ja, heb scrutz en jian ook al een tojdje niet gezien. Ian en mera hier ook niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef hondjes het volgende:
Laat het hele zooitje maar weer terugkomen.
Deze had ik gisteren voor jou en Teun gepost, straks zal ik er een nieuw nummertje in gooienquote:
zo he , zo met zijn kin op die tafel, dat doet au zal Karim gedacht hebbenquote:
Lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Deze had ik gisteren voor jou en Teun gepost, straks zal ik er een nieuw nummertje in gooien![]()
Ja, Marvin staat er 17 keer in, en Whats going on op nummer 2 in vorige topic heb ik gepost ook ergens in forum muziekquote:
Kutblankenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, Marvin staat er 17 keer in, en Whats going on op nummer 2 in vorige topic heb ik gepost ook ergens in forum muziek
maar ik vind de zwarte lijst nergens op slaan, hoor nummers voorbij komen van blanke waar geen greintje soul laat staan zwart in zit.
hahahha ja en ik hoorde ook bacara dacht gisteren of was het vandaag dacht echt huh wat doen die nou in de zwarte lijstquote:
die spaanse Temeiers ?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ja en ik hoorde ook bacara dacht gisteren of was het vandaag dacht echt huh wat doen die nou in de zwarte lijst
ik klik hem niet aan, ik vertik het dat klotedeuntje zit er nog steeds inquote:
ze blijft mooiquote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze mag zich pas zangeres noemen![]()
wat moet er gebeuren dan== vraagteken is weer weg op me toetsenbordquote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... gaat er nog wat gebeuren, want ik moet NU kiezen tussen
een roseetje of koffie
hmmmmmmmmmmmm dat wordt dus koffie denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat moet er gebeuren dan== vraagteken is weer weg op me toetsenbord
nou zover zou ik niet gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als ik Lesbo was zou ik 'r doen![]()
![]()
Nou welke dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Toverheks het volgende:
FANN zat ik gisteren de ploegenachtervolging aan het kijken schaatsen, noren tegen de amerikanen en wat denk je welk liedje ik heel zacht op de achtergrond hoorde hahahaha ik herken het boven het geschreeuw uit
he he staat al boven je, maar moest wel lachen je hoorde het amper maar ik hoorde het dus wel, werd in die hal gedraaitquote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow.. wach effe Noren - Alexander zeker ?
ik had het geradenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
en heb nu de engelse versie van de 3 js gehoord maar op vooruit gegaan is het echt niet, haalt niet de finale hoor.
oke en waar is moot en de rest inene geblevenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik had het geraden![]()
effe koffie zetten / maken
ja je stond op me vorige pagina dus excuus over heen gelezen vergeef mequote:Op maandag 14 maart 2011 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was ook echt vernieuwend, toen haar singles uitkwamen, zoiets kenden we eigenlijk niet.
Zie je wel, ik was er welquote:Op maandag 14 maart 2011 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja je stond op me vorige pagina dus excuus over heen gelezen vergeef me
oke, ja ik gebruik geen tv gids ik kijk op internet. maar proefzakje hoeveel zaten erinquote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef mootie het volgende:
Die nieuwe dropjes van Katja zijn lekker, Sallos.
Zaten proefjes bij de tv-gids.
3, en vandaag heb ik gewoon een hele zak gekocht. Eerste zak snoep in eeeeeeeeeeeuwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja ik gebruik geen tv gids ik kijk op internet. maar proefzakje hoeveel zaten erin
is toch lekker, ja soms heb je ergens dan zo een trek in, had ik toendertijd met de jopiechips zelf naar AH ervoor geweest.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
3, en vandaag heb ik gewoon een hele zak gekocht. Eerste zak snoep in eeeeeeeeeeeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |