlijk: dit is niet wat jij wil. Zoals jij overkomt wil jij helemaal geen afscheid nemen maar contact met haar in de hoop dat het weer wat kan worden.
Als zij jou wil spreken dan neemt ze wel contact op met jou. Zij heeft jou toen vriendelijk gevraagd geen contact meer op te nemen, respecteer dat dan ook. De bal ligt bij haar en als jij nu weer contact gaat zoeken dan verpest je het nog meer dan je al schijnbaar hebt gedaan.

Denk niet met je hart maar met je verstand.

quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het lijkt me persoonlijk voor ons beide fijner als we ooit eens rustig alles afsluiten
Wat valt er nog af te sluiten voor haar? Waarom denk jij voor haar?? Wat ik begrepen heb uit eerdere topics (ik heb terug gelezen) heeft zij de tijd met jou al een tijdje afgesloten en is ze begonnen aan een nieuw hoofdstuk. Jullie boek is dicht en terug in de boekenkast gezet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mint_Clansell op 20-03-2011 16:41:53 ]
pi_94380283
Ik stop met de discussie, want blijkbaar krijg ik jullie niet aan het verstand gepeuterd wat ik werkelijk wil bereiken met het gesprek.

Wel grappig om te zien dat iedereen mijn en haar gevoel beter denkt te kunnen omschrijven dan ikzelf.
Wat ook grappig is, is dat ik hier heel andere reacties krijg van zowel mijn vrienden als haar vrienden (de mensen die wat meer details weten). Je kunt dan wel gaan roepen dat dat subjectieve uitspraken zijn, maar het gaat om uitspraken die ook van HAAR vrienden komen, dus echt heel subjectief is het dan ook niet.

Maar nogmaals, jullie mogen best het fijne ervan denken, maar ik ga mogelijk over een tijd dat gesprek met d'r aanvragen :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94380456
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:18 schreef Octagon het volgende:

[..]

Persoonlijke situatie :

* wat is een poosje ?
Ik weet niet of jullie gemeenschappelijke vrienden hebben of niet , en of je eventueel weet waar ze uitgaat .
In jouw situatie zou ik het lekker afwachten en als je haar tegenkomt gewoon een gesprek aangaan , maar ik zou het ook niet speciaal een afspraak voor maken.
Het komt zoals als het komt en dan van daaruit verder.
  zondag 20 maart 2011 @ 16:53:40 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94380692
@ Neo: zij heeft er al een punt achter gezet, dus waarom zou ze over een paar maanden nog eens een gesprek willen om het er nog eens over te hebben? Zoals al gezegd werd: dat roept weer nieuwe vragen en ergernissen op die je vervolgens ook weer wilt uitpraten. Er zullen altijd dingen blijven die je nog had willen zeggen / vragen, maar op een gegeven moment moet je je erbij neerleggen dat je geen antwoord meer zult krijgen.
Niet meer actief op Fok!
pi_94380812
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik stop met de discussie, want blijkbaar krijg ik jullie niet aan het verstand gepeuterd wat ik werkelijk wil bereiken met het gesprek.

Wel grappig om te zien dat iedereen mijn en haar gevoel beter denkt te kunnen omschrijven dan ikzelf.
Wat ook grappig is, is dat ik hier heel andere reacties krijg van zowel mijn vrienden als haar vrienden (de mensen die wat meer details weten). Je kunt dan wel gaan roepen dat dat subjectieve uitspraken zijn, maar het gaat om uitspraken die ook van HAAR vrienden komen, dus echt heel subjectief is het dan ook niet.

Maar nogmaals, jullie mogen best het fijne ervan denken, maar ik ga mogelijk over een tijd dat gesprek met d'r aanvragen :)
Prima. Maar kon dan ook niet hier uithuilen wanneer ze niet wil of kwaad op je is geworden. :)
pi_94380818
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:36 schreef Mint_Clansell het volgende:

Jullie boek is dicht en terug in de boekenkast gezet.
een boek kun je zo weer uit de kast plukken :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 20 maart 2011 @ 16:58:08 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94380889
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:44 schreef Neo-Mullen het volgende:

Ja, want jij en je ex zijn zó uniek, daar kunnen wij écht geen uitspraken over doen :').

Neo, op de hele wereld zijn zoveel mensen die ooit elkaars geliefden waren en nu worstelen met hoe ze met elkaar om moeten gaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_94381281
Hij komt op mij nogal geobsedeerd over. :{
pi_94381334
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hij komt op mij nogal geobsedeerd over. :{
Hou je mening graag voor je. Als je een mening hebt kun je die in m'n PM droppen.

Wat doe je hier trouwens, je hebt nog geen woord over je ex neergezet sinds je hier (weer) ben binnen komen huppelen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 20 maart 2011 @ 17:09:39 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94381372
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hou je mening graag voor je. Als je een mening hebt kun je die in m'n PM droppen.
Nee, dan moet je je verhaal niet op een forum posten. Je kunt hier je ei kwijt, maar hier zul je ook positieve of negatieve kritiek over je heen krijgen.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')