Ja U roept Wij draaienquote:Op maandag 14 maart 2011 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en weer terug naar zeiken over ''Het Weer"
neehee het kan ook nog regen of sneeuwen !quote:Op maandag 14 maart 2011 17:35 schreef Lavenderr het volgende:
Gaan we het over het weer hebben?
Kan koudof kan warm
zijn
Sterkte Laysa en D_K
Bewolkt, die hebben we nog niet gehadquote:Op maandag 14 maart 2011 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neehee het kan ook nog regen of sneeuwen !![]()
Jij snapt het niet![]()
Robert![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben de fiets naar werk geweest en gesport dus ik ga voor de hartige pannenkoek.
dat is trouwen een mooi ploatje ..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bewolkt, die hebben we nog niet gehad![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is een ''hartige pannenkoek" ?
met sambal ?
Dat noem ik Vies !quote:Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
met kaas en spek, hoe noem jij dat dan?
Als ik hartig wil neem ik een pizza, een pannenkoek wil ik graag zoet.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat noem ik Vies !![]()
lust ik niet
Vet.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
met kaas en spek, hoe noem jij dat dan?
Het wordt morgen warm! In het zuiden des lands zelfs 17 graden!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bewolkt, die hebben we nog niet gehad![]()
Geen gekke dingen doen...quote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt morgen warm! In het zuiden des lands zelfs 17 graden!
Precies als ik naar Gran Canaria ga. Verdomme! Dan hoort het hier KUTWEER te zijn!![]()
Gelukkig kakt het vanaf woensdag weer in.![]()
Laysa succes morgen! Te spannend.![]()
En de rest tot volgende week. Of maand. Of zo.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies als ik naar Gran Canaria ga. Verdomme! Dan hoort het hier KUTWEER te zijn!![]()
Eens!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies als ik naar Gran Canaria ga. Verdomme! Dan hoort het hier KUTWEER te zijn!Gelukkig kakt het vanaf woensdag weer in.
![]()
Ja, had ik ook al horen vertellen. Die zit ook vaak in dat soort landen heb ik het idee.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:55 schreef hondjes het volgende:
Laat Haarp maar zitten, hebben we zo een aardbeving..![]()
B oulevard,,zo meteen,,,blijkt het verhaal toch te kloppen dat Mabel gered moest worden in Libie.
Ja he? Ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef Laysa het volgende:
Wel vreemd dat ze net daar zat...Vind ik dan
Ben je het nooit eens zat, dat heen en weer rijden? Het is toch een enorme afstand elke keer.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:59 schreef hondjes het volgende:
Ga zo even luisteren, of het allemaal klopt,,,
Spuitje even kijken ,,,we hadden het er twee weken geleden nog over.........
toen ik uit Spanje vertrok werd het klote weer.
Morgen ga ik terug en wordt het weer 21c
Jij hebt ook altijd pechquote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het was daarvoor al niet zo'n heel stabiel land...en met al die heibel in die regio....nah...ff kijken zo naar bvlrd...quote:
ze was daar toch om een geldtransacties met Ghadaffi te regelen ofzo...quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef Laysa het volgende:
Wel vreemd dat ze net daar zat...Vind ik dan
Achter de geraniums zitten is ook niet alles..en zolang het kan...gaan we met die banaanquote:Op maandag 14 maart 2011 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je het nooit eens zat, dat heen en weer rijden? Het is toch een enorme afstand elke keer.
Vliegen misschien eens?
Ik heb het echt niet gevolgd....De laatste tijd gaat er een boel langs me heenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ze was daar toch om een geldtransacties met Ghadaffi te regelen ofzo...
en voor dat slettebakkie worden dan 3 militairen opgeofferd
imitatie van wie ?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Laat Mabel ook maar lekker in Libie zitten.
Mabel, kudtwijf![]()
(Dit is een imitatie)
Mabel is idd vrij Nepquote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Laat Mabel ook maar lekker in Libie zitten.
Mabel, kudtwijf![]()
(Dit is een imitatie)
Je hebt ook bij Kat gelezen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ze was daar toch om een geldtransacties met Ghadaffi te regelen ofzo...
en voor dat slettebakkie worden dan 3 militairen opgeofferd
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Had ik jullie begin november verteld dat ik de mobiele telefoon van mijn zoon zo goed had verstopt dat hij nooit meer is gevonden?
Het hele huis afgezocht, mijn slaapkamerkasten 3 x leeg gehaald, niente, noppes, nada.
Ik voer de spanning een beetje op, rapapa rapapa.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja wie dan !!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap hem niet
wie is Kat ?quote:
Micha Kat, van de klokkenluiderssite .quote:Op maandag 14 maart 2011 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie is Kat ?
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb![]()
ergens... op Fok of via Google weet ik niet meer
Heb je zijn nummer al gedraaid ?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Had ik jullie begin november verteld dat ik de mobiele telefoon van mijn zoon zo goed had verstopt dat hij nooit meer is gevonden?
Het hele huis afgezocht, mijn slaapkamerkasten 3 x leeg gehaald, niente, noppes, nada.
Ja, daar heeft ze een half jaar niet aan gedachtquote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je zijn nummer al gedraaid ?
Dan kan je toch horen waar hij ligt ?
ow.. zou kennequote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Micha Kat, van de klokkenluiderssite .
Lekker leesvoer daar
nah ken toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, daar heeft ze een half jaar niet aan gedacht.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. zou kennegeen idee mee
Gelukkig, die is terecht. Zoiets blijf je toch mee bezig he, en zoeken.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Duh, het was de bedoeling dat hij hem ook niet zou vinden, dus ik had de telefoon uit gezet![]()
Maar..... hij is vandaag gevonden![]()
Mijn dochter belde naar mijn werk met het blijde nieuws, hij zat in de jaszak van mijn zomerjas![]()
Jullie hebben het zeker niet over hem?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Micha Kat, van de klokkenluiderssite .
Lekker leesvoer daar
Dat kan dan wel kloppen met een half jaarquote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Duh, het was de bedoeling dat hij hem ook niet zou vinden, dus ik had de telefoon uit gezet![]()
Maar..... hij is vandaag gevonden![]()
Mijn dochter belde naar mijn werk met het blijde nieuws, hij zat in de jaszak van mijn zomerjas![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben het zeker niet over hem?![]()
[ afbeelding ]
Ik werd er bijna gek van, bijnaquote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig, die is terecht. Zoiets blijf je toch mee bezig he, en zoeken.
Is goed meis, ff geduldquote:
Hoe kom jij aan pics van mijnquote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben het zeker niet over hem?![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, is waar ook.quote:
Hebben jullie het over SST ?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, is waar ook.
Nou benieuwd wat ze laten zien van het kots en wipfestijn van afgelopen weekend. Zal wel weer uitgesmeerd worden over de hele week .
Volgens mij zit hij in de prive-collectie van veel Fokstersquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, is waar ook.
Nou benieuwd wat ze laten zien van het kots en wipfestijn van afgelopen weekend. Zal wel weer uitgesmeerd worden over de hele week .
Ja en niks...is gewoon grappigquote:Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben jullie het over SST ?![]()
gaat er iets bijzonders gebeuren vanavond dan?
ow.. nah ik kijk nooit dus nu ook maar niet, wordt toch tijd voor dequote:
Het is ook hartstikke stom...stomme regie...zo stom dat het leuk wordtquote:Op maandag 14 maart 2011 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. nah ik kijk nooit dus nu ook maar niet, wordt toch tijd voor de
keuken, geen idee wat ik wil eten, ik duik de vriezer wel in![]()
zal nog wel het 1 en ander inzitten,
Veel plezier allemaal bij SSTstom programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |