wie is Kat ?quote:
Micha Kat, van de klokkenluiderssite .quote:Op maandag 14 maart 2011 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie is Kat ?
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb![]()
ergens... op Fok of via Google weet ik niet meer
Heb je zijn nummer al gedraaid ?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Had ik jullie begin november verteld dat ik de mobiele telefoon van mijn zoon zo goed had verstopt dat hij nooit meer is gevonden?
Het hele huis afgezocht, mijn slaapkamerkasten 3 x leeg gehaald, niente, noppes, nada.
Ja, daar heeft ze een half jaar niet aan gedachtquote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je zijn nummer al gedraaid ?
Dan kan je toch horen waar hij ligt ?
ow.. zou kennequote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Micha Kat, van de klokkenluiderssite .
Lekker leesvoer daar
nah ken toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, daar heeft ze een half jaar niet aan gedacht.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. zou kennegeen idee mee
Gelukkig, die is terecht. Zoiets blijf je toch mee bezig he, en zoeken.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Duh, het was de bedoeling dat hij hem ook niet zou vinden, dus ik had de telefoon uit gezet![]()
Maar..... hij is vandaag gevonden![]()
Mijn dochter belde naar mijn werk met het blijde nieuws, hij zat in de jaszak van mijn zomerjas![]()
Jullie hebben het zeker niet over hem?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Micha Kat, van de klokkenluiderssite .
Lekker leesvoer daar
Dat kan dan wel kloppen met een half jaarquote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Duh, het was de bedoeling dat hij hem ook niet zou vinden, dus ik had de telefoon uit gezet![]()
Maar..... hij is vandaag gevonden![]()
Mijn dochter belde naar mijn werk met het blijde nieuws, hij zat in de jaszak van mijn zomerjas![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben het zeker niet over hem?![]()
[ afbeelding ]
Ik werd er bijna gek van, bijnaquote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig, die is terecht. Zoiets blijf je toch mee bezig he, en zoeken.
Is goed meis, ff geduldquote:
Hoe kom jij aan pics van mijnquote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben het zeker niet over hem?![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, is waar ook.quote:
Hebben jullie het over SST ?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, is waar ook.
Nou benieuwd wat ze laten zien van het kots en wipfestijn van afgelopen weekend. Zal wel weer uitgesmeerd worden over de hele week .
Volgens mij zit hij in de prive-collectie van veel Fokstersquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, is waar ook.
Nou benieuwd wat ze laten zien van het kots en wipfestijn van afgelopen weekend. Zal wel weer uitgesmeerd worden over de hele week .
Ja en niks...is gewoon grappigquote:Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben jullie het over SST ?![]()
gaat er iets bijzonders gebeuren vanavond dan?
ow.. nah ik kijk nooit dus nu ook maar niet, wordt toch tijd voor dequote:
Het is ook hartstikke stom...stomme regie...zo stom dat het leuk wordtquote:Op maandag 14 maart 2011 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. nah ik kijk nooit dus nu ook maar niet, wordt toch tijd voor de
keuken, geen idee wat ik wil eten, ik duik de vriezer wel in![]()
zal nog wel het 1 en ander inzitten,
Veel plezier allemaal bij SSTstom programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |