ja, stel je voor dat ze hem langer dan 2 weken kent, dan heeft ze meteen een 'relatie'quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik krijg er heel vreemde gedachten bij als Monique het over "Ik en Meneer Pastoor" heeft..
gerard is cool !! gerard is baasquote:Op maandag 14 maart 2011 22:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zeker weten hij kleurt het huis!
Zonder hem zijn we nergens meer.
Ik hoorde flipje ook genoemd worden....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Weten jullie al wie de genomineerden zijn?
Ik vermoed Alex?
Inderdaad, en dan ook aan Gerard en Guido, die 2 hebben haar laten bellen toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Goeie, maar dan moet ze het ook wel zelf aan de groep uitleggen.
en en en en en en .........en stervio !!!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik hoorde flipje ook genoemd worden....
Moet wel in de sacristie, want mama mag het natuurlijk niet zien..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat ze hem langer dan 2 weken kent, dan heeft ze meteen een 'relatie'
Ik ben nog duimende voor de rest van de uitslag....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:30 schreef Stability het volgende:
[..]
en en en en en en .........en stervio !!!
Van Sharon weten we dat ze op Servio en Philip zijn genomineerd,quote:Op maandag 14 maart 2011 22:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Weten jullie al wie de genomineerden zijn?
Ik vermoed Alex?
Absoluut..... Capje van Mo aan het kruis genageld?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet wel in de sacristie, want mama mag het natuurlijk niet zien..
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet wel in de sacristie, want mama mag het natuurlijk niet zien..
Poeprandjes achter der nagels....Mo en Maik zeiden al dat ze poep ruikten...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:30 schreef Little_Lunatic het volgende:
Het interesseert Laura totaal niks waar alex over praat
[ afbeelding ]
ze moets in de biechtstoel pijpje blazen, alcoholcontrole mam, echt heus....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Absoluut..... Capje van Mo aan het kruis genageld?
Scantie...... Zeemansliedje?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Urb het volgende:
En dan nu telefoon eh, en dat Joan een scantie krijgt omdat ze niet op tijd is ivm KvdW.
Ruikten?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Poeprandjes achter der nagels....Mo en Maik zeiden al dat ze poep ruikten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |