Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is wel speciaal toch? Special price, just for MPG
Bis Later Wokquote:
Doe maar interessant en indrukwekkendquote:
niet leuk, interessant...quote:
Een goede korting op je bankrekeningquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar interessant en indrukwekkend
Hmmz, ja daar liggen mijn interesses niet echtquote:
Kan later nog wel komenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Hmmz, ja daar liggen mijn interesses niet echt![]()
misschien nu niet, maar daar denk je later vast wel anders over, iig moet je er wel ooit eens zijn geweest, het is echt heel fascinerend.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Hmmz, ja daar liggen mijn interesses niet echt![]()
Leuk is geen juiste bewoording hiervoorquote:
Maar waarom in Polen?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk is geen juiste bewoording hiervoor
Ik heb gewoon een heel brede interesse in WOII en het lijkt me buitengewoon indrukwekkend om eens IRL enigzins iets te kunnen zien van bijvoorbeeld Auschwitz
Zien we dan wel...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
misschien nu niet, maar daar denk je later vast wel anders over, iig moet je er wel ooit eens zijn geweest, het is echt heel fascinerend.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel brede interesse in WOII en het lijkt me buitengewoon indrukwekkend om eens IRL enigzins iets te kunnen zien van bijvoorbeeld Auschwitz
quote:
Daar waren toch de grootste/bekendste kampenquote:
Jij bent er geweestquote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
misschien nu niet, maar daar denk je later vast wel anders over, iig moet je er wel ooit eens zijn geweest, het is echt heel fascinerend.
Ah zoquote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar waren toch de grootste/bekendste kampen
nog nooit geweest?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoiquote:
had je toch beter naar mij kunnen komenquote:
Ja.quote:
In Engeland waren ze niet te vindenquote:
Nope, nog nooit geweestquote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog nooit geweest?
Moet je echt doen, het is zo ongelooflijk intrigerend om daar rond te lopen,
www.pbase.com/dr_flash/auschwitz
Hee moet je kijken dat is mijn sitequote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog nooit geweest?
Moet je echt doen, het is zo ongelooflijk intrigerend om daar rond te lopen,
www.pbase.com/dr_flash/auschwitz
nu n stukje met de sprinterquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee moet je kijken dat is mijn site
Ik vond het al zo'n bekend gezicht op een van de foto'squote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee moet je kijken dat is mijn site
Ik alleen bij Margratenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ben in frankrijk met werkweek op de middelbare naar dat dday strand en een grote oorlogsbegraafplaats geweestvooral die begraafplaats was erg indrukwekkend
Je kan in Frankrijk beter naar de Eerste dannaar de Tweede wereldoorlog zoeken trouwens.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ben in frankrijk met werkweek op de middelbare naar dat dday strand en een grote oorlogsbegraafplaats geweestvooral die begraafplaats was erg indrukwekkend
ik zocht nietquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan in Frankrijk beter naar de Eerste dannaar de Tweede wereldoorlog zoeken trouwens.
Ik kan het nog wel even openzetten hoorquote:
En toen leerde je wel Engels in je studieboeken?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was ooit eens in dat Science Museum in Londen
Ja, dat is natuurlijk iets heel andersquote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was ooit eens in dat Science Museum in Londen
Toen zat ik in groep 5quote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En toen leerde je wel Engels in je studieboeken?
Mag ik ook weten van en naar waar jij toe gaat?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
de conducteur in mijn trein " wat? Zo lang? " en stapt uit om te roken... Dat klinkt niet goed....
Ik was daarna bang van die mummie en het longapparaatquote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk iets heel anders
Erg populair though
iedere Engelse schoolklas wordt in noord-Frankrijk naar de sites van WO1 gestuurd. Sommige bussen kom je 6-7 keer op een dag tegen bij allerlei monumentenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zocht niethet was verplicht educatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |