Huh?quote:
Nee, ik houd je liever bij me en knuffel je danquote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
wou zeggen.
Maar zwolse leuke dames jullie mogen Toekie upbeamen
Klemtoonquote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh?Massagebed? Knieen?
Ik niet snap niet
Ik dus met de auto al 2 uur en het ov ruim 4quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Naar mijndate
is ook twee uur met het ov. Met de auto is het nog geen uur
iets richting oostenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh?Massagebed? Knieen?
Ik niet snap niet
ik ben van Muck hé schat dus soms ben ik even bij je weg.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik houd je liever bij me en knuffel je dan
Maar die hoor ik niet als je het typtquote:
En weet je wat het ergste is?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus met de auto al 2 uur en het ov ruim 4
Oosten?quote:
massa-gebedquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oosten?Jongens, ik ben erg moe he?
Dus niet zo cryptisch
![]()
En nog erger ik heb er nog geenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En weet je wat het ergste is?Met de auto is nog goedkoper ook.
Dat snap ik hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben van Muck hé schat dus soms ben ik even bij je weg.
toch lezen posts anders als je de mensen kentquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die hoor ik niet als je het typt![]()
ik vind treinen ook niet erg als alles n beetje rijdtquote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt![]()
Is het erg dat ik zeg dat 2 uur met het ov dicht bij is?
Oh bah, zulke dingen komen kei hard aanquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Hmm, oma was vergeten hoe ik heette, ze belde net en ze kon niet op m'n naam komen
Ze is dementerend, maar we hebben besloten om het haar niet te vertellen, maar het is vreselijk om te zien hoe ze steeds verder achteruit gaat
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Hmm, oma was vergeten hoe ik heette, ze belde net en ze kon niet op m'n naam komen
Ze is dementerend, maar we hebben besloten om het haar niet te vertellen, maar het is vreselijk om te zien hoe ze steeds verder achteruit gaat
oh okéquote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik hoorIk bedoel ook niet altijd
En nu weten we het welquote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch lezen posts anders als je de mensen kent
Cooooolllllaaaaa zal nooit meer hetzelfde klinken
Ik zit er dus overheenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind treinen ook niet erg als alles n beetje rijdtiets van max 3 uur is goed te doen
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh bah, zulke dingen komen kei hard aan
Dat is minder inderdaad.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zeg het toch ook altijdquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu weten we het wel
[..]
Ik zit er dus overheen
waarheen danquote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus met de auto al 2 uur en het ov ruim 4
sorry het was een voorbeeldquote:
Opa's geduld word ook ongelooflijk op de proef gesteld, het is enorm vermoeiend om alles honderd keer tegen d'r te vertellen op een dag, en om d'r bij alles te begeleiden, het is gewoon zo zielig!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als oma het niet doorheeft is het alleen voor jou heel sip, maar voor oma maakt het dan weinig uit.... Maar knuff
Weet ik ook welquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg het toch ook altijdDus niet persoonlijk aantrekken eigenlijks
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg het toch ook altijdDus niet persoonlijk aantrekken eigenlijks
![]()
ze kan leuk vertellen héquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Ik hoor Muck nu gewoon zeggen wat ze post
Lul, mijn bier!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Ik hoor Muck nu gewoon zeggen wat ze post
je hebt de manier waarop het bedoeld wordt sneller doorquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sorry het was een voorbeeld
Maar het is zo als ik nu dingen lees denk ik de stem erbij
Ja, ik weet er alles vanquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Opa's geduld word ook ongelooflijk op de proef gesteld, het is enorm vermoeiend om alles honderd keer tegen d'r te vertellen op een dag, en om d'r bij alles te begeleiden, het is gewoon zo zielig!
Bij mij was het mijn oma die er onder leed toen het bij mijn opa begon, beter is toch wel dat ze naar een thuis gaatquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Opa's geduld word ook ongelooflijk op de proef gesteld, het is enorm vermoeiend om alles honderd keer tegen d'r te vertellen op een dag, en om d'r bij alles te begeleiden, het is gewoon zo zielig!
Wat wil je hebben?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
Wil iemand voor mij wat drinken pakken?
Cola?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
Wil iemand voor mij wat drinken pakken?
maar jij ook hoorquote:
nee koffie aubquote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Coooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |