De geruchten gaan dat hij naar het front is gegaan in Libie, in z'n Feyenoord-shirt, en dat snip is geflipt en de kant van Gaddafi heeft gekozen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurd met Jos?
quote:BaghdadBrian Brian Conley
Reports that air defense base in sirt was bombed, also that rebels are near the city or already in the city of #Sirt
Ik gun Jos lekker alle tijd die hij nodig heeft, desnoods leest hij nog wel mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik weet 't niet, vooraf wat persoonlijke problemen.. En op Fok weet je natuurlijk maar nooit hoe ernstig dat is. Hij heeft in ieder geval veel te veel tijd online doorgebracht en is daarna spoorloos verdwenen.
Ik zou nog steeds graag zien dat ie terugkomt
Mensen die zijn mening niet deelden uitmaken voor pro-Gadaffi propaganda spreiders.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:30 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik gun Jos lekker alle tijd die hij nodig heeft, desnoods leest hij nog wel mee.
Maar van snip vind ik het jammer, weet iemand wat hij heeft gedaan?
Betaalt dat nou goed dat propaganda verspreiden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Mensen die zijn mening niet deelden uitmaken voor pro-Gadaffi propaganda spreiders.
Iedereen heeft zo zijn negatieve kanten. Jij bent ook algemeen bekend als trol (op de FP zeker) maar jij mag toch ook gewoon posten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Mensen die zijn mening niet deelden uitmaken voor pro-Gadaffi propaganda spreiders.
Ik zeg niet dat ik het eens ben met zijn banquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn negatieve kanten. Jij bent ook algemeen bekend als trol (op de FP zeker) maar jij mag toch ook gewoon posten?
Ga huilen, Salafistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:36 schreef deleriouz het volgende:
admins, de meeste fokkers willen ChristianLebaneseFront graag ruilen voor Pappierversnipperaar.
Of tegen een helicopterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:36 schreef deleriouz het volgende:
admins, de meeste fokkers willen ChristianLebaneseFront graag ruilen voor Pappierversnipperaar.
quote:RRowleyTucson Robert Rowley
#Breaking #Sirte is in the hands of #Feb17 revolutionaries #Libya #Feb17
Het verklaart ook de speech van Ghadaffiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:38 schreef sunny16947 het volgende:
Als ik even wat berichten op een rijtje zet zou dit wel eens de verrassing kunnen zijn waar eerder over werd gesproken.
De journalisten moesten weg uit Benghazi want ze verklapte de bewegingen die gaande waren.
In alle stilte hebben ze deze luchtaanvallen voorbereid.
Wie is Robert Rowley?quote:
Da's nen tweepkequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef Ulpianus het volgende:
Aan iedereen: Blijf wel volwassen.
[..]
Wie is Robert Rowley?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |