ja, heb scrutz en jian ook al een tojdje niet gezien. Ian en mera hier ook niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef hondjes het volgende:
Laat het hele zooitje maar weer terugkomen.
Deze had ik gisteren voor jou en Teun gepost, straks zal ik er een nieuw nummertje in gooienquote:
zo he , zo met zijn kin op die tafel, dat doet au zal Karim gedacht hebbenquote:
Lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Deze had ik gisteren voor jou en Teun gepost, straks zal ik er een nieuw nummertje in gooien![]()
Ja, Marvin staat er 17 keer in, en Whats going on op nummer 2 in vorige topic heb ik gepost ook ergens in forum muziekquote:
Kutblankenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, Marvin staat er 17 keer in, en Whats going on op nummer 2 in vorige topic heb ik gepost ook ergens in forum muziek
maar ik vind de zwarte lijst nergens op slaan, hoor nummers voorbij komen van blanke waar geen greintje soul laat staan zwart in zit.
hahahha ja en ik hoorde ook bacara dacht gisteren of was het vandaag dacht echt huh wat doen die nou in de zwarte lijstquote:
die spaanse Temeiers ?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ja en ik hoorde ook bacara dacht gisteren of was het vandaag dacht echt huh wat doen die nou in de zwarte lijst
ik klik hem niet aan, ik vertik het dat klotedeuntje zit er nog steeds inquote:
ze blijft mooiquote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze mag zich pas zangeres noemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |