Dat ding is antiek. Een fatsoenlijk manpad is dodelijker voor een heli. Ik weet niet eens of die couscous-bakkers die wel hebben. Misschien heeft Libiλ nog wat SA-7's over of wat andere rommel.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig om over heen te moeten vliegen.
FANNquote:Op maandag 14 maart 2011 17:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
voor Heks![]()
Kings Can Do Everything
Once upon a time
Once upon a time
Once upon a time
There was a king
He ruled his country and his people
The best way he could
His name was Louis the Second
His name was Louis the Second
But this song is not about him
It's about love
In those days
There was one beauty
Who grazed geese
At the walls of the palace
But for Louis himself
She was the sweetest one
And he decided to marry her
Kings can do everything
Kings can do everything
And sometimes they control
The fates of the whole world
Say what you like
But not a single king
Can marry for love
Not a single king
Can marry for love
"I"ll marry her, I'll marry her
I'll marry her", Louis said
But the kings gathered up
From neighbouring kingdoms
What a scandal it was!
What a scandal it was!
But this song is not about it
de rest mot maar effe scrollen
moest gelijk aan je mp denken hahahaahquote:Op maandag 14 maart 2011 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad Heks en dat terwijl ik zo'n opgeruimd zeikwijf ben![]()
Maar de les is dat als ik iets kwijt ben ik het wel ergens in een zak gestopt zal hebben
Reken maar dat je met zo'n ding een heli flink kunt raken.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat ding is antiek. Een fatsoenlijk manpad is dodelijker voor een heli. Ik weet niet eens of die couscous-bakkers die wel hebben. Misschien heeft Libiλ nog wat SA-7's over of wat andere rommel.
Alleen met veel geluk. Kans is groter dat de heli dat ding eerst raakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Reken maar dat je met zo'n ding een heli flink kunt raken.
Een transport heli, uh uh.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen met veel geluk. Kans is groter dat de heli dat ding eerst raakt.
Sinds wanneer is een Lynx een transport-heli?quote:
Oh kwamen ze daar mee aanzetten?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een Lynx een transport-heli?
Yep en het is een helikopter die bedoeld is voor SAR/ASW.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh kwamen ze daar mee aanzetten?
Dan nog valt zo'n ding te raken.
Daarom snap ik ook niet dat ze zo op avontuur zijn gegaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep en het is een helikopter die bedoeld is voor SAR/ASW.![]()
Ja, raken kan prima, maar het is niet echt dat je zegt AA wapens waar je wat mee kan.![]()
En dan daarbij hadden ze het beter kunnen overlaten aan buitenlandse strijdkrachten die wel de expertise en wapens ervoor bezitten.
En wie weet wat we achter de schermen voor een prijs voor die prutsers hebben moeten betalen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat ze zo op avontuur zijn gegaan.
Het lijkt wel een slechte film.
Tieten, Remlof, Teun, seks, alcohol, baby in de oven, auto's.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Jullie hebben het hele topic vermoord met jullie oorlogstaal.
Dat zou leuk zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef Marrije het volgende:
nee dank je maar fijn dat je er weer bent
Nu teun nog.
Had gisteren mooi nummertje van marvin voor Rem en Teun gepost, nou Remlof is er weer dus....... Teun kom maar binnenquote:
Ja, het heeft geholpen. Maar voor Teun moet je misschien nog maar een extra zware toverformule bijzonder melodietje van stal halen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Had gisteren mooi nummertje van marvin voor Rem en Teun gepost, nou Remlof is er weer dus....... Teun kom maar binnen![]()
Een nummertje van Heks met voor Teun, zo blijven we toch in de mood.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Had gisteren mooi nummertje van marvin voor Rem en Teun gepost, nou Remlof is er weer dus....... Teun kom maar binnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |