Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb ze zelf nietquote:Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook
die allereerste: Ben jij Bassie
Keiharde feiten.quote:
Dames in de dopquote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoals wat?
Nu ook op discovery staan?
Ik zap zo naar sbs 6quote:Op maandag 14 maart 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dames in de dop![]()
Heerlijk om te zien dat er zulke domme mensen buiten Fok! bestaan
Owww dat is gaafquote:Op maandag 14 maart 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dames in de dop![]()
Heerlijk om te zien dat er zulke domme mensen buiten Fok! bestaan
ze moest naar het ziekenhuis en morgen weer muziek maken dus is ze bij haar ouders vandaag en morgen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toek, wat heb je met Muck gedaan dat ze vermist wordt
Hoezo is dat dan erg?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ben spontaan op de trein gestapt om n knuffel te gaan halen bij![]()
i became my worst nightmare..
Dat heb ik nu altijdquote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
Zijn er hier nog meer die vandaag last hebben van een extreme droge mond?
Het is op rtl 5quote:
Niet bij mij?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh okquote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze moest naar het ziekenhuis en morgen weer muziek maken dus is ze bij haar ouders vandaag en morgen.
per metro en dan tram had je ook knuf kunnen krijgen en evt bordje etenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik bedoel meer dan andersquote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd![]()
Mijn lippen zien er niet uit.
Helemaal uitgedroogt en aan het vervellen.
Ocean's 13quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is op rtl 5Of ga je wat anders kijken?
Wat voor knuffel haal je? Een beertje?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Kijk zequote:Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef Koen66 het volgende:
@Fles: ik bedoelde KSC meets, hier weinig boodschap aan TAL meets offcourse
Ik ga ff CSI kijken. Laterrrrr
De bezorgbeer hebben ze in Rotjeknor dus ik denk het nietquote:Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wat voor knuffel haal je? Een beertje?
omdat ik er eigk helemaal geen tijd voor hebquote:
Ik ken je gevoel, ik heb me tot nu toe nog kunnen beheersenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat ik er eigk helemaal geen tijd voor hebmaar t toch niet kan laten
Voor sommige dingen moet je tijd maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat ik er eigk helemaal geen tijd voor hebmaar t toch niet kan laten
ahwquote:Op maandag 14 maart 2011 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
per metro en dan tram had je ook knuf kunnen krijgen en evt bordje eten
ja, maar ik heb m minder dan 24 u geleden nog gezienquote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Voor sommige dingen moet je tijd maken.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De bezorgbeer hebben ze in Rotjeknor dus ik denk het niet
Dan is het wel heel ergquote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, maar ik heb m minder dan 24 u geleden nog gezien
Ja, maar soms moet dat gewoon.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik wel en ik kan het beamen, jij bent liefquote:
told yaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg
Weet hij het al dat je er aankomt?
ik las biemenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel en ik kan het beamen, jij bent lief
dat is te lang geledenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hahahaha beam me op Toekiequote:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
told yathats the nightmare part
![]()
en jup, ga niet 2 uur reizen en dan uitvinden dat ie weg is
ik ken toekie ook irlquote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel en ik kan het beamen, jij bent lief
Coolquote:
Ja, heel langquote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef DaMart het volgende:
Hoe was het met je massagebed? Nog lang op je knietjes moeten zitten?
wou zeggen.quote:
Naar mijnquote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt![]()
Is het erg dat ik zeg dat 2 uur met het ov dicht bij is?
Huh?quote:
Nee, ik houd je liever bij me en knuffel je danquote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
wou zeggen.
Maar zwolse leuke dames jullie mogen Toekie upbeamen
Klemtoonquote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh?Massagebed? Knieen?
Ik niet snap niet
Ik dus met de auto al 2 uur en het ov ruim 4quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Naar mijndate
is ook twee uur met het ov. Met de auto is het nog geen uur
iets richting oostenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh?Massagebed? Knieen?
Ik niet snap niet
ik ben van Muck hé schat dus soms ben ik even bij je weg.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik houd je liever bij me en knuffel je dan
Maar die hoor ik niet als je het typtquote:
En weet je wat het ergste is?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus met de auto al 2 uur en het ov ruim 4
Oosten?quote:
massa-gebedquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oosten?Jongens, ik ben erg moe he?
Dus niet zo cryptisch
![]()
En nog erger ik heb er nog geenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En weet je wat het ergste is?Met de auto is nog goedkoper ook.
Dat snap ik hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben van Muck hé schat dus soms ben ik even bij je weg.
toch lezen posts anders als je de mensen kentquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die hoor ik niet als je het typt![]()
ik vind treinen ook niet erg als alles n beetje rijdtquote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt![]()
Is het erg dat ik zeg dat 2 uur met het ov dicht bij is?
Oh bah, zulke dingen komen kei hard aanquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Hmm, oma was vergeten hoe ik heette, ze belde net en ze kon niet op m'n naam komen
Ze is dementerend, maar we hebben besloten om het haar niet te vertellen, maar het is vreselijk om te zien hoe ze steeds verder achteruit gaat
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Hmm, oma was vergeten hoe ik heette, ze belde net en ze kon niet op m'n naam komen
Ze is dementerend, maar we hebben besloten om het haar niet te vertellen, maar het is vreselijk om te zien hoe ze steeds verder achteruit gaat
oh okéquote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik hoorIk bedoel ook niet altijd
En nu weten we het welquote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch lezen posts anders als je de mensen kent
Cooooolllllaaaaa zal nooit meer hetzelfde klinken
Ik zit er dus overheenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind treinen ook niet erg als alles n beetje rijdtiets van max 3 uur is goed te doen
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh bah, zulke dingen komen kei hard aan
Dat is minder inderdaad.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zeg het toch ook altijdquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu weten we het wel
[..]
Ik zit er dus overheen
waarheen danquote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus met de auto al 2 uur en het ov ruim 4
sorry het was een voorbeeldquote:
Opa's geduld word ook ongelooflijk op de proef gesteld, het is enorm vermoeiend om alles honderd keer tegen d'r te vertellen op een dag, en om d'r bij alles te begeleiden, het is gewoon zo zielig!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als oma het niet doorheeft is het alleen voor jou heel sip, maar voor oma maakt het dan weinig uit.... Maar knuff
Weet ik ook welquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg het toch ook altijdDus niet persoonlijk aantrekken eigenlijks
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg het toch ook altijdDus niet persoonlijk aantrekken eigenlijks
![]()
ze kan leuk vertellen héquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Ik hoor Muck nu gewoon zeggen wat ze post
Lul, mijn bier!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Ik hoor Muck nu gewoon zeggen wat ze post
je hebt de manier waarop het bedoeld wordt sneller doorquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sorry het was een voorbeeld
Maar het is zo als ik nu dingen lees denk ik de stem erbij
Ja, ik weet er alles vanquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Opa's geduld word ook ongelooflijk op de proef gesteld, het is enorm vermoeiend om alles honderd keer tegen d'r te vertellen op een dag, en om d'r bij alles te begeleiden, het is gewoon zo zielig!
Bij mij was het mijn oma die er onder leed toen het bij mijn opa begon, beter is toch wel dat ze naar een thuis gaatquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Opa's geduld word ook ongelooflijk op de proef gesteld, het is enorm vermoeiend om alles honderd keer tegen d'r te vertellen op een dag, en om d'r bij alles te begeleiden, het is gewoon zo zielig!
Wat wil je hebben?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
Wil iemand voor mij wat drinken pakken?
Cola?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
Wil iemand voor mij wat drinken pakken?
maar jij ook hoorquote:
nee koffie aubquote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Coooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa?
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar jij ook hoor
auto rijden met ST is tof![]()
ik heb gehoord dat ze bekeuringen krijgt binnenkortquote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar jij ook hoor
quote:
nee joh, mijn opaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze bekeuringen krijgt binnenkort
Ja man.quote:
heb je al eigen sleutels?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ook goed
En jij en Muck zijnIk voel me zo fijn bij jullie
Gewoon in de auto zitten met ST bedoel jequote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar jij ook hoor
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze bekeuringen krijgt binnenkort
dat was wel het toppunt iddquote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja man.
Cursussen over alcoholmisbruik geven en dan zelf je whisky knoeien![]()
...
Voor hoelangquote:Op maandag 14 maart 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn toetsenbord is weer droog inmiddels
Anders zat het nu in je neus?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig had ik geen slok drinken in mijn mond![]()
Ja wat vond Thijs er van?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
whihihi, Muck had het magneethondje opgehangen aan die vasthoudingetjes
We weten wel hoe het zitquote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja man.
Cursussen over alcoholmisbruik geven en dan zelf je whisky knoeien![]()
...
En wanneer is Symph jarig? Dan kunnen we heb een incontinentie-luier geven.quote:
Nee, hij zat ook bij mij toen we de auto gingen halenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon in de auto zitten met ST bedoel je
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Phenoquote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wanneer is Symph jarig? Dan kunnen we heb een incontinentie-luier geven.
Dan is het wel handig dat Enfe ook kanquote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, op zijn toetsenbordquote:
Die wilde hem meteen hebbenquote:
Kloptquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij zat ook bij mij toen we de auto gingen halen![]()
dat typt lastig met een luier om je toetsenbordquote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wildplassen op haar toetsenbord?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het wel handig dat Enfe ook kan
Buiten dit om, bedoel je?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles vanVooral sneu voor je opa ook
Sterkte
Hoe voel jij je verder dan?
Een toetsenbord met afwateringssysteemquote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
WinGoot?quote:
Neequote:
Ik doe niet aan wildplassenquote:
het laagste of het hoogste punt?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wildplassen. Ik richt altijd keurig op een punt.
Ja, dat bedoel ik en nee dat ben je nietquote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Buiten dit om, bedoel je?
Ik kan nu een enorm verhaal gaan typen, maar dan ben ik zo'n zeikerd
ja anders was je alleen, en dat vond ik niet liefquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij zat ook bij mij toen we de auto gingen halen![]()
Ah, jij hebt zo'n sticker waar een naakte vrouw te voorschijn komt als je er op pist?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wildplassen. Ik richt altijd keurig op een punt.
een schande ik zou gaan klagen!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee![]()
Jij moet woensdag zeker werken of niet?
maar de mannen waren ook alleen danquote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja anders was je alleen, en dat vond ik niet lief
maar die kende de wegquote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar de mannen waren ook alleen dan
Sssstttttquote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, jij hebt zo'n sticker waar een naakte vrouw te voorschijn komt als je er op pist?![]()
Liever jij dan ikquote:
Hebben ze je terug gebeld?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
een schande ik zou gaan klagen!
Ja helaas wel
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
een schande ik zou gaan klagen!
Ja helaas wel
De receptioniste van zondagmorgenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Er ligt een koffiedame in mn beden ik wil wel delen
Egoïst! Nah, moest voor twee games het land doorcrossenquote:
Oeh oeh oeh, die ene knappe van de balie?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Er ligt een koffiedame in mn beden ik wil wel delen
Die ene die met me wilde trouwenquote:
Welke games dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Egoïst! Nah, moest voor twee games het land doorcrossenIn de file op je papadag
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, die ene knappe van de balie?
quote:
GMTAquote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, die ene knappe van de balie?
nee maar sta ingeroosterdquote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Liever jij dan ik
[..]
Hebben ze je terug gebeld?
ouwe snoeperd is hetquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt er anders wel veel leuks rond lopen
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik en nee dat ben je nietWant volgens mij heb jij nogal wat aan je hoofd op het moment
SPOILER: Naja, hier dan maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Mortal Kombat en Deus Ex. Beide erg tofquote:
Die rijkequote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ene die met me wilde trouwen
je kent bazen toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze waren er dus al gewoon van uitgegaan
Alleen zo oud is hij nietquote:
Dat weet jij dus beter als ikquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mortal Kombat en Deus Ex. Beide erg tof
quote:
maar wel een snoeperdquote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen zo oud is hij niet
[..]
Dat weet jij dus beter als ik
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
MopjeSPOILER: Naja, hier dan maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je er wel met iemand over praten?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een verantwoord wervingsbeleid. De gast wilt ook wat
mogen MPG, trev en ik voortaan mee bepalen?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die producer van Mortal Kombat kende me nog van de vorige keer. En dit keer mocht ik me weer onvergetelijk makenquote:
Ik geef je geen ongelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zouden we toch allemaal doenquote:
met hondjes op de achterbank met magneetjes in zijn pootquote:
Met nadruk op palen?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
mogen MPG, trev en ik voortaan mee bepalen?
Geen probleemquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
mogen MPG, trev en ik voortaan mee bepalen?
Maar dan ook meebetalen natuurlijkquote:
Heb de mogelijkheid.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MopjeKun je er wel met iemand over praten?
Dat heb ik soms ook bij spellen als ik er eentje afmaakquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die producer van Mortal Kombat kende me nog van de vorige keer. En dit keer mocht ik me weer onvergetelijk maken
Toffe gast, dat wel. Met die grijns van oor tot oor als je iemand uit elkaar getrokken ziet worden als eindmove
Zo is het maar netquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
in natura?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen probleem
[..]
Maar dan ook meebetalen natuurlijk
ik had ons al opgegeven.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
Ik wil wel de stem van de gast vertegenwoordigen tijdens de selectieprocedure...
en een hondje met een piepje in zijn kont en ritseloren?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
met hondjes op de achterbank met magneetjes in zijn poot
Gebruik hem ook, hè?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en een hondje met een piepje in zijn kont en ritseloren?
(lekker kussentje om op te slapen joh)
slesj websitebeheerderquote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zie je een hele ergereceptioniste
Ik bedoel meer dat je de natura opbrengsten pas krijgt als je ze eerst in geldige valuta kan betalenquote:
Hoeveel gig?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
Bestanden naar laptop kopieren via netwerk vanaf externe USB-schijf aan PC... nog 7,5 uur te gaan![]()
.
hallo moet mijn huis enzo ook nog betalenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je de natura opbrengsten pas krijgt als je ze eerst in geldige valuta kan betalen
ja diequote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en een hondje met een piepje in zijn kont en ritseloren?
(lekker kussentje om op te slapen joh)
jouw favoriet onderzoeks onderwerp is flink door elkaar geschudquote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
Matsushima shi is redelijk intact gebleven lees ik net. Holy shit of luck!
Stu!quote:
slesj telefoniste, halve medewerker verhuur EN halve medewerker financiënquote:
Gentlequote:
en droom van vele KSC-mannenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
slesj telefoniste, halve medewerker verhuur EN halve medewerker financiën
Marijkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu!![]()
dat is lang geleden
Alles goed?
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
slesj telefoniste, halve medewerker verhuur EN halve medewerker financiën
quote:
Oh, ja, dat vergat ik nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
je kan ook multi-quoten hè?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat vergat ik nog
Is dat voor je al gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, misschien wel ja maar dat snap ik nietquote:
Was het leuk in NL?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Marijk
Ja, 4 dagen![]()
Ehm, als ik het werk niet meetel dan is het wel okay ja thanks
Ook goed, ondanks weer schoolquote:
Niets van meegekregenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw favoriet onderzoeks onderwerp is flink door elkaar geschud
gewoon meerdere quote knopjes van verschillende posts aanklikken, en dan verschijnen ze in je post-boxje.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien wel ja maar dat snap ik niet![]()
Ja, was leuk in NLquote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was het leuk in NL?
En wat drink je nu?
Ik heb de review richting de "tegen een review-aanplassers" geschopt, dus ik hoop deze week nog.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
Maar Pheno, wanneer komt die kirby nou?
Werkt bij mij echt bagger eigenlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon meerdere quote knopjes van verschillende posts aanklikken, en dan verschijnen ze in je post-boxje.
Ja, de vakantie is weer over natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook goed, ondanks weer school![]()
Maar geen woede-uitbarstingen meer gehad?![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de review richting de "tegen een review-aanplassers" geschopt, dus ik hoop deze week nog.
Naja, Gentle groette iedereen apart, en dat geeft zo'n stroom van nutteloze posts...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werkt bij mij echt bagger eigenlijkEn ik zit vaak mobiel
Tofquote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, was leuk in NL![]()
Vrij depressing om hier weer te zijn eigenlijk![]()
Lijkt me duidelijkquote:
Dat is niets voor mij jongenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon meerdere quote knopjes van verschillende posts aanklikken, en dan verschijnen ze in je post-boxje.
Ik heb het al bijna 100%quote:
Goedzoquote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, de vakantie is weer over natuurlijk
Ehm, nou, niet echt![]()
nee, schat, het is gewoon niet waarquote:
Ik groet meestal niet terugquote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, Gentle groette iedereen apart, en dat geeft zo'n stroom van nutteloze posts...
beter dan Duitse helmen op jouw leeftijdquote:
Dat heb ik dus ook, tenzij er rond 6 uur 's nachts een Kuipje aan komt lopen, en af en toe een Whiskertje tussendoor, dan is het wel zo aardigquote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik groet meestal niet terugVind ik niet echt nodig als je al hoi hebt gezegd
![]()
Nutteloosquote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, Gentle groette iedereen apart, en dat geeft zo'n stroom van nutteloze posts...
Ik vind dat wel gezellig van mezelf eigenlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik groet meestal niet terugVind ik niet echt nodig als je al hoi hebt gezegd
![]()
Dus echt een aanrader?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het al bijna 100%Zit nog met wat minigames, maar voor de rest was ie zeker leuk
Want Kirby
Sorryquote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, schat, het is gewoon niet waar
je kijkt antmquote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
Op tv een vertaling: een pittig kort kapsel. Dat moet een fok!er zijn
Eigendunkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gezellig van mezelf eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Als je het wil lenen kan dat gerust hoor.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
Ja, met een half oog. Mijn vrouw loert, ik schrijf ondertussen een previewquote:
Eerst maar eens een andere TV en tijd vindenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het wil lenen kan dat gerust hoor.
Lolquote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
Wat reken je voor een hotelkamer met 'roomservice' danquote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je de natura opbrengsten pas krijgt als je ze eerst in geldige valuta kan betalen
zoek je ruzie?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, schat, het is gewoon niet waar
Is dat een vrouw?quote:
JB op de Rolling Stone?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Adoreer hier: Pittige Kapsels!
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JB op de Rolling Stone?Ben ik blij dat ik voor de Q heb gekozen!
![]()
Dames bepalen zelf de prijs, mijn opslag is 480% met een minimum van 634 euro.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat reken je voor een hotelkamer met 'roomservice' dan?
voor jou meer dan voor een verstaanbare man van 25quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat reken je voor een hotelkamer met 'roomservice' dan?
En dan is de HD-porno weer zonder haperingen te bekijken?quote:
Leuke jasjequote:
Ja, het is maar een licht dun ding dus vandaar het verkleinwoordquote:
Als jij te lui bent om je best te doen hoef dat nog niet bij een ander te zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor jou meer dan voor een verstaanbare man van 25
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Een jasje met een smaakje? Of ribbels?
Ehm, nee, niet zo'n jasje vrees ikquote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Whehequote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij te lui bent om je best te doen hoef dat nog niet bij een ander te zijn
De wil is er in ieder gevalquote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is al de 6de keer vandaag dat ik Engels wil gaan maken
Langharig werkschuw tuig.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
Dan doe maar gewoon een tweepersoonskamer, zonder extra's.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dames bepalen zelf de prijs, mijn opslag is 480% met een minimum van 634 euro.
Maak het dan eensquote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
Maar het is 'leuk' niet 'leuke'quote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is maar een licht dun ding dus vandaar het verkleinwoord
Mag ik dan nog wel een speciale prijs voor je maken voor die kamer?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan doe maar gewoon een tweepersoonskamer, zonder extra's.
Bedoel je +200%?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mag ik dan nog wel een speciale prijs voor je maken voor die kamer?
jij bent de boze hotelmanagerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Meldtquote:
Dat is wel speciaal toch? Special price, just for MPGquote:
Juist nietquote:
Ohquote:
Dalijkquote:
Mits dat een korting betekent, ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wasdaarleukaan?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart zou trouwens wel een keer naar de vernietigingskampen in Polen willen![]()
Je hebt gelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar het is 'leuk' niet 'leuke'
Maar geen regenjas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |