En wat is het trucje daarbij? (mijn streams staan even uit).quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Niki.P het volgende:
Onze hoogbegaafde doet weer een trucje, wat is naanbrood?
Dan zou ze naar bedorven siliconen moeten ztinken....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
ze komt verdorie nog maar net uit de luiers en stinkt nog naar de moedermelk
Zich dom voordoen, alsof ze het niet weet..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En wat is het trucje daarbij? (mijn streams staan even uit).
ze denkt de uitstraling te hebben oprha en de kennis van dr phil geloof ik.....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al moeite zou hebben met "Hallo" zeggen tegen haar.....
En ook zij kunnen het niet zonder script en regisseur.....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze denkt de uitstraling te hebben oprha en de kennis van dr phil geloof ik.....
Misschien weet ze het ook niet... Azië en de Antillen liggen best ver uit elkaarquote:Op maandag 14 maart 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zich dom voordoen, alsof ze het niet weet..
Ze is echt door het ijs gezakt. Bah wat een omhooggevallen trut. En ze weet het, ze zit in de groep niet lekker.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het een vreselijk nep wijf. zou er binnen een dag al ruzie mee krijgen.
wie denkt ze dat ze is??
hahahaha hoop niet dat fenneke dit leest hahahaquote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef evaxsis het volgende:
Als Gerard morgen platzak is neem ik hem zo over van Fenneke
Laat hem nog maar een avond genieten, donderdag ERUITquote:Op maandag 14 maart 2011 22:24 schreef bollokus het volgende:
brekend nieuws alex zit er weer hoor ... hij kijkt zo trots naar zijn aanwinst!
Geer is cooooooolquote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef evaxsis het volgende:
Als Gerard morgen platzak is neem ik hem zo over van Fenneke
éést stervio eruit !!!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laat hem nog maar een avond genieten, donderdag ERUIT
Ik wilde even mijn gedachte met jullie delenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaha hoop niet dat fenneke dit leest hahaha
hahahaha ja !quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik krijg er heel vreemde gedachten bij als Monique het over "Ik en Meneer Pastoor" heeft?
eerst Maik moven en dan weer genieten van labiele Moquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laat hem nog maar een avond genieten, donderdag ERUIT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |