dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef Stability het volgende:
[..]
ieuwwwwwwww kan dat niet in een spoiler? schrik me dood
Jouw geheim?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij gaat voor mijn geheim is een lobotomie?
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was dat nu goffer echt nodigwas net aan het eten
Philip en Servioquote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Niki.P het volgende:
Iemand nog Q-music geluisterd?
Al bekent wie Sharon heeft genomineerd??
flip en servioquote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was dat nu goffer echt nodigwas net aan het eten
hoezo moeten we naar Q music hebben geluisterd dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Niki.P het volgende:
Flip, er werd volgens mij nog niet gezegd wie nog meer maar ik gok ( en hoopquote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Niki.P het volgende:
En laura zal philip ook wel genomineerd hebben dus ... grote kans dat hij bij de genomineerde zitquote:
Alleen door Sharon, samen met Flip.quote:
das er in ieder geval al 1 ...maar komt ie nu ook op de stoel donderdag?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen door Sharon, samen met Flip.
Als het tenminste goed in één van de vorige Cossen is gepost. Ik herhaal ook maar wat ik lees.
Dat weten we morgen pas, tijdens de tv uitzending.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Stability het volgende:
[..]
das er in ieder geval al 1 ...maar komt ie nu ook op de stoel donderdag?
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Capt1caveman het volgende:
Laura: 500 euro voor een lullig dansje?
Hij heeft je wel aan het bewegen gekregen, MUTS!
Ja plank!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Capt1caveman het volgende:
ik zit overal en je komt niet van me af!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
bol zit je nu weer hier. je weet niet wat je wil
ja ok, maar als 1 iemand hem maar heeft genomineerd , dan zit ie dus sowieso op die stoel , of heeft ie meer nominaties nodig?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat weten we morgen pas, tijdens de tv uitzending.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Capt1caveman het volgende:
Komt zometeen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zit overal en je komt niet van me af!
even ontopic waar blijft de streamlock??
Zover ik weet is alleen Flip 100% zeker. Servio is meer een gok maar die heeft het wel flink verpest met die " Ga weg want je bent een schoothondje van Gerard" sneer tegen Sharon dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen door Sharon, samen met Flip.
Als het tenminste goed in één van de vorige Cossen is gepost. Ik herhaal ook maar wat ik lees.
wou er een hond tegen haar plassen dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:11 schreef minzo het volgende:
Vandaag is ook de eerste keer dat ik Laura zie dansen
Is ook niet de bedoeling blijf ook nog ffquote:Op maandag 14 maart 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zit overal en je komt niet van me af!
even ontopic waar blijft de streamlock??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |