wie is Kat ?quote:
Micha Kat, van de klokkenluiderssite .quote:Op maandag 14 maart 2011 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie is Kat ?
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb![]()
ergens... op Fok of via Google weet ik niet meer
Heb je zijn nummer al gedraaid ?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Had ik jullie begin november verteld dat ik de mobiele telefoon van mijn zoon zo goed had verstopt dat hij nooit meer is gevonden?
Het hele huis afgezocht, mijn slaapkamerkasten 3 x leeg gehaald, niente, noppes, nada.
Ja, daar heeft ze een half jaar niet aan gedachtquote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je zijn nummer al gedraaid ?
Dan kan je toch horen waar hij ligt ?
ow.. zou kennequote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Micha Kat, van de klokkenluiderssite .
Lekker leesvoer daar
nah ken toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, daar heeft ze een half jaar niet aan gedacht.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. zou kennegeen idee mee
Gelukkig, die is terecht. Zoiets blijf je toch mee bezig he, en zoeken.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Duh, het was de bedoeling dat hij hem ook niet zou vinden, dus ik had de telefoon uit gezet![]()
Maar..... hij is vandaag gevonden![]()
Mijn dochter belde naar mijn werk met het blijde nieuws, hij zat in de jaszak van mijn zomerjas![]()
Jullie hebben het zeker niet over hem?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Micha Kat, van de klokkenluiderssite .
Lekker leesvoer daar
Dat kan dan wel kloppen met een half jaarquote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Duh, het was de bedoeling dat hij hem ook niet zou vinden, dus ik had de telefoon uit gezet![]()
Mijn dochter belde naar mijn werk met het blijde nieuws, hij zat in de jaszak van mijn zomerjas![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben het zeker niet over hem?![]()
[ afbeelding ]
Ik werd er bijna gek van, bijnaquote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig, die is terecht. Zoiets blijf je toch mee bezig he, en zoeken.
Is goed meis, ff geduldquote:
Hoe kom jij aan pics van mijnquote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben het zeker niet over hem?![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, is waar ook.quote:
Hebben jullie het over SST ?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, is waar ook.
Nou benieuwd wat ze laten zien van het kots en wipfestijn van afgelopen weekend. Zal wel weer uitgesmeerd worden over de hele week .
Volgens mij zit hij in de prive-collectie van veel Fokstersquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, is waar ook.
Nou benieuwd wat ze laten zien van het kots en wipfestijn van afgelopen weekend. Zal wel weer uitgesmeerd worden over de hele week .
Ja en niks...is gewoon grappigquote:Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben jullie het over SST ?![]()
gaat er iets bijzonders gebeuren vanavond dan?
ow.. nah ik kijk nooit dus nu ook maar niet, wordt toch tijd voor dequote:
Het is ook hartstikke stom...stomme regie...zo stom dat het leuk wordtquote:Op maandag 14 maart 2011 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. nah ik kijk nooit dus nu ook maar niet, wordt toch tijd voor de
keuken, geen idee wat ik wil eten, ik duik de vriezer wel in![]()
zal nog wel het 1 en ander inzitten,
Veel plezier allemaal bij SSTstom programma
Afgelopen zaterdagnacht hebben Maik en Mo seks gehad (5x las ik) en heeft Aafke flink liggen kotsen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben jullie het over SST ?![]()
gaat er iets bijzonders gebeuren vanavond dan?
Thanx, maar waarschijnlijk is er toch weer niks anquote:Op maandag 14 maart 2011 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Veel plezier allemaal bij SSTstom programma
Dan moet Aafke er eerst nog even zelf door heen rollen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdagnacht hebben Maik en Mo seks gehad (5x las ik) en heeft Aafke flink liggen kotsen.
DGK ik zeg het je
Oh ik zou wel geloven dat ze een VIP moesten ophalen hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
Niet waar dus, van Mabel.
Geloven wij het?
Ze vertelde dat ze, net als ik, niet weer zo verslaagd wilde raken als toen met DGK.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
Wat een Nepverhaal![]()
Leuk dat je zus ook kijkt Deis
Het blijkt maar weer dat de Nederlandse strijdmacht geen strijd kan leveren noch macht bezit.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik zou wel geloven dat ze een VIP moesten ophalen hoor.
Je gaat niet voor je lol boven zo'n gebied vliegen.
Ik kan hier niet aan verslaafd raken, geen enkele bewoner 'doet' met iets.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze, net als ik, niet weer zo verslaagd wilde raken als toen met DGK.
Het is haar volgens mij niet gelukt
Jonguhhh das vreugdevuurquote:Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig om over heen te moeten vliegen.
Ik zou het hamsteren voor de volgende winterquote:Op maandag 14 maart 2011 19:27 schreef mootie het volgende:
Veel te veel zout in mijn eten.![]()
Maar ik bikkel door!
Mosselen doen het niet zo heul lang.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou het hamsteren voor de volgende winter
Dat wordt veel cola drinken vanavondquote:Op maandag 14 maart 2011 19:27 schreef mootie het volgende:
Veel te veel zout in mijn eten.![]()
Maar ik bikkel door!
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad Heks en dat terwijl ik zo'n opgeruimd zeikwijf benquote:Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
raken jullie nou alles kwijt hahahaha ook je mp speler eerverleden week in je badjas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |