Nope, nog nooit geweestquote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog nooit geweest?
Moet je echt doen, het is zo ongelooflijk intrigerend om daar rond te lopen,
www.pbase.com/dr_flash/auschwitz

Hee moet je kijken dat is mijn sitequote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog nooit geweest?
Moet je echt doen, het is zo ongelooflijk intrigerend om daar rond te lopen,
www.pbase.com/dr_flash/auschwitz

nu n stukje met de sprinterquote:
 ben bij koog zaandam ofzoiets
 ben bij koog zaandam ofzoiets  n gat probably
 n gat probably

quote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee moet je kijken dat is mijn site

Ik vond het al zo'n bekend gezicht op een van de foto'squote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee moet je kijken dat is mijn site

Ik alleen bij Margratenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ben in frankrijk met werkweek op de middelbare naar dat dday strand en een grote oorlogsbegraafplaats geweestvooral die begraafplaats was erg indrukwekkend

Je kan in Frankrijk beter naar de Eerste dannaar de Tweede wereldoorlog zoeken trouwens.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ben in frankrijk met werkweek op de middelbare naar dat dday strand en een grote oorlogsbegraafplaats geweestvooral die begraafplaats was erg indrukwekkend

ik zocht nietquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan in Frankrijk beter naar de Eerste dannaar de Tweede wereldoorlog zoeken trouwens.
 het was verplicht educatief
 het was verplicht educatief

Ik kan het nog wel even openzetten hoorquote:

En toen leerde je wel Engels in je studieboeken?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was ooit eens in dat Science Museum in Londen

Ja, dat is natuurlijk iets heel andersquote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was ooit eens in dat Science Museum in Londen

Toen zat ik in groep 5quote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En toen leerde je wel Engels in je studieboeken?

Mag ik ook weten van en naar waar jij toe gaat?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
de conducteur in mijn trein " wat? Zo lang? " en stapt uit om te roken... Dat klinkt niet goed....

Ik was daarna bang van die mummie en het longapparaatquote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk iets heel anders
Erg populair though

iedere Engelse schoolklas wordt in noord-Frankrijk naar de sites van WO1 gestuurd. Sommige bussen kom je 6-7 keer op een dag tegen bij allerlei monumentenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zocht niethet was verplicht educatief

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |