overhead squatsquote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ey man hoe kan ik m'n bilspieren trainen?. Jij en die boys geilen daar tantoe hard op!
Bedankt!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
overhead squats
snatches
front squats
sldl
bulgarian split squats
one legged deadz
en een serieus antwoordquote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Bedankt!
Het was eigenlijk een serieuze vraag
Geen van die oefeningen zeggen me watquote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
overhead squats
snatches
front squats
sldl
bulgarian split squats
one legged deadz
Ik ben nu bezig met 20kg per arm ( ben 15 ) kan ik hiermee wel echt spierenballen krijgen?quote:
exrxquote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Geef eens een omschrijving, hoe doe je dat?
stiff leggedquote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef 9611Niels het volgende:
hoe kun je het beste mannen versieren?
wil je advies over training moet je maar gewoon pm'enquote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef NJ het volgende:
Als dit het niveau van je kloon is kan ik je vertellen dat hem geen lang leven gegund is.
ben jij dat?quote:
Zo voor schut zou ik nooit willen staan.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:01 schreef Chestbrah het volgende:
[..]nee
dat is de man met de beste rug in 'teh business'
ik ben nu bezig met 20kg per arm ( ben 15 ) kan ik hiermee wel echt spierenballen krijgen?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:01 schreef Chestbrah het volgende:
[..]nee
dat is de man met de beste rug in 'teh business'
en toch verdient hij tonnen door alleen zijn spieren te flexxen op een podiumquote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo voor schut zou ik nooit willen staan.
compounds mattiequote:Op maandag 14 maart 2011 19:03 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
ik ben nu bezig met 20kg per arm ( ben 15 ) kan ik hiermee wel echt spierenballen krijgen?
Hoeveel til jij?
???????
Zal best.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:03 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
en toch verdient hij tonnen door alleen zijn spieren te flexxen op een podium
incline is essentieel voor een volle borst, decline nietquote:Op maandag 14 maart 2011 19:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
wat is beter voor die volheid van de chest dan, incline of decline press
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ey man hoe kan ik m'n bilspieren trainen?. Jij en die boys geilen daar tantoe hard op!
klinkt goed drinky gr zwanstanielsquote:Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef Drinky het volgende:
Ik deed vandaag een inclined benchpress van 130
ik kwam hard
vrouwen kwamen harder
mannen kwamen over mijin gezicht, inclined
sportschool was grote orgie gr drinky
Hoeveel megabyte RAM?quote:
Van die tengere kickboksers die geklapt worden door boksersquote:Op maandag 14 maart 2011 19:59 schreef 2NutZ het volgende:
Van die kleerkasten die kk hard geklapt worden door tengere kickboxers
van die boxers die geklapt worden door steven seagalquote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Van die tengere kickboksers die geklapt worden door boksers
van die steven seagal die gijzelaars op een trein redt.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
van die boxers die geklapt worden door steven seagal
Van die steven seagul die geklapt worden door David Hasselhoffquote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
van die boxers die geklapt worden door steven seagal
tijdje niks gehoord voor duh boii uit eindje grammaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef ArnnT het volgende:
En in mn airforce zit een 2.2 don't start shit, maakt niet uit of je chess getraind en hard is, niet fokken met me money, want me money is me al yeah money is me al yeah money is me al.
Beter luisteren broeder, die man is heavy bezig jwzquote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
tijdje niks gehoord voor duh boii uit eindje gramma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |