1. Wees eens eerlijk: wil je het dan afsluiten of hoop je dat er over een paar maanden toch een doorstart in zit? (evt in de vorm van vriendschap, waardoor dit gesodemieter weer opnieuw begint, want jij kunt geen vrienden zijn met haar)quote:Op zondag 20 maart 2011 11:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zie t al weer.. kan me ook eigenlijk geen reet schelen of jullie m'n gedrag of zo'n gesprek goedkeuren, ik ga over een tijd vragen aan haar of ze zo'n gesprek wil. En wat jullie ervan denken: /care
Nee heb ik, ja kan ik krijgen. En met die instelling ga ik haar over enkele maanden benaderen.
He leef jij ook nogquote:Op zondag 20 maart 2011 12:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
Een gesprek na een paar maanden doet meer kwaad dan goed.
Daar kan ik over meepraten.
Het is beter dat je de vragen die je nu nog hebt een plekje geeft en verder gaat met je leven dan dat je er straks weer een hoop nieuwe bij krijgt en je die vragen ook weer moet gaan verwerken.
Hehe, ik zit niet meer zoveel op FOK!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
He leef jij ook nogPoosje niet gezien.
Haha no problem. Zie je nou wel.. maar het is wel begrijpelijk dat je tegen zoiets op kijkt. Het is natuurlijk wel weer een confrontatie. Goed om te lezen dat het zo soepel is verlopenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:47 schreef Chilled het volgende:
[..]
Thanks! Was ook een fijn gesprek eerlijk gezegdNo hard feelings van beiden kanten.. We hadden zowaar een volwassen gesprek
Maar inderdaad, snap niet dat ik er tegenop heb gekeken.. Ik ken hem langer dan vandaag en hij mij ook. Maar hij zei ook meteen dat ie best zenuw was om me na een tijd weer te spreken haha.. Naja het is inderdaad weer uit de wereld
Dit was inderdaad tijdens mijn relatie. Het was op vakantie waar ze me zo'n kut gevoel gaf. Ik heb toen inderdaad overwogen om ermee te kappen en in de weken daarna veel over nagedacht.. maar ik was gek op haar, wilde haar vriendje zijn en met haar verder. Ik heb een vechters instelling en ik geef niet zomaar op. Ik heb gelukkig niet de instelling dat als het even kut gaat ik mijn vriendin inruil voor een ander. Wat ik vaak genoeg zie gebeuren om mij heen.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:12 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Bedoel je dat je dit hebt gedaan tijdens de relatie zelf ? Wat heeft je dan toch doen besluiten om destijds door te blijven gaan met de relatie als je je zo voelde?
Door jouw verhaal krijg ik ook een beetje een idee hoe het is om aan de andere kant van het verhaal te staan namelijk, ik denk in jouw verhalen de gevoelens van mijn ex te herkennen namelijk...
Ik herinner me nog een gesprek met haar, toen ik haar weer eens aan het huilen had gemaakt. Ik vroeg haar waarom ze toch zo graag bij me wou blijven. Ik zei haar dat ik ook van haar hield ( was ook zo ) , maar niet snapte waarom ze door mijn gedrag tegen haar toch niet van me af leek te willen...
Ze zei dat ze gewoon niet zonder me kon etc etc.. Al in januari vorig jaar kreeg ik een sms '' Even serieus nu, vind je het eigenlijk wel leuk met mij ''.. Diverse keren hebben we ook op de bank gezeten, dat ik een verhaal weer eens enorm had opgeblazen en ergens heel moeilijk over deed, net alsof ik de relatie elk moment uit kon gaan maken, met een verdrietige en huilende ex tegenover me...
De laatste tijd pas lijk ik me te realiseren hoe verschrikkelijk kut zoiets moet voelen. De onmacht en het onbegrip waarom iemand zo tegen je doet, terwijl je er zelf het beste van probeert te maken...
Volgrens mij begreep ik de waarde van het hele begrip relatie toen nog niet eens, en had ik in de verste verte niet door hoeveel pijn je iemand kunt doen die van je houdt...
Dat is ook beter soms moet je gewoon even de hoop opgeven en opnieuw beginnen. Het is soms moeilijk maar gewoon soms beter voor jezelf .quote:Op zondag 20 maart 2011 13:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Hehe, ik zit niet meer zoveel op FOK!
Ik heb na de breuk met mijn vriendin mijn leven eens goed aangepakt en alle dingen waar ik ontevreden mee was bij mezelf aangepakt en met resultaat mag ik wel zeggen. Het heeft me veel pijn en moeite gekost maar het is er alleen maar beter op geworden.
Ik dacht ik reageer eens want ik herken mezelf in die jongen en hij zit met dezelfde gedachtes als ik toen ook zat. Ik heb toen ook tegen beter weten in contact opgenomen en dat heeft me alleen nog maar meer stress en vragen bezorgt.
Ik heb er spijt als haren op mijn hoofd van dat ik dat heb gedaan en het niet heb laten rusten.
Beter?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk beledigend te worden.
No offense, maar ik denk dat je dan beter een dagboek kunt gaan schrijven.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mintje_Clansell, ten eerste is dit topic niet bedoeld om adviezen van anderen te krijgen en op te volgen, maar hoofdzakelijk om je ei kwijt te kunnen.
Als daar adviezen van anderen bij komen kijken is dat leuk meegenomen. Het is dan aan mij (of iemand anders) de keuze om dat advies op te volgen. Ik kies hier niet voor.
-knip-
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zondag 20 maart 2011 08:04 schreef Octagon het volgende:
[..]
Euhm... haar broertje is jarig, waarom zou je haar dan een berichtje sturen om haar te feliciteren ? Lijkt me niet dat zij véél verdienste heeft aan zijn verjaardag
Omdat zij het misschien niet wilt ?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Enige wat ik zeg is: als ik over een paar maanden nog de behoefte heb om zo'n gesprek met haar aan te gaan op een normale, afsluitende manier, waarom zou dat dan niet kunnen?
De grote vraag is juist, wil ze het dan misschien wel?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:18 schreef Octagon het volgende:
[..]
Omdat zij het misschien niet wilt ?
Persoonlijke situatie :
* ik schrijf aan ex dat het beter is geen contact meer met elkaar te hebben. Dit na wekenlange moeilijke (soms oprecht, soms kwetsend) communicatie.
* hierop schrijft ex een paar (in mijn ogen) vertederende antwoorden
* natuurlijk beantwoord ik die antwoorden, en vraag haar (voor de zovéélste keer tijdens die wekenlange emailcommunicatie) om elkaar te zien
* hierop mailt ex dat we elkaar beter een poosje niet horen en dat we dan wel zien of we elkaar nog IRL moeten ontmoeten
Die laatste email/laatste contact is nu zo'n 3 maanden geleden...
Vragen aan jullie, en Neo in het bijzonder:
* wat is een poosje ?
* ik denk dat ik duidelijk geweest ben - ik heb haar (bij benadering) 700.000 keer gevraagd om elkaar te zien... moet ik dan nu contact opnemen ? Of ligt de (befaamde) bal bij haar ?
Ik ben het met Goofy en formerjellybean eens dat je met een afrondingsgesprekje alleen maar jezelf voor de gek houdt. Wees eerlijk: dit is niet wat jij wil. Zoals jij overkomt wil jij helemaal geen afscheid nemen maar contact met haar in de hoop dat het weer wat kan worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De grote vraag is juist, wil ze het dan misschien wel?
Wat valt er nog af te sluiten voor haar? Waarom denk jij voor haar?? Wat ik begrepen heb uit eerdere topics (ik heb terug gelezen) heeft zij de tijd met jou al een tijdje afgesloten en is ze begonnen aan een nieuw hoofdstuk. Jullie boek is dicht en terug in de boekenkast gezet.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het lijkt me persoonlijk voor ons beide fijner als we ooit eens rustig alles afsluiten
Ik weet niet of jullie gemeenschappelijke vrienden hebben of niet , en of je eventueel weet waar ze uitgaat .quote:Op zondag 20 maart 2011 16:18 schreef Octagon het volgende:
[..]
Omdat zij het misschien niet wilt ?
Persoonlijke situatie :
* ik schrijf aan ex dat het beter is geen contact meer met elkaar te hebben. Dit na wekenlange moeilijke (soms oprecht, soms kwetsend) communicatie.
* hierop schrijft ex een paar (in mijn ogen) vertederende antwoorden
* natuurlijk beantwoord ik die antwoorden, en vraag haar (voor de zovéélste keer tijdens die wekenlange emailcommunicatie) om elkaar te zien
* hierop mailt ex dat we elkaar beter een poosje niet horen en dat we dan wel zien of we elkaar nog IRL moeten ontmoeten
Die laatste email/laatste contact is nu zo'n 3 maanden geleden...
Vragen aan jullie, en Neo in het bijzonder:
* wat is een poosje ?
* ik denk dat ik duidelijk geweest ben - ik heb haar (bij benadering) 700.000 keer gevraagd om elkaar te zien... moet ik dan nu contact opnemen ? Of ligt de (befaamde) bal bij haar ?
Prima. Maar kon dan ook niet hier uithuilen wanneer ze niet wil of kwaad op je is geworden.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik stop met de discussie, want blijkbaar krijg ik jullie niet aan het verstand gepeuterd wat ik werkelijk wil bereiken met het gesprek.
Wel grappig om te zien dat iedereen mijn en haar gevoel beter denkt te kunnen omschrijven dan ikzelf.
Wat ook grappig is, is dat ik hier heel andere reacties krijg van zowel mijn vrienden als haar vrienden (de mensen die wat meer details weten). Je kunt dan wel gaan roepen dat dat subjectieve uitspraken zijn, maar het gaat om uitspraken die ook van HAAR vrienden komen, dus echt heel subjectief is het dan ook niet.
Maar nogmaals, jullie mogen best het fijne ervan denken, maar ik ga mogelijk over een tijd dat gesprek met d'r aanvragen
een boek kun je zo weer uit de kast plukkenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jullie boek is dicht en terug in de boekenkast gezet.
Ja, want jij en je ex zijn zó uniek, daar kunnen wij écht geen uitspraken over doenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik stop met de discussie, want blijkbaar krijg ik jullie niet aan het verstand gepeuterd wat ik werkelijk wil bereiken met het gesprek.
Wel grappig om te zien dat iedereen mijn en haar gevoel beter denkt te kunnen omschrijven dan ikzelf.
Wat ook grappig is, is dat ik hier heel andere reacties krijg van zowel mijn vrienden als haar vrienden (de mensen die wat meer details weten). Je kunt dan wel gaan roepen dat dat subjectieve uitspraken zijn, maar het gaat om uitspraken die ook van HAAR vrienden komen, dus echt heel subjectief is het dan ook niet.
Maar nogmaals, jullie mogen best het fijne ervan denken, maar ik ga mogelijk over een tijd dat gesprek met d'r aanvragen
Hou je mening graag voor je. Als je een mening hebt kun je die in m'n PM droppen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hij komt op mij nogal geobsedeerd over.
Nee, dan moet je je verhaal niet op een forum posten. Je kunt hier je ei kwijt, maar hier zul je ook positieve of negatieve kritiek over je heen krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hou je mening graag voor je. Als je een mening hebt kun je die in m'n PM droppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |