Iets over een receptioniste die wat KSC'ers willen palen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
Maar Koen, is er iets leuks/bijzonders te melden over de meet![]()
Oooohquote:Op maandag 14 maart 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets over een receptioniste die wat KSC'ers willen palen.
er was geen ruk aanquote:Op maandag 14 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
Maar Koen, is er iets leuks/bijzonders te melden over de meet![]()
of het wederzijds is heb ik nog niet meegekregen.quote:
Klinkt goed. Leuk dat het zo geslaagd wasquote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er was geen ruk aan![]()
nee, tuurlijk niet, ik heb genoten, het was echt een heeeeeeeel leuke avond/nacht![]()
![]()
Ik bedoelde sigsquote:
die hele receptioniste zit ook niet op fok (voor zover wij weten)quote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
of het wederzijds is heb ik nog niet meegekregen.
Zonder de details te kennen heb ik daar nu al mijn twijfels bijquote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
of het wederzijds is heb ik nog niet meegekregen.
als ik nu chat hier zie ik tenminste van praktisch iedereen een gezicht voor mequote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Leuk dat het zo geslaagd was![]()
Ik ook. Er zal wel veel koffie gedronken zijn. MPG was er.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zonder de details te kennen heb ik daar nu al mijn twijfels bij
ik moest wel gelijk aan je denken...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar nog naar Japan. Nu nog even nietWel jammer, hanami zal misschien nu wel letterlijk en figuurlijk in het water vallen
Sorry voor de nachtmerries.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nu chat hier zie ik tenminste van praktisch iedereen een gezicht voor me
Zoals Shaggy ooit zei: It wasn't me.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moest wel gelijk aan je denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |