Nou welke dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Toverheks het volgende:
FANN zat ik gisteren de ploegenachtervolging aan het kijken schaatsen, noren tegen de amerikanen en wat denk je welk liedje ik heel zacht op de achtergrond hoorde hahahaha ik herken het boven het geschreeuw uit
he he staat al boven je, maar moest wel lachen je hoorde het amper maar ik hoorde het dus wel, werd in die hal gedraaitquote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow.. wach effe Noren - Alexander zeker ?
ik had het geradenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
en heb nu de engelse versie van de 3 js gehoord maar op vooruit gegaan is het echt niet, haalt niet de finale hoor.
oke en waar is moot en de rest inene geblevenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik had het geraden![]()
effe koffie zetten / maken
ja je stond op me vorige pagina dus excuus over heen gelezen vergeef mequote:Op maandag 14 maart 2011 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was ook echt vernieuwend, toen haar singles uitkwamen, zoiets kenden we eigenlijk niet.
Zie je wel, ik was er welquote:Op maandag 14 maart 2011 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja je stond op me vorige pagina dus excuus over heen gelezen vergeef me
oke, ja ik gebruik geen tv gids ik kijk op internet. maar proefzakje hoeveel zaten erinquote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef mootie het volgende:
Die nieuwe dropjes van Katja zijn lekker, Sallos.
Zaten proefjes bij de tv-gids.
3, en vandaag heb ik gewoon een hele zak gekocht. Eerste zak snoep in eeeeeeeeeeeuwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja ik gebruik geen tv gids ik kijk op internet. maar proefzakje hoeveel zaten erin
is toch lekker, ja soms heb je ergens dan zo een trek in, had ik toendertijd met de jopiechips zelf naar AH ervoor geweest.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
3, en vandaag heb ik gewoon een hele zak gekocht. Eerste zak snoep in eeeeeeeeeeeuwen.
die blijft ook mooiquote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Toverheks het volgende:
voor FANN maar jij mag ook luisteren hoor Moot deze is mooi
Ik heb altijd van die periodes. Weken bonbonbloc en dan gewoon 2 jaar niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch lekker, ja soms heb je ergens dan zo een trek in, had ik toendertijd met de jopiechips zelf naar AH ervoor geweest.
heb het met de kitkat zo 5 in een pak, alles gaat op hoor en dan ook weken wat zeg ik maanden kijk ik er niet naar om, net als engelse drop vreet zo een zak leeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die periodes. Weken bonbonbloc en dan gewoon 2 jaar niet meer.
Ik had ze eindelijk allemaal in de SC van SST, om daar hun zwaaitjes te doen, nu gaan ze allemaal in mijn COS lopen zwaaien.quote:
zal ik ze ff in mekaar voor je slaanquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had ze eindelijk allemaal in de SC van SST, om daar hun zwaaitjes te doen, nu gaan ze allemaal in mijn COS lopen zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |