Afgelopen zaterdagnacht hebben Maik en Mo seks gehad (5x las ik) en heeft Aafke flink liggen kotsen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben jullie het over SST ?![]()
gaat er iets bijzonders gebeuren vanavond dan?
Thanx, maar waarschijnlijk is er toch weer niks anquote:Op maandag 14 maart 2011 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Veel plezier allemaal bij SSTstom programma
Dan moet Aafke er eerst nog even zelf door heen rollen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdagnacht hebben Maik en Mo seks gehad (5x las ik) en heeft Aafke flink liggen kotsen.
DGK ik zeg het je
Oh ik zou wel geloven dat ze een VIP moesten ophalen hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
Niet waar dus, van Mabel.
Geloven wij het?
Ze vertelde dat ze, net als ik, niet weer zo verslaagd wilde raken als toen met DGK.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
Wat een Nepverhaal![]()
Leuk dat je zus ook kijkt Deis
Het blijkt maar weer dat de Nederlandse strijdmacht geen strijd kan leveren noch macht bezit.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik zou wel geloven dat ze een VIP moesten ophalen hoor.
Je gaat niet voor je lol boven zo'n gebied vliegen.
Ik kan hier niet aan verslaafd raken, geen enkele bewoner 'doet' met iets.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze, net als ik, niet weer zo verslaagd wilde raken als toen met DGK.
Het is haar volgens mij niet gelukt
Jonguhhh das vreugdevuurquote:Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig om over heen te moeten vliegen.
Ik zou het hamsteren voor de volgende winterquote:Op maandag 14 maart 2011 19:27 schreef mootie het volgende:
Veel te veel zout in mijn eten.![]()
Maar ik bikkel door!
Mosselen doen het niet zo heul lang.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou het hamsteren voor de volgende winter
Dat wordt veel cola drinken vanavondquote:Op maandag 14 maart 2011 19:27 schreef mootie het volgende:
Veel te veel zout in mijn eten.![]()
Maar ik bikkel door!
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Duh, het was de bedoeling dat hij hem ook niet zou vinden, dus ik had de telefoon uit gezet![]()
Maar..... hij is vandaag gevonden![]()
Mijn dochter belde naar mijn werk met het blijde nieuws, hij zat in de jaszak van mijn zomerjas![]()
Inderdaad Heks en dat terwijl ik zo'n opgeruimd zeikwijf benquote:Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
raken jullie nou alles kwijt hahahaha ook je mp speler eerverleden week in je badjas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |