Komt psies goed uit dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
ze heeft nog maar kleding voor 2 liveshows
Zelfs van Maxima zou ik het niet raar vindenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef Ireth het volgende:
Ze staat voor schut als ze hetzelfde weer aan moet!Wie denkt ze dat ze is? Maxima?
Nou aafke had het over een vuilnis zak........quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
100 euro vor de gedachten van a![]()
afke nu
Ze had meer dan 120 kg aan kleding bij zich, daarvan heeft ze 80 kg in moeten leveren.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef Stability het volgende:
[..]
madam had toch al 80 kg overgewicht?
Ik zag het ook !! Haar gezicht sprak boekdelenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
100 euro vor de gedachten van a![]()
afke nu
Daarom moet ze wat mij betreft er gewoon uit!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo wil nieuwe kleding van thuis. Hier kan ze geen 3 maanden mee doen.![]()
Oftewel, mag er nieuw promotiemateriaal dat huis in voor die flut webwinkel van d'r.
Precies, en zélfs Máxima zie ik weleens in hetzelfde op een foto.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef Ireth het volgende:
Ze staat voor schut als ze hetzelfde weer aan moet!Wie denkt ze dat ze is? Maxima?
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Flip: Heb je ons gezien...nee dat kan echt niet...![]()
![]()
wat !!!!! neu da minde nie!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze had meer dan 120 kg aan kleding bij zich, daarvan heeft ze 80 kg in moeten leveren.
wat een verwende decadente trut is het ook , pfffffquote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Ireth het volgende:
Heeft ze dan ook voor elke dag een nieuwe bikini om in te douchen?? Over voor schut staan gesproken
Kans is groot.....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:17 schreef Zixon het volgende:
En het ergste is dat ze waarschijnlijk nog haar zin krijgt ook
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk dat we, om Joanne een plezier te doen haar er de volgende keer uit moeten stemmen, wat anders gaat ze echt voor gek lopen met TWEE KEER het zelfde aan tijdens de live shows, dat kan echt niet! Dus start the SEND JO HOME Actie!
Mij staat iets bij dat Mo op hem zou drukken om hem wat geld toe te spelen.....quote:
Ja beetje jammer, het was toch maar 100 euro maar had de rest wel pissed op haar willen zien, gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kans is groot.....
Ze was de missie aan het verkloten, en ze kreeg ***domme aanwijzingen van de stem om het weer goed te doen.......
Was toch al gebeurd volgens de wakkerste krant van NL?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mij staat iets bij dat Mo op hem zou drukken om hem wat geld toe te spelen.....
Lol, vraag me af wat ze doet als ze een missie krijgt, deze vervolgens haalt en mag kiezen voor of een feestje voor de hele groep of een aanvulling van haar garderobe.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kans is groot.....
Ze was de missie aan het verkloten, en ze kreeg ***domme aanwijzingen van de stem om het weer goed te doen.......
Daar zeg je wat.....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef knagsje het volgende:
ze zit volgens mij al de hele week met dezelfde jas aan toch?
Laat dat vrij maar wegquote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef mootie het volgende:
Joanna vertoont toch vrij ziekelijk gedrag.
Zeker weten het laatste 2000% facking procent!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, vraag me af wat ze doet als ze een missie krijgt, deze vervolgens haalt en mag kiezen voor of een feestje voor de hele groep of een aanvulling van haar garderobe.
ik vind het een vreselijk nep wijf. zou er binnen een dag al ruzie mee krijgen.quote:
>>>>>>Kaharin...we zitten in die andere lijn,dan mag ik zwaaien.........quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, vraag me af wat ze doet als ze een missie krijgt, deze vervolgens haalt en mag kiezen voor of een feestje voor de hele groep of een aanvulling van haar garderobe.
Goeie, maar dan moet ze het ook wel zelf aan de groep uitleggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gods gift to humanity?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het een vreselijk nep wijf. zou er binnen een dag al ruzie mee krijgen.
wie denkt ze dat ze is??
is binnen 5 minuten ook goed?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het een vreselijk nep wijf. zou er binnen een dag al ruzie mee krijgen.
wie denkt ze dat ze is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |